Tälläkö

paranee ?

18

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jees poks

Saa sen muutenkin jos vähänkään omaa tietoteknisiä taitoja, yleensä, huom yleensä kaikki Linux käyttäjät osaa myös Windowsia käyttää, poikkeuksiakin löytyy.

• Ei ole siitä kiinni

>...Linux käyttäjät osaa myös Windowsia käyttää...

Tottahan sitä osaa mutta ei kertakaikkiaan kehtaa enää vaivaitua moiseen.

• Jees poks
        Ei ole siitä kiinni kirjoitti:

>...Linux käyttäjät osaa myös Windowsia käyttää...

Tottahan sitä osaa mutta ei kertakaikkiaan kehtaa enää vaivaitua moiseen.

No se on taas eri asia, itse kehtaan kun on joissakin asioissa pakko kehdata.

• Juu juu juu

Valetohtori?

• Ainakin hiton epäilyttävä. Olen hakenut vartin eri hakukoneilla tuolle ohjelmalle EULAa, ohjelman lisenssiä ja firmaa joka on tuon takana ja ainoa mitä olen löytänyt on firma joka tuon on tehnyt. Kyseessä on kiinalainen putiikki joka tekee jotain muitakin ohjelmia:
        http://kingsoftresearch.com/about.php

Epäilystä lisää sekin että tuo doctor ohjelma puuttuu e.m. firman sivuilta ja doctor ohjelmaa tarjotaan aivan toisesta paikasta ilman minkäänlaisia yhteystietoja firman varsinaisille sivuille.

Ohjelma on kyllä allekirjoitettu mutta se ei auta mitään kun käyttöoikeus sopimusta ei ole missään.

• Eix jeh.
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Ainakin hiton epäilyttävä. Olen hakenut vartin eri hakukoneilla tuolle ohjelmalle EULAa, ohjelman lisenssiä ja firmaa joka on tuon takana ja ainoa mitä olen löytänyt on firma joka tuon on tehnyt. Kyseessä on kiinalainen putiikki joka tekee jotain muitakin ohjelmia:

Epäilystä lisää sekin että tuo doctor ohjelma puuttuu e.m. firman sivuilta ja doctor ohjelmaa tarjotaan aivan toisesta paikasta ilman minkäänlaisia yhteystietoja firman varsinaisille sivuille.

Ohjelma on kyllä allekirjoitettu mutta se ei auta mitään kun käyttöoikeus sopimusta ei ole missään.

Mutta onhan se päivän ohjelmana niin pakkohan sen on olla hyvä.

• Woo Doo Tohtori
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Ainakin hiton epäilyttävä. Olen hakenut vartin eri hakukoneilla tuolle ohjelmalle EULAa, ohjelman lisenssiä ja firmaa joka on tuon takana ja ainoa mitä olen löytänyt on firma joka tuon on tehnyt. Kyseessä on kiinalainen putiikki joka tekee jotain muitakin ohjelmia:

Olisikohan tuo "tohtori" joka sen on peräkammarissa on "koodannut" jotenkin tekemisissä linux-klaanin kanssa ?
        Alkaa linux hihhulit muuttamaan takaisin Windowsia käyttämään ja "TOHTORI" ohjelmalla saadaan Windows solmuun ja annetaan ohjeita sen tapahduttua että "UBUTUBU" on varma ja paras rypistys uudeksi käyttikseksi !

Ei Windows seiskaan ole tarvis asentaa mitään peräkammarissa väännettyä ohjelmaa ja muistaa asennella ne päivityksen kerran kuukaudessa, niin kone toimii kiitettävästi !

• Näitä riittää

• ~

Noiden ohjelmien huolimaton käyttö johtaa yleensä siihen, että Windows lopulta käynnistyy hitaasti ja temppuilee. Jotkut vaan vielä kuvittelee että tuollaisia ohjelmia nykyäänkin tarvitaan.
      Rekisterin ronkkimiset on ihan turhaa eikä kulu tavalliselle käyttäjälle.

• rekisteriä voi toki

siivota vaikka tuollaisella Doctor - ohjelmalla, mutta ei ole pakko siivota, eikun päätä pensaaseen, kaikki hyvin, ei mitään ongelmaa missään, näin vaan jatketaan, ei sinne koneelle voi mitään ylimääräistä kertyä

• ghkggige

Windows rekisteri voi sisältää satoja tuhansia avaimia, ja rekisteriä ei siis käydä alusta loppuun läpi kunnes löytyy haluttu avain. Jos nyt poistetaan vaikkapa muutama satakin "turhaa" avainta, ei tällä ole mitään vaikutusta koneen nopeuteen.

• Grrrrrröyh

Ilmankos se sitten hidastuu, jos satoja tuhansia avaimia.
        Mun avainnipussa on vaan viisi avainta, ja sekin määrä hidastaa lukkojen avaamista.

• väärä väite että

ei hidasta, rekisterille on omia defrag softiakin, et taatusti ole tutkinut asiaa mitenkään

• ghkggige
        väärä väite että kirjoitti:

ei hidasta, rekisterille on omia defrag softiakin, et taatusti ole tutkinut asiaa mitenkään

"ei hidasta, rekisterille on omia defrag softiakin, et taatusti ole tutkinut asiaa mitenkään"

Ohjelmia on monenlaisia, mutta onko käytöstä hyötyä. Käyttäjä voi luulla niin, mutta sotkee vaan koneensa.

• rekisterin sisältö
        ghkggige kirjoitti:

"ei hidasta, rekisterille on omia defrag softiakin, et taatusti ole tutkinut asiaa mitenkään"

Ohjelmia on monenlaisia, mutta onko käytöstä hyötyä. Käyttäjä voi luulla niin, mutta sotkee vaan koneensa.

vaikuttaa käynnistysnopeuteen vaikka sitä kaikki spesialistit ei vielä olisikaan huomanneet

• ghkggige
        rekisterin sisältö kirjoitti:

vaikuttaa käynnistysnopeuteen vaikka sitä kaikki spesialistit ei vielä olisikaan huomanneet

Juu.. eroa ei yleensä huomaa kellonkaan kanssa.

• kyllä sen eron
        ghkggige kirjoitti:

Juu.. eroa ei yleensä huomaa kellonkaan kanssa.

kellon kanssa huomaa jos tietää miten sitä kelloa voi sen asian tutkimiseen käyttää

• ghkggige

Tuossahan sanottiin että rekisteriä ei siis käydä alusta loppuun. Käytkö itse yksitellen avaimet läpi kunnes pääset oikeaan vai otatko heti lukkoon sopivan?
      Jos heittäisit pari tarpeetonta niistä mäkeen nopeuttaaksesi lukkojen avaamista ja sitten tarvitsisitkin niitä avaimia myöhemmin, niin olisit sitten jumissa. Näin käy Windowsissakin. Ei niitä kannata poistella huvikseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe