Saako tällä windowsista käyttökelpoisen ?
http://www.tietokone.fi/uutiset/paivan_softa_tohtori_hoitaa_windowsia
Tälläkö
18
100
Vastaukset
- Jees poks
Saa sen muutenkin jos vähänkään omaa tietoteknisiä taitoja, yleensä, huom yleensä kaikki Linux käyttäjät osaa myös Windowsia käyttää, poikkeuksiakin löytyy.
- Ei ole siitä kiinni
>...Linux käyttäjät osaa myös Windowsia käyttää...
Tottahan sitä osaa mutta ei kertakaikkiaan kehtaa enää vaivaitua moiseen. - Jees poks
Ei ole siitä kiinni kirjoitti:
>...Linux käyttäjät osaa myös Windowsia käyttää...
Tottahan sitä osaa mutta ei kertakaikkiaan kehtaa enää vaivaitua moiseen.No se on taas eri asia, itse kehtaan kun on joissakin asioissa pakko kehdata.
- Juu juu juu
Valetohtori?
Ainakin hiton epäilyttävä. Olen hakenut vartin eri hakukoneilla tuolle ohjelmalle EULAa, ohjelman lisenssiä ja firmaa joka on tuon takana ja ainoa mitä olen löytänyt on firma joka tuon on tehnyt. Kyseessä on kiinalainen putiikki joka tekee jotain muitakin ohjelmia:
http://kingsoftresearch.com/about.php
Epäilystä lisää sekin että tuo doctor ohjelma puuttuu e.m. firman sivuilta ja doctor ohjelmaa tarjotaan aivan toisesta paikasta ilman minkäänlaisia yhteystietoja firman varsinaisille sivuille.
Ohjelma on kyllä allekirjoitettu mutta se ei auta mitään kun käyttöoikeus sopimusta ei ole missään.- Eix jeh.
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Ainakin hiton epäilyttävä. Olen hakenut vartin eri hakukoneilla tuolle ohjelmalle EULAa, ohjelman lisenssiä ja firmaa joka on tuon takana ja ainoa mitä olen löytänyt on firma joka tuon on tehnyt. Kyseessä on kiinalainen putiikki joka tekee jotain muitakin ohjelmia:
Epäilystä lisää sekin että tuo doctor ohjelma puuttuu e.m. firman sivuilta ja doctor ohjelmaa tarjotaan aivan toisesta paikasta ilman minkäänlaisia yhteystietoja firman varsinaisille sivuille.
Ohjelma on kyllä allekirjoitettu mutta se ei auta mitään kun käyttöoikeus sopimusta ei ole missään.Mutta onhan se päivän ohjelmana niin pakkohan sen on olla hyvä.
- Woo Doo Tohtori
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Ohjelma on kyllä allekirjoitettu mutta se ei auta mitään kun käyttöoikeus sopimusta ei ole missään.Olisikohan tuo "tohtori" joka sen on peräkammarissa on "koodannut" jotenkin tekemisissä linux-klaanin kanssa ?
Alkaa linux hihhulit muuttamaan takaisin Windowsia käyttämään ja "TOHTORI" ohjelmalla saadaan Windows solmuun ja annetaan ohjeita sen tapahduttua että "UBUTUBU" on varma ja paras rypistys uudeksi käyttikseksi !
Ei Windows seiskaan ole tarvis asentaa mitään peräkammarissa väännettyä ohjelmaa ja muistaa asennella ne päivityksen kerran kuukaudessa, niin kone toimii kiitettävästi ! - Näitä riittää
Eix jeh. kirjoitti:
Mutta onhan se päivän ohjelmana niin pakkohan sen on olla hyvä.
Tämäkin on päivän softa mutta mihin sitä tarvitsee ?
http://www.tietokone.fi/uutiset/paivan_softa_eheyta_levysi
- ~
Noiden ohjelmien huolimaton käyttö johtaa yleensä siihen, että Windows lopulta käynnistyy hitaasti ja temppuilee. Jotkut vaan vielä kuvittelee että tuollaisia ohjelmia nykyäänkin tarvitaan.
Rekisterin ronkkimiset on ihan turhaa eikä kulu tavalliselle käyttäjälle.- rekisteriä voi toki
siivota vaikka tuollaisella Doctor - ohjelmalla, mutta ei ole pakko siivota, eikun päätä pensaaseen, kaikki hyvin, ei mitään ongelmaa missään, näin vaan jatketaan, ei sinne koneelle voi mitään ylimääräistä kertyä
- ghkggige
Windows rekisteri voi sisältää satoja tuhansia avaimia, ja rekisteriä ei siis käydä alusta loppuun läpi kunnes löytyy haluttu avain. Jos nyt poistetaan vaikkapa muutama satakin "turhaa" avainta, ei tällä ole mitään vaikutusta koneen nopeuteen.
- Grrrrrröyh
Ilmankos se sitten hidastuu, jos satoja tuhansia avaimia.
Mun avainnipussa on vaan viisi avainta, ja sekin määrä hidastaa lukkojen avaamista. - väärä väite että
ei hidasta, rekisterille on omia defrag softiakin, et taatusti ole tutkinut asiaa mitenkään
- ghkggige
väärä väite että kirjoitti:
ei hidasta, rekisterille on omia defrag softiakin, et taatusti ole tutkinut asiaa mitenkään
"ei hidasta, rekisterille on omia defrag softiakin, et taatusti ole tutkinut asiaa mitenkään"
Ohjelmia on monenlaisia, mutta onko käytöstä hyötyä. Käyttäjä voi luulla niin, mutta sotkee vaan koneensa. - rekisterin sisältö
ghkggige kirjoitti:
"ei hidasta, rekisterille on omia defrag softiakin, et taatusti ole tutkinut asiaa mitenkään"
Ohjelmia on monenlaisia, mutta onko käytöstä hyötyä. Käyttäjä voi luulla niin, mutta sotkee vaan koneensa.vaikuttaa käynnistysnopeuteen vaikka sitä kaikki spesialistit ei vielä olisikaan huomanneet
- ghkggige
rekisterin sisältö kirjoitti:
vaikuttaa käynnistysnopeuteen vaikka sitä kaikki spesialistit ei vielä olisikaan huomanneet
Juu.. eroa ei yleensä huomaa kellonkaan kanssa.
- kyllä sen eron
ghkggige kirjoitti:
Juu.. eroa ei yleensä huomaa kellonkaan kanssa.
kellon kanssa huomaa jos tietää miten sitä kelloa voi sen asian tutkimiseen käyttää
- ghkggige
Tuossahan sanottiin että rekisteriä ei siis käydä alusta loppuun. Käytkö itse yksitellen avaimet läpi kunnes pääset oikeaan vai otatko heti lukkoon sopivan?
Jos heittäisit pari tarpeetonta niistä mäkeen nopeuttaaksesi lukkojen avaamista ja sitten tarvitsisitkin niitä avaimia myöhemmin, niin olisit sitten jumissa. Näin käy Windowsissakin. Ei niitä kannata poistella huvikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462