Firefox 10 ilmestynyt

9+12

10.0

42

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • möggitie

wAAAANHA .... tuon asensin jo aamulla ... EIKÄ ollut BETA.

• gnnnhh

Tänään vasta laitoin 9. Haiskaa paska mozilla vaihan kohta selaimen oikeesti

• Firefox 3.6 on jotain 2v vanha, ja nyt sitten tulisi Firefox 10 millä varmaan menee vuoden verran...

Ihan oma vika jos laittelee niitä esiversioita eikä näitä varsinaisia versioita joita ihmisetkin käyttää.

• 10.04 LTS
        M-Kar kirjoitti:

Firefox 3.6 on jotain 2v vanha, ja nyt sitten tulisi Firefox 10 millä varmaan menee vuoden verran...

Ihan oma vika jos laittelee niitä esiversioita eikä näitä varsinaisia versioita joita ihmisetkin käyttää.

Niin niin.

http://aijaa.com/009719475724

• latauslinkki
    • Nr. 10

Nopea on.

• ime kuumaa

Heti alkoi välilehdet tökkiä

• Fox & Bird

Sekä tuttuun tapaan Thunderbirdistä myös 10-versio saatavilla.

• 15+16

Jokos se on saatavana myös 64 bittisenä. En ole kokeillut vaan olen päivittänyt edelliseen oletuskansioon, joka on X86 Program files ja 32 bittinen?

• Firefox 10

Ainoa näkyvä ero minkä olen huomannut 9. ja 10. version välillä, on se että RealPlayer Recording Plugin on taas vaihteeksi yhteensopimaton tuon uusimman version kanssa.

Mozilla Firefox 4 ilmestyi maaliskuussa 2011 ja Mozilla Firefox 11 pitäisi ilmestyä maaliskuussa 2012, joten vuoden aikana on pompattu monta numeroa ylöspäin. Kyseessä lienee enemmänkin update kuin upgrade.

Joulukuun 2011 tilastojen mukaan suosituimpien selaimien markkinaosuudet olivat seuraavanlaiset (http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp):

Mozilla Firefox 37,7 %
      Google Chrome 34,6 %
      Internet Explorer 20,2 %
      Safari 4,2 %
      Opera 2,5 %

• Vauhtia piisaa...

On pirun nopea tämä Firefox 10.

• Vauhtihirmu..

Totta, nopea on. Versionumerot vain vilisee silmissä ja lisäosien bugaus lisääntyy samaan tahtiin.

• vittuliina

paska selain,joka päivittyy monta kertaa päivässä.

ei kukaan oikeasti jaksa olla selainta pöäivittämässä monta kertaa tunnissa.

goodbye firefox!!!

• väli väli väli

Ainakin, kun unohtaa pariin päivään tarkistaa päivitykset, niin huomaa, että foxista jäi väliin väliversio. Onkohan tää kymppi sitten lopullinen väliversio.

• Höpöhöpö. Firefox 3.6 julkaistiin yli 2v sitten ja siihen on tullut tietoturva- ja bugikorjauspäivityksiä jotka parantaa toimintavarmuutta noin kerran kuussa.

Firefox 10 julkaistiin äsken ja kai silläkin vuosi mennään ja noin kerran kuussa tietoturva- ja bugikorjauspäivitys.

• Toimiiko tuossa kympissä suomenkielinen oikoluku? Minä olen ajat sitten ruksinut päivitykset pois, kun en viitsi leikkiä tuollaista toimii..ei toimi peliä.

• Kakkara

Toimii

• Alapalkki kuvakkeet

Kaverille tuli Windows 7:aan tämän Firefox 10:n myötä ominaisuus että alapalkista saa suoraan auki selaimen, eli siihen viereen missä välilehdet nipussa ovat auki tuli tuo Firefox kuvake .
      Minä haluan kanssa mutta kuinka tuon saan , hankala kun ensin täytyy avata alapalkin Firefox kuvaketta oikella hiiren namiskalla ja sitten vasta Mozilla Firefox kuvaketta, ja minullakin on kyllä tuo firefox 10 ja windows 7 ?

• Ohje

Klikkaa hiiren oikealla Firefox kuvaketta, kiinnitä tehtäväpalkkiin.

• Alapalkki kuvakkeet

Tarkoitin, että haluaisin näin, tässä kuva tuosta alapalkista, siis näin haluaisin.

http://aijaa.com/001369489893

Tässä auki tuossa välilehti nipussa kaksi välilehteä ja siinä vieressä Firefox kuvake josta firefox aukeaa suoraan.

• kuvakkeet

Onko sulla myös 7 käyttiksenä? Jos on niin 7:n perusominaisuuksiin kuuluu tuo auki olevien kansioiden näyttäminen tuolla alapalkissa, oli se sitten selain tai joku muu auki oleva. Ja kun AERO on mukana niin viedessä hiiren nuoli sinne päälle avaa näkyviin esim. molemmat firefoxin ikkunat mikä sulla on tuossa kuvassa.

• Alapalkki kuvakkeet
        kuvakkeet kirjoitti:

Onko sulla myös 7 käyttiksenä? Jos on niin 7:n perusominaisuuksiin kuuluu tuo auki olevien kansioiden näyttäminen tuolla alapalkissa, oli se sitten selain tai joku muu auki oleva. Ja kun AERO on mukana niin viedessä hiiren nuoli sinne päälle avaa näkyviin esim. molemmat firefoxin ikkunat mikä sulla on tuossa kuvassa.

Minulla on Windows 7 home premium 64bit ja Fiirefox 10. Aero on päällä.

Siis nyt näyttää tältä kuin tässä alla (kaksi välilehteä auki kuten ylemmässäkin kuvassa) ja haluaisin että olisi niinkuin tuossa ylemmässä esimerkki kuvassa, jossa saa uuden firefoxin sivun suoraan auki siitä vasemman puoleisesta firefox pikakuvakkeesta.

http://aijaa.com/003679490010

• Ohje

Tee 2 kertaa se minun ohje.

• Alapalkki kuvakkeet

Kun olen sen jo kerran tehnyt ei sielä ole enää vaihtoehtona kuin "poista kiinnitys tehtäväpalkista" ?

Kuinka tämän nyt saisi toimimaan, auttakaa !

• Ohje

Vielä kerran, laita 2 Firefox kuvaketta tehtäväpalkkiin. Klikkaa hiiren oikealla Firefox kuvaketta, kiinnitä tehtäväpalkkiin.

• Ohje

Voit sitten liikutella niitä kuvakkeita ja laittaa ne sinne kohtaa mihin haluat.

• Ohje

Poistappa se Firefox kuvake ja laita se sinne uudelleen.

• Alapalkki kuvakkeet

Jep, olen kokeillut jo tuotakin, tuloksetta. Voi itku, kun ton nyt saisi toimimaan , oli kyllä kätevä ominaisuus.

• Ohje

Mä poistin vanhan Firefox kuvakkeen tehtäväpalkista.Käynnistävalikosta klikkasin hiiren oikealla,kiinnitä tehtäväpalkkiin. Se meni semmoiseksi jota yrität.
      http://aijaa.com/008529490311

• Alapalkki kuvakkeet

Minulla ei vaan onnistu.
        Tuli vaan mieleen että sinullahan on, niin kuin kaverillanikin tuo kirottu IE asennettuna. Johtuisikohan se sitten siitä, no koitan tuota sitten ihan viimeiseksi ja tuntuisihan se hiukan omituiselta jos Firefox toimiakseen vaatisi että IE on asennettuna. Inhoan IE niin syvästi etten varmasti edes kokeilekkaan tuota.

Jos kuitenkin on niin surullisesti, että vaatii IE:n asennuksen, niin sitten saa tuo oiva "lisäominaisuus" olla , eli tyydyn selaimeeni ilman sitä.

Kenties jotain muita apuja , auttakaa !

• Ohje

Tyhmä kysymys mutta onko sulla varmasti versio 10 asennettu?

• Alapalkki kuvakkeet

Ei ollenkaan "tyhmä kysymys" kaikki apu tämän ongelman ratkaisemiseen on enemmän kuin tervetullutta. Itselläkin tuo jo kävi mielessä ja tarkastannut senkin jo pariin kertaan.

Varmisteeksi, eikös se nyt tämä ole ?

http://aijaa.com/005629490881

Olisin mennyt suomenkieliseen Firefox apufoorumiinkin vääntämään kyynneltä mutta sekin on "hakkeroinnin" takia alhaalla.

Asensin lisäksi uusiksi koko Windows 7 Home Premiumin, tässä ihmetellessäni uusiksi, ja varmuudelta senkin puhtaalta pöydältä kaikkine päivityksineen, jolloin kysyi että millä selaimella haluat mennä jatkossa , johon minä valitsin Firefoxin, jolloin tuo Firefox tuli sieltä Mozillan EU sivuilta mutta ei toiminut silläkään. No latasin sen sitten Mozillan suomi sivuilta uusiksi mutta ei , ei tomi niin ei toimi, perskuta sentään, auttakaa !

• Ohje

Entäs tämmöinen.Aukase Firefox, klikkaa Firefox kuvaketta tehtäpalkissa hiiren oikealla, kiinnitä tämä ohjelma tehtäväpalkkiin.

• Alapalkki kuvakkeet

Jep, tuotakin kokeilin jo varmaankin neljä kertaa.

Haen tummat lasit, äärimmäisen tummat, ja oksennusämpärin, laitan sen IE:n koneeseen ja kokeilen nopeasti ja heitän sen IE:n sitten mäkeen, pesen oksennuksen jämät pois suustani ja kerron toimiko sitten.

Tässä mahalaukulle vaarallisessa testissä saattaa mennä tovi.

Rukoilkaamme.

• Alapalkki kuvakkeet
        Alapalkki kuvakkeet kirjoitti:

Jep, tuotakin kokeilin jo varmaankin neljä kertaa.

Haen tummat lasit, äärimmäisen tummat, ja oksennusämpärin, laitan sen IE:n koneeseen ja kokeilen nopeasti ja heitän sen IE:n sitten mäkeen, pesen oksennuksen jämät pois suustani ja kerron toimiko sitten.

Tässä mahalaukulle vaarallisessa testissä saattaa mennä tovi.

Rukoilkaamme.

Onneksi IE:n asentaminen ei auttanut mitään, ei tarvinnut sitä hirvitystä kauempaa katsella. Nyt selaimena pelkkästään Firefox.

Sen verran jo lupaili että sain toisella käyttäjätilillä tuon toimimaan mutta en vaan keksinyt miksi se toimi, ja sitten jossain vaiheessa , kun yritin sitä saada toimimaan toisellakin käyttäjätilillä niin menin kokeeksi poistamaan tuon toimivan pois ja asensin Firefoxin uudelleen, niin eihän se sitten enää toiminutkaan, helvata.

Jään edelleenkin odottelemaan toimivaa ratkaisua, ei se varmaankaan nyt kovin kaukana enää ole, pullauttakaa nyt se ratkaisu esiin.

• Ohje

Olisko sulla koneessa joku asetus erillälailla kuin esim. mulla? Laitan viestiä jos keksin että mikä.

• fox helps F-cesure

Firefox 10 on surkee että se ei anna F-Securetta asentamaan ja muitakin juttuja se ei anaa mitäs teen?

• yks perähikiän muori

Miten saan toimimaan sen suomenkielisen oikoluvun Firefox 10:ssä. Lisäosia kävin kattelee, mutta nekin ovat enkun kielellä. Mikähän niistä on se asennettava oikolukuohjelma?

• Pöööööö

Eikö lisäosissa ole voikko oikolukua?

• wkdefmrg

FIREFOX 17 BETA ILMESTYNYT!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe