Guns N’Rosesin yksi perustajajäsenistä, basisti Duff McKagan avautuu BBC:n Hardtalk –ohjelmassa hänen entisistä rajuista juomatavoistaan, ja siitä mihin raskas ryyppääminen johti.
Nykyisin Velvet Revolverissa soittava McKagan kertoi, että hän oli eräänä päivänä lyhistynyt maahan.
- Lapsuudenystäväni löysi minut makuuhuoneeni lattialta ja soitti ambulanssin, McKagan kertoo haastattelussa.
Päästyään sairaalaan huomattiin, että McKaganin haima oli laajentunut melkein amerikkalaisen jalkapallon kokoiseksi ja lopulta räjähtänyt.
- Kipu oli niin kovaa, että mikään morfiini ei auttanut. Kun ymmärsin sen, anelin kirurgia vain tappamaan minut, McKagan muistelee.
Haiman laajentuminen johtui McKaganin ankarasta ryyppäämisestä. Pahimmillaan hän joi 1 gallonan, eli noin 3,8 litraa vodkaa päivässä.
- Sen jälkeen yritin vähentää ja siirryin juomaan viiniä. Sitä kului 10 pulloa päivässä.
McKagan kertoo juomisen johtuneen yhtyeen yllättävästä noususta suosioon, sekä nuoruuden paniikkihäiriöistä.
- Huomasin, että viina vaimentaa paniikkikohtauksia. Ajattelin, että käsittelen ne sitten kun minulla on pari kuukautta ylimääräistä aikaa, mutta sitä aikaa ei koskaan ollut.
Basisti kuitenkin selvisi haiman räjähdyksestä ja aloitti uuden, selvän elämän.
- Aluksi en edes tuntenut ketään muuta selvää ihmistä, mutta kannustin itseäni jatkamaan äitini vuoksi.
IS
http://www.iltasanomat.fi/viihde/guns-nroses-legenda-joi-10-pulloa-viinia-paivassa--haima-rajahti/art-1288443511479.html?ref=rss
Olisi vain pysytellyt kannabiksessa.
HAIMA RÄJÄHTI kuin käsikranaatti!
18
738
Vastaukset
- Kylmät kädet
Vìttu tällaisia ei kestä edes lukea. Tuosta kivusta se Jope Ruonansuukin kertoi jossain haastattelussa.
:(- Mieti, kannattaako
juoda elämänsä piloille! MIETI, mä sanoin!
- Piti arvata
Jaa-ha. Narkin piti laittaa sitten se huumeidenkäyttömainos loppuun.
- hah hah
Paskaa, kukaan ei pysty juomaan liki 4 litraa vodkaa päivässä, ei edes rokkitähti.
- Juwmkuw
Tuo on muuten totta. Määrä vastaisi n. 95 ravintola-annosta vuorokaudessa. Eli paukku kiduksiin vartin välein 24 tunnin ajan. Ei onnistu.
- Roudari.
Juwmkuw kirjoitti:
Tuo on muuten totta. Määrä vastaisi n. 95 ravintola-annosta vuorokaudessa. Eli paukku kiduksiin vartin välein 24 tunnin ajan. Ei onnistu.
Voi kuule, kysy vaikka Andy Mc Coylta tai Remulta! Kyllä pystyy, ja roudarina olenkin nähnyt sitä joka päivä!
- ei vaan onnistu
Roudari. kirjoitti:
Voi kuule, kysy vaikka Andy Mc Coylta tai Remulta! Kyllä pystyy, ja roudarina olenkin nähnyt sitä joka päivä!
No ei pysty, ei edes remu.
- hoh hoijaa
Jos haima "räjähtäisi" niin lähtisi kyllä henkikin saman tien. Täyttä soopaa koko juttu, kaverilla oli haimatulehdus ja se siitä.
- pieter
2 kertaa oon käynny sairaalassa sairaalassa haimajutun takia!!!
- .
"haima oli laajentunut melkein amerikkalaisen jalkapallon kokoiseksi ja lopulta räjähtänyt."
"Sen jälkeen yritin vähentää ja siirryin juomaan viiniä. Sitä kului 10 pulloa päivässä."
Niin lapsellinen plörinä, että enempää lapsellinen ei voi olla. - 10 pulloa
No niinpä, vai että 10 pulloa vinkkua päivässä :D
- ouKnou
Ameriikassa kaikki on suurta ja sitä on myös paljon... Sitä ei voi suomi juoppo edes ymmärtää...
- sepi99
Minä en ole yhtä tuskallista juttua kun haima räjähtää.
- Maroolofi
Noinhan se on. Mutta auta armias minkälaisia ne paniikkihäiriöt on sitten, kun sen dokaamisen yhtäkkiä joutuukin lopettamaan.
- 0lvi
"Olisi vain pysytellyt kannabiksessa."
kyllä oli taas typerä kommentti loppuun :D
ennen poltin n. 3-7 päivänä viikossa kannabista. olin tyhmä, väsynyt, hidas, välinpitämätön ja laiska. mikään vähentämisyritys ei auttanut, vaikkei pilvi edes tuntunut hyvältä enää, kunnes onnistuin lopettamaan.
nykyään juon kaljaa kerran, pari viikossa ja pystyn elämään elämääni täysillä! tosin kannabis on jättänyt epämiellyttävät jälkensä minuun.
kummankaan kanssa ei varmaan tule ongelmia, jos pystyy pitämään sen rajoissa. kannabiksen kanssa se vaan on hemmetisti vaikeempaa - Joi liikaa vinaa
Tuohon Duff McKaganin ennätykseen pystyy vain tosi harvat alkoholistit.Itse en pysty juomaan tuota määrää viinaa.Joiko se Duff McKagan raakana tämän vodkan,vai blandatuna.Mutta kuitenkin joi liikaa viinaa elämänsä aikana.
- Miten käy 20 tölkist
Miten käy,jos juo jopa 20 tölkkiä olutta kahdessa tunnissa.
Tai yhden päivän aikana 32 tölkkiä.Kuoleeko siihenkin,kun maksa sanoo poks. - parasta kaikille
Toivottavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462