neitsyt-mies ja vesimies-nainen

ilmavesimaa

Mies on aurinko-neitsyt, kuu-kaksonen ja nouseva skorppari, ja nainen on aurinko-vesimies, kuu-neitsyt ja nouseva rapu. Miten sopivat yhteen astrologian harrastajien mielestä?

4

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laaja ihminen.

Olen oppinut Kuu Kaksosissa tarkoittavan - Tarvitsee, tai vaihtaa kumppania usein, kenties salarakkaita. Panostaisin tuohon selvitykseen, kuinka se toimii elämässä, vai syrjäytyykö tarve vaihteluun jonkin muun perusteella.
      Venus merkit ovat yksi hyvä tapa tuntea kumppaninsa.
      MC merkki on aina totta laadullaan. Henkilökohtaisesti MC on minulle yksi tärkeimmistä laadunantavasta merkistä kumppanissa.
      Katsoisin myös huone 5, kuinka riehakas kumppani on.
      Katsoisin myös huone 7 laadun.
      Huone 8 laadun katsoisin, sekä ainakin vielä huone 12 laadun ja huone 4 tarinan.

• ilmavesimaa

Mies: venus vaa'assa. Huoneiden kärjet, huone 4 kalat, huone 5 oinas, huone 7 härkä, huone 8 kaksoset, huone 12 skorpioni. Chiron sekä kuunsolmu oinaassa ja 4. huoneessa.

Nainen: venus kauriissa. Huoneiden kärjet, huone 4 leijona, huone 5 neitsyt, huone 7 kauris, huone 8 kauris, huone 12 härkä. Kuu neitsyessä ja 4. huoneessa.

En osaa näitä tulkita, yritin lueskella kun tein astron sivuilal kartat, enkä ymmärrä sitäkään mikä MC on, onko se siis jotain mitä haluaisi olla? Minulla MC osuu kartassa vesimieheen ja miehellä MC neitsyelle. Mies on tulta ja tappuraa, valloittaja, minä varovainen huolehtija.

• Kaunista.

Kaunista. Herkkää ja kaunista.
      Mies huone 5 - meissä jokaisessa on jotain, mitä vastapuoli ottaa itseensä "huokaisten". Huone 5 Oinaassa on hyvä huone saada liiat energiat ulos itsestään, se on siis hyvä huone lapsia ajatellen. Pojat jääkiekkoon ja muuhun sellaiseen liikuntaan, tytöt sählyyn ja niin edellen.
      MC kuvaa näkyvää luonteenpiirrettä työssä, toiminnassa, harrastuksissa. Vanhetessa tahtoo kumppaninsa olevan "säyseän" sosiaalisessa toiminnassa.

• KaurisNauris

Mä oon ite tullut kokemuksen ja muita seuraamalla siihen lopputulokseen että parisuhteen kannalta kuilla pitäis olla joku toisiaan tukeva aspekti, kolmio tai sekstiili tai oppositio. Mä itse etsisin samaa elementtiä olevaa kuuta. Saas vaan nähdä miten käy ;) Siis jos oikeesti ettii kumppania ja haluaa että arkipäivässäkin homma sujuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe