naisen vastahaku

foksimies

Miksi nainen ei tee vastahakua?

Ko naisen kanssa tulen juttuun suht normisti, moikkaillaankin, sit katsellaan toisia hakurivissä, niinku muuallakin, tuntuu että aina katseet osuu yhteen...eräs kolmaskin henkilö on tämän huomannut, että tämä nainen tuijottaa minua...

Tämä nainen joskus on kytännyt kotiin lähtiessäni tanssipaikan aulassa minua, järjestänyt mm. poislähdön siten, että poistumme samalla oven aukaisulla...

Tämä nainen on kyllä varmaan parempi tanssija kuin minä...

Tekee tilanteeni jotenkin hölmöksi, en ole viittinyt jättää hakematta, haen kuiteskin väliin vähempi, väliin enempi tätä naista...tämä nainen ei aina pääse tanssimaankaan, esim just viimeisiä valsseja...en ehdi näissä tilanteissa oikein hakea kun se jo lähtee pois...viivyttelen kylläkin tuossa viimeiseen valssiin hakemisessa, kun olen epävarma haluaako hän tanssia kanssani...

Olis tietyllä tapaa itselle selvempi signaali tuo jos se hakisi, tehdä läheisempää tuttavuutta hänen kanssa, tanssia noita viimeisiä valssejakin hänen kanssa...

Itse olen ihan normi mies, minua haetaan normisti, on kyllä muita joiden kanssa tulen paremmin juttuun, mutta tämä...

Mitä pitäis tehdä?

jätänkö hakematta?

Itse oon sitä mieltä et tämä liittyy jotenkin parinhakuun, niin minä kuin tämä nainen ollaan ikähaarukassa 35-40, vielä lapsettomia (panokset tässä kumppanin haussa kovia) vai olisko tällä ihan joku tanssiin liittyvä juttu jota en ole tajunnut ?

naisilta toivon vastauksia..

mistä nainen luopuu jos tekee ylläolevassa tilanteessa vaikka kerran vastahaun?

5

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voe

Oot tainnut kuvitella kaiken.

• Lasteni isi
      • foksimies

Niin tuo ei tunnu hyvältä, ihmetyttää oikeastaan...

Nainen hakee muita, mutta näitä suosittuja miehiä ei riitä aina hänelle, joten sitten hän istuu lavan reunalla...kuten jotkut muutkin....kyllähän ymmärrän sen jotenkin jos hänellä on vaki hakupiiri, mutta hakis edes kerran, muiden kans mun mielestä menee nuo hakujutut hyvin...vastahaku voi joltain tulla vasta seuraavalla tanssikerralla, niin paljon tuossa hakutilanteessa on härdelliä...

Tässä on vielä tälläinenkin, että ko nainen tekee tavallaan vapaaehtoistyötäkin ja on joskus kysynyt minuakin mukaan siihen...

Epäilen että tämä nainen on hirveän varautunut jotenkin...

Viimeksikin taisin hakea tätä naista neljästi, haen aina yhden tai kaksi kertaa heti ja loput yleensä jälkijunassa, et luultavasti täl naisel jäis nuo kerrat sitten tanssimatta...luultavasti nuo hakukerrat vähenis, jos hän joskus hakisi...

Olen miettinyt tätäkin, että kun tämä nainen joskus hakee minua, niin en enään hae häntä, aikansa kutakin ;)

• 12+3
        foksimies kirjoitti:

Niin tuo ei tunnu hyvältä, ihmetyttää oikeastaan...

Nainen hakee muita, mutta näitä suosittuja miehiä ei riitä aina hänelle, joten sitten hän istuu lavan reunalla...kuten jotkut muutkin....kyllähän ymmärrän sen jotenkin jos hänellä on vaki hakupiiri, mutta hakis edes kerran, muiden kans mun mielestä menee nuo hakujutut hyvin...vastahaku voi joltain tulla vasta seuraavalla tanssikerralla, niin paljon tuossa hakutilanteessa on härdelliä...

Tässä on vielä tälläinenkin, että ko nainen tekee tavallaan vapaaehtoistyötäkin ja on joskus kysynyt minuakin mukaan siihen...

Epäilen että tämä nainen on hirveän varautunut jotenkin...

Viimeksikin taisin hakea tätä naista neljästi, haen aina yhden tai kaksi kertaa heti ja loput yleensä jälkijunassa, et luultavasti täl naisel jäis nuo kerrat sitten tanssimatta...luultavasti nuo hakukerrat vähenis, jos hän joskus hakisi...

Olen miettinyt tätäkin, että kun tämä nainen joskus hakee minua, niin en enään hae häntä, aikansa kutakin ;)

Minä sinuna vähentäisin tai lopettaisin hänen haut kokonaan ja katsoisin hakisiko hän sitten.
        Vaikuttaa siltä että hänellä kuitenkin jonkinlaista kiinnostusta sua kohtaan on jos poislähdönkin ajoittaa niin, että lähdette yhtä aikaa ovesta.

• pelinainen :)

,,,, Antaa himon yltyä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe