Eli jyräsin kovalevyn yhdellä ohjelmalla. Samantien palautustikkukin meni vahingossa tyhjäksi.... Onneksi olin kopioinut kaikki palautustikun tiedostot toiseen tietokoneeseen, mutta kun kopioin ne alustettuun tikkuun niin Asus ei lähde buuttaamaan sen kautta. Se ilmoittaa että " levyn lukuvirhe". Miten teen tikusta nyt buuttaavan? Vai onko mitään enää tehtävissä? Palautustiedostot on mutta Asus ei lähde buuttaamaan tikun kautta. Laitan siis koneen myyntiin. Tikku on siis NTFS formaatissa.
Asus 1215b palautus ongelma
9
131
Vastaukset
- Tarvitsen apua!):
Eli kyseessä on siis Windows 7 Home versio ja koneessa ei ole DVD asemaa joten palautuslevyt tehtiin tikulle.
- kairankiertäjä
Noilla ohjeilla minä tein: http://blogit.tietokone.fi/ossi/2009/05/vinkki-asenna-windows-7-usb-muistitikulta/
On niitä muitakin, mutta kokeile noilla ensin. - kairankiertäjä
kairankiertäjä kirjoitti:
Noilla ohjeilla minä tein: http://blogit.tietokone.fi/ossi/2009/05/vinkki-asenna-windows-7-usb-muistitikulta/
On niitä muitakin, mutta kokeile noilla ensin.Lisäys:
Jos tikku ei toimi saat Windowsin imuroitua täältä: http://www.mydigitallife.info/official-windows-7-sp1-iso-from-digital-river/
Omaa versiota vastaavan Windowsin ja lisenssihän sinulla on.
- Tarvitsen apua!):
Mutta eihän se toimi, jos koneessa on OEM lisenssi....
- Yksi DVD rw
Kyllä W oemmätkin ymmärtää,
Kokeile vaan ei siinä paljoa häviä jos kone on tyhjä. - kairankiertäjä
>Mutta eihän se toimi, jos koneessa on OEM lisenssi.... <
Toimii. Minulla on tikulla ja hyvin toimii. Asennuksen jälkeen aktivoit sen omalla avaimella.
- ilkjerty
Mulla olis buuttaavalla tikulla W7 64/32 bit, se toimii ja asentuu ja aktivoituu.
- mieluummin kuolisin
>Eli jyräsin kovalevyn yhdellä ohjelmalla. Samantien palautustikkukin meni vahingossa tyhjäksi....
>Laitan siis koneen myyntiin.
Jeesus tota windows maailmaa, jyräillään kovalevyjä ja kun menee pieleen kone myydään hirveellä tappiolla... - Tarvitsen apua!:)
Kiitos tosi paljon! Latasin sen Windows 7 .iso tiedoston ja poltin sen muistitikulle... OEM Windows aktivoitui hienosti... Sain vielä Google kautta laitettua siihen suomenkielen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462