Mistä johtuu, jos keski-ikäinen nainen laihtuu hieman, hän pistää jotain äärettömän tyylitöntä, liian tiukkaa ja liian lyhyttä heti päälleen?
Esim. tässä Rakel, voi voi...
Sinä olet ihan nätti keski-ikäinen nainen. Mutta sinä et yhäkään omista minarisääriä etkä ole hoikka.
Tuo hameesi on nolon näköinen! Kuin siansorkat!
Sama pätee esim. Maria Sidiin! Miksi ei voi pukeutua TYYLIKKÄÄSTI ja NÄTIN SEKSIKKÄÄSTI! Kun yhä on ylikiloja ja ikää kohta 50 v!
Mene stylistille jos itse et osaa vaatteita valita.
http://metrolive.fi/jutut/artikkeli/7387/raakel-lignell-laihtui-hurjasti-katso-kuva/
Rakel L, laihtui hieman, kauhea minari päällä heti
95
7926
Vastaukset
- uiopoiuh
joku taitaa olla kateellinen??
- Kysyy
Rakel itse.Vastaus. Kuka sulle nyt oisi kade?Maailma liiankin täynnä oikeesti kauniita ja nuoria
- no way!
Ja pa***kat! Olen samaa mieltä, että pidempi ja numeroa suurempi mekko olisi pukenut Rakelia paljon paremmin kuin nyt tämä makkarankuori, mikä hänellä oli päällään. Mekon alta näkyi selvästi vatsamakkarat ja sääret ja reidet liian paksut tollaselle minimekolle. Näytti rumalta ja halvalta. Samoin Maria Sid pukeutuaa liian tiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin, kun niitä liikakiloja nyt vaan on. Vähän väljemmät (en tarkoita mitään säkkejä!!) ja peittävämmät asut olisivat paljon parempia, kun ei ne käsivarretkaan nyt hirveen hyvässä kuosissa ole. Kaiki vähänm niinkuin pursuilee yli äyräiden. Ja huom. en ole kateellinen, koska en ole tippaakaan ylipainoinen!
- Tuksun tissi
Kysyy kirjoitti:
Rakel itse.Vastaus. Kuka sulle nyt oisi kade?Maailma liiankin täynnä oikeesti kauniita ja nuoria
Niin ja joilla ei selällään ollessa ole tissit kainalossa .
- stfu jerk
Kysyy kirjoitti:
No voi nyt....*¨^'***#
Jokainen nainen pukeutukoon niinkuin haluaa! Kunhan ei riko lakia...
Tuskin Raakelia tai ketään muutakaan sinun näkemyksesi siitä saako hän pukea minaria vai ei. Ei minaria käyttääkseen tarvitse kuvitella olevansa nuori ja kaunis, sen saa pukea kuka vaan. Ja ei, sitä EI pueta miehiä varten, joten miehet eivät luo sen käyttöön sääntöjä.
Niin nuoret ja kauniit, kuin rumat ja vanhat naiset saavat pukea juuri niin kuin itse haluavat. Heidän ei tarvitse kelvat muille, kuin itselleen. Joten mielipiteesi on turha. - Rohkeutta lisää
stfu jerk kirjoitti:
No voi nyt....*¨^'***#
Jokainen nainen pukeutukoon niinkuin haluaa! Kunhan ei riko lakia...
Tuskin Raakelia tai ketään muutakaan sinun näkemyksesi siitä saako hän pukea minaria vai ei. Ei minaria käyttääkseen tarvitse kuvitella olevansa nuori ja kaunis, sen saa pukea kuka vaan. Ja ei, sitä EI pueta miehiä varten, joten miehet eivät luo sen käyttöön sääntöjä.
Niin nuoret ja kauniit, kuin rumat ja vanhat naiset saavat pukea juuri niin kuin itse haluavat. Heidän ei tarvitse kelvat muille, kuin itselleen. Joten mielipiteesi on turha.Joo näin on,pukeutua saa vielä kuten tahtoo.Mun naapuris on yli 75vuotias mummo,joka käyttää minihametta ja on tosi komee tällätty leidi.Kuulemma viisikymppiset miehet ovat hakana hakemas sitä tansseihin.Niin tää mummo kulkee tanseissa ku viistoistkesäset eikä kolota ja kuulema elämänsä kunnossa.On vähä ku Aira Samulin kakkonen.Tällaista lyyliä on mukava nuoremmankin kattoo ennemmin ku kuunnella sitä narinaa luiden kolotuksesta.
- Halvat näyt
Ehhh, en ainakaan minä ole kateellinen, olen alle 30-vuotias ja hoikka ja minihamesääret omaava kaunis nainen. Mutta silti en laita mitään niin tyylitöntä päälleni, seksikäs ja naisellinen voi olla aivan muunlaisella pukeutumisella...
Tämä todellakin on nykyajan ilmiö. Aiemmin keski-ikäiset naiset osasivat pukeutua hillityn seksikkään tyylikkäästi. Nyt he pukeutuvat kuin pissikset, vaikka edes kroppa ei siihen riitä. Kamalan näköistä todellakin nuo Rakelin jalat...
Sidistähän oli oikein juttu Iltiksessä aikoinaan, siis huonosta pukeutujasta, kuuluisa stylisti analysoi tämän pukeutumista. Kiinnitti samoihin asioihin huomiota mitä minä, isot pulskat löllyvät selluiset käsivarret, ei kannattaisi näyttää ja pitää hihatonta mekkoa, kaikki vaatteet aivan liian pieniä, makkarat löllyvät, myötähäpeä kukoistaa kun näitä vaatteita näkee.
Sama juttu Rakelilla. Yrittäkää nyt rakkaat keski-ikäiset pulleat naiset tajuta. Te olette 10 kertaa kauniimpia kun pukeudutte vaatteisiin, joissa vartalonne näyttää hyvältä. Koska niitäkin vaatteita on saatavilla. Ja Rakelille onnea, laihtunut olet, et silti ole hoikka, etkä normaalipainoinen vielä. Please, opettele pukeutumaan tyylikkäästi.- encel
Minusta on paljon tyylittömämpää se, että te haukutte täällä ihmisen jalkoja joita ei ole voinut itse valita, kukaan. Ehkä seuraavassa elämässänne teillä on niistä vastuu kannettavana. On jokaisen oma asia mitä vaatteita kantaa päällään, ei varmasti sen takia, että ne eivät miellytä teidän kaltaisianne arvostelijoita. Kerran täällä ollaan tässä hahmossa, ja on hyvä uskaltaa elää, kun elää muuten arvokkaasti, käyttäytyminen etupäässä. Ja ne leviävät tissitkään ei ole omaa syytä, jos on tehnyt lapsia, kyllä ne leviää, jos on isot sama juttu. Kaikki tuollainen on pientä siihen verrattuna, mitä aivoistanne päästelette, oman navan ympärillä eläminen on lapsellista, ei näy muualle ja asiat jäävät pyörimään ympärille. Eläkää ja antakaa muidenkin elää. Rakkautta!
- jk
vai iin
- jytky-raakkel
Persut vois ojentaa tolle raakkelille jonkun pokaalin keväällä saamastaan jytkystä,
sillä joka kerta kun toi muija aukaisi leipäläpensä ja aloitti kraakkumisensa ruotsinkielen puolesta niin persujen leiriin siirtyi ainakin 1000 Suomalaista.- mustankissantassu
En tiennytkään, että minihameissa on paino- ja ikäraja. Itse olen 40 v nainen ja kuljen aina farkuissa. Mun puolestani käyttäköön vaikka elefantti minihametta jos haluaa. Ei siihen tarvii sen kummemmin kiinnittää huomiota. Jos itestä tuntuu hyvälle, niin siitä vaan.. :)
- Asianydin.
mustankissantassu kirjoitti:
En tiennytkään, että minihameissa on paino- ja ikäraja. Itse olen 40 v nainen ja kuljen aina farkuissa. Mun puolestani käyttäköön vaikka elefantti minihametta jos haluaa. Ei siihen tarvii sen kummemmin kiinnittää huomiota. Jos itestä tuntuu hyvälle, niin siitä vaan.. :)
Niinpä. Suomessa osa ihmisistä on tosi pikkusieluisia. Sanottiinhan Aira Samulinillekkin, että yli 40v nainen ei saa käyttää minihametta. Hohhoijakkaa. Raxu ja Maria on upeita ladyja.
- suurisieluinen
Asianydin. kirjoitti:
Niinpä. Suomessa osa ihmisistä on tosi pikkusieluisia. Sanottiinhan Aira Samulinillekkin, että yli 40v nainen ei saa käyttää minihametta. Hohhoijakkaa. Raxu ja Maria on upeita ladyja.
Rouvathan saavat käyttää vaikka vesirajahametta, jos haluavat, mutta ei noi minihameet ja makkarankuoret kyllä valitettavasti pue ko. rouvia lainkaan. Ei tässä mistään pikkusieluisuudesta ole tosiaankaan kyse, vaan siitä mikä sopii jollekin vartalolle ja mikä ei. Raxu ja Maria olisivat upeampia hieman toisenlaisissa vermeissä. Itse ainakin pukeudun (tai ainakin pyrin) siten, että vaatetukseni korostaa hyviä puolia ja häivyttää huonoja. Nuo rouvathan korostavat juuri niitä huonoja puolia. Yrittävätkö olla seksikkäitä? Seksikäs ja naisellinen voi olla niin monella tapaa, eikä siihen aina tarvita hirveästi edes paljasta pintaa. Ja nyt ei ole kysymys iästä, vaan mikä sopii vartalolle ja mikä ei!!!
- Mieskommentoi
suurisieluinen kirjoitti:
Rouvathan saavat käyttää vaikka vesirajahametta, jos haluavat, mutta ei noi minihameet ja makkarankuoret kyllä valitettavasti pue ko. rouvia lainkaan. Ei tässä mistään pikkusieluisuudesta ole tosiaankaan kyse, vaan siitä mikä sopii jollekin vartalolle ja mikä ei. Raxu ja Maria olisivat upeampia hieman toisenlaisissa vermeissä. Itse ainakin pukeudun (tai ainakin pyrin) siten, että vaatetukseni korostaa hyviä puolia ja häivyttää huonoja. Nuo rouvathan korostavat juuri niitä huonoja puolia. Yrittävätkö olla seksikkäitä? Seksikäs ja naisellinen voi olla niin monella tapaa, eikä siihen aina tarvita hirveästi edes paljasta pintaa. Ja nyt ei ole kysymys iästä, vaan mikä sopii vartalolle ja mikä ei!!!
Mikään ei ole upeampaa kuin muodokas nainen tiukassa mekossa. Ei sitä lautoja jaksa ihailla.
- lihaasiinäollapitää
Mieskommentoi kirjoitti:
Mikään ei ole upeampaa kuin muodokas nainen tiukassa mekossa. Ei sitä lautoja jaksa ihailla.
Määki tykkään makkaran kuorist!
- jytky-Päivi
"Persut vois ojentaa tolle raakkelille jonkun pokaalin keväällä saamastaan jytkystä,
sillä joka kerta kun toi muija aukaisi leipäläpensä ja aloitti kraakkumisensa ruotsinkielen puolesta niin persujen leiriin siirtyi ainakin 1000 Suomalaista."
Tässä tarkoitetaan varmaankin jokaisessa vaali- keskustelussa huutanutta Päivi Storgårtsia? - ytrerfghjk
mustankissantassu kirjoitti:
No kun siihen on vähän vaikea olla kiinnittämättä huomiota.
- Style council
Linkitä tähän joku tyylikäs asu jota yli 20-vuotias ei-anorektinen nainen SAA käyttää...
- hiljenny ja mieti...
Onko kysymys loppujen lopuksi siitä, että HALUAISIT ITSE PUKEA JOTAIN, JOHON OMAT SÄÄNTÖSI JA MIELIPITEESI EIVÄT ANNA LUPAA? Jos olisit sallivampi, suvaitsevampi ja armollisempi ITSELLESI, olisit sitä MYÖS MUILLE.
Kannattaa kokeilla.
- ++++++
Ei ole, mutta kanssaihmisten silmiä ajatellen, kovin vanhan tai ylipainoisen on todellakin syytä pysyä todella kaukana minihameista.
- -----
Minkä takia? Onko ihan sokeutumisvaara?
- huh huh,,..,
Miten nikke jaksaa tuollaista?
- tinttu53
Hän rakastaa sitä, siksi :))
- 3434333
Airalla on sentään tosi hoikat ja pitkät sääret. Sen sijaan Raksulla on lyhyet ja lihavat sääret. Aivan eri asia.
- varpaanväli
Noo. Raksullahan on tärkeintä se, mitä isojen varpaitten välistä löytyy ja siitähän miehet pitävät. Mitä noista sääristä - höh!
- J k
vai iin
- ansaittu
Ohhoh, olipa Raakel laihtunut! Mahtava saavutus. Kasvot on kuvasta päätellen kaventuneet tosi paljon. Raakel on kaunis vaikka olisi muutama kilo enemmänkin;)
- Tsemppiä Raksu!
Todella mahtava saavutus! Täällä taas räävitään suuta ja arvostellaan ja annetaan "hyviä neuvoja", ja kehutaan samalla itseään. Olisitte antaneet Raksun nauttia saavutuksistaan, jotka vielä lehtitietojen mukaan on kesken. Olette varsinaisia ilonpilaajia! Näille sivuille on pesiintynyt joku epämääräinen porukka. On kivaa, että täältä löytyy nimimerkki "ansaittu" kaltaisia ihmisiä. Kiitokset hänelle!
30 vuotiaalle kauniille (omasta mielestään) naiselle sanoisin, että käyhän synnyttämässä viisi lasta ja palaa sitten uudestaan asiaan. - Arvot kunniaan
Tsemppiä Raksu! kirjoitti:
Todella mahtava saavutus! Täällä taas räävitään suuta ja arvostellaan ja annetaan "hyviä neuvoja", ja kehutaan samalla itseään. Olisitte antaneet Raksun nauttia saavutuksistaan, jotka vielä lehtitietojen mukaan on kesken. Olette varsinaisia ilonpilaajia! Näille sivuille on pesiintynyt joku epämääräinen porukka. On kivaa, että täältä löytyy nimimerkki "ansaittu" kaltaisia ihmisiä. Kiitokset hänelle!
30 vuotiaalle kauniille (omasta mielestään) naiselle sanoisin, että käyhän synnyttämässä viisi lasta ja palaa sitten uudestaan asiaan.oon aina pitänyt Ralelia kauniina ja seksikkäänä. Tuttuni kertoi olleensa työtehtävissä joskus Lapissa, että siellä oli Rakelkin, joka julkkisten joukossa ainoana Oli ystävällinen ja lämmin, todellinen kunnon perheenäiti humalaisten pissisten joukossa!
- Ilimari33
Paljon on Rakel pudottanut painoa. Varmasti ainakin 30 kiloa. Hienoa! Mutta enempää ei tarvitsisi pudottaa, etteivät hänen parhaimmat avunsa pienene liikaa. Nyt on hyvä!
- Ei kade nainen
Hyvännäköinen bööna:) Ja varmaankin haluaa pukeutua juuri noin, koska ei lihavana voinut niin tehdä. Nauttii nyt siitä, kun tietää olevansa hyvännäköinen. Raakel oli muuten hyvännäköinen ja seksikäs lihavanakin. Ei se vartalo yksin tee sitä seksikkyyttä. Se on niin paljon muustakin kiinni.
Raakelilla kaunis, kurvikas, rintava kroppa ja kauniit jalat. - NOLOA´00
Järkyttävän tyylitön. Missä tyylitaju? No ei missään koska sitä ei näköjään tälle naiselle ole suotu.
- Ei missi, vaan iso..
Olen paksu ja ruma punkero ja puin päälleni leopardikuvioisen minihameen. Mies kun näki sen, sanoi vaan että ois parempi jos laittaisin päälle jotain muuta. Poltin hameen.
- Let him burn
Olisit polttanut miehen.
Parempi muodokkaat saaret kuin ns. rimppakintut.
- kaunis rakel
Tuo Rakel L on oikeasti poikkeuksellisen kaunis kasvoista ja olemukseltaan - kuin malli - riippumatta kiloista.
- Hullunpuhetta
Ei oo poikkeuksellisen kaunista nähnytkään!älkää nyt liioitelko!
- ILMAISTA HUVIA
Jotkut vaan tahtovat millätahansa tavalla pysytellä julkisuudessa . Tajuamatta sitä , että populaari hymyilee heidän ulos annilleen .
- Rakelin ihqailija
Rakel Liekki ei koskaan ole mielestäni ollut lihava. En tosin viimeaikaisia kuvia ole nähnyt mutta on pitänyt lihoa tosinopeesti jos nyt on lihaba.
- nannahhhhh
Haloo beibiiii, nyt on kyse Lignellistä ei Liekistä.
Etunimi on sama. FYI!!
Regards
Nannahhhhh - jhgfdfgh
Hah hah! Liekiksi luulin itsekin ja ihmettelin samaa. Toisesta L:stä en ole kuullutkaan.
- suomen kieli!
nannahhhhh kirjoitti:
Haloo beibiiii, nyt on kyse Lignellistä ei Liekistä.
Etunimi on sama. FYI!!
Regards
NannahhhhhRaakel Lignell on RAAkel suomalaisittain, hän on siis syntyjään suomenkielinen suomalainen. Olikohan jostain savosta vai mistä böndeltä....
- sibuys
En ole sellasesta linimentista kuullutkaan.
- Mahtawaa!
Herrajumala, mikä teitä ihmisiä vaivaa? Todella kaunis ja hehkän näköinenhän tuo Rakel on tuosssa kuvassa! Ihanaa, että jollakin on pokkaa tälläisesta arvostelusta huolimatta olla(ja pukeutua) miten itse haluaa! Hyvä Rakel ja Nicke!
- jolupukki .
Menettelee paketissa , mutta kun paketin avaa , niin voe voe voe .
- marmelade21
WOW..Mä tiesin että hän on laihtunu,mut ootin kuvauksen perusteella jotain sotanorsua..Mutta siis WOW! Olen itsekin nainen ja kyllä suoraan sanon,että ompa upea ilmestys tuo Rakel. Miten onkaan nainen muuttunut,ihan säteilee. Musta on hienoa ja kerrassaan ihanaa,että hän pukeutuu noin ja näyttää muotonsa! En mä kyllä mitään makkaroita nää,kuvassa nään säteilevän,kauniin,aikuisen naisen. Ei minusta mitenkään halvan näköinen,eikä kyllä ollenkaan pursuava! Musta kaikkien naisten pitäs uskaltautua pukeutua vähän räväkämmin,iästä ja koosta välittämättä,välittää vaan siitä,miltä itsestä tuntuu.
Hyvä Rakel,jatka samaan malliin! Olet upea! :) - upea nainen
kyllä Rakel on upea ilmestys - ottakaa pikku pissikset huomioon, että hän on synnyttänyt monta lasta. Hänessä on kypsän naisen säteilyä. Olkaa iloisia toisen puolesta, että on saanut laihdutettua - kyllä hän aika isokokoinen oli. Rohkeasti nainen, eikä mikään ripakinttu.
- Leski ja YH
Hyvin sanottu. "rohkeasti nainen". Juuri sitä me naiset haluaisimme olla, mutta kaikista meistä ei vain ole.
Itse kamppailen muutaman kilon kanssa (ihanne olisi -10 kg), mutta vaikeaa se on. Eikä se ole vain ne kilot vaan myös kuosi :(. Kun tässä iässä (60v.) vetää 10 kg pois, on tuloksena myös paljon löysää nahkaa.
Minusta Rakel on onnistunut loistavasti. Hän on freesi, iho näyttää kimmoisalta ja tuoreelta. Hän ei ole "mummoutumasssa" vaan virkistymässä nuoruuteen. Loistavaa! Tämä pari Nicke ja Rakel on meidän todelliset Beckhaminit. Tai oikeasti paljon enemmän :)
Kiitos Rakel ja Nicke. Olette antaneet paljon toivoa. - Tottuutta tarttee .
NIIN. Monta lasta synnyttänyt ? Monta on sijoitus kotilaisia , joista rahaa saa ja aika hyvin . Olis kiva tietää ihan näin huvikseen .
- kakkis:)
heheh kakkakakalaakakakjkaka ehahahhaahhhöhölhöhööh hehhehe
- Pjtmdpjad
Tottuutta tarttee . kirjoitti:
NIIN. Monta lasta synnyttänyt ? Monta on sijoitus kotilaisia , joista rahaa saa ja aika hyvin . Olis kiva tietää ihan näin huvikseen .
Tiedä vain huviksesi, että 5 (viisi) lasta on synnyttänyt. Vanhin ennen Nikkeä ja 4 Niken kanssa.
- ihraton,
Minäkin ensin luulin, että täällä puhutaan Rakel Liekistä ja sitten vasta älysin
, että täällä lihavat akat ihastelevat toinen toisiaan ja sitä kuinka monta kymmentä kiloa kukakin on aikonut laihduttaa. Siis aikonut.
Katsokaapa R. Liekkiä. Siinä on nainen timmissä kunnossa ja muutenkin terveem oloinen. Ei mitään syytä ruveta laihduttamaan ensalkuunkaan.
Syökää vähemmän kuin kulutatte. Siinä sen salaisuus.- Vidfvidf
Toi aloituksen HIEMAN laihtunut on kyllä harhaanjohtava. Raxu on laihtunut varmasti n. 30 kiloa. Rakel Liekki taas ei liity mitenkään tähän keskusteluun tai kirjoittajien elopaino. Upeaa Raxu.
- Ounou10
Vidfvidf kirjoitti:
Toi aloituksen HIEMAN laihtunut on kyllä harhaanjohtava. Raxu on laihtunut varmasti n. 30 kiloa. Rakel Liekki taas ei liity mitenkään tähän keskusteluun tai kirjoittajien elopaino. Upeaa Raxu.
Anorektikot taas vinkkuu. Teil ongelmia oman painonne kanssa,tää ei kerro mistään muusta mitään.
- ei voi ku nauraa :)
Silti kukaan näistä miehistä, jotka täällä nillittävät kuinka naisen kuuluisi pukeutua ja muuta schaibaa, eivät saisi ikinä Raakelia, tai ketään Raakelin tason naista. Puhumattakaan Rakelista - Liekin Rakelista- joka on naimisissa naisen kanssa. Joten hahaahahhhaaahaahaaaa vaan teille....
- Ilonsa kullakin
ei voi ku nauraa :) kirjoitti:
Silti kukaan näistä miehistä, jotka täällä nillittävät kuinka naisen kuuluisi pukeutua ja muuta schaibaa, eivät saisi ikinä Raakelia, tai ketään Raakelin tason naista. Puhumattakaan Rakelista - Liekin Rakelista- joka on naimisissa naisen kanssa. Joten hahaahahhhaaahaahaaaa vaan teille....
Sanoo rakel itse tukijoukkoineen... ja nauttii herättämstään kohusta
- Davu
Mustat miehet tykkää.
- Pysykää pöksyissänne
Nooh kauneus on katsojan silmässä. Minusta aivan hyvältä näyttää suorastaan namilta!
- ?????
Mitä täällä sekoillaan? Ei kysymys ole mistään muusta paitsi siitä että noin 50v nainen jolla ei ole upeat sääret ja joka ei ole HOIKKA, vaikka toki on laihtunut paljon, ei kannata laittaa MINIHAMETTA päälle ja lisäksi vielä pari nroa liian pientä sellaista! Ei ollut mistään muusta kyse, ei täällä porukat osaa ainakaan lukea.
- Crazy?
Pittuako se sinulle kuuluu mitä toinen päälleen laittaa? Linkitä oma kuvasi niin saadaan muut yhdessä nauraa?
- Tyrkkyjä, tyrkkyjä
Crazy? kirjoitti:
Pittuako se sinulle kuuluu mitä toinen päälleen laittaa? Linkitä oma kuvasi niin saadaan muut yhdessä nauraa?
Me muut emme ookaan tyrkyllä
- kakapjökäleinen
Haha pieru
- Fudispohje
Miten ihmiset kehtaavat tolla tavalla arvostella muita. Varsinkin noin kovan duunin tehnyttä naista ! Ja on vissiin viisi lasta synnyttänyt.
Ite sain ekan lapsen 34-vuotiaana, enkä usko et ikinä palaan ihan samoihin mittoihin kun ennen lasta, muttei se enää minua häiritse. Olen ylpeä äiti !
Ja jalkani varmaan näyttävät juuri tuolta tai ehkä pahemmalta, fudistaustan takia. Fudista ku pelaa tarpeeks kauan saa sellaset treenatun näköset reidet ja pohkeet, jotka ei koskaan katoa. Fakta !- peili = keksitty
Vaikka olis synnyttänyt 100 lasta voisi silti katsoa peiliin vaatteita päälleen valitessaan.
- turhaa selitellä
Kyllä katoaa, kyllä katoaa....turha kuvitella sellaista. Mutta joo, minulla on neljä lasta, ja olen pysynyt hoikkana, sääreni ovat sirot ja ei ole jenkkakahvoja.
- prinsiippi
turhaa selitellä kirjoitti:
Kyllä katoaa, kyllä katoaa....turha kuvitella sellaista. Mutta joo, minulla on neljä lasta, ja olen pysynyt hoikkana, sääreni ovat sirot ja ei ole jenkkakahvoja.
Ja kaiken tuon mahtavuuden sisällä olet pelkkää pas*kaa?
No, onneksi voit aina rakastaa itseäsi, kun muut eivät kykene rakastamaan sinun uljasta kauneuttasi....
- mummeli
Minusta hän on hyvin kaunis .
- muhkuinen1984
voi miten kaunis ihana nainen. miksi ei nainen saisi olla ylpeä ja näytellä vartaloaan?! toi nainenhan hehkuu. mä olen kateellinen hänen suoriutumisestaan, itse ku pääsisin kanssa normaalipainoon. ja naisella pitää olla muotoja ja niillä naisella pitää olla :)
suomalaiset osaa olla kateellisia ja haukkua, minä oon kateellinen mut samalla olen onnelinen raakkelin puolesta :) itse olen 160/88, joten mulla on matkaa. vaikka oma rakas mieheni minulle aina sanookin että muru, vaikka olisit kui painava ni rakastan sua, ikuisesti. - Amatööri kuvannut
Kyllä anorektikostakin saa lyhyen läskin jos kuvakulma on epäedullinen kuten tuossa.
- Lälälläää
Kyllä minäkin ilkeisin tuon näköisenä ,jo pikkumustan päälleni laittaa. Upeeaa Raakkel!!
- oikeesti hoikka
Noh kyllähän tuolta vielä "pursuaa", vaikka laihtunut onkin. Saanko minä melkein keski-ikäinen, oikeasti hoikka (bmi n.19) pitää mininhametta ?
- No sehän riippuu
Eihän minihameen pito ole mikään ikäkysymys jos olet suurinpiirtein alle 80v. Todella iäkkään ihmisen reidet ovat enää harvoin esittelykelpoiset.
Jos sinulla on paksut mankelintukki jalat, läskit polvet ( ne voi olla vaikka muutoin olisikin hoikka) , väärät sääret, tai sääret ovat lyhyet muuhun vartaloon verrattuna, niin en suosittele minihametta.
Minihame on niin vaativa vaatekappale että sopii todella harvoille naisille... sitäpaitsi seksikäs pukeutuminen on jotakin aivan muuta kuin minihame. - oikeesti hoikka
No sehän riippuu kirjoitti:
Eihän minihameen pito ole mikään ikäkysymys jos olet suurinpiirtein alle 80v. Todella iäkkään ihmisen reidet ovat enää harvoin esittelykelpoiset.
Jos sinulla on paksut mankelintukki jalat, läskit polvet ( ne voi olla vaikka muutoin olisikin hoikka) , väärät sääret, tai sääret ovat lyhyet muuhun vartaloon verrattuna, niin en suosittele minihametta.
Minihame on niin vaativa vaatekappale että sopii todella harvoille naisille... sitäpaitsi seksikäs pukeutuminen on jotakin aivan muuta kuin minihame.Olen aina ollut hoikka, joten pikkuisen vaikea on läskiä tai tunkkeja löytää. En ole vielä keski-ikäinen mutta aikuinen. Olen pitkäsäärinen, ei siis mitkään tunkit. Mutta joo pidin viime kesänä minihametta, eipä kukaan tullut päin naamaa haukkumaan. Kroppani nyt sattuu olemaan juoksijan, kun sitä harrastan, pidempää matkaa.
- no sehän riippuu
oikeesti hoikka kirjoitti:
Olen aina ollut hoikka, joten pikkuisen vaikea on läskiä tai tunkkeja löytää. En ole vielä keski-ikäinen mutta aikuinen. Olen pitkäsäärinen, ei siis mitkään tunkit. Mutta joo pidin viime kesänä minihametta, eipä kukaan tullut päin naamaa haukkumaan. Kroppani nyt sattuu olemaan juoksijan, kun sitä harrastan, pidempää matkaa.
BB- juontaja Susanna Laine on pitkä hoikka ja pitkäsäärinen .... ja en siltikään hänenä pitäisi minihameita. Hänen polvensa ovat ns. taaksepäin painuneet, näyttää erittäin ikäviltä minihameessa vaikka muuten kaunis ja viehättävä onkin.
Että kyllä sen oman peilin pitäisi kertoa enemmän kuin paino-indeksin ja vaikka juoksisi maratonin jokapäivä niin ei se ihmisen perimää ja luuston muotoa mihinkään päin muuta. - GTgtgtg
oikeesti hoikka kirjoitti:
Olen aina ollut hoikka, joten pikkuisen vaikea on läskiä tai tunkkeja löytää. En ole vielä keski-ikäinen mutta aikuinen. Olen pitkäsäärinen, ei siis mitkään tunkit. Mutta joo pidin viime kesänä minihametta, eipä kukaan tullut päin naamaa haukkumaan. Kroppani nyt sattuu olemaan juoksijan, kun sitä harrastan, pidempää matkaa.
Treenatut jalat ja minihame on kammottava yhdistelmä.
- TrainerPersonal
Mikähän oli Rakelin alkupaino?
- Vauuuuu
Tyylikäs nainen.
- t3grreg
Reenatut jalat erottaa kyllä, tolla Raksulla ei sellasia ole vaan pulskat ja lyhkäset koivet.
- PÄIVI
RAKEL ON TOD.KAUNIS TUOSSA KUVASSA! ÄLÄ VÄLITÄ NÄISTÄ TYHJÄNPÄIVÄISISTÄ KOMMENTEISTA.OLE EDELLEEN YLPEÄ ITSESTÄSI,NIIN OLEN MINÄKIN.TIEDÄN KOKEMUKSESTA PAINON KANSSA KAMPPAILUN...SE ON KOVAA JA PITKÄJÄNTEISTÄ TYÖTÄ. JATKETAAN JA SINNITELLÄÄN ELÄMÄSSÄ ETEENPÄIN ,AINA VAIN HIUKAN HOIKEMPANA? PIDÄTHÄN NYT NIITÄ VAATTEITA ,JOITA ENNEN PAINONPUDOTTAMISTA ET PITÄNYT? SE ON ROHKEUTTA JA SIITÄ SAAT LISÄÄ VOIMAA JAKSAA PYÖRITTÄÄ ELÄMÄNMYLLYÄ ETEENPÄIN.RAKKAUTTA JA ONNEA !
- Tamir....
PÄIVI kirjoitti:
RAKEL ON TOD.KAUNIS TUOSSA KUVASSA! ÄLÄ VÄLITÄ NÄISTÄ TYHJÄNPÄIVÄISISTÄ KOMMENTEISTA.OLE EDELLEEN YLPEÄ ITSESTÄSI,NIIN OLEN MINÄKIN.TIEDÄN KOKEMUKSESTA PAINON KANSSA KAMPPAILUN...SE ON KOVAA JA PITKÄJÄNTEISTÄ TYÖTÄ. JATKETAAN JA SINNITELLÄÄN ELÄMÄSSÄ ETEENPÄIN ,AINA VAIN HIUKAN HOIKEMPANA? PIDÄTHÄN NYT NIITÄ VAATTEITA ,JOITA ENNEN PAINONPUDOTTAMISTA ET PITÄNYT? SE ON ROHKEUTTA JA SIITÄ SAAT LISÄÄ VOIMAA JAKSAA PYÖRITTÄÄ ELÄMÄNMYLLYÄ ETEENPÄIN.RAKKAUTTA JA ONNEA !
Älä huutaa!!!!!!!
- AikuinEnNainen**
Kyllä Rakel on upea. Isoa lapsikatrasta hoitaa kaiken muun ohella ja noin hyvin onnistunut omassa laihdutusprojektissaan. Rakelista säteilee lämpöä ja ystävällisyyttää. Ei ihme, että Nikke on pysynyt rinnalla, vaikka välillä on varmasti ollut raskasta ison lapsikatraan kanssa. Nyt Rakelilla alkoi uusi elämä, sen näkee jo kuvastakin. Ehkä hänen kotelomekkonsa ei ollut paras mahdollinen valinta, mutta ihminen on niin innoissaan uudesta ulkomuodosta, että saattaa haksahtaa liian tiukkaan pukuun. Suotakoon se hänelle. Ajan kanssa Rakel löytää kyllä oman tyylinsä.
Hyvä Rakel, olet aina ollut minun suosikki. Et ole mikään tyhjänpäiväinen tyrkky. - daa
Kuka on sanonut, että minihametta saa käyttää vain jos on tietynlaiset jalat?
Niin kauan, kun vaan perse peittyy, niin ok. Ite oon 29v, normaalipainoinen liikuntaa harrastava nainen. Mun omaa silmää jopa miellyttää aikuisen naisen muodokkaat jalat enemmän kuin tikut tai toisaalta nuorten naisten hoikat mutta täysin lihaksittomat jalat. Ne ei sellasina kauaa pysy...
Mut, kuka jaksaa nähä vaivaa? - k
No nyt kirjoittajalla on huono näkö ellei lähes sokea.
Rakel... hänellähän on minari sääret just niin.
Ja muutenkin aivan upea upea nainen kyllä
kelpaa katsella.
Onnea vaan sinulle Rakel,,, - älä turhia inise
Kyllä normaali heteromies tykkää tuosta näystä,ei mitään vikaa,maukas paketti!
- pinkkipäivät
Pitää olla vähintään Johanna Tukiaisen tasoinen kaunotar että voi käyttää minaria oikein niinkuin se on suunniteltu, Johanna on glamour malli, Rakel on vain tavis-painonpudottaja. siinä on suuri ero.
- OIP
Nuo on komiat muodokkaat jalat eikä mitkään tikut, kyllä noita katselee! Hyvä Rakel!
Katoin Rakelin kuvaa ja mielestäni hän oli söpön pyöreä nyt ja aivan hyvin voi esiintyä myös minihameessa.
Kaikkein tärkeintä on se että mitä pitää, kantaa sen hyvin ja ryhdissä.
Itse olen suht hoikka kuusikymppinen 167-60 ja pitkäsäärinen, mutta turhankin tarkka asujen suhteen. Ihailen rohkeita naisia.- Tyhjä ketju
Eihän toi minari oo edes seksikäs!Tavis-tädin tavispuku. On raxun maku sentään parantunut, kun vertaa alkuaikojen tissiesittelyyn, tyrkyllä tää aina on kuin lihakaupan hyllyllä
- ..
todella vetävän näköinen ja tyylikäs, wau! miten joku voi oikeesti nähdä vaivaa josatin hameesta jota joku julkkis käyttää?! ei hyvää päivää..
kateus on kamala tauti. - ihqailija
Ei löytynyt mitään R. Liekistä vaikka otsikko kai häneen viittaakin??
Muista Rakeleista en oo ikinä kuullutkaan. Minusta Rakel on aina ollut hoikka mimmi.- Lue aloitus
Se ettet ole kuullut johtuu omasta tyhmyydestäsi. Aloituksessa on linkki, josta selviää kenestä Rakelista on kysymys.
Rakel on nyt eläkkeellä aikuisviihteestä, vaikka onkin 33v. Nyt "eläkkeella" hän on näyttänyt, että voi myös ajatella yläpäällä.. Hyvä näin, hän on mielestäni älykäs nainen.
- Ai hieman???
Raakel on laihtunut 50 kg!!!
Upea suoritus, upea lopputulos!
R. on tavattoman kaunis kasvoiltaan, nyt 45-vuotiaana kauniimpi kuin koskaan.
Tässä on varmasti Suomen näyttävin viiden lapsen äiti. - kyllästynyt
En tiedä mikä siinä on mutta minusta tuo Raakel on jotenkin ihan kuin olis noussut jotain nestemäistä päähän NYT kun on kiloja pudonnut, minusta hän oli tukevana jotenkin eri luonteinen. Jos on tukeva nainen niin sitä ei halua olla esillä siten että naama loistaa tyytyväisyyttä, sitä on vähän kuin taka-alalla. Jos minusta tulee tuollainen kun ja jos laihdun niin en enää pitäisi itsestäni.
- hulluja kommentteja
Joo, anteeksi pitäisi pyytää aina ennen jokaista tanssia. "Koettakaa kestää kun olen ollut pullukka ja en näytä anorektikolta ja ikääkin on yli 40".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama937670Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1246390Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1644501Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353091Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta912656Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh442012- 1401668
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971564Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo48886Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21822