Poikaystävän kanssa tylsää!

tuuulikki

Mahtaako olla normaalia ettei vuoden yhdessä olleilla 24-vuotiailla ole ikinä mitään tekemistä. Siis iltaisin töiden jälkeen tai viikonloppuisin. Mies päätyy yleensä korjailemaan autoaan tai lähtemään jonnekin rautakauppaan tai vastaavaan, minä jään yleensä kotiin tai menen kaverin kanssa jonnekin. Onko aika sanoa miehelle heihei kun mitään yhteistä tekemistä ei tunnu olevan?

Se kyllä sujuu jos joskus tulee inspiraatio vaikkapa kahdenkeskiseen leffailtaan. Kaipaisin kuitenkin romanttisia juttuja, kuten ravintolaillallisia tai kahviloissa istuskelua. Mies ei tuollaisesta tykkää eikä ikinä suostu. Hänestä parasta laatuaikaa on kahdestaan Gigantissa käynti, mikä ei taas mua kiinnosta yhtään. Näistä näkemyseroista tulee riitaa yleensä kerran tai pari viikossa. Normaalia vai ei? Onko parisuhde tällainen sen alun huuman jälkeen? Tavallaan olen pettynyt, pakko myöntää... Mies on ihana mutta joskus turhauttaa niin vietävästi!

21

5776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antrea_

Teidän suhteenne on kaukana normaalista. Miettikää joku yhteinen harrastus.Käykää vaikka vesijumpassa.
      Pääasia, että teillä on oikeasti yhteisiä mielenkiinnon kohteita, eihän tuollainen parisuhde tule pidemmän päälle toimimaan.

• fhjufjkg

Mun ukko ei koskaan lähtis mun kanssa VESIJUMPPAAN :D
        Tosin en kyl minäkään lähtis. Inhoan uimista & uimahalleja.

• näin on nähtävä

sano miehelles et sinä olet romanttinen nainen ja kaipaat romanttisia hetkiä. jollei se sovi niin tuossa on ovi.

• 8 + 2

Tuo on tyypillinen miehen ja naisen välinen parisuhde. Kohteliaisuudesta toinen puoliso usein osallistuu alkuvuodet toisen rientoihin, mutta lopulta sekin jää.

Seksi on useimmiten ainoa asia, jota mies oikeasti tekee naisen kanssa mielikseen.

• puuduttavaa

Ärsyttävää vedätystä. Alussa se jaksoi lähteä vaikka minne ja puuhastella kaikenlaista, mutta nykyään on niin nihkeetä, niin nihkeetä. Toisinsanoen todella tylsää. Meilläkin leffojen katsominen se mitä "tehdään yhdessä", muuhun ei mies enää taivu kanssani (paitsi petipuuhiin tietenkin). Minusta on tainnut tulla hänelle itsestäänselvyys, ei tarvitse enää miellyttää. :( Saattaa alkaa pian vihreämmät laitumet houkutella, eli mies jonka kanssa voisi tehdäkin jotain.

• 4
        puuduttavaa kirjoitti:

Ärsyttävää vedätystä. Alussa se jaksoi lähteä vaikka minne ja puuhastella kaikenlaista, mutta nykyään on niin nihkeetä, niin nihkeetä. Toisinsanoen todella tylsää. Meilläkin leffojen katsominen se mitä "tehdään yhdessä", muuhun ei mies enää taivu kanssani (paitsi petipuuhiin tietenkin). Minusta on tainnut tulla hänelle itsestäänselvyys, ei tarvitse enää miellyttää. :( Saattaa alkaa pian vihreämmät laitumet houkutella, eli mies jonka kanssa voisi tehdäkin jotain.

Siksihän se nainen on olemassa, seksiä varten.
        Kun voisikin ottaa komerosta vain tarpeeseensa mutta kun ei.

• Anonyymi
        4 kirjoitti:

Siksihän se nainen on olemassa, seksiä varten.
        Kun voisikin ottaa komerosta vain tarpeeseensa mutta kun ei.

Ei nainen oo vaan seksiä varten 😒😒

• tuuulikki

Siis tätäkö muka on todellinen parisuhde? Se oikea rakkaus? Justiinsa juu :( Vuositolkulla olen siitä unelmien prinssistä haaveillut, mutta eikö niitä sitten olekaan oikeasti olemassa. Masentavaa.

Minä olen muuten meidän suhteessa se joka joutuu seksiä jopa kinumaan, eli sen takia mies ei ainakaan mun kanssa ole... Tiedä sitten että miksi...

• 8 + 2

"Siis tätäkö muka on todellinen parisuhde? Se oikea rakkaus? Justiinsa juu :( Vuositolkulla olen siitä unelmien prinssistä haaveillut, mutta eikö niitä sitten olekaan oikeasti olemassa. Masentavaa."

Viihtyminen ei liity mitenkään rakkauteen, suuntaan tai toiseen. Rakkaus on sitä, että haluaa olla toisen elämässä eikä siedä ajatusta toisen onnettomuudesta.

Ihan samalla tavalla tämä maa on täynnä äitejä, jotka rakastavat lapsiaan pohjattomasti mutteivät surminkaan keksi mitään yhteistä kivaa tekemistä näiden kanssa. Jotkut haluavat ilahduttaa lastaan osallistumalla leikkiin, mutta sittenkin se on väkinäistä -- mieluummin vaikka rupeaa luuttuamaan lattioita.

"Minä olen muuten meidän suhteessa se joka joutuu seksiä jopa kinumaan, eli sen takia mies ei ainakaan mun kanssa ole... Tiedä sitten että miksi..."

Ei tavatonta mutta harvinaisempaa. Ehkä mies on lähinnä tyytyväinen, että tyttöystäväasia on poissa päiväjärjestyksestä. Kun on suhteessa, ei tarvitse selitellä sinkkuutta eikä naista ei tarvitse etsiä nettipalstoilta tai kapakoista.

• 6 + 13

"Minä olen muuten meidän suhteessa se joka joutuu seksiä jopa kinumaan"

Aaa, no sen takia sitä ei kiinnosta viihdyttää sinua. Yleensä puutteessa olevat miehet jaksavat kiinnostua naisensa jutuista (ja tämän huomattuaan naiset rupeavat vaistomaisesti pihtaamaan).

Pitäisikö tämä nyt sinua puutteessa, jotta innostaisi sinut lähtemään kanssaan ostoksille Giganttiin. :-)

• tuuulikki
        6 + 13 kirjoitti:

"Minä olen muuten meidän suhteessa se joka joutuu seksiä jopa kinumaan"

Aaa, no sen takia sitä ei kiinnosta viihdyttää sinua. Yleensä puutteessa olevat miehet jaksavat kiinnostua naisensa jutuista (ja tämän huomattuaan naiset rupeavat vaistomaisesti pihtaamaan).

Pitäisikö tämä nyt sinua puutteessa, jotta innostaisi sinut lähtemään kanssaan ostoksille Giganttiin. :-)

Masentava ajatus mutta pahimmassa tapauksessa tuo saattaa tavallaan olla totta ;P Miksipä tuo yrittäisi mua helliä ja pitää hyvänä kun ei kaipaa musta mitään........

• 6+10

Niiin,siis eihän elämä ole oikeasti mitään pelkkiä romanttisia hetkiä ja jatkuvaa lepertelyä.Jossain vaiheessa tulee kuvioon mukaan myös arkiset jutut ja niitä mm.harrastukset.Tietenkin sitä pitää olla yhteisiä hetkiä vaikka sitten kattomalla jotain sarjaa/leffaa.
      Ihan nääin ulkopuolisena luetteuna vaikuttaa siltä että miehesi ei ole mikään romanttinen ihminen jolle nyt tuo läheisyys ei ole tärkeätä ja sinulla puolestaan on jonkun 8v tytön prinsessa haaveet ihanasta miehestä joka pyörii,häärii ja yllättää sinua jatkuvasti.
      Elämä nyt ei vaan ole sellaista,sori.

• ....

Keskustelua, keskustelua ja keskustelua!! Sitä teidän tulee harrastaa!

Ja jos keskustelujen jälkeenkään ei yhteistä säveltä ole löytynyt, niin eipä sitä tule tulevaisuudessakaan löytymään. Sitten on varmasti paras erota.

Ja siis vuoden seurustelun jälkeen ei todellakaan pitäisi vielä olla tylsää.. Alkuhuumaa kestää pareilla normaalisti 2-5 vuotta!! Ja se on tervettä.

Itse olen 3v seurustellut ja edelleen on hauskaa, ihanaa ja välillä perhosia vatsassa. Käydään syömässä, kävelyillä, leffassa, ulkona, tehdään kotona kaksin ruokaa ja annetaan toisillemme hierontoja jne! Aina on jotain tehtävää! Siivotaan yhdessä jne. Kuunnellaan musiikkia. RAKASTELLAAN. Jne.

- Kyllä pari tekemistä keksii, jos kumpikin sitä TAHTOO. Teillä toinen tai kumpikin ei edes enää tahdo kunnolla. Taitaa olla parempi teidän erota, jos ei asiat muutu pian.

PUHUKAA! Istukaa sohvalle ja keskustelkaa asioista väh. 1 tunti!!

• Vasta 47v.

Olen kokenut saman vähän yli 20 v. sitten. Jos teillä ei ole lapsia, laita mies pihalle ja lähde pitämään hauskaa kavereittesi kanssa. Älä koskaan luovu kavereistasi poikakaverisi takia. Eikö teillä ole kaveriporukkaa joiden kanssa voisitte lähteä vaikka laskettelemaan ja sen jälkeen vaikka jonkun luo saunomaan, syömään tai muuten vaan viettämään iltaa.

• Biteme54

Voi voi teitä kakaroita.

Se on sitä ARKEA se. Ei aina voi olla kivaa!
      Alkuhuuma katoaa, arki astuu ovesta sisään. Jos parisuhteessa aiot elää, hyväksy se.
      Ei suhteesta pidä lähteä ovet paukkuen kun toinen ei olekaan enää järjestämässä viihdykettä ja ruusunpunaista romantiikkaa! Kenen elämä sitä on? Eikö 95% arjesta ole aika tasaista ja rutiinia, kaikilla?
      Vähitellen, suhteen syvetessä ja ajan kuluessa sitä pikkuhiljaa hiotaan niitä omia ja toisen särmiä, ja aletaan liittyä tiukemmin yhteen. Se on sitä rakkautta, että pysytään toisen rinnalla, jaetaan se tylsän tylsä arki ja sitten ne hauskanpidotkin.
      Parisuhde vaatii tosi kovaa työtä, halua olla yhdessä, anteeksiantoa, ymmärrystä, toinen toisensa huomioon ottamista - molemmilta.
      Kumppanisi on MIES, ei hän ymmärrä naisen aivoituksia ja tarpeita! Keskustelun paikka teillä nyt olisi, ja varmasti se yksi kerta ei riitä, vaan puhuttava on varmaan monta kertaa. Ja ilmaista selkeästi syytttelemättä ja marisematta omat tarpeensa ja toiveensa.
      Tietysti voit lähteä, mutta sitä Unelmaprinssiä ei vastaan tule. Me ollaan kaikki ihan tavallisia ihmisiä. Kun mies ei kuulosta olevan paha, väkivaltainen, juoppo, mieti, mitä hyviä puolia ja ominaisuuksia hänessä on? Mihin aikanaan ihastuit ja rakastuit? Sieltä ne asiat edelleen löytyy, arki vaan on karistellut ne vaaleanpunaiset lasit silmiltäsi!
      Valinta on sinun. Kukaan ei puolestasi voi päättää.

• ärsyyntynytN26

Mulla ihan sama juttu.. rakastan poikaystävääni mutten ole enään varma tunteistani.. vai rakastanko sittenkää.. Mulla on todella tylsää meidän suhteessa. Kun toinen vaan makaa koneella aamusta iltaan. ja minä vieressä kattelen telkkaria..kaukosäädinki on nii puhki ku kanavia vaihtelen ja näppäilen vihasesti mut kundi vaan ei tajua!! nii ja sit just se et ite juoksen hänen mukana joka ikisessä paikassa! jopa työkeikalla! rautakaupoissa jnejne. itsehän hän ei lähde mun mukaan ei sitten niin mihinkään! ja asiasta olen hänelle sanonutkin..ensin kohteliaasti ja nykyään siitä syttyy sota. haluaisin yhteistä tekemistä! se että käytäis elokuvissa, harrastettais, joskus ulkona syömässä. edes kerran kuussa joku romanttinen päivä! nii..ja minä olen se joka seksiä haluu..! no..on mulla omat harrastukset ja nyt en oo enää jaksanu välittää..meen omia menojani..tapaan kavereita, liikun hirveesti.. poikakaverini luulee sitten nyt että mulla on toinen. vaikka joka kerta pyydän mukaan.

• tuuulikki
        ärsyyntynytN26 kirjoitti:

Mulla ihan sama juttu.. rakastan poikaystävääni mutten ole enään varma tunteistani.. vai rakastanko sittenkää.. Mulla on todella tylsää meidän suhteessa. Kun toinen vaan makaa koneella aamusta iltaan. ja minä vieressä kattelen telkkaria..kaukosäädinki on nii puhki ku kanavia vaihtelen ja näppäilen vihasesti mut kundi vaan ei tajua!! nii ja sit just se et ite juoksen hänen mukana joka ikisessä paikassa! jopa työkeikalla! rautakaupoissa jnejne. itsehän hän ei lähde mun mukaan ei sitten niin mihinkään! ja asiasta olen hänelle sanonutkin..ensin kohteliaasti ja nykyään siitä syttyy sota. haluaisin yhteistä tekemistä! se että käytäis elokuvissa, harrastettais, joskus ulkona syömässä. edes kerran kuussa joku romanttinen päivä! nii..ja minä olen se joka seksiä haluu..! no..on mulla omat harrastukset ja nyt en oo enää jaksanu välittää..meen omia menojani..tapaan kavereita, liikun hirveesti.. poikakaverini luulee sitten nyt että mulla on toinen. vaikka joka kerta pyydän mukaan.

On se kumma ettei miehet tunnu kaipaavan sitä romantiikkaa ja kipinää elämään. Kuinka vähään voikaan ihminen tyytyä... En mäkään nyt mitään prinsessasatua tahdo elää, haluan vain tuntea olevani erityinen, edes sen verran että mies vaivautuisi joskus jotain romanttista järjestämään. Ja kyse ei ole siitä ettei asiasta ole puhuttu, oon siitä useasti sanonut. Muuten tuo on hyvä poikaystävä mutta kun mulle ei tässä vaiheessa elämää vielä riitä se puuduttavan tylsä arki. Kummasti seurustelun alussa tuo jaksoi vaikka mitä, vei kylpyläreissulle, ravintolaan, leffaan, kuutamouinneille... Sitten loppui kuin seinään.

• Jarmonkainen
        tuuulikki kirjoitti:

On se kumma ettei miehet tunnu kaipaavan sitä romantiikkaa ja kipinää elämään. Kuinka vähään voikaan ihminen tyytyä... En mäkään nyt mitään prinsessasatua tahdo elää, haluan vain tuntea olevani erityinen, edes sen verran että mies vaivautuisi joskus jotain romanttista järjestämään. Ja kyse ei ole siitä ettei asiasta ole puhuttu, oon siitä useasti sanonut. Muuten tuo on hyvä poikaystävä mutta kun mulle ei tässä vaiheessa elämää vielä riitä se puuduttavan tylsä arki. Kummasti seurustelun alussa tuo jaksoi vaikka mitä, vei kylpyläreissulle, ravintolaan, leffaan, kuutamouinneille... Sitten loppui kuin seinään.

Niin miestä ei voi itse viedä ravintolaan, kylpylään, leffaan tai kuutamouinnille. Mikä ihmeen miehen velvollisuus on keksiä mitä yhdessä teette. Vai onko se romanttisuutta kun mies maksaa kaiken? Tehkää vaikka yhteinen tili ja suunnitelkaa yhdessä mitä voisitte tehdä jos et itse pysty miestä pyytämään mihinkään.

• tuuulikki
        Jarmonkainen kirjoitti:

Niin miestä ei voi itse viedä ravintolaan, kylpylään, leffaan tai kuutamouinnille. Mikä ihmeen miehen velvollisuus on keksiä mitä yhdessä teette. Vai onko se romanttisuutta kun mies maksaa kaiken? Tehkää vaikka yhteinen tili ja suunnitelkaa yhdessä mitä voisitte tehdä jos et itse pysty miestä pyytämään mihinkään.

Viety on, ja vaikka mielestäni miehen ei tosiaan kuulukaan maksaa kaikkea itse, niin ei kuulu kyllä naisenkaan. Mies on tullut mm. sinne ravintolaan kun MINÄ olen maksanut. Ei varmaan tarvitse sanoakaan että erittäin paha maku jäi tästä suuhun. En vaadi mitään ihmeellistä kohtelua, puoliksikin voi maksaa, mutta naisen ei kyllä kuulu miehelle niitä ravintolaillallisia tarjota. Tilanne on siis mennyt siihen että ei käydä enää missään. Kyse on enemmän siitä että toivoisin miehen oma-aloitteisesti ehdottavan jotain, ei siitä että pitäisi tehdä jotain minkä mies automaattisesti maksaa.

• Nipa Normi

Kyllä miehen pitäisi pystyä viettämään myös sinun kanssasi aikaa ja käydä vaikka kahvilassa. Jos rahaa on niin ravintolaillallisetkaan eivät pitäisi olla poissuljettuja. Voisit tietenkin hankkia omiakin harrastuksia tai mennä mukaan miehen mukaan kun hän korjaa autoaan ja siellä sitten juttelisitte mukavia. Aika urpo mies kun ei suostu viettämään sinun kanssasi aikaa minkään vaikka yhteisen harrastuksen parissa.

• tiedoksi vaan

nörtit jotka ei osaa elää ilman ruutua, ovat todella tylsiä ja tylsämielisiä ja myös tutkimusten mukaan kuolevat aikaisemmin. Itse en tiedä mitään tylsempää kuin telkkarin katselu ja huonot elokuvat. Netissä tulee oltua jonkun verran, mutta sekin alkaa tylsistyttämään.
      Kannattaa käydä yhdessä vaikka lenkillä ja silloin tällöin voi käydä ulkona syömässä. Kotonakin voi kokata yhdessä... tosin jos toista evvk, niin ei sitä väkinäisesti voi.
      Kahviloissa istuskelu ja turha hengailu kaupungissa on minunkin mielestä tylsää...... Luonteiden tulisi olla jonkun verran samanlaisia että synkkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4949
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3960
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      71
      3549
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2868
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      146
      2432
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2318
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2094
    Aihe