paistaa ja paukkuu.
Ihan hillitön kylmyys, mutta niin upeilta näyttää maisemat. Auringon säteet kun osuu huurtuneisiin puihin jne. niin aivan kuin miljoona timanttia olis tarjolla...
http://www.youtube.com/watch?v=52DoTCSeeIg&feature=youtu.be
Ja jostain noitakin taas ilmestyi... ;).
Pohjanmaalla
30
107
Vastaukset
Kaksi ekaa kuvaa, niissä on mahtavat värit. Mun piti katsoa mnuutamaan kertaan 1.20 paikkeilla se kuva missä on vanha lato tms ja kyllä oot saanut kuvaan mukaan valon kaikissa sateenkaaren väreissä ilmassa leijuvissa jääkiteissä.
Joissakin jääpuikkokuvissa on jääpuikkojen sisällä kuplia kuin pisaroita.- issu56
Ne jääpuikot ilmestyi taas yllättäin porraspään puskaan, enkä voi olla niitä ihailematta. Jostain syystä niissä on sitä jotain...muutenkin olen aina tykännyt jääpuikoista.
Kersoina niitä imeskeltiin kuin mehujäitä ja varsinkin silloin, kun sisäänmenoaika oli hollilla :). issu56 kirjoitti:
Ne jääpuikot ilmestyi taas yllättäin porraspään puskaan, enkä voi olla niitä ihailematta. Jostain syystä niissä on sitä jotain...muutenkin olen aina tykännyt jääpuikoista.
Kersoina niitä imeskeltiin kuin mehujäitä ja varsinkin silloin, kun sisäänmenoaika oli hollilla :).Ne kuplat puikkojen sisällä, miltähän ne näyttäisi jos sais kuvattua niin että valo tulee puikkojen läpi.
- ööö pohdintaa
Haukullinen kirjoitti:
Ne kuplat puikkojen sisällä, miltähän ne näyttäisi jos sais kuvattua niin että valo tulee puikkojen läpi.
Niin miltähän ne näyttäs...hmmmmm löytysköhän vastaus jos ettis vaik googlella kuvia?
- lllllllllllll
Haukullinen kirjoitti:
Ne kuplat puikkojen sisällä, miltähän ne näyttäisi jos sais kuvattua niin että valo tulee puikkojen läpi.
- issu56
Haukullinen kirjoitti:
Ei ainakaan tuossa puskassa onnistu, sillä siihen ei osu mikään aurinko näin talviaikaan.
Muistatko sen tippukiviluola-aloitukseni? Siinä oli jos jonkinlaista jääpuikkoa.
- aikas kylmä
teilkii,meil näyttääp nytten miinuksii 21
- issu56
Meillä nyt just näyttää mittari -25 ja tuuli siihen päälle,niin ei kiva ensinkään.
- Myy-Pikkuinen
Hrrrr...kylmää on. Onneks ollaan helmikuussa ja menis tää paskakuukausi tosi nopeesti, pääsis sitä kevään tulo oottaan ja havaitseen kunnolla!! =))
- issu56
Voi kun ei näitä "miljoonapakkasia" olisi tänä talvena tullut ollenkaan prkle.
Kyllä oli taas kaunista talvimaisemaa, kuvista ei näkynyt että oli kova pakkanen...
Pakkasta on tääläkin...vähän liikaakin mulle...-22 näyttää mittari nyt, saa nähä mitä se on taas aamulla...- issu56
Kyllä on mullekin liikaa nämä yli kahdenkympin pakkaset.
- #%&#!#
Kympin esitys ja panhuilu soi upeasti.
- issu56
Onko ocarina ja pan sama asia...ei ihan, mutta melkein. Niissä on pieni ero ;).
- Kateellista vuodatus
''' Tokihan on ihmisiä joilla on koko päivä aikaa itselleen eikä minkääntyyppisiä velvoitteita kodin ulkopuolella. Silloin pystyy jokapäivä lähtemään jonnekkin kameransa kanssa ja ottaa täydellisiä valokuvia paikoista jotka on niin moneen kertaan ennenkin kuvannut ... eri kulmasta vain ja sitten tehdä niistä koosteen videolle.
Toiset vapaaherrat/vapaaherrattaret taas tykkäävät käydä vaikka eläkeläisryhmissä harrastamassa jumppaa, tanssia, laulua ja mitä nyt kukin haluaa. Jotkut kerääntyvät ryhminä kahviloihin turisemaan päivän tapahtumista jne.
Mikä noista edellämainituista sitten on sitä oikeeta elämää ??? Eipä tietoa, mutta mielettömän hyvää kun liikkuvat eivätkä jätä itseään koteihinsa.
*
Jatkan vielä näitä ei niin asiallisia pohdintojani sillä minua viisaampi jo antaisi olla. Koska olen tavallistakin tavallisin rouva täältä iki-ihanasta turusta, aion jatkaa näitä pohdintojani
Olemme onnellisia siitä että meillä on melkein naapuri jo vuosikausien takaa, mies toisesta yhtiöstä, jotka käyvät meillä useesti. Mikä on käydessä, kun olen koko porukasta ainut, joka olen vielä työelämässä mukana. On mukavaa kun he pistäytyvät ja pelaamme usein korttia kuten silloin nuoruudessakin. Marjapussi on kiva peli pelata neljästään.'''- issu56
Joo joo ja samaa vanhaa lässynlässyä tuolta, johon olen läpeeni kyllästynyt!!!
- tällettis,,
Tämä blogini on kuulemma mielikuvitusta kertoo rouva pohjanmaalta. Tässä se osa hänen viestistään jota ....
Mikäli tuiki tavallinen arkinen elämä katsotaan Pohjanmaalla mielikuvitukseksi niin alkoi melkoisesti kiinnostaa millainen mahtaa sitten olla arki pohjanmaalla??
1.2.2012 20:46 -3
Uman blogi...hmmm...se on sieltä ja syvältä ja niin läpeensä täynnä mielikuvituksen tuotteita kuin mikään konsanaan.
Jos joku aivoton menee noihin uman halpoihin, niin siinäpäs sitte menette.
Jajokainen, joka tajuaa totuuden on uman mustalla listalla, joka taas tarkoittaa sitä, että *****- ja mustamaalausviestit lentää kuin varpusparvi sinnetänne ja jotkut vielä jopa kaiken satuilunsa uskoo.
Koittakaa nyt jo hittosoikoon herätä huomaamaan se oikea totuus!!!
- kaunis sää
Juu kaunis on ilma, itsekkin bongasin auringon halon tuossa puolisen tuntia sitten, kaunis näky, kun kaksi pilaria kyyhötteli auringon molemmin puolin :)
- issu56
Oliko mielestäsi tässä aloituksessani halo?
- Wilperttiina
Ihania issu noi sun tuubit :) Poikkean täällä pari kertaa viikossa ihan vaan niitä katsomassa.
Älä välitä noista trolleista, joita on nykyään joka palstalla. Mukavaa sydäntalvea sinulle koillis-laipista :)- videoita palstalta?
Koillislappiin kyssä että mikset tilaa suoraan sieltä youtubesta ilmoitusta vaikka sähkäriin että millon issu laittaa kanavalle uuden videon?
- issu56
Trolli on trolli ja trollina pysyy, vaikka voissa paistais.
Mukavaa pakkasaikaa itsellesikin...se enteilee kevättä kuitenkin! - issu56
videoita palstalta? kirjoitti:
Koillislappiin kyssä että mikset tilaa suoraan sieltä youtubesta ilmoitusta vaikka sähkäriin että millon issu laittaa kanavalle uuden videon?
Mikä sua riepoo???
- Wilperttiina
videoita palstalta? kirjoitti:
Minusta on kivaa tulla koiramaiset pulinat-palstalle juttelemaan mukavien koitraihmisten kanssa. Siksi ja miksi. Miksi itse olet kärttynä?
Issun kuvat on ihana poikkeus tässäkin pahan maailmassa. - Wilperttiina
issu56 kirjoitti:
Trolli on trolli ja trollina pysyy, vaikka voissa paistais.
Mukavaa pakkasaikaa itsellesikin...se enteilee kevättä kuitenkin!Talvi on kaunis:) Oletko koskaan kuvannut koskikaraa?
- issu56
Wilperttiina kirjoitti:
Talvi on kaunis:) Oletko koskaan kuvannut koskikaraa?
Kyllä kieltämättä talvi on kaunis huurteisne puineen, mutta tämä järjetyn kylmyys ottaa nuppiin.
En ole milloinkaan koskikaraa päässyt kuvaamaan...en ole luonnossa sitä edes koskaan nähnyt.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832022Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1281739- 1801306
- 234743
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49536
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482