elikkäs mulla on uusi, ihan tänä vuonna ostettu Acerin kannettava (käyttis windows 7) ja aiemmin pöytäkoneessani olleet kaiuttimet subbari ( http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/tietokoneen-kaiuttimet/LTLS21/logitech-ls-21-kaiuttimet-2-1 ). Kaiuttimet on ainakin tähän asti toimineet pöytäkoneessa normaalisti, mutta läppärissä äänenvoimakkuus kaiuttimien kanssa on pienempi kuin mitä ilman kaiuttimia kuunneltaessa, mikä ei mielestäni ole oikein. Läppärissä on vaan tuo kuulokeliitäntä, mutta kaiuttimien ohjekirjassa sanotaan että nää sopii nimenomaan molempiin liittimiin. Joskus olen myös kuullut jostain lisäosasta, millä sais ilmeisesti tuon liitännän myös läppäriin missä sitä ei ole, onko sellaista?
Vahvistin sitten taas ei toimi ollenkaan, jos sen laittaa päälle, se pitää vaan "häiriöääntä", sellasta tasaista ääntä, bassoa ei kuulu ollenkaan.
Onko siis nää menneet mahdollisesti rikki tässä välissä vai eikö tuo vahvistin vaan ole yhteensopiva tämän kanssa?
läppäri + kaiuttimet / subbari
3
402
Vastaukset
Etkö voi testata niitä kaiuttimia jossain toisessa koneessa? Minusta vaikuttaa, että kaiuttimesi ovat rikki, tai siis lähinnä niiden päätevahvistin. Varmista kuitenkin myös, että läppärin liittimestä kuuluu kuulokkeilla hyvin.
- haluanääntä
ei ole toista konetta saatavilla... kokeilisin jos voisin. kuulokkeet toimii normaalisti läppärissä :)
nuo kaiuttimet on olleet todella hyvät tähän mennessä, eivätkä todellakan olleet kalliit. samanlaiset mielelläni ostaisin tilalle jos se tosiaan on niin että nämä on vaan rikki. en vaan uskalla niitä ostaa jos vika onkin koneen ja näiden yhteensopivuudessa :/ - Hifiääniä nääs
Voi kuule, ei niistä kaiuttimista kuulukaan kuulua kovempaa ilman vahvistinta :D heh. Kokeile vekslata sitä vahvistimen minijackia läppärin reiässä jos on vaan kontaktiongelma. Ja jos ei toimi niin eihän nuo nyt herranenaika maksa kuin vajaan kakskymppiä :D eli mun kaapelit maksaa jo enemmän kuin sun pönttös :D ehhehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462