läppäri + kaiuttimet / subbari

haluanääntä

elikkäs mulla on uusi, ihan tänä vuonna ostettu Acerin kannettava (käyttis windows 7) ja aiemmin pöytäkoneessani olleet kaiuttimet subbari ( http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/tietokoneen-kaiuttimet/LTLS21/logitech-ls-21-kaiuttimet-2-1 ). Kaiuttimet on ainakin tähän asti toimineet pöytäkoneessa normaalisti, mutta läppärissä äänenvoimakkuus kaiuttimien kanssa on pienempi kuin mitä ilman kaiuttimia kuunneltaessa, mikä ei mielestäni ole oikein. Läppärissä on vaan tuo kuulokeliitäntä, mutta kaiuttimien ohjekirjassa sanotaan että nää sopii nimenomaan molempiin liittimiin. Joskus olen myös kuullut jostain lisäosasta, millä sais ilmeisesti tuon liitännän myös läppäriin missä sitä ei ole, onko sellaista?

Vahvistin sitten taas ei toimi ollenkaan, jos sen laittaa päälle, se pitää vaan "häiriöääntä", sellasta tasaista ääntä, bassoa ei kuulu ollenkaan.

Onko siis nää menneet mahdollisesti rikki tässä välissä vai eikö tuo vahvistin vaan ole yhteensopiva tämän kanssa?

3

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etkö voi testata niitä kaiuttimia jossain toisessa koneessa? Minusta vaikuttaa, että kaiuttimesi ovat rikki, tai siis lähinnä niiden päätevahvistin. Varmista kuitenkin myös, että läppärin liittimestä kuuluu kuulokkeilla hyvin.

• haluanääntä

ei ole toista konetta saatavilla... kokeilisin jos voisin. kuulokkeet toimii normaalisti läppärissä :)

nuo kaiuttimet on olleet todella hyvät tähän mennessä, eivätkä todellakan olleet kalliit. samanlaiset mielelläni ostaisin tilalle jos se tosiaan on niin että nämä on vaan rikki. en vaan uskalla niitä ostaa jos vika onkin koneen ja näiden yhteensopivuudessa :/

• Hifiääniä nääs

Voi kuule, ei niistä kaiuttimista kuulukaan kuulua kovempaa ilman vahvistinta :D heh. Kokeile vekslata sitä vahvistimen minijackia läppärin reiässä jos on vaan kontaktiongelma. Ja jos ei toimi niin eihän nuo nyt herranenaika maksa kuin vajaan kakskymppiä :D eli mun kaapelit maksaa jo enemmän kuin sun pönttös :D ehhehe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe