Ajattelin aloittaa uuden keskustelun luokalle jäämisestä. Eli siis tilanne on tämä.
Olen yhdeksäsluokkalinen ja ajattelin että voisin jäädä luokalle. Syynä pääasissa masennus. Huonoja numeroita ei hirveästi minulla ole. Ruotsista, fysiikasta ja biologiasta tuli vitoset kasiluokan tokarissa. Muut numerot ovat 7-8. Koulussa on pari ystävää. En vihaa koulua, mutta tuntuu että en vain pysty tekemään tätä tällä hetkellä. Voimat eivät vain riitä. Kevään aikana on paljon tehtäviä jotka vaikuttavat tuleviin numeroihin, en vain saa niitä tehtyä. Myös yhteishaku stressaa minua.
Olisiko minun kannalta ottaen hyvä jäädä luokalle? Myös ohjeita, ja muiden luokalle jäädeined/masentuneiden tarinoita olisi hyvä kuulla!
Luokalle jääminen 9lk
9
2377
Vastaukset
- jackjorma
koita ny saada vähintää vitosta todistukseen niin pääset peruskoulusta pois ja pidä välivuosi tai mee kymppiluokalle.
ei kannata jäädä toista vuotta ysille. - 20
Yhteishakua ei kannata kauhesti stressata, ammattilliseen peruskoulutukseen pääsee ihan hyvin 7 - 8 numeroilla.
10. luokalla voi muistaakseni korottaa numeroita, jos ei ensimmäisessä haussa nappaa.
Popsi D-vitamiinia ja magnesiumia niin jaksaminen paranee.- 3+12=?
voiko muka 7 päästä perus lukioon? eikö sillä pääse huonoihin?
- e
sen vaan sanon että KOULUSSA ON VAIN JA AINOSTAAN TOLVANOITA !!!!!
- MasentunutM
No sen voin sanoa että kymppiluokalle en mene. Se olisi toisessa kaupungissa. D:
Itse ajattelin että luokalle jääminen olisi hyvä juttu, koska voimat eivät riitä siihen tällähetkellä, koulussa olen tänä vuonna ollut vain pari päivää. - moimoimoimoimoi
no varmaan kannattaisi puhua opon kanssa tai jotain, mutta ei sitä voi oikeen lykätä sillä tavalla että koska sen ysi-luokan käy niin ihan omen mielen mukaan, mun mielestä vaan kuullostaa tosi tyhmälle sen takia niin lopettaa opiskelu kokonaan että jäisi luokalle, hae vaikka amikseen ja sen jälkeen kato et mitä teet.
- sxsdsf
Hae kone ja metalli tai puu, täällä kaikilla alle seiskan keski-arvo, pääsee ainakin Tampereella tänne ~6 KA, ja ihan mukavaa hommaakin.
- MasentunutM
Joo siis toldellakin meen! Huomaa sarkasmi -.-''. Amikseen olen menemässä, mutta ensin käyn ysin uudestaan. Masennuksen takia en pysty tällä hetkellä käymään koulua, enkä kymppiluokalle ole menossa.
- nuortenmiestenmasenn
tää alkaa olemaan kohta jottai epidemiaa !masennusta,paskat !niska pers ote ittestäs ja liikettä niveliin ! ja pois koneelta,päivät notkut netissä kaiken pahin tommonen ! netti kiinni! ala liikkuun mee ulos kämpästä,vai nipistääks mahasta ettei millään jaksa petistä ylös, koneelle kyl jaksat !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917550Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226295Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604417Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333044Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902628Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh321908- 1291531
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971524Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21762"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19703