Pakkannen ja kosketusnäyttö?

V.V

Niiin mitenkäs kosketusnäyttö reagoi pakkaseen, kun niitä nyt piisaa? Toimiiko hanskoilla vai pitääkö käyttää ilman? Käyttö kokemuksia ja suosituksia. Miten kauan olit ja paljonko mittarinäytti?

14

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500)

Omat kokemukseni on sekä resistiivisestä että kapsitiivisestä eli 5230 ja nokia 500

kumpikin toimii pakkasilla moitteettomasti,5230 resistiivinen ei tiedä pakkasista mitään se toimii myös hanskat kädessä..nokia 500 ei toimi hanskat kädessä kuten ei kapasitiiviset yleensäkään,eilen olin n.1,5h kävelyllä -18c pakkasessa molemmat puhelimet takin taskussa ja molempia käytin lenkin lopussa tai jos ei ole käyttöä niin testaan muuten vaan,olihan ne pirun kylmiä pitää paljaassa kädessä mutta toimivat ihan normaalisti,nokia 500 reagoi sormi kosketukseen ok,voit siis huoletta ostaa kosk.näytön

• Tämä LG puhelimen Kosketusnäyttö toimii hyvin pakkasessa. ( Tosin toiminnot hidastuvat hiukan). En ole testannut Nokia N8 mallia pakkasessa.

• 5230,. (500)
      • RS

Nokia toimii!itselläni on kaksi puhelinta.takin taskussa ja pakkasta 26-31 kokeiltu, sillä asia kiinnosti kovasti jo heti kun ostin ne.

• Pyyhis

Periaate on, että LCD tekniikkaan perustuvat näytöt hidastuvat koska nestekiteet alkavat jähmettyä kylmässä. AMOLED näyttö taas perustuu ledeihin, eikä kylmä haittaa niiden toimintaa.

• Xin Don Pong

Föönit kärsii pakkasesta eniten, jo viisi - astetta on niille myrkkyä.
        No voihan hommata tupla SIM:n ja soitella oikealla puhelimella.

• Tänään 28 astetta
        Xin Don Pong kirjoitti:

Föönit kärsii pakkasesta eniten, jo viisi - astetta on niille myrkkyä.
        No voihan hommata tupla SIM:n ja soitella oikealla puhelimella.

Pitää muistaa että föönin takuu loppuu jos sitä käytetään alle -0 pakkasessa, eli pidetään näillä pakkasilla vaan föönit sisällä.
        Paras nokia kesti 25 astetta ja paras samsusi 30 astetta, nämä merkit on tehty suomen talveen.

• hyvin toimii...

ainakin Nokia C6-01, tässähän lienee amoled näyttö. Oli pakko vaan ostaa silikoni suoja, teräs on hemmetin kylmää ja eipähän tää ole nyt niin liukas muutenkaan.

• v.v

ihan hirmuiset kiitokset kaikille

• juu-u----

Mulla Samsung Galaxy gio. Puhelimen tyyppivika taitaa olla vain huono akku, mutta ei oo mun menoa estänyt millään tavalla. Pakkasessa syö ehkä enempi vielä akkua, mutta ei oo kyllä vielä kertaakaan esim. pakkasessa sammunut. Lapaset kädessä ei ainakaan toimi, eli lapaset pois ja näppäilemään. Ei ole hidas tai töki muutenkaan.

Ja täällähän oli yli 30 astetta pakkasta.

• Ruskeasuolla

-20 asteessa alkoi näppäimet sekoilla ja sormet luiskahtaa.En saanut kun yhden valokuvan suurella vaivalla napsittua, meinas mennä still picture.

• iphone

iphonehan ei toimi millään muulla kun sormella (ei edes kynnellä) niin pakko käyttää ilman hanskaa. ja mulla ainakin se lagaa tosi pahasti jo pienessäkin pakkasessa ja viestit tuli 2 tuntia jäljessä :(

• joku vain

Mä omistan kuukauden vanhan kosketusnäyttö. Nokia 700. Kestihän tuo aika hyvin pakkasia, mutta käsineet kädessä sen näppäily ei onnistu. Ainakin viestin kirjottamisesta, kun kirjain napit on pienet. Ei muuta, kun hanskat pois käsistä ja alkaa naputella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe