Tuksua vedätettiin kunnolla

Mickey Rourke

http://bayimg.com/cAMKnaADf

Täältä löytyy sähköposti viestit joiden Tuksu luuli ihan oikeesti olevan hollywoodtähden Mickey Rourken lähettämiä. Kyseessähän on ihan täysin vedätys, mutta hulluinta on, että Tuksu tosissaan luuli, että hänellä olisi mahiksia johonkin elokuvatähteen. Noloooo...

35

3102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LILLAMYYYYYYYYY

Vedätys on harrastus = facebookissa vedätystä harrastaa mm.amerikan 'rokkarit' italialaiset 'orit', feikki profiilit ja kuvat paistavat kilsan päähän, mutta täydestä menee kaikki tunkkuun:(

• Näätä

Tuksutin jaksaa aina yllättää uudestaan ja uudestaan. Se on todellakin idiootti:)

• mie vaan

no tyhmähän se onkin , täys tunkki , idiootti pelle.....

• dollss ihqqqq
    • plaa

Eikä toi tunkeron englanninkielentaitokaan ole mitenkään päräyttävä.. :P 11-v pikkuveli puhuu ja kirjoittaa parempaa enkkua. LOL mikä pelle

• dipl.kääntäjä vm -62

Kyllä on melkoinen ihmelapsi jos 11vee SUOMALAINEN puhuu ja kirjoittaa parempaa enkkua kun tuo äskeinen. Ellei hän sitten ole englantilainen tai muuten vaan käynyt englanninkielistä koulua.

Suomalaisia kun näkee niin hävettää, 90% on lukenut lukionkin enkut ja ainoa mitä silti osataan on numerot 1-10 ja Hello one beer please.

Joten säästä mut tuolta shaisselta kiitos.

Ihmeen hyvää enkkua miss. Takiainen kirjoittaa! Mutta hänhän onkin monen ällän ylioppilas, ei ihme.

• Kiehtovajapelottava

Parasta noissa viesteissä oli se että "Mickey" sanoi suoraan haluavansa vain panna ja tunkea miehistä lihaansa Tuksun suuhun, ja Tuksu vastaili tärinöissään olevansa valmis ihan vaan paneskeluun :DD Eli eipä yllätyksiä naikkosen moraalin suhteen! Jos mulle tulis viestiä joltain julkkikselta jonka olisin joskus tavannut, ja kyseinen mies pyytelisi mua meileissään luokseen ihan vaan paneskelemaan, niin en viitsisi edes vastata. Arvostan itseäni hitusen korkeammalle kuin Tuksu.

Niin ja se valehtelu... Tuksu on todella patologinen valehtelija! "Mickey" kysyi useaan otteeseen, että onko jossain blogissa juttua hänestä, ja Tuksu kierteli että vain niissä 2008 kirjoitetuissa jutuissa, senkin jälkeen kun "Mickey" linkitti uusimman blogikirjoituksen jossa oli tuore päivämäärä. Että on ihmisellä pokkaa :DD Tuksu on sellainen ihminen, että vaikka olisi videokuvaa tai valokuva hänestä esim sotkemassa ja rikkomassa sitä omaa kämppää, niin hän katsoisi rävähtämättä silmiin ja sanoisi ettei ole tehnyt sitä. Pelottavaa.

• Tuksu, oot järkky.

Juuri näin. Ämmä jaksaa jauhaa vaitiolotaidostaan samalla, kun jatkuvasti kirjaa uusimmat jutun käänteet blogeihinsa. Pöyristyttävää valehtelua.

Ainut hyvä puoli asiassa on, että Tuksu niin kovin mielellään yrittää esiintyä ruotsalaisena. Olisi vaan jättänyt ihan kaikki Suomi-yhteydet mainitsematta...

• täydestä meneeee

Oletko ihan varma, ettet itse ole joutunut vedätyksen uhriksi tässä :D

• Kärpix

Samaa mieltä. Mitenköhän Tunkki rahoitti Thaimaan matkansa, kun sen noin 4 000 euroa oli varastettu kotoa. Todellisuudessahan Tuksu ja sen sisko olivat itse pilleri ja viinipäissään pikkaisen riehuneet kodissaan ja ajattelivat kylmästi rahastaa vakuutusyhtiön meidän muiden rehellisten vakuutusmaksunsa maksavien piikkiin. Sitten kun tuo Tuksu on vielä psykopaatti ja väkivaltainen persoona (miksi muita väittää, vaikka itse on), niin muut eivät kasvotusten uskalla muuta kuin myötäillä Tuksun juttuja. Kohta Tuksu kuittaa muhkeat vakuutuskorvaukset ja pääsee taas matkustelemaan ympäri maailmaa G L A M O U R -tyylillä. Ja Me tavikset täällä pakkasessa vain kiristämme vöitä ja ihmettelemme, että miten noi vakuutusmaksut voi Taas nousta. Hienoa Johanna. Puolen vuoden päästä taas uudestaan lavastus pystyyn, kun kohu laantuu.

• Aikuinen nainen
        Kärpix kirjoitti:

Samaa mieltä. Mitenköhän Tunkki rahoitti Thaimaan matkansa, kun sen noin 4 000 euroa oli varastettu kotoa. Todellisuudessahan Tuksu ja sen sisko olivat itse pilleri ja viinipäissään pikkaisen riehuneet kodissaan ja ajattelivat kylmästi rahastaa vakuutusyhtiön meidän muiden rehellisten vakuutusmaksunsa maksavien piikkiin. Sitten kun tuo Tuksu on vielä psykopaatti ja väkivaltainen persoona (miksi muita väittää, vaikka itse on), niin muut eivät kasvotusten uskalla muuta kuin myötäillä Tuksun juttuja. Kohta Tuksu kuittaa muhkeat vakuutuskorvaukset ja pääsee taas matkustelemaan ympäri maailmaa G L A M O U R -tyylillä. Ja Me tavikset täällä pakkasessa vain kiristämme vöitä ja ihmettelemme, että miten noi vakuutusmaksut voi Taas nousta. Hienoa Johanna. Puolen vuoden päästä taas uudestaan lavastus pystyyn, kun kohu laantuu.

Ajattelin samaa...Mutta patologinen valehtelijahan puhuu itsensä pussiin useasti(mullakin ollu kumppanina sellainen,ni tiedän)....Ja kaiken huippu et se luulee olevansa kelvollinen uskovainen....Kuinkahan monta asiaa on sellaista mitä hän tekee vastoin raamatun oppeja(toki eihän meistä kukaan synnitön ole)....mutta kuitenkin...

• veed-äätys

Ihanaa, yläkerrassa on ehkä sittenkin joku suurempivoima ja nyt saa Tuksu mitä on tilannut.

• Jamppa J.
    • Johanna on ihqqq

Tulee mielen eräs roskalehti jonka toimittajaa Tukiainen läsäytti Kämpissä nokkaan

• Muutamia poimintoja

"Tulen kristitystä ja porvarillisesta perheestä, en oikeastaan ala tätä asiaa enää enempää kommentoimaan."

"Sain tietynlaisen hermoromahduksen kun palasin Suomeen, ja siihen tosiaan liittyi puhelinkeskustelu jonka tein Tukholmassa."

"Seuraava etelänmatka olisi ihanaa tehdä jonkun ihanan miehen kanssa. Minulle on tosi tärkeää seksi, ja kärsin heti jos en saa sitä."

"Seuraavaksi haluaisin laskettelemaan, vaikka Lappiin!"

• Jossu ihqqqq

Johanna on kaunis nainen ja sydän kultaa

• ageenbe4

Ei taida Tuksun vedättäminen olla mikään taitolaji...

• Roska-Roope
    • ihqqqq Jossu
    • Aivot omistava

Siis ei todellakaan kaunistus vaan kauhistus...eikä yläpääs mitään älliäkään...se vetää keikalle vain sellaisia miehiä,jotka ovat hullaantuneet pullukoihin pervessil taval ja niitä jotka haluu nähdä tämän hullun kaamean possun ja mennä pilkkaa ja nauraa kun Tuksu mokaa..ku lauluääntäkään ei ole nii ei laulunkaan takia kukaan mee...(ja olen kuullut tämän nauru pilkka jutun itse monelta mieheltä)....

• lillitin

miks te jaksatte mollata :(

• Jossun fanittelija

Miksi kapakki on sitten aina täynnä kun Jossu siellä esiintyy

• Meneehän

ihmiset sirkukseenkin kaikkia friikkejä katsomaan.

• Uniquely Rourke

Tuossahan on kyseessä identiteettivarkaus. Amerikoissa voi vetää oikeuteen vaikka mistä, senhän me kaikki tiedämme. MIckey onkova jätkä, tuskin tykkäis jos sais tietää että täällä kaikenmaailman märkäkorvateinipellet esiintyy hänenä. Vinkkasin Mickeyn fanclubin prexylle tuosta keskustelulinkistä, saas nähdä mitä tapahtuu. Stephanie ja Heather varmaan ottavat asiakseen ja kertovat Mickeylle.

Mukavaa loppuiltaa, kertokaas sitten montako sataa tuhatta tuli maksamaan..

• 11+2

Ettei vaan kävis niin että jos Rourke tai joku hänen edustajansa näkee Tuksun nykykunnon ja tilan, niin hän on täysin vedättäjän puolella mwhahah

• nöäin..

jjust...

• johnsy

Tuksu on TYHMÄ, se on tiedetty jo vuosia.

Mutta jos joku on helevetin tyhmä ja suorastaan henkisesti vajaa, niin sekö mielestänne oikeuttaa kiusaamaan?
      Miksette sitten mene sairaaloihin kiusaamaan vajakkeja?
      Ainiin mutta HUI, sen joutuisi tekemään omalla naamalla eikä nimimerkkien takaa, se vaatisi ROHKEUTTA OUU NOUUU.

Tämä ihminenhän on hahmona selvästi provokaattinen ja sairas!
      Sen sijaan että tuntisitte myötätuntoa, te suorastaan sadistisesti ajatte häntä itsetuohoon joka on jo pitkällä näiden masennuslääkkeiden, lihoamisten ja alkoholismin myötä, mutta edes se ei saa teillä myötätuntoa heräämään, päinvastoin: HEITETÄÄN LISÄÄ PÖKKÖÄ PESÄÄN.

Muistakaa nyt, että jos joku päivä Tuksu riistää itseltään hengen, niin se veri on teidän käsissänne kun kiusaatte ihmistä joka on henkisesti sairas.

Sitten vielä IHMETTELETTE että hän on ylipäätään enää julkisuudessa.
      Hän ei edes olisi enää julkisuudessa ilman teidän negatiivista provoiluanne, te maksatatte hänelle palkan=)

Eihän ketään JÄRKEVÄÄ ihmistä kiinnosta joku vitun johanna tukiainen, mutta te vihaajat ruokitte häntä koko ajan ja silti kutsutte HÄNTÄ tyhmäksi vaikka itse sen "kohulööppi"palkan hänelle mahdollistatte!

Sitten vielä ihmettelette, että millä rahoilla se johanna matkustelee ja samat ulinat jatkuu vuodesta ja vuodesta toiseen=D

En itse välittäisi nähdä k.o. ihmisestä enää mitään kommentteja, mutta te annatte ilmaista mainosaikaa hänelle koko ajan ja aina lirvahtaa joku johanna-teksti silmille vaikka minne palstalle menis.

Niin, että kuka nyt sitten on se tyhmä ja tyhmempi?
      Marilyn monroe jo aikoinaan lanseerasi tämän "kun esittää tyhmää, saa rahaa"-kampanjan ja on uskomatonta että se puree vielä 2000-luvullakin. Niin että kuka tässä on tyhmä ja kuka ei?

Oletteko nyt ihan 100% varmoja ettei Johanna Tukiaiselle koko ajan makseta provikkaa näistä "tyhmyyksistä" niin kuin tehtiin jo 50-luvulla?
      Itse EN usko, että edes maailman tyhmin ihminen jakaisi jokaista hemmetin elämänkäännettä hyttysenpuraisusta lähtien julkisesti, ellei siitä MAKSETTAISI.

Hän hokee olevansa herkkä, mutta kestää kuitenkin hirviömäiset arvostelut ja kommentit teiltä, jotka niitä alennutte postaamaan. Aidosti herkkä ihminen EI niitä kestäisi, tai ainakin nostaisi herjaus-syytteen. Mutta hän ei nosta joten rahastukselta haiskahtaa.

Amerikassa tämä kuluttajien kusettaminen on arkipäivää, mennään naimisiin ja erotaan äkkiä ja kaltaisenne typerät anonyymi-hihittäjät maksaa viulut=)
      Teitä viedään kuin pässiä narussa koko ajan, onneksi olkoon.

• Nuff said

Helpottiko? Hyvä. Nyt voit ja sinun pitää ampua itsesi.

• Ala-arvosta käytöstä

Pienet pilat ja källit ovat aina tervetulleita. Pila on hyvä silloin, kun se ei satuta tai vahingoita saajaansa. Oliko tuo melestäsi hyvä pila? Minusta se oli yksi mauttomampia kautta-aikojen.

En kyllä kerrassaan ymmärrä, että jotkut viittivätkin leikkiä alkoholin ja lääkkeiden väärinkäyttäjän tunteilla. Pilan tekijän kannattaisi miettiä tarkoin mitä tekee tai jättää tekemättä. Vaikken tuksusta välitäkään ja hoitoon toivoisin hänen menevän, niin ehkä myös tuollaisen pilan tekijän kannattaisi hakeutua hoitoon.

• Jii1koo

Vai Niin!

• reps-reps

Ei Tupsukkaa saa noin kiusata. Toi oli ilkeä pila.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      2005
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      205
      580
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      47
      517
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe