Olen todella kovasti ihastunut erääseen todella kauniiseen nuoreen naiseen, jota näin melko usein vielä jokin aika sitten. Tämä nainen on kaikin puolin aivan uskomattoman kaunis ja vaikuttaa juuri sellaiselta unelmalta, jollaisen olen aina toivonut löytäväni ja saavani itselleni. Pitkä, hoikka, kaikinpuolin kaunis ja upea nainen ja kaiken lisäksi vielä viisas ja älykäskin. Tässä on kuitenkin melkoisen monta mutkaa matkassa, enkä tiedä, miten minun pitäisi niiden suhteen toimia.
Minua mietityttää sellainen asia, että mahtaisikohan tätä naista haitata minun pituuteni? Olen kyllä melkein 185 cm pitkä, mutta lieneeköhän se tässä tapauksessa tarpeeksi? Tämä nainen on nimittäin melkein minun pituiseni (olisiko jotain 180 cm, ehkä), joten mahtaisikohan hän pitää ollenkaan melkein itsensä pitusesta miehestä vai haaveileekohan hän jostain kaksimetrisestä miesystävästä, kun paljon lyhyemmät naisetkin tuntuvat haaveilevan kaksimetrisistä miehistä. Minä olen lisäksi myös ruumiinrakenteeltani aika hoikka ja kun kaikki naiset tuntuvat tykkäävän sellaisista lihaksikkaista miehistä. Lisäksi olen myös ujo, varsinkin aluksi, mutta kyllä sitten olen puheliaampi, kun tutustun ihmisiin paremmin.
Minusta tuntuu, että minulla ei olisi mahdollisuuksia tähän naiseen. Minusta tuntuu, etten näiden ominaisuuksien suhteen kelpaisi hänelle ollenkaan. Olen nyt aikuisiällä saanut kerran kuulla kommenttia ulkonäöstäni yms. eräältä naiselta. Nainen ei sanonut näitä kommentteja minulle itselleni, vaan eräälle henkilölle, joka kertoi ne minulle. Hän oli kuulemma sanonut, että ei voisi ikipäivänä olla minunlaiseni nuoren miehen kanssa. Eipä silti, ei tämä nainen sellainen nainen olekaan, joka saisi minut ihastumismielessä kiinnostumaan, mutta jos tulos on tuollainen "hieman vähemmän" kauniin naisen osalta, niin eipä taida olla lainkaan mahdollisuuksia tämän kaunottaren suhteen.
Lisäksi minusta tuntuu, että olen pilannut omat mahdollisuuteni jo täysin tämän naisen suhteen. Tuntuu, että teen aina kaikki mahdolliset virheet juuri silloin, kun hän on näkemässä, vaikka milloin muullon tahansa en tekisi ikinä sellaisia virheitä. Tuntuu, että mikään asia ei juuri sillä hetkellä onnistu, vaikka milloin muullon tahansa asiat onnistuvat. Hänet nähdessään tuntuu aina siltä, että jalkoihin tulisi yllättäen jotkin 100 kg painot ja jalat tuntuisivat lyijynraskailta. Tuntuu, että kävelytyylikin menee jotenkin sekavaksi ja kädet tärisisivät. Tällaisia tuntemuksia siis tuntuu, mutta en sitten tiedä, että näytänkö myös yhtä hölmöltä juuri silloin. Lisäksi en aina edes uskalla katsoa häntä, jos huomaan hänen katsovan. Niin ihastunut kun olen, mutta ehkä siinä on osaltani myös ujoitta. Jotenkin kai se vain alitajuisesti tuntuu jotenkin vaivautuneelta ja uhkaavalta, vaikka ei tähän mitään syytä varmastikaan ole. En tiedä ollenkaan mitä hän minusta ajattelee. Vihaako hän minua, pitääkö hän minua jonain outona friikkinä vai ajatteleeko minusta mitään sen kummempaa, vai ajatteleeko hän minusta samaa mitä minä ajattelen hänestä? Tuskin ainakaan tuota viimeistä vaihtoehtoa.
En myöskään tunne tätä naista oikeastaan ollenkaan. En edes tiedä sitä, että onko hän vapaa. Toisaalta, jos hän on vapaa, niin miten ihmeessä se voisi olla mahdollista? Miten ihmeessä voisi olla mahdollista, että muut miehet eivät ole häntä poimineet? En vain ole tietääkseni koskaan nähnyt häntä kenenkään miehen seurassa, vaan ainoastaan toisten naisten seurassa, joten kai sitä jotenkin alitajuisesti vain tulee mieleen, että olisikohan hän vapaa. :)
Joo tiedän, eihän tuo tietenkään todista mitään. Myönnettäköön, että kerran kun hän käveli läheltäni niin huomasin, että eipä hänellä näytä sormustakaan olevan. Mutta eihän tuokaan tietenkään mitään todista.
Kaikkein kamalinta on se, että en ollenkaan tiedä, että mitä minun pitäisi tai kannattaisi tällaisessa tilanteessa tehdä. En oikein uskalla lähestyä häntä, koska tässä on niin monta kysymysmerkkiä ilmassa. Tämä ihastumisen tunne on samaan aikaan sekä todella ahdistavaa että todella ihanaa. Toisaalta sitä on aina sellainen ahdistunut tunne, kun on erossa hänestä ja odottaa vain, että milloin näkisi hänet jälleen ja sitten kun näkee, niin on ihan hyvä tunne, mutta ei vain tahdo uskaltaa katsoa, kun ujostuttaa ja ihastuttaa.
Kovasti ihastunut ujo ja nuori mies
19
1462
Vastaukset
- ujo ja nuori mies
Jatkuu vielä...
Hän on siis todella kaunis nainen. Hänellä on kaikin puolin kaunis, hyvännäköinen ja seksikäs vartalo, mutta silti kaiken huomion ainakin minun osalta vie hänen kauniit kasvonsa. Aina kun tämän naisen näkee ja katsoo hänen valloittavan kauniita silmiä ja hänen valloittavan kaunista hymyään, niin siinä meinaa mennä jalat alta aivan kokonaan. Niistä silmistä ja hymystä tulee tästä naisesta sellainen suloinen ja söpö vaikutelma, sellainen että tekisi mieli ottaa syliin tai kainaloon. Sellaisen naisen kun saisin, niin kohtelisin sitä niin hyvin kun ikinä vain osaisin ja pystyisin. Laittaisin peliin satakymmenen prosenttia ja tekisin kaiken niin hyvin kun ikinä vain osaisin ja pystyisin. Hänen etunsa laittaisin aina oman etuni edelleni. Mutta mahtaakohan hänenlaiselle uskomattoman kauniille ja upealle kaunottarelle kelvata lainkaan tällainen ujo tavallinen nuori mies? En ole nyt vähään aikaan häntä nähnyt, mutta toivottavasti näen vielä.- ujo ja nuori mies
Hartain toiveeni olisi, että me olisimme joskus yhdessä. Tällaisina hetkinä sitä todellakin haluaisi, että toiveet toteutuisi. :)
- kerro toki lisää
ei helvettti kukaa täys järkine mies tollasta kirjota :D haiskahtaa vahvasti röllille
- Tomera täti-ihminen
No mikset kysy tältä naiselta itseltään suoraan? Ei niin ujo saa olla!!!
- nnnnn-
minne päin menee? en väitä että olisin tota mitä olet kuvaillut mutta anyways
- :)
Oisitkos sä ihanuus Helsingistä..?
- nnnnn-
ap vai kuka? minä en ole.
- :)
Alkuperäinen...
- ujo ja nuori mies
:) kirjoitti:
Alkuperäinen...
Ei ole sielläpäin. :)
- ddidj
Ensinnäkin turha sun on miettiä että ootko tarpeeks pitkä hänelle jne. mä en ainakaan siitä pituudesta jne tarkka ole, kyllä se on luonne joka ratkaisee.
kerros nyt jotain tuntomerkkejä..esim. missä näätte yleensä? :)- Joojookerrokerro
Joojoo,
kerro tuntomerkkejä!
missä näätte, kuinka tunnette? tiiättekö toisenne nimeltä, vai onks tää sellanen ihastus, että oot sattunu huomaamaan tän samalla työpaikalla mut ette varsinaisesti työskentele keskenänne?
- Voi kun ihana teksti
Varmasti olisi kuka tahansa nainen onnensa kukkuloilla, jos sais noin kauniisti ajattelevan miehen rinnalleen. :)
Ja tuosta naisesta, joka on arvostellut ulkonäköäsi. Näin tekstisi lukemalla voi päätellä, että ko. nainen on täysidiootti. Mainitsit, että ihastelemasi nainen on älykäs ja viisas. Jos hän todella on älykäs ja viisas, niin hän ei todellakaan alkaisi arvostella ihmisiä ulkonäön perusteella mikäli ei edes tunne toista ihmistä. Mistä muuten päättelet että hän edes on viisas?
Tuo "miten voi olla mahdollista että muut miehet eivät ole häntä poimineet". Ehkä ne muut ajattelee samalla tavalla kuin sinä? Entäpä jos se nainen ei edes itse tajua olevansa niin erikoisen näköinen, entäpä jos nainen on itsekin ujo eikä uskalla tehdä aloitteita.
Laitan peukut pystyyn sinulle. Jospa te vielä päädyttekin yhteen! :) Varmasti ko. nainen olisi otettu jos tunteistasi tietäisi. - -
Onks se Jennifer Lopez?
Vai Nicole Scherzinger?
Vai joku huippumalli?- ujo ja nuori mies
Ihan suomalainen on. :)
Ja ihan tavallinen, peruskaunis nainen on
Ei ole huippumalli, mutta ei tarvitsekaan olla. Pidän hänestä juuri tuollaisena. - Lieneekö
ujo ja nuori mies kirjoitti:
Ihan suomalainen on. :)
Ja ihan tavallinen, peruskaunis nainen on
Ei ole huippumalli, mutta ei tarvitsekaan olla. Pidän hänestä juuri tuollaisena.tuolla naisella vaalea tukka? :)
- ujo ja nuori mies
Lieneekö kirjoitti:
tuolla naisella vaalea tukka? :)
Onpa hyvinkin. Mistä arvasit? :)
- 18
Lähesty sitä kirjellä? Paljon helpompaa kun ei tarvi välittää ujostelusta.
- ujo ja nuori mies
Ei onnistu. En tiedä mitään yhteystietoja. Ja vaikka tietäisinkin, niin mahtaisikohan se tuntua kirjeen vastaanottajasta ahdistavalta, jos saa kirjeen tuntemattomalta ihmiseltä, varsinkin kirjeen, jossa kertoisi tunteistaan?
- jaajaasesese
o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama133453Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603293Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä462992Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132327Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661971