Victorian sairaspäivä??!!

???????????????

Miten on mahdollista että jäät lapsen kanssa kotiin koska LAPSI ON SAIRAANA ja viet saman päivän aikana lapsen kampaajalle, hoitolaan ja ulos syömään!? Käsitinköhän ihan oikein tuon Martinan postauksen heidän sairaspäivästä..
En eläissään lähtisi viemään kipeää lasta ympäri kaupunkia aivan turhanpäiväisiin juttuihin!
Antaisi lapsen sairastaa rauhassa ennenku lähtee kiikuttamaan kaupungille!
Tuon naisen täytyy olla pimee!

49

2240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Tekee kyllä pahaa Victorian puolesta, kun joutuu elämään tuollaisissa oloissa.

• lorvikatarri

Jos vain laiskotti, eikä aamulla jaksanut nousta sängystä viemään lasta päiväkotiin?

• 22

Maralla oli krapula, eikä jaksanu siksi viedä Victoriaa tarhaan. He nukku päikärit ja Martinan olo koheni ja sitten lähtivät taas menemään.

Tuo tarhassakäynti olisi vain Victorialle koko ajan niin tärkeää, että osaisi olla ikäistensä kanssa ja saisi leikkiä 2vuotiaalle tarkoitettuja leikkejä.

• baila bailaa

Eihän Martinuskaa voi laiskottaa! Kun ei tartte tehä mitään, niin ei vaan tartte. lapsen sairaus on tekosyy lorvaamiseen. Lapsi pitäs ehdottomasti ottaa sossutätien hellään huomaan ja siottaa jonnekkin pidemmälle. Tämä synnyttänyt naikkonen olis vaan onnellinen, kun vois lorvaa ilman mitään hidastetta.

• sairas on toi äiti

Siis, näin siellä tosiaan lukee, että on kotona kun Viki on sairas ja sitten lähtee retuuttamaan tonne kylmään sairasta lasta, kampaajalle, ravintolaan ym!!! Ei helvetttii! Sairaan 2v muksun kanssa ollaan rauhassa KO-TO-NA!

• Piikki lihassa

Eihän sillä olekkaan omaa kotia, sehän on sen ruätsinsuomalaisen vai onko suamenruätsälaäisen asunto. Tämä eukkohan on siellä vain pullahiirenä.

• Mutsipa minäkin

Kampaajalle Victoria kun "Tukka kasvaa niin kamalaa tahtia ja sitä tukkaa todella on". Kenellä? Vikillä on mun mielestä ollut samanpituinen ja ohkanen tukka kaikissa kuvissa jo ainakin vuoden ajan. Ja kuka oikeasti vie 2-vuotiasta kampaajalle?? Itsellänikin on tytär, jonka tukalle riitti pienenä tasan tarkkaan latvojen tasaus pari kolme kertaa vuodessa ja ihan itse sain tukan siistittyä!

Martina ei vaan osaa olla äiti, katsoo mistä suunnasta hyvänsä. Ilmeisesti hänen mielestään riittää se kun tekee tenavalle ruokaa ja laittaa sen nukkumaan. Siinä se vanhemmuus sitten olikin... Tokkopa lastensuojelukaan puuttuu siihen että joku on huono tai osaamaton vanhempi. Kun ei kuitenkaan päihdeongelmaa ole tai mitään heitteillejättöjä. Mutta Victoria tulee isona olemaan yhtä vihainen, tyytymätön ja paikkaansa hakeva kuin äitinsäkin. Ellei ihmeitä tapahdu.

• Äippä minä myös

Itsekin samaa ihmettelin, että miksei tytön paksut hiukset näy sitten kuvissa? Kyllä ne valitettavasti ovat melkoisen ohkaiset..
        Omalla 2 vuotiaalla pojallani sen sijaan on paksu tukka ja vielä luonnonkihara, jos emme olisi sitä leikanneet, ylettyisi se varmaan jo puoleen selkään suurena ja tuuheana kiharapilvenä. Ja itse olemme parturoineet, koska poikamme tuskin malttaa istua parturintuolissa kovin pitkään.

Ja kommenttia muutenkin, on sairasta keikuttaa sairasta lasta pitkin kaupunkia!

• 26

Lapsia otetaan huostaan muistakin syistä kuin päihdeongelmien takia. Esim. sen vuoksi, ettei osata laittaa rajoja lapselle tai tukea häntä omanikäisessä kehityksessä.

• eijeieij

kampaaja ammatin opiskellut äiti ei osaa lapsen hiuksia lyhentää???????????

• ex

Samaan kiinnitin heti huomiota kuin muutkin että minkä ihmeen takia sairas lapsi ei saa levätä rauhassa kotona vaan pitää jaksaa lähteä kipeenä kampaajalle, saunaan jne!!!! Sitä paitsi saunaan ei pidä mennä ainakaan kuumeisena, olen asian tiedustellut suurena saunan ystävänä terveydenhuollon ammattilaiselta. Kai sen kampaajan nyt voi perua jos lapsi on kipeä ja mennä sitten myöhemmin. Ja ei saa olla niin itsekäs et jos itse haluaa saunaan niin sinne on sitten kipeän lapsenkin tultava.

• Juoruämmä

Suomalaise lättäperse- ämmät taas vauhdissa.Keskitykkää omaan elämäänne.

• ap

Saattaa olla tottakin ainakin osan kohdalla mutta lasta ei paljoa lohduta tai auta äidin perseen muoto jos lapsen hoito kuitenkin on niin sanotusti pe*****tä...

• j K !

Nin kö

• Termos

Järki käteen...Älkää tulko/tuoko itseänne/lapsianne sairaana kampaajalle tartuttamaan muita..Itse en enään edes vastaanota sairaita..T:Kampaaja joka saanut asiakkaalta tartuntana: sikainfluenssan,vatsataudin,keuhkokuumeen!!!

• kyllä kansa tietää

Sukupuolitauteja unohtamatta......

• 22

Samaa mieltä Termoksen kanssa siitä, etteti sairauksia pidä viedä kampaajalle tartuttamaan muita. Kampaaja joutuu olemaan fyysisessä kosketuksessa ihmisiin ja vastuuntunnottomat ihmiset vievät sairauspöpöjään joka paikkaan. Kampaajille ei anneta samanlaisia ennaltaehkäiseviä rokotteita, kuin terveydenhuoltoalan henkilökunnalle.

Ja onhan se ikävä muita asiakkaitakin kohtaan, kun saattavat saada tartunnan samalla. Martinan perheen pöpöt ei houkuttele asiakkaita paikalle. Ei tietenkään muidenkaan, mutta Martinan blogien perusteella osaa ainakin välttää tiettyjä paikkoja.

• entinen hippi
        22 kirjoitti:

Samaa mieltä Termoksen kanssa siitä, etteti sairauksia pidä viedä kampaajalle tartuttamaan muita. Kampaaja joutuu olemaan fyysisessä kosketuksessa ihmisiin ja vastuuntunnottomat ihmiset vievät sairauspöpöjään joka paikkaan. Kampaajille ei anneta samanlaisia ennaltaehkäiseviä rokotteita, kuin terveydenhuoltoalan henkilökunnalle.

Ja onhan se ikävä muita asiakkaitakin kohtaan, kun saattavat saada tartunnan samalla. Martinan perheen pöpöt ei houkuttele asiakkaita paikalle. Ei tietenkään muidenkaan, mutta Martinan blogien perusteella osaa ainakin välttää tiettyjä paikkoja.

Sain kerran kampaajalta satiaiset, vaikka mennessäni olin vielä ihan terve.

• kuinka oli

Miten sairas tyttö todellisuudessa oli?

Jos Martina vaan muuten käytti lapsi-sairastaa-kortin.

Työt painaa päälle ja lapsi sairaana, yhyy!

• kasarmilla havaittua

victoria on kalpea ja sairaalloisen näköinen jatkuvasti, johon luultavasti vaikuttavat riittämätön uni, liian raskas ja sopimaton ohjelma ikäänsä nähden sekä normaalin kotielämän totaalinen puuttuminen. muutosta peliin, tai huonosti käy.oma hoitaja victorialle, joka pitää huolta.

• näkijä

victoriaa "pakataan" tai "puretaan" autosta lähes taukoamatta. väsymystä. itkua, huutoa, kiroilua etc...ei todellakaan mikään perhe-idylli.ikävää ja noloa.säälin victoriaa ja tunnen myötähäpeää-

• 8hh
        näkijä kirjoitti:

victoriaa "pakataan" tai "puretaan" autosta lähes taukoamatta. väsymystä. itkua, huutoa, kiroilua etc...ei todellakaan mikään perhe-idylli.ikävää ja noloa.säälin victoriaa ja tunnen myötähäpeää-

Ei kai Victoria vielä kiroile? Tarkoititko siis Martinaa, Eskoa ja Stefua`?

• 16+17
        8hh kirjoitti:

Ei kai Victoria vielä kiroile? Tarkoititko siis Martinaa, Eskoa ja Stefua`?

Martinan ja Eskon ohjelmassa Martinan eniten käyttämä sana oli "vittu"... En ihmettelisi vaikka se olisi ollut Vikinkin ensimmäinen sana.

• Ei huolta

Jos Victoria on kalpea, niin sen hoitoon on olemassa monia keinoja värityksestä itseruskettaviin. Samoilla aineilla on BB-asukkaitakin rusketettu jo ainakin parina vuotena.

Meikeilläkin saadaan ihmeitä aikaan ja samalla annetaan muutenkin huoliteltu vaikutelma.

• Jompsukka
        näkijä kirjoitti:

Mistäs tiedät millon sitä lasta "pakataan" tai "puretaan" autosta??? Eikä siihen ihan riitä se, että on kerran näin nähnyt tapahtuvan. Oletko kenties joku sukulainen vai miten olet selvillä mitä siinä perheessä tapahtuu??? Ihmettelen kovasti teitä kaikkia kyllä. Jaksatte ottaa kantaa toisten asioihin. Itsellänne ilmeisesti on kaikki sitten aina mennyt putkeen ja hyvin, kun on varaa arvostella.

Tähän nyt halusin vastata, kun huomasin sattumalta tämän ketjun. Yleensä en edes näihin jaksa vastailla. On ihan omassakin elämässä tekemistä, että ei enään jaksa kiinnostaa jonkun itselle tuntemattoman ihmisen lapsenhoito/kasvatus.

Tämä vastaus oli siis näkijälle, jos menee taas johonkin toiseen kohtaan. On joskus ainakin näin käynyt.

• nannaahhhhh

Lue juttu uudestaan. Gimma vietiin parturiin seuraavana päivänä.

• lue itse uusiksi

No eikä ollut, vaan luki että sinä sairaspäivän ILTAPÄIVÄNÄ lähtivät kampaajalle ym!

• marionhyvääiti

Hankkisitte vaan teki juoruämmät elämän.. Ite nakkaan lapset aina pariksi tunniksi ulos satoi tai paistoi tai oli kuin kylmä tahansa! Sairaanakin saavat olla tunteroisen pihalla. Hyvin vaatetettuna se tekee vain hyvää ja tauti lähtee!! Mistä te tiedätte jos tämö Vicken sairaus johtui vaikka pääkivusta joka tulee kun nukkuu yön vaikka tyynyn vieressä ja lähtee kyllä päivän mittaan pois!

• nannaahhhhh

Tsekkasin vaan kuinka tarkkaan jengi seuraa "maailman menoa"..
        Ei taida olla joillakin korvien välissä muuta ajateltavaa kuin Aitolehti,
        valitettavasti.

• uusavuttomat

Näille uusavuttomille äideille pitäisi neuvolassa opettaa, että sairasta lasta ei viedä ravintoloihin ym., eihän äiti itsekään sairaana lähde ulos ravintolaan, kampaajalle tms.

• munmielip.

Tän palstan kaikki äidit pitäis steriloida ja lapset huostaanottaa..

• ....................

Kyllähän noille äideille neuvolassa sanotaan asioista, mutta jotkut ovat vain niin välinpitämättömiä lapsiaan kohtaan. Ei mennyt Martinallekaan jakeluun, kun neuvolan kätilö sanoi, ettäon kykenemätön huolehtimaan toisesta ihmisestä. Sen sijaan, että Martina olisi muuttanut asdennettaan ja käytöstään, hän vain kitisi mieten paha mieli hänelle tuli kätilön sanoista.

• naurettavaa!!

Ainoa jolle noin pitäis tehdä on MARA!

• Hyvä kätilö

Mielestäni kätilö neuvolassa teki aivan oikein sanoessaan suoraan mitä näkee Martinasta, hänen aseenteestaan ym!
      Rohkeutta vaatii tuollainen mutta arvostan kätilöä todella. Kumpa muutkin alan ammattilaiset sanoisivat suoraan jos näkevät, että toisella on äitiys aivan hakusessa.
      Nyt on todistettu, miten oikeassa hän oli. Järkyttävää ollut seurata miten Viciä heitellään sinne tänne, elää todella epäsäännöllistä sekoa elämää, pieni, 2v lapsi!

• vettämyllyyyyn

Mitä mieltä ootte, kun Saana runoili blogiinsa Maran elämäntarinan. Muutti sitten pari yksityiskohtaa, kun joku kommentoi. Tai ehkä Saana samaistuu Maraan, ja luuli kirjoittavansa itsestään. Tai sitten siinä tarinassa käytettiin tunnettua henkilöä vain inspiraation lähteenä, koska aika jäykkää juttua loppua kohden. Piri****, joka antaa satasella...

• Lällykkä

Minäkin luin jostain lehdestä, että Vikki on jo 3 vuotias. Siinäkin piti tehdä isommas ja vanhemmas mitä onkaan. Mietin samaa, kun M artina kertoi ,että on niin pitkät hiukset eihän nuo ole sitä nähneetkään.

• Gabi

Muutkin siis kiinnittivät huomiota samaan blogissa.. Taisi olla Martinan omat menot tärkeämpää kuin lapsen terveys

• rte5yw

oikeen uimapuvutkin pakattiin mukaan,kun kipeetä likkaa retuttettiin pitkin kaupunkia...voi tyttö reppanaa..ei saa rauhassa sairastaa..ja topsiaan,ihan on ohut tukka tytöllä..olen sen ihan itse läheltä nähnyt.

• Huhhuh...

Ja sitten yleiseen saunaan hoidattamaan Victorian flunssaan. Voi h...tti, mitä idiotismia. Veis sairaan lapsen lääkäriin, eikä mihinkään saunoihin tartuttamaan muita.

Opettelis tuo Martinakin vähän normaalia sosiaalisuutta ja yhteiskunnan normeja, eikä vöyhöttäs joutavia, kun ei kuitenkaan taitoja ole niihin juttuihin, mihin on yrittänyt. Edes perusasiat kuntoon!!!

• .......

miten verottaja voi sietää sitä, että ilmeisesti martina tekee aina miniarvion tuloistaa, siis kun maksaa ay:stä ennakkoveroa, eli laittaa aivan pienen summan mitä muka saa, kuten teki viime verotuksessa. eli jätti oikeastaan verot maksamatta, sitten tietää että kun ne jäävät mätkyiksi, verottaja ei saa niitä martinalta, koska martinalla ei ole mitään omaisuutta eikä rahaa pankkitilillä. siis viimeksikin teki näköjään niin, tienasi 35 000 e ja mätkyjä tuli melkein 8000 e eli ei maksanut veroja ja oli selvästi arvioinut tuloiksi jotain melkein nollan luokkaa.
      uskon että verottaja ei tätä enää suvaitse, kyllä siellä täytyy lopettaa tämä martinan verojen maksamatta jättäminen. onneksi ainakin nyt voivat ottaa ennakkoperintärekisteristä yrityksensä pois! näillä jotka eivät verojaan maksa, ennakkoperintärekisteritarkistus on muutaman kerran vuodessa, eikös seuraavan kerran tarkisteta helmikuun lopulla. eli sitten varmasti martinan yritys on pois rekisteristä.

• äiti -85

Ei juma!! En itsekään veis sairasta lasta kaupungille, MUTTA. Toivon sydämeni pohjasta, että tällä palstalla kirjottelevat äidit sun muut ei oo näitä, jotka polttaa raskausaikana ja sitten vauhkoaa täällä jostain kaupunkireissusta sairaan lapsen kanssa. Ei varmaan tällaista keskustelua tulis jostain tavismammasta..tai rumasta julkkiksesta. Moni kommentoi tätäkin sen takia, että ollaan kateellisisa Martinalle. Ihana nainen, vaikkei maailman paras äiti oliskaan! Kuka sitten on..?!

• xxx

Kerropa nyt ihan ensin mistä Martinalle voisi olla kateellinen?....

• äiti -85

toki nää on mielipideasioita, mutta onhan se näyttävä nainen. ja tunnetusti naiset on usein kateellisia näille julkkiskaunottarille. turha kenenkään alkaa marisemaan, että eihän se edes oo kaunis. kuten sanoin, niin nää on mielipideasioita.

• xxx

Siis sä toitotat kuinka nää on mielipideasioita, pariinkin kertaan ja sit perään kuitenkin et turha alkaa kenenkään marisemaan jne... Eli siis vain sinä saat sanoa mielestäsi mielipiteesi ja muiden mielipiteet ovat vääriä eikä niitä saa sanoa??!? Kertoo itsestäsi omaa kieltään... Eikä tää siis ole marisemista vaan kuten sanoit nää on mielipideasioita ja sanon oman mielipiteeni: Martina on ollut kaunis, joskus, mutta kun nykyisiä kuvia katsoo niin ei enää!

• äiti -85

mun pointti oli tää: ihmiset vauhkoaa siitä kuinka huono äiti martina on MUTTA aiheuttaisko samanlaista palauteryöppyä, jos joku tavismamma tekis saman tempun?! eli tää kateusjuttu on mun mielestä monen ihmisen palautteen syy. yhtään väheksymättä sitä, että martina teki hölmösti viemällä kipeen lapsen ulos.
        eikä ollut tarkoitus antaa sellaista kuvaa, että vain minä saan sanoa mielipiteeni. yritin vaan avata ihmisten silmiä siitä, että miksi näitä julkkiskaunottaria soimataan ihan erilailla kuin tavallisia tallaajia.. ;)

• xxx
        äiti -85 kirjoitti:

mun pointti oli tää: ihmiset vauhkoaa siitä kuinka huono äiti martina on MUTTA aiheuttaisko samanlaista palauteryöppyä, jos joku tavismamma tekis saman tempun?! eli tää kateusjuttu on mun mielestä monen ihmisen palautteen syy. yhtään väheksymättä sitä, että martina teki hölmösti viemällä kipeen lapsen ulos.
        eikä ollut tarkoitus antaa sellaista kuvaa, että vain minä saan sanoa mielipiteeni. yritin vaan avata ihmisten silmiä siitä, että miksi näitä julkkiskaunottaria soimataan ihan erilailla kuin tavallisia tallaajia.. ;)

Siinä oot kyllä varmasti ihan oikeessa että osalla on vaikuttimena tuo itseni kovin inhoama ominaisuus ihmisessä eli se kateus. Mun pointti on se et ei kuitenkaan kaikki ole kateellisia sillä itselläni ihan rehellisesti sanottuna EI OLE mitään syytä olla Martinalle kateellinen. Et eipä enempiä kuin kaunista päivää sinulle ja lapsellesi! =)

• Rautalangasta taas
        äiti -85 kirjoitti:

Jos tarttuu Martinan jokaiseen tekemiseen, niin ei siihen mitään kateutta tarvita. Kateuskortin pelaaminen kertoo vaan käyttäjänsä suppeasta - tai tarkoitusperäisestä - näkemyksestä.

Lähinnä kyse on Martinan omalla käytöksellään keräämästä inhosta, josta osansa saavat myös viattomat lähipiiriläiset.

Martinaa voisi verrata viljalaarin rottaan. Kukaan ei kadehdi rotan elämää tai ulkomuotoa, mutta jokainen haluaa silti mäiskiä sitä.

Siis: ei suinkaan kateutta vaan julkisuuskuvan tuottamaa inhoa.

Onko inho oikein vai väärin, se on mielipidekysymys.

• äiti -85
        xxx kirjoitti:

Siinä oot kyllä varmasti ihan oikeessa että osalla on vaikuttimena tuo itseni kovin inhoama ominaisuus ihmisessä eli se kateus. Mun pointti on se et ei kuitenkaan kaikki ole kateellisia sillä itselläni ihan rehellisesti sanottuna EI OLE mitään syytä olla Martinalle kateellinen. Et eipä enempiä kuin kaunista päivää sinulle ja lapsellesi! =)

olipa kiva saada asiallinen vastaus. sillon harvoin, kun johonkin keskusteluun osallistun niin asiallisia vastauksia saa turhaan odottaa.. johtuuko sitten omista kirjoituksista vai mistä, sitä en tiedä. mutta siis,kiitos hyvästä keskustelun tyngästä :D hauskaa päivää myös teille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1230
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      561
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe