Olen aina väsynyt, aikaansaamaton ja pääni on kipeä kun nukun huonosti. 8 tuntia lun nukun hyvin, omen todella aikaansaava ja virkeä, mutta jos huonosyi nukun, on päivä pilalla. UnIlääkkeitä en ome kokeillut, mutta melatoniiniä kyllä. Tästä kaikesta saan kiittää ihanaa viorotyösysteemiä VR:llä, josta minulla edelleen traumoja parin vuoden jälkeenkin - onneksi työt loppu ja sain elämäni takaisin, vaikkakin uneni ovat menneet.
Olisiko kellään neuvoja? Nukun huonosti, koska yöllä tulee stressi nukkumisesta juuri sen unettomuuden aiheuttaman pääkivun takia - väsyn kanssa kyllä pärjää. Harrastukset kärsivät ja elämä. Stressiä ei muuta ole kuin se pääkipu. Kohta syntyy esikoinen, eli ennen sen sjntymää tulisi saada unet kuntoon tai ainakin päästä unettomuuden aiheuttamasta pääkivusta. Nukun toisinaan tosi hyvin. Yöllä kun vessassa käh, niin sekin vaikuttaa unenlaatuun heikentävästi ( lisäravinteetko lie kusettavat?).
Pääkipu väsyneenä?
Vr:n syy
2
89
Vastaukset
- tuotavoisitkokeilla
Kokeile syödä C-vitamiinia paljon, on joo väsyttävää jatkuva pakkanen, kalaa olen syönyt itse paljon ja todennut hyväksi.
Pelkkää C-vitamiinia ei mitään yhdistepillereitä. - kokemuksesta...
säänöllinen ulkoilu on aina hyvästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1671868- 1781414
- 239876
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55682
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601