Voiko tangoa tanssia sylitanssina,olen sivusta seurannut miten lähellä
hinkataan sitä vesirajaa.
Minä en ainakaan uskalla mennä tuntumaan,kova alkaa painamaan lahkeesta.
Voiko ilman naisen lupaa ottaa syliote,takertua kiinni molemmin käsin?
Ensi kesänä muotiin tuleva minihame pahentaa vielä tilannetta,kesä kuuma
vaatteet vähissä.
Mitenlähelle sylitanssissa saa mennä naista?
214
9425
Vastaukset
- Sexibaarien tanssi
Sylitanssifoksi eli dirtyfox on sama tanssi kuin sylitanssitangokin eli dirtytango. Sen tanssimiseen tulee olla molemminpuolinen suostumus.
Googlettamalla voisi jotain videoitakin dirtyfoxista löytyä ja ehkä tangostakin. Dirtyfox on seksibaarien sylitanssi sovitettuna tanssilavoilla tanssittavaksi.- Epätietoinen Parkano
Kiitos sinulle vastauksesta.
- TangonTaikaa
Tango, näin naisena, on ihanaa, kunhan vain mies vie kunnolla. Kunnolla taas tarkoittaa, että pitää takaa kiinni napakasti lapojen alta, rintakehät koskettavat toisiaan, poski/otsa koskettavat läpi tanssin, askel on pitkä ja tanssitaan ilman turhia pulinoita. Vatsa ja lantio eivät kosketa toisiaan koko tanssin aikana, joten ei se haittaa jos vähän "kovenet" välillä, kunhan et esittele sitä naiselle työntämällä "kovuutta" ällöttävästi vasten.. Pieni "vahinkohipaisu" voi jopa olla mielenkiintoista, mutta se esittely / tyrkkääminen ällöttää... Molemmin käsin ei voi ottaa kiinni tangossa, (ainakaan vierasta naista)...
- Nomen Nescio
Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta. Siis on ihan hyvä kuulla, miten daamit oikeasti reagoivat tähänkin asiaan. Kun aloitin tanssimisen, niin luulin tuosta tulevan enemmänkin ongelmia, kun nyt satun olemaan aika herkästi syttyvää laatua. Mutta eipä tämä asia onneksi ns. nouse esille kuin suht harvoin, kun tanssii hidasta jonkin mukavan naisen kanssa. Pistämällä välillä lapikasta toisen eteen vähän vauhdikkaammin saa veren kiertämään myös muualle ensiapuna olotilaan. Tosin se täytyy sanoa, että en jostain syystä itse tykkää tanssia päät yhdessä, tanssiasento ei ole silloin itsestäni mukavantuntuinen.
- Näin on
No niin. Kyllä suljetussa tanssiotteessa vartalot ovat toisissaan kiinni lantiosta. sensijaan ylävrtalot ovat erillään.
Jalat asettuvat limittäin eli miehen vasen astuu vasemmalta naisen ohi ja oikea jalka astuu naisen jalkojen väliin.
Lantion kiintopiste on hyvin tärkeä tekijä viennin kannalta, tietenkin kiinni olevien käsien lisäksi. Eräänä kiintopisteenä toiset pitää myös kevyesti toisiinsa osuvia reisien kosketusta siis oikeiden jalkojen reidet.
Päät jos pitää yhdessä se rajoittaa kovasti tanssia ja miköki haluaa pitää tanssiasentonsa ryhdikkäänä se menetetään.
Eli näin kun vartalot asettaa , tanssiasento on luonteva ja askeleet saa tanssittua pitkinä ja naisella viennin seuraaminen helpottuu. - jotain muuta
Näin on kirjoitti:
No niin. Kyllä suljetussa tanssiotteessa vartalot ovat toisissaan kiinni lantiosta. sensijaan ylävrtalot ovat erillään.
Jalat asettuvat limittäin eli miehen vasen astuu vasemmalta naisen ohi ja oikea jalka astuu naisen jalkojen väliin.
Lantion kiintopiste on hyvin tärkeä tekijä viennin kannalta, tietenkin kiinni olevien käsien lisäksi. Eräänä kiintopisteenä toiset pitää myös kevyesti toisiinsa osuvia reisien kosketusta siis oikeiden jalkojen reidet.
Päät jos pitää yhdessä se rajoittaa kovasti tanssia ja miköki haluaa pitää tanssiasentonsa ryhdikkäänä se menetetään.
Eli näin kun vartalot asettaa , tanssiasento on luonteva ja askeleet saa tanssittua pitkinä ja naisella viennin seuraaminen helpottuu.Onko kukaan väittänyt jotain muuta.
- Näin on
jotain muuta kirjoitti:
Onko kukaan väittänyt jotain muuta.
Yritin vain lisätä käsitykseni tuohon nimim. Tangon taikaa mielipiteeseen.
Siitä, kun sai hiukan erilaisen käsityksen hyvästä tanssiasennosta.
Onhan toki niin, että kaikki tanssiasennot on hyviä mitkä tunntuu hyviltä tanssiessa,
näinhän se lavatanssissa menee.
Kilpatanssissa taas haetaan tanssiasentoa mikä lisäksi näyttää hyvältä ulospäin.
Nämä nyt on sellaisia yleisiä käsityksiä, jotka taitaa olla kaikkien tiedossa.
Itse olen kehittänyt tanssitavan, joka on näiden kahden yhdistelmä ja olen sen kokenut parhaaksi. Kiva tanssia ja näyttää hyvältä. - Yksflikka11111
Näin on kirjoitti:
Eli näin kun vartalot asettaa , tanssiasento on luonteva ja askeleet saa tanssittua pitkinä ja naisella viennin seuraaminen helpottuu.Päät yhdessä tanssiminen ei välttämättä romuta tanssiasentoa, hyvä ryhti ja siten myös hyvä tanssiasento tulee vartalon kannatuksesta, ei päästä. Jos osaa pitää ryhtinsä hyvänä, on aivan helppoa taivuttaa niskaansa sen verran, että otsa/poski on leukaa/poskea vasten, ilman että se tuhoaa ryhtiä. Otteesta tulee tällöin kokonaisvaltaisesti suljetumpi ja tiiviimpi, eli etäännytään kilpapuolen ylhäältä erittäin avoimesta otteesta, mutta ryhti säilyy hyvänä silti.
Lantiokontaktin tulee selkeästi säilyä kokoajan ja reidetkin hipovat toisiaan. "Pylly pitkällä" tanssiminen on epämiellyttävää ja naisen on vaikeampi seurata miehen jalkatyöskentelyä, koska hän ei saa viitteitä siitä lantiollaan, eikä tunne reisillään minne ja koska mies siirtää jalkaansa.
Askeleen pituuden saa nimenomaan suljetummassa otteessa, hyvällä lantiokontaktilla pitkäksi. Peffa pitkällä tanssiessa ei voi ottaa niin pitkää askelta, koska ei tiedä varmaksi mihin mies aikoo koipensa seuraavaksi siirtää.
Jos askeleen pituus lantiokontaktissa on ongelmallisen lyhyt, syitä voi hakea muualta kuin lantiosta. Tanssiasennossa tai vientitekniikassa on jotain pielessä jos nainen tai mies ei kykene pitkään askeleeseen.. usein ongelma johtuu puutteellisesta tekniikasta, sekä puutteellisesta tasapainosta ja tukijalan käytön ongelmista. Puutteellisen vientitekniikan yleisin ongelma on vartalon kiertojen vajavaisuus tai täydellinen puuttuminen. Huomatkaa myös hyvät herran seuraava: Naiset ovat useimmiten teitä lyhyempiä, heillä on myös lyhyemmät jalat. He eivät mitenkään kykene taaksepäin samanmoisiin jättiharppauksiin kuin pitkäkinttuinen tanssittajansa eteenpäin! Koittakaapa miehet itse peruuttaen loikkia yhtä suuri harppauksia taaksepäin kuin menette eteenpäin..Ts. kaikki on myös suhteellista! - Lady Koo
Nomen Nescio kirjoitti:
Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta. Siis on ihan hyvä kuulla, miten daamit oikeasti reagoivat tähänkin asiaan. Kun aloitin tanssimisen, niin luulin tuosta tulevan enemmänkin ongelmia, kun nyt satun olemaan aika herkästi syttyvää laatua. Mutta eipä tämä asia onneksi ns. nouse esille kuin suht harvoin, kun tanssii hidasta jonkin mukavan naisen kanssa. Pistämällä välillä lapikasta toisen eteen vähän vauhdikkaammin saa veren kiertämään myös muualle ensiapuna olotilaan. Tosin se täytyy sanoa, että en jostain syystä itse tykkää tanssia päät yhdessä, tanssiasento ei ole silloin itsestäni mukavantuntuinen.
Ei päät yhdessä. En minäkään tykkään. Hiki vahtuu liikaa ;)) En tykkää edes miesystäväni hikisestä otsasta kuin hetkittäin.
Kesällä olin yksin tansseissa kun miesystäväni duunasi muuta.
Tanssin yhden miellyttävän herran kanssa aika lähekkäin mielenkiintoiset tangot. Ei tuntunut tässä tapauksessa epämiellyttävältä kun hiukan huomasin jotain. Toivottavasti se ei ollut kännykkä. Toki herrasmies jättää tanssilavalla kännykän autoon, narikkaa tai kotiin. Ei ainakaan pidä sitä etutaskussa.
Tunnen yhden miehen jota silloin tällöin näen lavoilla. Hänellä tuo "kovettuminen" on ongelma. Hän sanoo vetävänsä lantiotaan hiukan taakseppäin silloin kun on tarpeen ... naurattaa aina kun näen hänen tangoilevan takapuoli pitkällään.
Hauskoja tansseja. Taidankin lähteä taas yksin vaihteeksi lavalle, kun miesystävä harrastaa muuta koko viikonlopun ;)) - Örkkinen
jotain muuta kirjoitti:
Voihan vee ... tämä on keskustelupalsta Erkkiseni ...
- huppelishei
Eikä passaa ottaa miehen "tangosta" kesken tanssin kiinni!
- Parkettien ladyshave
Lady Koo kirjoitti:
Ei päät yhdessä. En minäkään tykkään. Hiki vahtuu liikaa ;)) En tykkää edes miesystäväni hikisestä otsasta kuin hetkittäin.
Kesällä olin yksin tansseissa kun miesystäväni duunasi muuta.
Tanssin yhden miellyttävän herran kanssa aika lähekkäin mielenkiintoiset tangot. Ei tuntunut tässä tapauksessa epämiellyttävältä kun hiukan huomasin jotain. Toivottavasti se ei ollut kännykkä. Toki herrasmies jättää tanssilavalla kännykän autoon, narikkaa tai kotiin. Ei ainakaan pidä sitä etutaskussa.
Tunnen yhden miehen jota silloin tällöin näen lavoilla. Hänellä tuo "kovettuminen" on ongelma. Hän sanoo vetävänsä lantiotaan hiukan taakseppäin silloin kun on tarpeen ... naurattaa aina kun näen hänen tangoilevan takapuoli pitkällään.
Hauskoja tansseja. Taidankin lähteä taas yksin vaihteeksi lavalle, kun miesystävä harrastaa muuta koko viikonlopun ;))Mikä lava sulle on talvipakkasella aukaistu ?
- tyllitäti :)
Parkettien ladyshave kirjoitti:
Mikä lava sulle on talvipakkasella aukaistu ?
katsopa tanssi.net sivuilta niin löydät monet talvilava-tiedot. Valintaa on niin paljon että 3-4krt viikossa pääsee jos ehtii. Joten ei muuta kun tanssimaan
- Cha-cha-cha
tyllitäti :) kirjoitti:
katsopa tanssi.net sivuilta niin löydät monet talvilava-tiedot. Valintaa on niin paljon että 3-4krt viikossa pääsee jos ehtii. Joten ei muuta kun tanssimaan
Kesäinen tanssilava ja talvinen sisätiloissa oleva tanssipaikka ovat kaksi eri asiaa. Talo / rakennus, jota lämmitetään ei ole lava, joka on aina ainakin osittain avonainen ja kokonaan lämmittämätön. Juuu tiedän, joku tanssien järjestäjä vähän pidentää kautta syksystä lämmittämällä osan tilasta.
- naimatango
jotain muuta kirjoitti:
Tango on alunperin syntynyt Argentiinan bordelleissa,
jossa ilotytöt tanssivat sitä asiakkaidensa kanssa.
Siitä voitte päätellä jotakin tästä "Suomen kansallistanssin" luonteesta.
Lähekkäin siis pitää olla, ja mieluiten myöhemmin myös sisäkkäin. - vaihtoaskel1-2-3-4
huppelishei kirjoitti:
Tango ei ole lainkaan ujojen poikien tanssi.
Miehen on otettava daamista rohkeasti kiinni ja oltava
tanssin alusta asti Naisen kanssa vatsat vastakkain.
Naiset haluavat Miesten tekevän juuri näin,
koska he kyllä tietävät mikä on homman nimi.
Sitten vain vauhtia tanssiin ja kunnon taivutukset
ja muut mukavuudet peliin mukaan...
Ahhhh, antaa palaa! - hothot2
tyllitäti :) kirjoitti:
"Kosketa mua" - sehän on kaikkien paritanssien perusajatus.
- Tarjottimella ota
hothot2 kirjoitti:
"Kosketa minua"-soips minullekkin,ei ole kukaan koskenut vielä sieltä.
Kosketa,saa monen naisen lähtemään tanssimaan,sitä ei voi raapia. - Talvilavoja on myös
Cha-cha-cha kirjoitti:
Kesäinen tanssilava ja talvinen sisätiloissa oleva tanssipaikka ovat kaksi eri asiaa. Talo / rakennus, jota lämmitetään ei ole lava, joka on aina ainakin osittain avonainen ja kokonaan lämmittämätön. Juuu tiedän, joku tanssien järjestäjä vähän pidentää kautta syksystä lämmittämällä osan tilasta.
Et taida tietää, että talvilava on ihan yleisesti käytetty nimi..
- f y i
vaihtoaskel1-2-3-4 kirjoitti:
Ahhhh, antaa palaa!"Naisen kanssa vatsat vastakkain."
- palleakontakti oikea nimitys - Elä kokeile kotona
Näin on kirjoitti:
Eli näin kun vartalot asettaa , tanssiasento on luonteva ja askeleet saa tanssittua pitkinä ja naisella viennin seuraaminen helpottuu.Miten saan jalan naisen jalkojen väliin,olen 188cm pitkä,siinä
ei paljoa väliin astuta,ohiaskel kyllä onnistuu. - Tansssija
Elä kokeile kotona kirjoitti:
Miten saan jalan naisen jalkojen väliin,olen 188cm pitkä,siinä
ei paljoa väliin astuta,ohiaskel kyllä onnistuu.Kyllä saat, kun astut askeleesi sinne jalkojen väliin. Siellä koivellesi on enempi tilaa liikkua kuin astuisit sen suoraan päin naisen jalkaa. Vasemman jalan voit astua vasemmalta naisen ohi ja välillä oikeankin kun teet sen askelikkoon sopivana. Ette kuitenkaan voi jatkuvasti rinnakkain kävellä.
- Onko tämäkin tanssia
f y i kirjoitti:
"Naisen kanssa vatsat vastakkain."
- palleakontakti oikea nimitysPalleahan on aivan liian lähellä keskipaikkaa.Uskallakko sinä painaa
vieraan naisen palleaa vastan?
Minusta ei ainakaan siihen ole,vaikka olen ollut useamman naisenkanssa
petissä,siinä ollaan oltu palleat vastakkain. - Ujo mies
hothot2 kirjoitti:
En uskalla koskettaa naista,tansitan naista kaukana itsestäni etei tartu
hajut. - Pieni mies 160cm
huppelishei kirjoitti:
Tagosta?
Missä mies pitää käsiään syliotteen aikana?
Minä pidän naista pepusta kiinni,kuuluuko tämä syloteeseen? - Katse ei silmiin
Ahhhh, antaa palaa!Olen ujo mies,minä tanssin tangoa hitaasti naisesta pikkasen vaan pidän kiinni olkapäästä.
Sylitanssia en uskaltais tanssia vaikka osaisin,tanssi on lähellä erotiikkaa
katselin noita guuglesta. - Käynyt bordellissa
naimatango kirjoitti:
Lähekkäin siis pitää olla, ja mieluiten myöhemmin myös sisäkkäin.Bordelleissa syntynyt tango onkin synti,eihän tangoa saa lavoilla tanssia,
sylitanssi jossa hinkataan yhteen parastapaikkaa. - Tangon taikaa
naimatango kirjoitti:
Lähekkäin siis pitää olla, ja mieluiten myöhemmin myös sisäkkäin.Tango on alunperin syntynyt Argentiinan Bor... " -
Vaan kun ei ole, Tango on afrikkalainen tanssi, joka on kulkeutunut Ameriikkaan orjakaupan mukana. .
Sen syntyalueetkin tiedetään . Einsillä ole mitään tekemistä , alunperin , valkoisen rodun Syntikuvitelmien kanssa .
Tämä suomalais- kansallinen lavatango on varsin omalaatuinen sovellutus. pitkine askeleineen , likaisen mielikuvituksen irtipääsystä - Argentiinalainen tango on 8- askelinen , ja ei siinä kerkiä ottaa metrin pituisia askelia yli lavan . Uudempi tangoaskellus kulkee myös 8- askelisena, ja siinä suurin työ on seurata, ettei jää näiden tangoporhaltajien alle.
Silti suotakoon jokaiselle oma lyömätön tyylinsä, se kuuluu lavan demokratiaan . - Kesätalvilava
Talvilavoja on myös kirjoitti:
Et taida tietää, että talvilava on ihan yleisesti käytetty nimi..
Ja tanssissa ei ole mitään eroa tanssiiko "kesälavatansseja" vai "talvilavatansseja".
- H u m p p a m i e s
Kesätalvilava kirjoitti:
Ja tanssissa ei ole mitään eroa tanssiiko "kesälavatansseja" vai "talvilavatansseja".
Mutta kesälavalla ja talvilavalla on vähän erilainen jakauma kävijöiden suhteen. Talvilavoja on vähemmän ja harrastajaporukka keskittyy pienemmälle lavamäärälle, jolloin aktiivisten harrastajien suhteellinen määrä kasvaa. Ehkä sen takia talvilavalle meneminen voikin olla ensikertalaiselle hämmentävä kokemus. Äkkiseltään voi näyttää siltä, että talvilavalle ei ole mitään asiaa ilman lukuisia käytyjä tanssikursseja.
- Voi pahastua
huppelishei kirjoitti:
Nainen ei saa ottaa tanssiessa miehen "tangosta kiinni",on epäsiveellistä,
mies voi puristella tanssiessa naista sopivasti,jos nainen ei pidä siitä,
pusertelu pitää lopettaa heti. - Joutua paheseen
Minä en ainakaan uskalla vetää naista itseänivasten,pidän naisen mieluusti
hyvällä etäisyydellä itsestäni.
En ole koskaan naista saatille vielä pyytänytkään,tuskin uskallankaan,
voi joutua tekemään jotain sellaista"poikuus voi mennä".
Oneksi ulkönäkö suojelee minua. - Mies Vaasa
hothot2 kirjoitti:
Ensilauantaina minä kosketan sinua pimeessä kulmauksessa,ihan riippuu sinusta miten syvän kosketuksen haluat.
- Jorma Jurmujortikka
Mies Vaasa kirjoitti:
Ensilauantaina minä kosketan sinua pimeessä kulmauksessa,ihan riippuu sinusta miten syvän kosketuksen haluat.
Maltan tuskin odottaa.
- En kosketa
hothot2 kirjoitti:
"Kosketa"kannattaako koskettaa,1000 sairastaa hiviä jotka ei edes tiedä
sairastavansa sitä,1000 tiedossa. - Pohjakosketus mahdot
hothot2 kirjoitti:
"Koskettakaa minua"Naiset haluaa kosketusta,tanssiessakin voi pikkasen hipelöidä,parempi kosketus tanssien jälkeen sängyssä.
- Pohjakosketus madhod
Pohjakosketus mahdot kirjoitti:
"Koskettakaa minua"Naiset haluaa kosketusta,tanssiessakin voi pikkasen hipelöidä,parempi kosketus tanssien jälkeen sängyssä.
-oman käden kautta-
- Syliote
naimatango kirjoitti:
Lähekkäin siis pitää olla, ja mieluiten myöhemmin myös sisäkkäin.Juuri näin tanssien jälkeen sisäkkäin,tanssiessa mahdollisiman lähellä naista.
- Satiaiskuohuntaa
Syliote kirjoitti:
Juuri näin tanssien jälkeen sisäkkäin,tanssiessa mahdollisiman lähellä naista.
- lllllll
Satiaiskuohuntaa kirjoitti:
Kuvittele vähän enempi ja pääset ihan toisiin virtapiireihin.
Tässä vähän inspiraatioita
http://www.youtube.com/watch?v=kdAixG80H_c - ed.
lllllll kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=kdAixG80H_cHyvä valinta.
- Nähnyt
lllllll kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=kdAixG80H_cSatiaiset häipyy hinkatessa.
Lähteekö saiaiset naidessa pois. - BBQ+BTW=OMG
Nähnyt kirjoitti:
Satiaiset häipyy hinkatessa.
Lähteekö saiaiset naidessa pois.Kuten taannoisessa vakipano-kyselyssä kävi ilmi olen ollut ns. friends with benefits – suhteessa noin 3 kk. Sitä ennen taustalla pitkä parisuhde ja kipeä ero, joiden johdosta olen halunnut, ja haluan, olla sinkkuna ainakin jonkun aikaa. Tämä FWB suhde on toiminut tosi hyvin ja pelisäännöt on olleet selvät alusta asti meille kummallekin, juttelimme alussa säännöt selviksi ja kummankin status on yksiselitteisen sinkku. Homma alkoi ”kipinästä”, eteni seksisuhteeksi ja sitten ystävystyimmekin (meillä mm. yhteisiä harrastuksia). Kuten sanottu, homma on toiminut tosi hyvin tähän asti, mutta mutta…
Tulin juuri kotiin viikonloppureissusta joka oli pääosin tosi ihana, mökkeilyä, hiihtolenkkiä jäällä, hyvää seksiä jne, mutta mikä nyt hiukan ahdistaa on miehen lievästi muuttunut asenne. Taustaa vielä sen verran, että suhteen alettua olemme olleet tiiviisti tekemisissä (useita kertoja viikossa), mutta meistä riippumattomista syistä ennen tätä viikonlopun mökkireissua oli parin viikon tauko treffeissä. Nyt tämän tauon jälkeen mies vaikutti hieman takertuvalta, kyseli mm. aika tarkkaan mitä olen näiden parin viikon aikana tehnyt. Ei nyt ihan tenttaamista, mutta kyselyä jota aiemmin ei ole ollut. Lisäksi mies oli kuullut (yhteisten tuttavien kautta) että tanssin yhden toisen miehen kanssa tässä yhtenä iltana yksien tuparien jatkoilla. Siis tanssin ja juttelin, en muuta (vaikka sopiemme sääntöjen mukaan muutakin olisin saanut tehdä).
Näistä tuparien jatkoista mies kysyi ja heitti huumorilla että olenko pleijeri, pitäisikö hänen olla huolissaan. Mies heitti sen huumorilla, mutta itselleni tuli kuitenkin vähän huono fiilis – nämä kysymykset ovat sopimiemme sääntöjen vastaisia. Olemme sopineet, sinkkuja kun ollaan, että kumpikin on vapaa treffailemaan ja harrastamaan seksiä muidenkin kanssa jos siltä tuntuu eikä toistemme menoja kysellä, kumpikin kertoo sen mitä haluaa kertoa. Ketään ei ole vedätetty.
Pääosin viikonloppu olisi siis ihana ja miehen kyselyt olivat tosi hienovaraisia ja huumoriin puettuja, mutta snadisti alkoi ahdistaa. Mitä olette mieltä, kannattaako vielä seurailla tilannetta (kun seksi tosi hyvää ja kaikin puolin homma muuten toimii) vai ottaako heti ”kissa pöydälle” ja puheeksi? En ole valmis sitoutumaan, aikuisikä mennyt parisuhteissa lyhyitä taukoja lukuun ottamatta joten nyt haluan vähän katsella ja vetää henkeä. Erit. miesten mielipiteet kiinnostaa miten handlata tilanne, mutta tietysti myös naisilta jos teillä ollut vastaavia tilanteita! - tangon huumaa
BBQ+BTW=OMG kirjoitti:
Kuten taannoisessa vakipano-kyselyssä kävi ilmi olen ollut ns. friends with benefits – suhteessa noin 3 kk. Sitä ennen taustalla pitkä parisuhde ja kipeä ero, joiden johdosta olen halunnut, ja haluan, olla sinkkuna ainakin jonkun aikaa. Tämä FWB suhde on toiminut tosi hyvin ja pelisäännöt on olleet selvät alusta asti meille kummallekin, juttelimme alussa säännöt selviksi ja kummankin status on yksiselitteisen sinkku. Homma alkoi ”kipinästä”, eteni seksisuhteeksi ja sitten ystävystyimmekin (meillä mm. yhteisiä harrastuksia). Kuten sanottu, homma on toiminut tosi hyvin tähän asti, mutta mutta…
Tulin juuri kotiin viikonloppureissusta joka oli pääosin tosi ihana, mökkeilyä, hiihtolenkkiä jäällä, hyvää seksiä jne, mutta mikä nyt hiukan ahdistaa on miehen lievästi muuttunut asenne. Taustaa vielä sen verran, että suhteen alettua olemme olleet tiiviisti tekemisissä (useita kertoja viikossa), mutta meistä riippumattomista syistä ennen tätä viikonlopun mökkireissua oli parin viikon tauko treffeissä. Nyt tämän tauon jälkeen mies vaikutti hieman takertuvalta, kyseli mm. aika tarkkaan mitä olen näiden parin viikon aikana tehnyt. Ei nyt ihan tenttaamista, mutta kyselyä jota aiemmin ei ole ollut. Lisäksi mies oli kuullut (yhteisten tuttavien kautta) että tanssin yhden toisen miehen kanssa tässä yhtenä iltana yksien tuparien jatkoilla. Siis tanssin ja juttelin, en muuta (vaikka sopiemme sääntöjen mukaan muutakin olisin saanut tehdä).
Näistä tuparien jatkoista mies kysyi ja heitti huumorilla että olenko pleijeri, pitäisikö hänen olla huolissaan. Mies heitti sen huumorilla, mutta itselleni tuli kuitenkin vähän huono fiilis – nämä kysymykset ovat sopimiemme sääntöjen vastaisia. Olemme sopineet, sinkkuja kun ollaan, että kumpikin on vapaa treffailemaan ja harrastamaan seksiä muidenkin kanssa jos siltä tuntuu eikä toistemme menoja kysellä, kumpikin kertoo sen mitä haluaa kertoa. Ketään ei ole vedätetty.
Pääosin viikonloppu olisi siis ihana ja miehen kyselyt olivat tosi hienovaraisia ja huumoriin puettuja, mutta snadisti alkoi ahdistaa. Mitä olette mieltä, kannattaako vielä seurailla tilannetta (kun seksi tosi hyvää ja kaikin puolin homma muuten toimii) vai ottaako heti ”kissa pöydälle” ja puheeksi? En ole valmis sitoutumaan, aikuisikä mennyt parisuhteissa lyhyitä taukoja lukuun ottamatta joten nyt haluan vähän katsella ja vetää henkeä. Erit. miesten mielipiteet kiinnostaa miten handlata tilanne, mutta tietysti myös naisilta jos teillä ollut vastaavia tilanteita!Epäilen että kaverisi on oikeesti ihastunut sinuun.
Sinun tarvis tehdä pian valinta. Joko lopetat suhteen tai alatte olen oikeesti yhdessä.
Onko tämä herra sitten sinun arvoinen,kyllästyessään alkaa taas etsiin uutta kohdetta.
Sinulla on takana pitkä suhde ja kipee ero, punnitte niitä.
"Miten lähelle sylitanssissa saa mennä naista? "
Tähän voisin vastata.
Kappaleen alakaessa kannattaa koittaa ottaa hyvä tanssiasento (toiset daamit tulee iholle,toiset jää kauemmaksi) ja sen mukaan mennään.
Toisen kappaleen alkaessa yleensä tanssiasento paranee, daami uskaltautuu viä tiiviinpään kontaktiin.
Jos tää alkuasento jää auki, huonoasento. On se vaikea korjata tanssin aikana tuntemattoman naisen kanssa. - Aina ei onnistu
hothot2 kirjoitti:
Kosketa tanssiessa,ja tanssien jälkeen.Kannattaa kokeilla tuuriaan.
- Odotusta....
Aina ei onnistu kirjoitti:
Kosketa tanssiessa,ja tanssien jälkeen.Kannattaa kokeilla tuuriaan.
Nam nam,kannattaa odottaa.
Perjantaipullo avattu,nam, - Nolostuu lopuksi m
Voi pahastua kirjoitti:
Nainen ei saa ottaa tanssiessa miehen "tangosta kiinni",on epäsiveellistä,
mies voi puristella tanssiessa naista sopivasti,jos nainen ei pidä siitä,
pusertelu pitää lopettaa heti.Puristelu kuuluu tanssimiseen , naiset pitää puristelusta.
Tuntuma pitää olla tanssimisen aikana . - Nolostuu lopuksi m
Nolostuu lopuksi m kirjoitti:
Puristelu kuuluu tanssimiseen , naiset pitää puristelusta.
Tuntuma pitää olla tanssimisen aikana .Puristelu kuuluu tanssimiseen , naiset pitää puristelusta.
Tuntuma pitää olla tanssimisen aikana . - tangon huumaa
Nolostuu lopuksi m kirjoitti:
Puristelu kuuluu tanssimiseen , naiset pitää puristelusta.
Tuntuma pitää olla tanssimisen aikana .Haluukkonää m että rötväsen siuu takkeepäin? Suattaispi tehrä hyvvöö ku vähhä takakirreeltä tännään vaikutat.
- Pornotanssi......
Käynyt bordellissa kirjoitti:
Bordelleissa syntynyt tango onkin synti,eihän tangoa saa lavoilla tanssia,
sylitanssi jossa hinkataan yhteen parastapaikkaa.Tango viittaa pornoon ,aika lähellä vartalot ,tuntumaan asti .
- Sisään menee lopuksi
naimatango kirjoitti:
Lähekkäin siis pitää olla, ja mieluiten myöhemmin myös sisäkkäin.Naimatangoksi vois sylitanssia sanoa ,naidessakin hinkataan reiteen.
- Anuksen aallot
Sisään menee lopuksi kirjoitti:
Naimatangoksi vois sylitanssia sanoa ,naidessakin hinkataan reiteen.
- panoasentoa lähellä
Katse ei silmiin kirjoitti:
Olen ujo mies,minä tanssin tangoa hitaasti naisesta pikkasen vaan pidän kiinni olkapäästä.
Sylitanssia en uskaltais tanssia vaikka osaisin,tanssi on lähellä erotiikkaa
katselin noita guuglesta.Tanssiessa pidän naista pakaran päältä kiinni ja vedän munaa vasten puristaen ,moni nainen pitää tästä.
- panoasentoa lähellä
panoasentoa lähellä kirjoitti:
Tanssiessa pidän naista pakaran päältä kiinni ja vedän munaa vasten puristaen ,moni nainen pitää tästä.
- Opetusneuvos Jarnila
panoasentoa lähellä kirjoitti:
Tanssiessa pidän naista pakaran päältä kiinni ja vedän munaa vasten puristaen ,moni nainen pitää tästä.
Tämä alkeellinen tapa esittää naiselle aikeitaan ei taida toimia ihan niin hyvin kuin mainostetaan. Olisi karmeata, jos ei olisi muita tapoja ja pitäisi yrittää kertoa näin, mitkä on aikeet.
- Lisääntyy
Opetusneuvos Jarnila kirjoitti:
Tämä alkeellinen tapa esittää naiselle aikeitaan ei taida toimia ihan niin hyvin kuin mainostetaan. Olisi karmeata, jos ei olisi muita tapoja ja pitäisi yrittää kertoa näin, mitkä on aikeet.
Sylitanssi on aina "kahdenkeskinen sopimus tanssia" sylitanssimaisesti. Ei sitä kannata kaikille daameille tai herroillekaan "tarjoilla". Ulkopuolisten katseet voivat olla jo monelle tanssijalle este tanssia sylitanssimaisesti eroottisia alueita vastakkain julkeasti hinkaten. Sylitanssin tanssiminen pikkuhiljaa lavoilla lisääntyy.
- Suolamainen tango
Lisääntyy kirjoitti:
Sylitanssi on aina "kahdenkeskinen sopimus tanssia" sylitanssimaisesti. Ei sitä kannata kaikille daameille tai herroillekaan "tarjoilla". Ulkopuolisten katseet voivat olla jo monelle tanssijalle este tanssia sylitanssimaisesti eroottisia alueita vastakkain julkeasti hinkaten. Sylitanssin tanssiminen pikkuhiljaa lavoilla lisääntyy.
- Ei vielä tartuntaa
Ahhhh, antaa palaa!Ujot pojat lähtee pakoon naistenhaulla ,tarraan kiinni kuin takiainen .
- Nähnyt kovaa
Pornotanssi...... kirjoitti:
Tango viittaa pornoon ,aika lähellä vartalot ,tuntumaan asti .
Tangon tanssiminen pornoa ,ollaan liian lähekkäin ,miehet seisottaa
munaansa naisen reittävasten - Housut jalassa Jumal
hothot2 kirjoitti:
Kosketa ,1000 kantaa Hiviä tietämättään ,montaako tanssipaikkaakohti ?
Olis kauheaaa jos saat Hivin tansseista ,onko täällä ketään jolla olis . - Satiaiset & tippuri
Nähnyt kirjoitti:
Lähteekö saiaiset naidessa pois.Satiaiset katoaa täystuholla ja suolalla ,ensin täystuhoa paljon
munille ja päälle sirotellaan suolaa ,uimaan altaaseen päälle ,
sataiset lähtee juomaan . - Tangon huumaa
Satiaiset & tippuri kirjoitti:
Satiaiset katoaa täystuholla ja suolalla ,ensin täystuhoa paljon
munille ja päälle sirotellaan suolaa ,uimaan altaaseen päälle ,
sataiset lähtee juomaan .Ihminen ei voi omistaa toista. Mustasukkaisuus on tunne, josta eroon pääsyä voi edes yrittää opetella. Ystäväsi arvio sinusta on huomattavan osuva.
- Kannattaa pitää hous
Nähnyt kirjoitti:
Lähteekö saiaiset naidessa pois.Satiaiset pieniharmi ,sain jatkuvan kutinan .
- Mietipä sitä
"Minä en ainakaan uskalla mennä tuntumaan,kova alkaa painamaan lahkeesta.
Voiko ilman naisen lupaa ottaa syliote,takertua kiinni molemmin käsin?"
No ehkä on parempi ettet uskalla, joten hieman yläpäälläkin ajattelet.
ps. Voi mitä ääliöitä täällä taas provoaa ja parkuu naisen puutetta..- busted...
No vanha tuttuhan se on taas palannut "iloksemme". Minihameiden perään tuntuu olevan kuten ennenkin, mutta kotipaikastaan ei tunnu vielä olevan selvillä...
- tjhndndfynub
http://www.youtube.com/watch?v=x0GN4t1sGls&feature=related
Aika lähekkäinkin tässä mennään. Vau!- Tsaijaijai!
Ihan mielelläni tuollaisessa viennissä tanssisin. Nam!
- 6+14
Tsaijaijai! kirjoitti:
Ihan mielelläni tuollaisessa viennissä tanssisin. Nam!
Tuota on todella ihana tanssia kun on hyvä viejä, eipä ole kauaa viimeisestä.
Harmi vaan kun vanhemmat herrasmiehet ei tuohon rohkene, mä kun jo reilusti yli 50. - Pulunen n
Hurrithan noin vetää !!
Ne osaa foxin pikkasen erilailla kuin me, koska ne ei juuri muuta tanssikkaan. Jos nyt bukkaa ;)) Oltiin Skanssenilla yksi kesä, niin jotkut harrasti tuota tyyliä.
Muuten tuntuisi ihanalta, jos ei tarvitsisi tuon hikisen otsan kanssa puljata - vaintämäelämä
6+14 kirjoitti:
Tuota on todella ihana tanssia kun on hyvä viejä, eipä ole kauaa viimeisestä.
Harmi vaan kun vanhemmat herrasmiehet ei tuohon rohkene, mä kun jo reilusti yli 50.Vastaan tuohon "6 14"
Aikaa tuohon kommenttiisi on jo muutama kuukausi.
Itse olen reilusti yli 50 ja pyrin välttämään "kiinnitanssimista" koska olen kasvanut toiseen, erillään, "kaukanatoisesta" tyyliin.
Nyt olosuhteet kuitenkin pakottavat minut muuttumaan "kiinnityylin" tanssijaksi. Eihän ole paljon vaihtoehtoja ja kylässä kylän tavoin periaatteella, on pärjättävä, jos haluan tanssia.
Olen siis muualla kuin ahdasajattelevassa vanhojen tanssijoiden Suomessa.
Hyvä puoli on se että olen nainen eikä minun tarvitse muuta kuin seurata. Hyvin menee, kun laittaa silmät kiinni ja seuraa. Lähitanssista voi siis nauttia, vaikka ei ole siihen oppinutkaan, kun on taitava viejä. Harva vanhempi osaa!? Kyllä näin, mutta onhan nuorempia, jotka haluavat viedä. Mene siis nuorempien iltaan. - dreems
Pulunen n kirjoitti:
Hurrithan noin vetää !!
Ne osaa foxin pikkasen erilailla kuin me, koska ne ei juuri muuta tanssikkaan. Jos nyt bukkaa ;)) Oltiin Skanssenilla yksi kesä, niin jotkut harrasti tuota tyyliä.
Muuten tuntuisi ihanalta, jos ei tarvitsisi tuon hikisen otsan kanssa puljataEi kukaan pakota sinua käyttämään otsaa tanssiessasi, jos et halua. Viet vain niinkuin itse haluat. Jos olet nainen, voit ilmaista että et halua otsatanssin tyylistä vientiä!!!
- Poikamies toisessapo
Lähellä ollaan,minä en ainakaan uskalla tanssia näinlähellä naista,
olen aika ujo mies,joutuu helpolla lähtemään naisen luokse tanssien
jälkeen,minä en halua.
- Finexx
Hanki tietoa ja älä sekoita himoja tanssiin. Niin miehissä kuin naisissakin on kaienlasta ja erikohtien "hipaisuhaluja" mutta pitäkää asiat erillään.
Toinen tulkitsee tanssiotteen lähentelynä ja toinen liimautuu kuin takiainen. Myös miehet kiskoo ja litistelee ja sitten tanssiväki on erikseen.
Syliote on seksitanssi ja sen voi viedä sinne. Tanssissa on tanssiote ja avo-ote.- Kokeilen ensikeralla
Seksitanssi,mennäänkö tässä niin lähelle että tuntuu naisen mahan
alapuolelle miehen oma?
Varmaan riippuu naisen pituudestakin milläköhtaa paras osuma. - Julkea seksi tanssi
Kokeilen ensikeralla kirjoitti:
alapuolelle miehen oma?
Varmaan riippuu naisen pituudestakin milläköhtaa paras osuma.Bachata ja regeaton ja taitaa olla muitakin tansseja mitkä ovat ottaneet kaiken irti seksikapakoiden eroottisista sylitansseista ja niiden seurauksena on kehittynyt lavasylitanssit. Silloin kun tanssitaan sylitanssia niin siinä kuuluukin eroottisten alueiden tuntua vastapuolelle. Ruotsalaiset otti tässäkin asiassa etumatkaa, mutta on niitä sylitanssien taitajia suomalaisillakin tanssilavoilla. Dirtyfox on ruotsalaisten kehittämä tanssilavojen sylitanssi ja tango kelpaa eroottisten alueiden vastakkain hinkkaamiseen erittäin hyvin. Ja ei se tagonkaan tanssiminen sylitanssina mikään uusi ilmiö suomalaisilla tanssilavoilla ole. On sitä muutamat uskaltaneet tanssia jo vuosia.
Googlettamalla tai tai liittämällä bachata hakusanaan seksiin viittaavan hakusana, esim. sex, sexy, erotic niin google löytää lukuisan määrän enemmän tai vähemmän julkeita lavatanssiksi soveltuvia sylitansseja. Ja löytyy myös aika taiturimaisiakin suorituksia. - Kiinni pitääkin olla
Julkea seksi tanssi kirjoitti:
Bachata ja regeaton ja taitaa olla muitakin tansseja mitkä ovat ottaneet kaiken irti seksikapakoiden eroottisista sylitansseista ja niiden seurauksena on kehittynyt lavasylitanssit. Silloin kun tanssitaan sylitanssia niin siinä kuuluukin eroottisten alueiden tuntua vastapuolelle. Ruotsalaiset otti tässäkin asiassa etumatkaa, mutta on niitä sylitanssien taitajia suomalaisillakin tanssilavoilla. Dirtyfox on ruotsalaisten kehittämä tanssilavojen sylitanssi ja tango kelpaa eroottisten alueiden vastakkain hinkkaamiseen erittäin hyvin. Ja ei se tagonkaan tanssiminen sylitanssina mikään uusi ilmiö suomalaisilla tanssilavoilla ole. On sitä muutamat uskaltaneet tanssia jo vuosia.
Googlettamalla tai tai liittämällä bachata hakusanaan seksiin viittaavan hakusana, esim. sex, sexy, erotic niin google löytää lukuisan määrän enemmän tai vähemmän julkeita lavatanssiksi soveltuvia sylitansseja. Ja löytyy myös aika taiturimaisiakin suorituksia.Meille kyllä just toissa viikolla ihan asiallisella tanssikurssilla neuvottiin, että tangossa vartalot on lantiosta alkaen rinnan yläpuolelle saakka kiinni toisissaan. Enpä tuota ole osannut kyseenalaistaa enkä pitää myöskään sen kummemmin seksitanssina, ainakin on paljon helpompi seurata toisen liikkeitä, kun on kunnon tuntuma.
- Eri juttu
Kiinni pitääkin olla kirjoitti:
Meille kyllä just toissa viikolla ihan asiallisella tanssikurssilla neuvottiin, että tangossa vartalot on lantiosta alkaen rinnan yläpuolelle saakka kiinni toisissaan. Enpä tuota ole osannut kyseenalaistaa enkä pitää myöskään sen kummemmin seksitanssina, ainakin on paljon helpompi seurata toisen liikkeitä, kun on kunnon tuntuma.
Seksitanssin eli sylitanssin kaltainen tanssi onkin ihka eri juttu. Sylitanssissa hinkataan lantioita julkeasti vastakkain, ja niin että sen myös kaikki huomaavat. Normaali vartalokosketus ei tarkoita samaa kuin sylitanssin vastakkain lantion seutuja korostetun julkeasti hinkkaava kosketus.
- Näin on
Kiinni pitääkin olla kirjoitti:
Meille kyllä just toissa viikolla ihan asiallisella tanssikurssilla neuvottiin, että tangossa vartalot on lantiosta alkaen rinnan yläpuolelle saakka kiinni toisissaan. Enpä tuota ole osannut kyseenalaistaa enkä pitää myöskään sen kummemmin seksitanssina, ainakin on paljon helpompi seurata toisen liikkeitä, kun on kunnon tuntuma.
Kyllä oikean opin olet kurssilla saanut.
Suljetussa tanssiotteessa vartalot ovat kevyesti mutta kaiken aikaa kiinni lantiosta.
Sekä myös oik jalkojen reidet saattavat kevyesti nojajta toisiinsa
Tällä tanssiasennolla miehen vienti ja naisen seuraaminen helpottuu huomattavasti. Se myös mahdollistaa tanssikuvioiden tanssimisen , jos haluaa niitä
liittää tanssiinsa. - Näin on
Siis tanssiessa tanssiote on avonainen tai suljettu.
- Pakkastasaunaan
Eri juttu kirjoitti:
Seksitanssin eli sylitanssin kaltainen tanssi onkin ihka eri juttu. Sylitanssissa hinkataan lantioita julkeasti vastakkain, ja niin että sen myös kaikki huomaavat. Normaali vartalokosketus ei tarkoita samaa kuin sylitanssin vastakkain lantion seutuja korostetun julkeasti hinkkaava kosketus.
Juuri niin on. Eri juttuja seksy tanssi ja pelkkä tanssi! Aloittajan kysymys oli kai että miten hän uskaltaa omien käsityksiensä kanssa menää "lähelle" naista ja kuinka lähelle?
Kun oppii eroittamaan tanssin ja seksitanssin niin "himoillekkin"löytyy oikea aika ja paikka. - TangonTaikaa
Näin on kirjoitti:
Kyllä oikean opin olet kurssilla saanut.
Suljetussa tanssiotteessa vartalot ovat kevyesti mutta kaiken aikaa kiinni lantiosta.
Sekä myös oik jalkojen reidet saattavat kevyesti nojajta toisiinsa
Tällä tanssiasennolla miehen vienti ja naisen seuraaminen helpottuu huomattavasti. Se myös mahdollistaa tanssikuvioiden tanssimisen , jos haluaa niitä
liittää tanssiinsa.No, tämä "suljettu" on sinun tapasi tanssia. Kerroin naisena oman kokemukseni HYVÄSTÄ tangosta. Kursseillahan opetetaan vain ja ainoastaan sitä tyyliä, mistä opettaja sattuu pitämään.
Kuinka sinä esim. oletat tanssittavan PITKÄÄ askelta, jos lantiot ja oikeat reidet ovat jatkuvassa kosketuksessa?? Täytyy partrenisi olla jotakuinkin käärmenaisen luokkaa.. Ja nyt puhun vain tangosta...
Minä kerroin siis , millainen tango soittaa minun sieluni kieliä ja se on todellakin kuvaamani; rintakehä poski/otsakosketus koko ajan, pitkä (matala) askel ja turhat pulinat pois.. Olen rakastunut tähän tyyliin jo noin 30v. sitten ja aina, kun ko. tyylin tanssittaja sattuu kohdalleni, niin iltani on täydellinen.. - Näin on
TangonTaikaa kirjoitti:
No, tämä "suljettu" on sinun tapasi tanssia. Kerroin naisena oman kokemukseni HYVÄSTÄ tangosta. Kursseillahan opetetaan vain ja ainoastaan sitä tyyliä, mistä opettaja sattuu pitämään.
Kuinka sinä esim. oletat tanssittavan PITKÄÄ askelta, jos lantiot ja oikeat reidet ovat jatkuvassa kosketuksessa?? Täytyy partrenisi olla jotakuinkin käärmenaisen luokkaa.. Ja nyt puhun vain tangosta...
Minä kerroin siis , millainen tango soittaa minun sieluni kieliä ja se on todellakin kuvaamani; rintakehä poski/otsakosketus koko ajan, pitkä (matala) askel ja turhat pulinat pois.. Olen rakastunut tähän tyyliin jo noin 30v. sitten ja aina, kun ko. tyylin tanssittaja sattuu kohdalleni, niin iltani on täydellinen..Joopa joo. Kyllä tango yleensä tanssitaan suljetussa tanssiasennossa, eikä siihen tarvita mitään käärmemäisiä ominaisuuksia.
Nainen siirtää jalkaa taakse ja pitkälle silloin, kun mies siirtää jalkaansa eteen. Se onnistuu ihan varmasti vaikka lantiot ovat kiinni toisissaan.
Reisien kosketusta tarvitaan oikeastaan vain pyörähdystä vaativissa kuvioissa esm. pivotpyörintä.
Tämä on aivan yleistä ja tunnettua asiaa, eikä kenenkään yksittäisen
opettajan käsitystä.
Mutta olet ehdottomasti oikeassa siinä,että tiedät millaisesta tanssityylistä pidät. Ei muuta, kun jatkat samaa tyyliä.Naamat vastakkain ja pyllyt pitkällä.Toivon sinulle nautinnollisia hetkiä tangosi parissa. - tanssin taikaa
TangonTaikaa kirjoitti:
No, tämä "suljettu" on sinun tapasi tanssia. Kerroin naisena oman kokemukseni HYVÄSTÄ tangosta. Kursseillahan opetetaan vain ja ainoastaan sitä tyyliä, mistä opettaja sattuu pitämään.
Minä kerroin siis , millainen tango soittaa minun sieluni kieliä ja se on todellakin kuvaamani; rintakehä poski/otsakosketus koko ajan, pitkä (matala) askel ja turhat pulinat pois.. Olen rakastunut tähän tyyliin jo noin 30v. sitten ja aina, kun ko. tyylin tanssittaja sattuu kohdalleni, niin iltani on täydellinen..Kyllä tangoa pystyy tanssimaan vaikka kuinka pitkin ja liukuvin askelin, vaikka lantio onkin kosketuksissa tanssiparilla. Näinhän se pitää ollakin. Ryhti täytyy olla hyvä ja tanssimista hankaloittaa jos päät työntyvät oikein lähekkäin. Selkä suorana ja niska pitkänä. Kaikkia tansseja ei kuulu tanssia ihan liki.
Joku tuossa ketjussa tuumi että tanssinopettajat opettavat tanssiasennon kuten itse tykkäävät tanssia. Mutta ei se niin mene. Tanssiopettajilla on oltava koulutus ja siinä hiotaan tekniikat viimeisen päälle. Iso osa tanssinopettajista ovat myös tanssineet kilpaa. Heillä on taito tanssia monella tyylillä. Naisopettajat osaavat ykeensä myös miehen askeleet. - tanssi hurmaa
TangonTaikaa kirjoitti:
Minä kerroin siis , millainen tango soittaa minun sieluni kieliä ja se on todellakin kuvaamani; rintakehä poski/otsakosketus koko ajan, pitkä (matala) askel ja turhat pulinat pois.. Olen rakastunut tähän tyyliin jo noin 30v. sitten ja aina, kun ko. tyylin tanssittaja sattuu kohdalleni, niin iltani on täydellinen..Ulospäin tuollainen tanssityyli ei ole mukavan näköinen jossa rintakehä ja otsa/poski ovat kosketuksissa ja muu vartalo ei ole. Silloin tanssitaan takapuoli pitkällä ja voihan se, joka on tottunut siihen tyyliin (tai tyylittömyyteen), tuntua ihan hyvältä ja mikä siinä, mutta kaunista se ei ole.
- tanssin harrastaja
TangonTaikaa kirjoitti:
Minä kerroin siis , millainen tango soittaa minun sieluni kieliä ja se on todellakin kuvaamani; rintakehä poski/otsakosketus koko ajan, pitkä (matala) askel ja turhat pulinat pois.. Olen rakastunut tähän tyyliin jo noin 30v. sitten ja aina, kun ko. tyylin tanssittaja sattuu kohdalleni, niin iltani on täydellinen..Tangon taikaa on oikeassa. Riippuu aivan täysin opettajasta mitä tyyliä hän opettaa. Oma mielipiteeni on että tuo ylävartalokontakti ja otsat yhdessä tuo helpon tavan seurata viejää.
- tanssin harrastaja
tanssi hurmaa kirjoitti:
Ulospäin tuollainen tanssityyli ei ole mukavan näköinen jossa rintakehä ja otsa/poski ovat kosketuksissa ja muu vartalo ei ole. Silloin tanssitaan takapuoli pitkällä ja voihan se, joka on tottunut siihen tyyliin (tai tyylittömyyteen), tuntua ihan hyvältä ja mikä siinä, mutta kaunista se ei ole.
Ei silti tarvitse tanssia perse pitkällä vaikka asento olisikin alempaa auki.
- tanssin harrastaja
tanssin harrastaja kirjoitti:
Ei silti tarvitse tanssia perse pitkällä vaikka asento olisikin alempaa auki.
Tuossa vielä linkki hyvään tangoog, jossa nainen pitää otsaa kiinni tunteakseen viennin paremmin.
http://www.youtube.com/watch?v=CqodtulauR0 - harras harrastaja
Tangon taikaa on oikeassa. Riippuu aivan täysin opettajasta mitä tyyliä hän opettaa. Oma mielipiteeni on että tuo ylävartalokontakti ja otsat yhdessä tuo helpon tavan seurata viejää.
Meinaatko, että viejän ajatukset siirtyvät suoraan otsaluun läpi toisen
otsalohkoon ?? - TangonTaikaa
Tuossa vielä linkki hyvään tangoog, jossa nainen pitää otsaa kiinni tunteakseen viennin paremmin.
http://www.youtube.com/watch?v=CqodtulauR0Tässä, ..ah juuri täman linkin tangossa on se kaikki, mitä suomalaiseen tangoon LAVALLA kuuluu.. Katso ja nauti (pidä vaikka pyllyäsi pitkällä). Lantiosta irti, rintakehäkosketus koko ajan, pitkä askel, otsa/poskikosketus, hyvä ote... ihan kaikki.. AAAHHHH..
- Reivi
http://www.youtube.com/watch?v=CqodtulauR0Hyvä Suomitango. Keskustelusäikeen aloittajan piliongelmat ovat epäolennaisia, niin kuin koko provoilu asian tiimoilta.
Ei ole kuitenkaan minun laji tuo fyysisesti vaativaa tango. - Tikkusuora 190cm
TangonTaikaa kirjoitti:
Tässä, ..ah juuri täman linkin tangossa on se kaikki, mitä suomalaiseen tangoon LAVALLA kuuluu.. Katso ja nauti (pidä vaikka pyllyäsi pitkällä). Lantiosta irti, rintakehäkosketus koko ajan, pitkä askel, otsa/poskikosketus, hyvä ote... ihan kaikki.. AAAHHHH..
Olen suora mies 190cm pitkä,minä en saa tanssiessa pyllyä pitkälle,
eteenpäin menee enempi.
Jos haen tanssimaan 160cm naista ja yritän pitää pyllyä pitkällä mikä
näky,naurattaa. - Katsokaa Oikeasti
TangonTaikaa kirjoitti:
Tässä, ..ah juuri täman linkin tangossa on se kaikki, mitä suomalaiseen tangoon LAVALLA kuuluu.. Katso ja nauti (pidä vaikka pyllyäsi pitkällä). Lantiosta irti, rintakehäkosketus koko ajan, pitkä askel, otsa/poskikosketus, hyvä ote... ihan kaikki.. AAAHHHH..
Ei tuon parin tanssi ole lantiosta irti. Sorry nyt vaan.. heillä näkyy säilyvän erinomaisesti kontakti lähes kokoajan. Kontakti lantion alueella tarkoitata sitä, että parilla on kosketuspinta toistensa reisiin. Mies astuu tässä erittäin hyvin syvälle naisen jalkojen väliin ja nainen todennäköisesti tuntee miehen jalan reitensä sisäpinnalla kokoajan.. kontakti siis säilyy tiiviinä.
Jos ajattelee lantiokontaktia niin, että parin lantiot ovat kokoajan yhdessä, se on käytännössä muutoin mahdottomuus, ellei pari ole täsmälleen yhtä pitkiä kumpikin! Näinhän harvoin on. Siksi se kontaktipinta on ennemmänkin reiden yläosassa kuin varsinaisesti siinä luisessa lantiomötikässä.. - Miten lähelle pääsen
Näin on kirjoitti:
Siis tanssiessa tanssiote on avonainen tai suljettu.
Kokeilen tänään suljettua sylitanssia Lapualla,naiset elkää peljästykö jos
pitkä punapaitainen mies hakee teitä tanssimaan sylitanssia. - TangonTaikaa
Katsokaa Oikeasti kirjoitti:
Ei tuon parin tanssi ole lantiosta irti. Sorry nyt vaan.. heillä näkyy säilyvän erinomaisesti kontakti lähes kokoajan. Kontakti lantion alueella tarkoitata sitä, että parilla on kosketuspinta toistensa reisiin. Mies astuu tässä erittäin hyvin syvälle naisen jalkojen väliin ja nainen todennäköisesti tuntee miehen jalan reitensä sisäpinnalla kokoajan.. kontakti siis säilyy tiiviinä.
Jos ajattelee lantiokontaktia niin, että parin lantiot ovat kokoajan yhdessä, se on käytännössä muutoin mahdottomuus, ellei pari ole täsmälleen yhtä pitkiä kumpikin! Näinhän harvoin on. Siksi se kontaktipinta on ennemmänkin reiden yläosassa kuin varsinaisesti siinä luisessa lantiomötikässä..Hei, kiitos selkeästä tarkennuksesta. Tämä on varmaankin juuri se, joka on minulle uutta ja on laittanut väittämään tässä ketjussa. "Kontakti lantion alueella tarkoittaa sitä, että parilla on kosketuspinta toistensa reisiin."
Olen puolustanut kantaani ylävartalokosketuksen puolesta siksikin, kun mielestäni kertomasi ei ole lantiokontakti, vaan tangoon kuuluvaa askellusta.
Ja koskapa aiempien viestittäjien mm. "näin on" mielestä lantiokontakti on: " vartalot ovat kevyesti mutta kaiken aikaa kiinni lantiosta" ja "Reisien kosketusta tarvitaan oikeastaan vain pyörähdystä vaativissa kuvioissa esm. pivotpyörintä".
Sanoin jo aiemmin, että tanssin opettajat opettavat juuri sitä tangoa, josta itse pitävät ja näköjään eri opettajilla on erilainen sanastokin...
"tanssin harrastajan" linkki tangosta tuossa ylempänä on juuri sitä, mitä minä tarkoitan ihanalla TANGOLLA ja ylävartalokosketuksella. Joten annetaanko olla? - chase.
TangonTaikaa kirjoitti:
Minä kerroin siis , millainen tango soittaa minun sieluni kieliä ja se on todellakin kuvaamani; rintakehä poski/otsakosketus koko ajan, pitkä (matala) askel ja turhat pulinat pois.. Olen rakastunut tähän tyyliin jo noin 30v. sitten ja aina, kun ko. tyylin tanssittaja sattuu kohdalleni, niin iltani on täydellinen..Kirjoitanpa jotain minäkin, vaikka viestini luultavasti häviää näin monen vestin sekaan...
Oikean tanssiasennon kuvaaminen tangon tanssimisessa on vähän vaikeaa. Kun on ikänsä (yli 30 vuotta) tanssinut ja myös monenlaista kurssitusta tangosta ammentanut, on muodostunut omanlaisensa tyyli tanssia.
Tango vaatii oikeastaan ihan omanlaisensa tanssiasennon. Siinä todellakin ollaan melko lähekkäin, jopa intiimisti. Pitkät askeleet eivät salli vartalokosketusta kovinkaan alhaalta, mutta muuten ollaan kosketuksissa. Ja päät ovat luonnollisesti vastakkain, siis meillä minun poskeni vaimon otsaa vasten.
Luulen että oikeaa tangon tanssiasentoa ei juurikaan voi harjoitella sanallisten ohjeiden avulla, vaan se pitää lähteä tunteesta. Tango pitää omaksua melkein elämän tapana, musiikin soidessa ympäristö unohtuu, on vaan me kaksi!
Tässä on yksi hyvä linkki hyvin tanssitusta lavatangosta.
http://www.youtube.com/watch?v=CqodtulauR0
Kyseessä ovatkin ansioituneet tanssin opettajat. - Tangon taikaa
chase. kirjoitti:
Kirjoitanpa jotain minäkin, vaikka viestini luultavasti häviää näin monen vestin sekaan...
Oikean tanssiasennon kuvaaminen tangon tanssimisessa on vähän vaikeaa. Kun on ikänsä (yli 30 vuotta) tanssinut ja myös monenlaista kurssitusta tangosta ammentanut, on muodostunut omanlaisensa tyyli tanssia.
Tango vaatii oikeastaan ihan omanlaisensa tanssiasennon. Siinä todellakin ollaan melko lähekkäin, jopa intiimisti. Pitkät askeleet eivät salli vartalokosketusta kovinkaan alhaalta, mutta muuten ollaan kosketuksissa. Ja päät ovat luonnollisesti vastakkain, siis meillä minun poskeni vaimon otsaa vasten.
Luulen että oikeaa tangon tanssiasentoa ei juurikaan voi harjoitella sanallisten ohjeiden avulla, vaan se pitää lähteä tunteesta. Tango pitää omaksua melkein elämän tapana, musiikin soidessa ympäristö unohtuu, on vaan me kaksi!
Tässä on yksi hyvä linkki hyvin tanssitusta lavatangosta.
http://www.youtube.com/watch?v=CqodtulauR0
Kyseessä ovatkin ansioituneet tanssin opettajat.Oi, tuo tango on aivan ihana, mutta harmi kun vain muutama mies lavoilla hallitsee tuon.
- 10cm väli
Kokeilen ensikeralla kirjoitti:
alapuolelle miehen oma?
Varmaan riippuu naisen pituudestakin milläköhtaa paras osuma.Iholle ei saa mennä alapää.
- Sylitanssissa
10cm väli kirjoitti:
Iholle ei saa mennä alapää.
Sylitanssia tanssitaan alapään alueita voimakkaasti ja usein hyvinkin julkeasti vastakkain hinkkaamalla. Jos näin ei tehdä, niin silloin tanssi ei ole sylitanssia.
- Sylitanssissa
Sylitanssissa kirjoitti:
Sylitanssia tanssitaan alapään alueita voimakkaasti ja usein hyvinkin julkeasti vastakkain hinkkaamalla. Jos näin ei tehdä, niin silloin tanssi ei ole sylitanssia.
Kun kuulin että tätä tanssia tanssittaisiin ruotsissa lavatanssina, niin pidin tietoa lähinnä vitsinä. Yllätys olikin melkoinen kun eräällä ruotsalaisten vetämällä bugg-kurssilla opetettiin ylimääräisenä näytöksenä tätä hinkkaustanssia. Tanssia nimitettiin dirty fox'iks. Tanssin ilmiasusta tuli mieleen pornobaareissa tanssittu sylitanssi.
Toisen pienen yllätyksen koin kun tällä areenalla käytin hakusanaa "sylitanssi". Haku tuottikin melkoisen määrän tietoa ruotsalaistyylisestä dirtyfox'ista ja muistakin tansseista mitä voi tanssia tanssilavoilla sylitanssin tapaan. Ainakin bachataa, kizombaa, ja muitakin ja myös vanhaa lambadaa voidaan tanssia myös tanssilavoilla sylitanssina.
Ruotsissa dirtyfox onkin saanut jo aika vankan aseman lavoilla tanssittavana sylitanssina ja myös bachataa, kizombaa ym siellä tanssitaan jonkin verran sylitanssina.
Nostin tämän asiani agendalle toisessa viestiketjussa, mutten saanut siihen kaipaamaani huomiota, joten yritän nyt tässä uudestaan.
toivoopi: Julkea Julli - Tappituntumaan asti
Sylitanssissa kirjoitti:
Kalu kovana reittävasten ,tämä varmaan ei ole kohteliasta käytöstä .
- siitä vaan
Turhaan murehdit ap. Hanki oma kainaloinen niin ei ole epäselvyyksiä. Vaihtoehtona on että, niinkuin itse teen, justeeraan omalla kehollani etäisyyttä, missä viihdyn.
Tuntemattomien kanssakin se onnistuu aika äkkiä selvittää tanssin aikana. - Mykkä vahti
Miten läheltä sivusta olet seurannut?
- Ei ehdi makuukseen
Mitä tehdä jos ase laukeaa kesken tanssin,minä kärsin nopeasta laukeamisesta enkä sille voi mitään.
- Epätietoinen parka
Nytpä olemmekin perimmäisten kysymysten äärellä. Sinulla on siis nopea veto. Takavuosina yhden pistoolia kantelevien vestöryhmän nuorella miehellä laukesi pistooli taskussa Kukonhiekassa ja luoti suistui pistoolin haltijan omaan kivekseen, eikä hän voinut sille mitään. Makuulle hän pääsi ambulanssin baareille.
Nuo reaalimaailman tapahtumat jättää varjoonsa nämä Minä-muodossa kerrotut rehvastelut täällä. Kökköys vain on yhteistä molemmissa, jos tanssi ei ole luontevaa, tulee tarve ruveta selittämään jotain kompensaatiota puutteelle. - helpottiko
Kai osaat "vetää kuivat" ennen tanssimaan lähtemistä.. Se auttaa ongelmassasi..
- taidetanssi
Tässä taas paistaa ap:ltä provo tai on taas niitä eläkeläisten juttuja, jotka liikkuvat vain mielikuvituksessa.
Moderni Suomi on valitsemassa presidenttiä, joka on näyttävästi ajan tasalla, mitä tulee elämänasenteeseen ja uusien haasteiden pelkäämättömyyteen, mutta täällä vaan homehdutaan ja muhitellaan vanhoja homehtuneita arvokäsityksiä. Kavahdan muutamien mielipiteitä lukiessani. Tälläisiäkö tanssittajia miehet ovat näin modernina aikana?
Tämä videon tanssi ei ole mitään muuta kuin foxtrottia alusta loppuun ja sitä tanssitaan yleisesti sivistyksen piireissä. - Piireissä tanssittua
Tässä lisää yleisesti sivistyksen piireissä tanssittua, ja myös foksimusiikkiin tanssittavaa sylitanssia.
http://www.youtube.com/watch?v=SyaxbEcvu9k
http://www.youtube.com/watch?v=o2vjQbhADfo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=SduYMVrH4bc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=8DiT_QpHHg0&feature=related- Molskis
Hyvät linkit. Näitä voi epätietoset katella koko loppu vuuen
- Epätietoinen Parkano
Kiitos,oli tässä sellaista hankaamista mikä tapahtuu makuuhuoneen
puolella minulta,sähköähän tämä kehittää.
Miten uskallan kokeilla vieraan naisenkanssa,mustasilmä kuin Kataisella
kaatumisesta.
Kyllä jos tässä mies ei mitään tunne on ihme,kannttaa kuivat vetää lähtiessä
tanssimaan varmuudeksi.
Metsästyslaissa on pykälä älä jätä ladattua asetta että toinen voi sillä
vahingoittaa itsensä. - Kuba salsaaa aa laa
Epätietoinen Parkano kirjoitti:
Kiitos,oli tässä sellaista hankaamista mikä tapahtuu makuuhuoneen
puolella minulta,sähköähän tämä kehittää.
Miten uskallan kokeilla vieraan naisenkanssa,mustasilmä kuin Kataisella
kaatumisesta.
Kyllä jos tässä mies ei mitään tunne on ihme,kannttaa kuivat vetää lähtiessä
tanssimaan varmuudeksi.
vahingoittaa itsensä."Kyllä jos tässä mies ei mitään tunne on ihme,kannttaa kuivat vetää lähtiessä
tanssimaan varmuudeksi.
vahingoittaa itsensä."
Jos noin vetää yhden lavaillan aikana 30:n eri ladyn kanssa niin tuskin se noste koko iltaa pysyisi. ;))
Tuohan on vaan lavatanssin arkipäivää, tai siis nimenomaan tanssin juhlaa. Makkarihommat tehdään sitten yöllä, aamulla tai ensiviikolla ihan erilaisilla kuviolla. - Ei suositella kotona
En ole koskaan nähnyt vastaavaa tanssia missään tanssipaikassa,
on aika intiimiä tanssia,tässähän hinkataan housut märäksi illan
aikana jääkö enää mitään makuuhuoneeseen? - löfgfglglkfglk
Eka ja viimeinen bachata -tyyppisiä tansseja, kaksi keskimmäistä jotain hieromista, kaiketi niissäkin haluttiin esittää joitain määrättyjä tanssiaskeleita...
- Viki tule liki
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen:
parikymmentä senttiä naisen ihon sisäpuolella :) - fjfjf890
Kyllä olette lapsia miehet
- hento kuppi
Minulle on käynyt niin, että mies otti muutaman sekunnin kuluttua tanssin alkamisesta kunnolla kiinni ja olimme suunilleen toisiimme liimautuneita.
En tuntenut itseäni vaivautuneeksi, sillä hän vei niin hyvin, että oli ilo tanssia.
1. kappaleen jälkeen tunsin, että lahje ei ollutkaan niin kuin alussa ja mies
piti minua lähellä ja sanoi suoraan, että "saanhan pitää sua lähellä, ettei muut huomaa, koska tuollaisen vartalon omaavan naisen kanssa ei voi mitään."
Minua lähinnä huvitti tilanne, enkä suuttunut, päinvastoin olin tyytyväinen että sain sen aikaiseksi. Joku toinen nainen olisi takuulla lähtenyt tilanteesta .
Kyllä siihen vaikuttaa keskinäinen kemiakin, meillä sitä oli. - yksjukkis
Tanssihan on pyörintää tavoitellun tavaran ympärillä, ja kun saa niikuin polven väliin se on puolivoittoo, siis lähes homma kotiin. Jos ei kunnolla ota eteen, voi laittaa sen viinapullon syvälle taskuun, kyllä alkaa tuntumaan,heh Isoista tisseistä ei ole kun haittaa, ovat siinä tiellä:DDDD
- jk
vai nin
- xx
Niiin.
- mies51
Ei ongelmaa kun en ole ikinä tanssinut enkä aio tanssia.
- Dancer !!
No sulla on varmaan sit jotain muita ongelmia ??! :)
- ahmed ahne
Terve Mies ei tanssi.
- naanewn
ahmed ahne kirjoitti:
Terve Mies ei tanssi.
Terve!
Mies harrastaa nettiprovosointia.
- hgfdfghj
8 senttimetriä etäisyyttä pitäisi riittää reilusti tässä tapauksessa.
- mukava tanssia
On tansseja joissa kuulukin olla vartalokosketus. Ruhti pitäsi olla hyvä ja toisen korva suussa ei tanssita. Naisena tykkään, että tanssittaja on hoikka ja hyvä tanssimaan. Silloin on ihana painautua lähelle tanssittajaa ja antaa tanssin viedä. Siinä voi saavuttaa uskomattomai tunnelmia.
Sehän juuri on sen tanssin ihanuus. Musiikki, liikkuminen ja tanssikaveri. Joka voi tosiaan olla vain kaveri vaikka kuinka liki tanssitaan. Tango esim. tanssitaan kosketuskontaktissa mutta polkkaa et juuri voi hypätä jos olet ihan kiinni toisessa. Myös hitaan tanssit on mukavaa tanssia juuri lähekkäin.
Minua ei ole kyllä haitannut jos miehellä onkin "vähän eteen ottanut". No, jos on ällöttävä tanssittaja niin silloin tietenkin toivoo että tanssi olisi pian ohi, mutta ei se nyt niin kamala asia ole. Siitä en pidä jos tuntematon ihminen ottaa molemmin käsin kiinni. Se on omistajan ele. Mutta jokuhan voi vaikka tykätäkin. Sekin tosin riippuu tanssista. Esim. polkassahan mies pitää naisen vyötäröstä molemmin käsin, ja sehän on tosi mukavaa. - yöperho
Kuule näin tanssittiin ennekin , eikä näitä harakkahyppytanssia. Ne tanssijat tanssi kaikki tanssit samalla vauhdilla ja tavalla. Tuossa tanssissa ei ole tyyli lainkaan. Tosin osaas sitä itsekkin, mutta kyllä se on rumaa katsella. Valssi on valssi, tango on yleensä tunteikas tanssi jos meinaat, että "törötin rupeaa tököttämään niin laita se maalarinteippä jalkaan kiinne tai narulla. Valitse kumpi miellyttää. Foksikin on oikea tanssi eikä mikään harakka tanssi. Olen käynyt 50 vuotta tansseissa ja tiedän mistä puhun, Naisilla jollain on niin rumat ja lyhyet hameet, että perse näkyy monelta, eikö sitä katesellessa rupea hyrräämään. Voithan sinä käydä kulman takana helpottamassa oloasi!!!!!!!
- armella
Tanssi on toisinaan ihanaa esileikkiä ja toisinaan reipasta kuntoilua. Järjestäjät vois näiden mielipiteiden perusteella alkaakin erikseen tuottaa tansseja ryppyotsaisille perusjenkka porukalle, ilosille elämästä nauttijoille, erotiikka tansseja ja mitä ryhmiä sitä ikinä onkaan. On se vaan kumma miten tanssimisestakin saa vaikeaa. Ehkä pitäis pysyä kotona jos koskettaminen, kuumat tunteet tai "rumiin vaatteisiin" pukeutuneet ei mielellytä. Miksi lähteä ylipäätään tanssimaan jos kaikki muut tanssivat ja käyttäytyvät väärin ja tansseista jää vain huono mieli...peiliin katsominen auttaa joskus kummasti tässäkin asiassa. Minä kuitenkin aion revitellä, hinkata, tanssia sivuistyneesti ja korrektisti sen mukaan mikä on paikan henki ja fiilis. Eihän täällä eletä kun kerran.
- kukkia :)
Komppaan :) Antaa kaikkien kukkien
- Onnimanni-vaari
Ite ruukaan kysyä notta : Haittaako jos tanssitaan " tappituntumassa" ? -Ei ole kukaan vielä siitä kieltäytynyt Jossain vaiheessa sitten ruukaan tarttua neitosen pakaroihin ja painaa häntä kohti ihteäni. Nooh...sen jäläkeen pittää jo meleko pian mennä jatkoille, on meinaan niin tehokasta tämmöönen lähellä tanssailu. Vaan mikäs siinä ko molemmat tahtoopi..
- Lousku hammar
Mitä täällä oikeen selittelette tuota paritanssia..
Ette kai te muuten mee tanssimaan, kun vaan sen takia. että pääsettä
toista sukupuolta liki.
Se on totuus ja muut selitykset on valetta.
Kuntoilu on vaan joku tekoselitys, haluutte päästä vaan mahdollisimman liki vastakkaista sukupuolta.
Ne on muut paikat kuntoilua varten, ei oikeasti kuntoileva mene mihinkään tanssilavalle, vaan kuntosalille, hiihtoladulle tai kuntolenkille. - parkettienpartahöylä
Se on totta, että mukavampaa on tanssia sellaisen kanssa, josta tykkää muutenkin, mutta esileikit kyllä leikitään aivan muualla kuin tanssialla. Se on muuten palleakosketus jolla mies vie.
- pirjo kuu. ...
Muutaman kerran on lattialla osunut vastaan mies, joka on ottanut jotain miestä vahvempaa. On rohkeutta ollut ja halut hyrränneet. Sellaisessa tilanteessa mies saattaa usein painaa liiankin liki ja jopa tyrkkiä keskikohtaansa oikein kiinni, niin että ihan inhottaa. Mutta muutaman vuosikymmenen kokemuksella voin sanoa, pari kertaa on tullu vastaan todella massiivisia kohoumia, ei ole tarvinnu edes ihan liian liki tanssia niin sen on huomannu/ hyvin varustetun miehen voi olla hankala salailla sitä, jos tanssikumppani on viehättävä! Eikä se silloin haittaa, se riippuu miehestä, limainen humalainen joka yrittää on kuvottava, mutta jossain tapauksessa se kohouma voi olla imartelevaa ja suloista. On sitä joskus jopa ajauduttu samaan sänkyynkin siitä mikä on alkanut tanssilla!
- hihi,hii.
Sun kannattaa alkaa harrastamaan tanssia tuulineiti.
- nykyään körttiläinen
Mulle on nuorena tyttönä käynyt noin tansseissa.Vanha mies tuli hakemaan tanssimaan ja kesken tanssin alkas lahkeessa pullottaa.Mies oli ihan fiksu,mutta tilanne oli silti ällöttävä.Ehkä se johtui siitä ikäerosta,en voisi kuvitella seksijuttuja isäni ikäisten miesten kanssa.Anteeksi vain sille herrasmiehelle minun ahdasmielisyyteni.Mutta kyllä tanssiessa pitää pitää kunnolla kiinni.Tulee vaivautunut olo,jos humpassa toinen on liian kaukana.
- Bipolaarinen ketku
Joo, Humpassahan täytyy olla navat koko ajan kontaktissa.
- Ei tartte
Bipolaarinen ketku kirjoitti:
Joo, Humpassahan täytyy olla navat koko ajan kontaktissa.
Jossain muissa tansseissa, mutta ei humpassa. Jossain milongatyyppisessä humpassa ehkä hetkittäin...
- gjhklö
Ap:lle : Nainen päättää otteen syvyyden. Sinä avaat sylin, nainen asettuu mukavaksi kokemalleen etäisyydelle ja sitten suljet otteen.
Otteen pitäisi myös olla hieman ristikkäinen niin, että kummankin vasen jalka on vapaana. Pidä vasemmassa lahkeessa.. ;) - Seinä ruusu
Muotivirtauksia...
Ja jos jäykistyy niin se on hyvä jos kestää koko tanssin. Mutta jos pehmenee ennen kappaleen loppua niin se on sitten siinä. tai riippuu mitä haluaa ja keneltä... - tanssin "taikaa"
Mielestäni on tosi ällöä jos mies hinkkaa etumustaan naiseen tanssin aikana.
Jos näin käy on paljon parempi miehen tanssia vaikka takapuoli pitkänä. Mikään ei ole tanssiessa pahempaa kun huomata miehen kovettuneen ja jos hän vielä
korostaa sitä tulemalla aivan kiinni. Yök!- Bachata,,
Bachata musiikki ja meininki lienee ns suurelle yleisölle
tuiki tuntematonta. Olin viimesyksynä Italiasa ihastuin
sikäläiseen tansiin ja musiikkiin ikiajoiksi. Uusi reissu
tänä vuonna. - Eri versioita
Bachata,, kirjoitti:
tänä vuonna.Sylitanssit on suora jatkumo lambadalle ja ainakin lambada tunnetaan myös suomessa, ja myös tunnetaan sen sylitanssiluonne.
Bachata lienee tunnetuin sylitanssimusiikki ja tanssi, mutta on useitakin vastaavia tansseja erilaisiin musiikkilajeihin. - Baila Mi Mami
Bachata,, kirjoitti:
tänä vuonna.Bachata on Dominikaanisesta tasavallasta. Italiassa tanssitaan myös Bachatangoa.
- milla1
onko nuoret neidit tanssivat tangoa?
- mälli1
ovat
- älä ole juntti
No just joo--- ei ole mitään vastenmielisempää, kun etumustaan esille ja jalkojen väliin tunkeva tanssittaja!
Mieti vähän, eroottinen paritanssi oman vaimosi tai tyttöystäväsi kanssa on eri asia, kun julkisella lavalla tai tanssitapahtumassa, ravintolassa.
Käytöstavat ja toisen kunnioitus, huomaavaisuus. Ihan sama, mikä on muotia (elokuvissa esim porno, pakko olla paljasta pintaa, kiroilu ja sekoilu). vrt kotimaiset leffat.- Kizomba
Sylitanssina lavoilla tanssittavat tanssit on totta jo suomessakin. Muualla maailmassa niitä on tanssittu jo vuosia jos peräti kymmeniä vuosia. Lambada tuli suomeen ja meni saman tien, kun muualla maailmassa se jäi tanssityylinä eli sylitanssina osaksi tanssikulttuuria ja monet sylitanssit ovat suoraan lambadasta kehittyneitä. Suomessa sylitanssi on kuitenkin yleistynyt aika hitaasti osaksi lavatanssikulttuuria ja näin se saa ollakin. Mutta lavoilla se jo kuitenkin jo on.
- Vaimo -77
Voi jeesus.Onneksi inhoon tanssia.En tajua miks vanhat akat ja äijät siellä hinkkaa toisiaan?? Eikö ne kotona saa rakkautta??
- Ei nyssentään
Kovin on väärä käsitys. Tanssilavoilla ei hinkata.
Tässä esillä olleita sylitansseja eli seksitansseja ei tanssita suomessa tanssilavoilla. Joku harvinainen poikkeus voi olla mutta ei muuta. Sylitanssit ovat seksiklubien tansseja. No jos joku lattarikerho harrastaa, mutta sekin jää kerhon seinien sisäpuolelle. - Aviomies-77
Ka kiesuspa tok' hyvinni. Saatko kotona tarpeeksi hinkkaamista??
- kotiäiti38vee
Ei kait siinä iässä enää puuhastella,eikö se sekstailu lopu tossa viidenkympin tienoilla?
- Nomen Nescio
No no, itsellä viiskybää mittarissa, ja tuntuu, että halut ja himot vain paranee :) Kyllähän noita vehtailutansseja tai voisiko sanoa pystynaintia vaatteet päällä olisi ihan mukava jorata, vaikken niitä nyt oikeastaan tansseina pidäkään.
- Tansillisia
Nomen Nescio kirjoitti:
No no, itsellä viiskybää mittarissa, ja tuntuu, että halut ja himot vain paranee :) Kyllähän noita vehtailutansseja tai voisiko sanoa pystynaintia vaatteet päällä olisi ihan mukava jorata, vaikken niitä nyt oikeastaan tansseina pidäkään.
Mutta ne on jopa enemmän tanssillisia kuin kuin suomalainen tangon ja muiden hitaiden laahustelu.
- vauhti alkaa
Nomen Nescio kirjoitti:
....ja kunhan pääset eläkkeelle, ......
- Tanssiiiii
Nomen Nescio kirjoitti:
Sama täällä, 50 ja vauhti ja halut kiihtyy. Mutta: tanssi on mielestäni hieno liikuntalaji, joka pitää kehon kunnossa ja mielen virkeänä eikä siihen mitään hinkkailua tarvita.
- Nomen Nescio
Tansillisia kirjoitti:
Mutta ne on jopa enemmän tanssillisia kuin kuin suomalainen tangon ja muiden hitaiden laahustelu.
Määrittelykysymys, mutta ymmärrän myös pointtisi :) Nuo vaativat kuitenkin sen, että molemmat ovat juonessa mukana. Tuntemattoman jäykkävartaloisen kanssa voi hommasta tulla aika koomisen näköistä ja tuntuista.
- Vauhtia lisää
En ole sekstailuissa mitään erityisen loppumista huomannut. Mutta eläkkeellä ollessa ei muuta tekemistä olekaan.
- 14+2
Naiset tietää myös pelin hengen - ei muuta kuin tappituntumalla se on mentävä.
- hohho!
Kukonhiekassa romaanipoika ampui itseään reitteen.. ei kiveksiin!
- Essee
Reisille meni sekin opetus.
- manne-kii(n)ni
On tainnu sitten saarijärveläinen ROMAANIpoika lukea hieman liikaa väkivaltakirjallisuutta ennen tansseja.
- uh-lala Alexia
Mä tanssin kokonaan pelkästään techno-housenation-dubrave-skenessä.Siinä olen sekä soolotähti että ryhmäbiseksuaali.Olen siro nainen jolla on tosi bändäririnnat.
En anna kenenkään koskettaa kun tanssin koska se show minkä teen on pyhä juttu.Andeilta hankin puuterini. - Tämä on poliisiasia
Jaahas Andrein puudeli
- tappi ja tuntuma
peräkammarin poika mietis nyt mitä kyselet hallo voe elämä
- Kokeileppa lauantain
Vierasta naista ei saa mennä lähelle,jos tunnet naisen voit puristella ja
tanssia niin lähellä kuin pääset.
Pusketaan palleat yhteen molemmin käsin takaa kiinni,siinä hinkataan
niin hyvä tulee. - "tytär nimismiehen"
Tässä on nyt miehiä arvosteltu siinä määrin, että naiset vaikuttavat enkeleiltä,(niinkuin ovatkin). Monen monituista kertaa nainen on pakkautunut aivan kiinni, vaikka en olisi halunnutkaan, useimmiten olen. Erään heistä nään viikottain. Hän oli sen pituinen, että hänen lantioluunsa oli tarkalleen oikealla kohdalla. Sillä hän sitten monen tanssin ajan blunksautteli puolelta toiselle, muutaman sentin liikettä ja katsoi kainiisti hymyillen silmiin. Silmäni ovat sen jälkeen olleet aina vähän kierossa. Nykyään hän hymyilee kauniisti kohdatessamme. Ja siitä on jo vuosia.
- Pitkän partnerin kaa
Missäkohtaa sen lantioluun pitäisi olla, jotta ihanteellisessa paikkaa olisi..?
- tanssikenkä
Pitkän partnerin kaa kirjoitti:
Missäkohtaa sen lantioluun pitäisi olla, jotta ihanteellisessa paikkaa olisi..?
Juuri siinä kohdassa. Huomaat kyllä, kun luu on kohdallaan. Riippuu siitä kummassa puntissa. Itse telkeän aina vyön alle. Jos luu ei osu, niin voit vähän kyykistää. Näyttää siltä, kuin osaisit tanssia joustavasti. Tai sitten tyttö voi varpustaa, aivan kuin osaisi hitaan valssin nousut. ( nykyään joudun käyttämään taskulamppua)
Mutta jos totta puhutaan, tällaista tapahtuu lavoilla mahdottoman harvoin. Itse en ole koskaan huomannut. Omat tapauksenikin sattuivat ravintolossa. Jos joku muistaa, niin Satakunnassa, siis ravinteli, oli sellainen kutuboksi. Neljän neliön verhoilla aidattu alue. Kaverini äänitti hemmetin isolle kelamankalle kaikki hitaat, lähinnä ulkomaiset kpl:eet. Emmanuel soi peräkanaa, kun osui kohdalle. Erään kerran, kun sain tytön verhojen väliin, hänen tyttökaverinsa kaappasi tytön otteestani ja sanoi: Nyt tulet pois sieltä, mää tiedän, miilai siin muute käy. Niin hienoja paikkoja en ole sen koommin nähnyt.
- 175/57
Lähde Parkanonmies tänään Latosaareen näytän sylitanssin peruskuviot
sinulle.
Elovennatyttö Kauhava. - Vain ystävälle
Ystävänpäivänä tansseissa saa tanssia lähellä,vaikka itse tanssin
irti naisesta,kädellä pikkasen olkapäästä pidän kiini,toinen käsi
kädessä.- Korostetun julkeaa
Normaalia lähiotteista tanssia ei pidetä millään lailla julkeana seksitanssina.
Mutta sylitanssissa kun hinkataan avoimen julkeasti ja korostetusti lantioita vastakkain, niin se voi aiheuttaa tarpeetonta hämmennystä, jos sitä tanssitaan tavallisilla tanssipaikoilla, vaikka jokaisen oma asia onkin. Mutta sylitanssi on tulossa myös julkiseksi lavatanssiksi ja ruotsissa sitä tanssitaan jo aika yleisestikin. Ja ei se tuntematon ole suomalaisillakaan tanssilavoilla. - i
Korostetun julkeaa kirjoitti:
Normaalia lähiotteista tanssia ei pidetä millään lailla julkeana seksitanssina.
Mutta sylitanssissa kun hinkataan avoimen julkeasti ja korostetusti lantioita vastakkain, niin se voi aiheuttaa tarpeetonta hämmennystä, jos sitä tanssitaan tavallisilla tanssipaikoilla, vaikka jokaisen oma asia onkin. Mutta sylitanssi on tulossa myös julkiseksi lavatanssiksi ja ruotsissa sitä tanssitaan jo aika yleisestikin. Ja ei se tuntematon ole suomalaisillakaan tanssilavoilla.Väitän että ei ole totta! Ei Ruotsissa tanssita sylitanssia julkisesti. Sitä kutsutaan foxtrotiksi ja tyyli miten tanssitaan riippuu siitä missäpäin maailmaa tanssimassa.
Nuoret ovat omaksuneet aika lähellä tanssittavan tyylin, mutta ei se eroa suomalaisista lähityyleistä paljoakaan. - Dirty Dance
i kirjoitti:
Väitän että ei ole totta! Ei Ruotsissa tanssita sylitanssia julkisesti. Sitä kutsutaan foxtrotiksi ja tyyli miten tanssitaan riippuu siitä missäpäin maailmaa tanssimassa.
Nuoret ovat omaksuneet aika lähellä tanssittavan tyylin, mutta ei se eroa suomalaisista lähityyleistä paljoakaan.Ruotsissa tanssitaan tanssilavoilla foksista kehitettyä sylitanssivastinetta eli julkeaa seksitanssia ja sen nimi on dirtyfox. Dirtyfoksissa hinkataan julkeasti lantioita vastakkain. Tanssin yleisyys vaihtelee alueittain, mutta joillakin alueilla se on niin yleinen että se on aiheuttanut pientä kärhämääkin tanssijoiden keskuudessa, ja vastaavasti joillakin alueilla se on lähes tuntematon. Dirtyfox on aivan viimevuosien ilmiö ruotsalaisilla tanssilavoilla. Voimakkaampi yleistyminen alkoi noin kolmisen vuotta sitten.
Ruotsalaisten hitaan foksin tanssiote on selvästi suomalaista tyyliä intiimimpi ja sekin joskus suomalaisten toimesta samaistetaan dirtyfoksiksi, vaikka kysymyksessä onkin ruotsalainen perinteinen tavallinen hidas foksi. - Domiman
Dirty Dance kirjoitti:
Ruotsissa tanssitaan tanssilavoilla foksista kehitettyä sylitanssivastinetta eli julkeaa seksitanssia ja sen nimi on dirtyfox. Dirtyfoksissa hinkataan julkeasti lantioita vastakkain. Tanssin yleisyys vaihtelee alueittain, mutta joillakin alueilla se on niin yleinen että se on aiheuttanut pientä kärhämääkin tanssijoiden keskuudessa, ja vastaavasti joillakin alueilla se on lähes tuntematon. Dirtyfox on aivan viimevuosien ilmiö ruotsalaisilla tanssilavoilla. Voimakkaampi yleistyminen alkoi noin kolmisen vuotta sitten.
Ruotsalaisten hitaan foksin tanssiote on selvästi suomalaista tyyliä intiimimpi ja sekin joskus suomalaisten toimesta samaistetaan dirtyfoksiksi, vaikka kysymyksessä onkin ruotsalainen perinteinen tavallinen hidas foksi.Suomessa on muutamia vuosia tanssittu Bachataa, esim salsaklubeilla salsan ja muiden lattareiden lomassa. Bachataa on sekoitettu myös Arg.tangoon ja Cha cha:an. Lajilla on oma harrastajakuntansa ja muutamia vakiintuneita tapahtumia vuosittain. Siitä kihnutuksesta ja hinkkaamisesta en tiedä, se nyt kuuluu elämään. Bachatan tanssiasento on syvä, reidet ovat lomittain, missä ei sinällään ole mitään dirtyä. Ajatelkaapa tuota dirty-termiä, mistähän sekin kumpuaa, ehkä se on mielikuvitusta ihmiseltä, jolla on mieli ku vitusta. Ruottalaaset saa pitää likaiset foxit ja boxerinsa, suomalaisethan tietysti yrittää jäljitellä heitä. Itse käyn puhtain asein puhtaan asian, Bachatan puolesta.
- Julkee seksitanssi
Domiman kirjoitti:
Suomessa on muutamia vuosia tanssittu Bachataa, esim salsaklubeilla salsan ja muiden lattareiden lomassa. Bachataa on sekoitettu myös Arg.tangoon ja Cha cha:an. Lajilla on oma harrastajakuntansa ja muutamia vakiintuneita tapahtumia vuosittain. Siitä kihnutuksesta ja hinkkaamisesta en tiedä, se nyt kuuluu elämään. Bachatan tanssiasento on syvä, reidet ovat lomittain, missä ei sinällään ole mitään dirtyä. Ajatelkaapa tuota dirty-termiä, mistähän sekin kumpuaa, ehkä se on mielikuvitusta ihmiseltä, jolla on mieli ku vitusta. Ruottalaaset saa pitää likaiset foxit ja boxerinsa, suomalaisethan tietysti yrittää jäljitellä heitä. Itse käyn puhtain asein puhtaan asian, Bachatan puolesta.
Bachataa voi tanssia ja tanssitaankin siveänä lavatanssina, Mutta sitä tanssitaan myös erittäin paljon hyvinkin julkeana sylitanssina.
- Mieluusti jenkkaa
Sylitanssissa saa mennä iholle asti,katsoin fideota sylitanssista siinä
hinkattiin yhteen alapäätä,sripparin olen nähnyt samoin hinkkaavan kerran.
Tango on paheksuttavaa lähentelyjen vuoksi. - Kokemusta on
Sylitanssissa saa mennä vastatusten alpäät,siinä hinkataan edes takasin
naista vasten.
Ihan tuntematonta naista ei kannata hinkkailla jäät yksin parketille,läimäyksen
päälle. - Kannattaa varoa...
Sylitanssissa voi joutua liian lähelle,eli kosketukseen.
- Sylikkäin
Sylitanssissa hinkataan sähköä iholta,ote takaa kiinni
tukevasti,tästä otteesta ei nainen pääse pakenemaan mihinkään
vaikka yrittäis. - Päät yhdessä
Sylitanssissa pidetään tikasti alapää kiinni nivusista ja hinkataan
yhteen,voi sähköäkin saada aikaan,tai sitten ei. - Kauas pilvet karkaav
Naista ei saa mennä lähelle tanssiessa,lauantaina olin tanssimassa
Käenkoskella mies puski minua niinsanotusti tappituntumaan
mitä en halunnut,menin aina vaan kauemaksi miehestä,ei ole
kivaa jos ei halua tanssia lähellä.- Mitä tanssitaan?
Niimpä. Mutta jos tanssitaan sylitanssia, niin siinä kuulkuukin hinkata eroottisia intiimiä alueita vastakkain. Perinteinen lavatanssi on täysin eri asia kuin lavoilla tanssittu sylitanssi.
- irmulii
Ei saa puhua toisten puolesta!
Tervetuloa ihan lähelle sopivat miehet. - höpöhöpöhöö
irmulii kirjoitti:
Ei saa puhua toisten puolesta!
Tervetuloa ihan lähelle sopivat miehet.Pari käsivarren mittaa pitää ainakin olla välissä, kuten buggissa. Chacha, polkka ja muut sylitanssit kuuluvat makuuhuoneeseen.
- Isämme
Mitä tanssitaan? kirjoitti:
Niimpä. Mutta jos tanssitaan sylitanssia, niin siinä kuulkuukin hinkata eroottisia intiimiä alueita vastakkain. Perinteinen lavatanssi on täysin eri asia kuin lavoilla tanssittu sylitanssi.
Ne ovat anaaleja, kylläpä on poikaparalla menneet käsitteet sekaisin.
- Minihame punainen
Mies saa olla tappituntumassa naiseen,muttei mies saa hinkata itseään
mirriin,mitä tapahtuu jos illan hinkkaa,sähköä.- GeniGeni
Joo mutta jos on sylitanssista kyse niin siihen kuuluu genitaalialueiden vastakkain hinkkaus. Muu lähekkäin tanssiminen on eri asia.
- Kokeillaan tänään sy
Sylitanssissa saa lämmiteltyä naisen valmiiksi tanssien jälkeistä
aikaa ajatellen,3-5 tuntia hankaa eiköhän siinä ajassa lämpene kylmempikin nainen. - Jopa laukeaa ase
Tangossa saa ottaa tiviin otteen,naisen pitää tuntea miehen kalusteet,
reittä vasten tiviisti,tämä on hyvä ote tanssia,naisen pituus pitää olla
lähellä miehen mittaa. - Julkeasti sylikkäin
Tango toimii hyvin genitaalialueiden vastakkain hinkkaamiseen eli sylitanssina. Lavoillakin sitä joskus näkyy tanssittavan. Yleensä tango tanssitaan kuitenkin tavallisemmassa lähekkäin otteessa.
Bachataa tanssitaan yleisesti muualla maailmassa hyvinkin julkeana sylitanssina, mutta tanssitaan sitä myös säädyllisempänä tanssina. Ja onhan noita muitakin sylitansseina tanssittuja tansseja. - JB.
Mitenlähelle sylitanssissa saa mennä naista?
Nainen päättää miten lähelle saa mennä. Lainsäädäntö pitää ottaa huomion etenkin jos tanssiminen tapahtuu julkisella paikalla. Minusta on ainakin yhdentekevää enkä minä sitä päätä.- Pari poistettu
Olen nähnyt kun sylitanssia on tanssittu tanssilavalla ja järjestysmies on poistanut parin parketilta. Tuskin tanssilavojen sylitanssiin viranomaiset puuttuu, vaikka aika julkeaa se saattaakin olla.
- Tanssinautintoa
Pari poistettu kirjoitti:
Olen nähnyt kun sylitanssia on tanssittu tanssilavalla ja järjestysmies on poistanut parin parketilta. Tuskin tanssilavojen sylitanssiin viranomaiset puuttuu, vaikka aika julkeaa se saattaakin olla.
kesän mahtuu moneenlaista menijää , joten kaikille suotava oma tanssinautinto.
Ja järkkärit tanssipaikoissa- ne vasta osaakin mennä tuota sylitanssia ! D.
http://www.youtube.com/watch?v=uTmB6N-8Wy0
- Löytyy täältäkin
Tältä alueelta löytyy muutama sylitanssilinkki - jos kiinnostaa.
- Iholla Q
Tuntumaan asti,kyllä nainen työntää pois jos ei halua reittävasten.
- Kohti päämäärää
Sylitanssissa mennään naisen ehdoilla,pikkuhiljaa lähennytään pipariakohti,
ekalla hakukerralla pidetään hieman etäisyyttä,paljon helpompaa tanssia
vartalot yhdessä.- Ei turhaa ujostelua
Oikeassa sylitanssissa mennään suoraan asiaan. Se kuuluu sylitanssin luonteeseen. Ei siinä turhaan ujostella.
- Mitäs turhia
Ei turhaa ujostelua kirjoitti:
Oikeassa sylitanssissa mennään suoraan asiaan. Se kuuluu sylitanssin luonteeseen. Ei siinä turhaan ujostella.
Sylitanssi on urheiluai: https://www.youtube.com/watch?v=r20gXd1Gd78
- Kokeilaa ihmeessä
Sylitanssi on ihan kivaa tanssia,siinä pääsee intiimialueen kosketuspintaan kiinni.
- Inhan kivaa
Miten naine voi päättää mitenlähelle tanssiessa mennään?
- Pikkareissa
Sylitanssissa istutaan syliin.
- Pikkareissa,kesällä
Tässä kuvassa olen päässyt saatille ja työnnän imukärsäni naisen syliin.
http://cdn.lolzbook.com/wp-content/uploads/2012/04/shocking-aids-advert_0.jpg - Hinkkaustanssi
Ja tanssilavoilla tanssitussa sylitanssissa hinkataan genitaalialueita vastakkain, ja usein vielä erittäin korostetusti.
- Nyt tiedän
Hinkkaustanssi kirjoitti:
Ja tanssilavoilla tanssitussa sylitanssissa hinkataan genitaalialueita vastakkain, ja usein vielä erittäin korostetusti.
Tuo oli uutta minulle.
Eikö tahtiparien välissä voisi vielä tehostaa sitä kenitaalialueiden hingaamista?
Se oli siis sitä, kun isä meni äitin viereen. - Ja tanssilavoilla
Ja tanssilavojen sylitanssissa tanssitaan suljetussa asennossa ja hinkataan genitaalejakorostetun voimakkaasti vastakkain.
- Ihanaa ihanaa
Voi tanssia aivan iholla,kesällä pääsee kiinni asti,talvella ohut hame välissä.
- Pidätä pidätä
Sylitanssissa saa mennä reittävasten,kesällä on kivaa painaa paljaaseen reiteen,minulla kerran ase lauennut reiteen.
- Pyyhkimäänpyyhkimään
Omaan,reiteen ja taisi olla pissaa kun niin jännitti
http://www.youtube.com/watch?v=BY3l-8z0eHc
- Erotiikkaa yöksi
Sylitanssissa saa mennä naista iholle asti,ei sisälle.
- Avioero tiikkaa
ei,isälle kirjoitti:
- Pornoluolaan tanssim
Tango onkin synti ,liian lähelle mennään tansseissa.
Syntinen tanssi ei kuulu tanssipaikoille ,oikea paikka
olin bordelli. - Tapinpäällä istunut
Sylitanssissa voi mennä sisään asti eikä kukaan huomaa .
- Tappi itse
Kyllä sen esinahkan ihtovasta lemusta huomaa, panipa anaaliin tai älääniin.
Polkka toimii hyvin genitaalialueiden vastakkain hinkkaamiseen eli sylitanssina. Lavoillakin sitä joskus näkyy tanssittavan. Yleensä polkka tanssitaan kuitenkin tavallisemmassa lähekkäin otteessa.
Masurkka tanssitaan yleisesti muualla maailmassa hyvinkin julkeana sylitanssina, mutta tanssitaan sitä myös säädyllisempänä tanssina. Ja onhan noita muitakin sylitansseina tanssittuja tansseja. - tappi ja vene
Tarkoitatko ihan että voi kamala
- viriili viiskymppine
Ilman muuta tango mennään tappituntumalla. Eikä siitä tartte naiselta etukäteen kysyä, että sopiiko se. Mutta jos nainen läppää sua avokämmenellä naamalle, niin sitten se ei hänelle sopinut. Että näin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 55535
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462