Kysyisin nyt miehien mielipiteitä siitä, kuinka haluaisitte kuulla, että teille on tulossa lapsi sellaisen naisen kanssa, kuka ei ole tyttöystävänne?
Vaikuttaa varmaan idioottimaiselta kysymykseltä, mutta mietin "parasta" tapaa kertoa asiasta. Kyseisen tulevan isän kanssa olen "säätänyt" lähes 3vuotta enemmän ja vähemmän. Molemmilla on tahoillaan lapset aikaisemmista suhteista, joten moelmmat ovat kyllä selvillä kuinka raskaaksi tulee :D Nyt on kuitenkin niin, että olen raskaana ja mietin kuumeisesti kuinka tämän asian kertoisin.
Kiitos vastauksista!
raskaudesta kertominen
6
521
Vastaukset
- Kenzu~
Sanot suoraan. Vaikka olisi vaikeaa, niin pakkohan sun on kertoa ja nimenomaan suoraan.
Sanot nyt, etkä sittenkun olet puolessa välissä raskautta menossa.- --
juu, tottakai sanon "ajoissa". En ole näitä naisia jotka tekeytyvät raskaaksi salaa ja kertovat juuri ennen h-hetkeä.. Sain itsekkin juuri tietää, mutta tietysti kertominen ja sen tapa hieman mietityttää.
- neuvo sulle
Pidät turpas kii ja teet abortin.
- joo mietin vaan
minkä ikäisiä olette? ja minkä ikäisiä ovat lapsenne? entä onko mies nykyään parisuhteessa tms? kuinka pitkällä raskautesi on?
- ReAlistikko
No jos olet raskaana exälleni ja minun lasteni nk. isälle, niin aivan sama miten kerrot. Tärkeämpää on, että valmistaudut yksinhuoltajaksi, jos siis aiot lapsen synnyttää.
Tarkista siis ainakin ensin miehen taustat. - joooo.i
Samaa mieltä edellisen kanssa. ! Onnea raskauteen, toivottavasti kaikki menee hyvin.
Mutta yksinhuoltajan elämä on rankkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462