abortissa on kyse elämästä ja kuolemasta
abortti
24
136
Vastaukset
- Abortti on jees
Niin on. Hyvä. Eipähän tule lisää maailmaan saastuttajia ja rikollisia
- Ja sä jakelet
niitä kuolemantuomioita ihan vaan "varmuuden vuoks" jo etukäteen?
- Abortti on jees
Ja sä jakelet kirjoitti:
niitä kuolemantuomioita ihan vaan "varmuuden vuoks" jo etukäteen?
Miksen?
- Miks...
Abortti on jees kirjoitti:
Miksen?
VIATTOMILLE???!!!
- Abortti on jees
Miks... kirjoitti:
VIATTOMILLE???!!!
Itseasiassa ei-toivottu loinen, joka kuuluukin poistaa naisen kehosta sitä hyväksikäyttämästä
- Kieroutunut ajattelu
Itseasiassa ei-toivottu loinen, joka kuuluukin poistaa naisen kehosta sitä hyväksikäyttämästä
Lapsi on kohdussa juurikin siellä missä hänen siinä iässä luonnollisesti kuuluukin olla.
- Abortti on jees
Kieroutunut ajattelu kirjoitti:
Lapsi on kohdussa juurikin siellä missä hänen siinä iässä luonnollisesti kuuluukin olla.
Niin no se on sinun mielipiteesi. Joku ajattelee sen loisena, jolla ei ole oikeutta loisia kehossaan
- Onneksi nykyään
Niin no se on sinun mielipiteesi. Joku ajattelee sen loisena, jolla ei ole oikeutta loisia kehossaan
on helppo etsiä tietoa, niin sinäkin voit selvittää ihan itse eron sikiön ja loisen väillä.
Se mitä sinä luulet, ei ole tiedon väärtti. - selittäisitkö
Onneksi nykyään kirjoitti:
on helppo etsiä tietoa, niin sinäkin voit selvittää ihan itse eron sikiön ja loisen väillä.
Se mitä sinä luulet, ei ole tiedon väärtti."Loinen eli parasiitti on eliö, joka elää toisen eliön, isäntäeliön, kudoksissa, iholla, turkissa tai läheisyydessä aiheuttaen isäntäeläimelle vahinkoa. Loisimisessa on tavallista, ettei loinen ole isännälleen kohtalokas, vaikka joskus haittoja voikin ilmetä." - wikipedia loisesta.
"Sikiö saa happea ja ravinteita äidin verenkierrosta istukan kautta, ja samalla tavoin siirtyy kuona-aineita ja hiilidioksidia sikiön verenkierrosta äidin verenkiertoon. " - wikipedia sikiöstä.
Millä tavalla tarkalleen ottaen ei-toivottu sikiö eroaa loisesta? - Mitäs vahinkoo
selittäisitkö kirjoitti:
"Loinen eli parasiitti on eliö, joka elää toisen eliön, isäntäeliön, kudoksissa, iholla, turkissa tai läheisyydessä aiheuttaen isäntäeläimelle vahinkoa. Loisimisessa on tavallista, ettei loinen ole isännälleen kohtalokas, vaikka joskus haittoja voikin ilmetä." - wikipedia loisesta.
"Sikiö saa happea ja ravinteita äidin verenkierrosta istukan kautta, ja samalla tavoin siirtyy kuona-aineita ja hiilidioksidia sikiön verenkierrosta äidin verenkiertoon. " - wikipedia sikiöstä.
Millä tavalla tarkalleen ottaen ei-toivottu sikiö eroaa loisesta?jälkeläinen kohdussa naiselle yleensä aiheuttaa?
Lapsi kohdussa on samaa lajia kantajansa kanssa ja tämän jälkeläinen, eikä siksi voi olla kyse loisista. Kohdulla ei muuta virkaa olekaan kuin olla jälkeläisen kasvupaikkana 9kk.
http://opinnot.internetix.fi/fi/muikku2materiaalit/lukio/bi/bi1/5_ekologia/04_yhteisoekologia?C:D=1835094&m:selres=1835094
>Saalistus tarkoittaa _kahden eliölajin_ välistä vuorovaikutussuhdetta, jossa saalistaja käyttää toisen lajin eläviä yksilöitä tai niiden osia. Saalistus voi olla:
-----
loisimista. Lois-isäntä –suhdetta voidaan pitää myös saalistuksena, koska loinen hyötyy ja isäntä kärsii (ainakin useimmiten). > - Iloitkaa
Naisen korpassa ei lapsi ole loinen, tuo on todella järkyttävää mitä sanot! olet varmasti lapsien vihaaja?, kun et ymmärrä että raskaus on naiselle täysin luonnollinen asia ja siihen kuuluva osa naiseutta!
loiset kuten jotkut ötökät, eivät ole taas osaa ihmistä, eli puhut kuin madoista tai jostain muusta joka ei ihmiseen kuulu, lapset kylläkin kuuluu.
Minusta täällä palstalla on ihmisiä joilta on kadonnut eettiset ja moraaliset arvot!
Tämä siis Abortti on jees ihmiselle - Täältä löydät
selittäisitkö kirjoitti:
"Loinen eli parasiitti on eliö, joka elää toisen eliön, isäntäeliön, kudoksissa, iholla, turkissa tai läheisyydessä aiheuttaen isäntäeläimelle vahinkoa. Loisimisessa on tavallista, ettei loinen ole isännälleen kohtalokas, vaikka joskus haittoja voikin ilmetä." - wikipedia loisesta.
Millä tavalla tarkalleen ottaen ei-toivottu sikiö eroaa loisesta?sinua koskevaa tietoa:
http://www.tohtori.fi/?page=4069997&search=vajaamielisyys
"älyllinen kehitysvammaisuus, oligofrenia, vajaamielisyys
Älyllisellä kehitysvammaisuudella tarkoitetaan lapsuudessa ilmenevää ja koko elämän jatkuvaa älyllisten toimintojen jälkeenjääneisyyttä, johon voi liittyä hermoston elimellisten vikojen aiheuttamaa aistien vajavuutta, liikkumisen, liikkeiden ja ilmehtimisen häiriöitä, kouristuksia, halvauksia tai tunne-elämän häiriöitä. Älyllisen kehitysvammaisuus jaotellaan lievään, keskitasoiseen, vaikeaan ja syvään käyttäen mittarina älykkyysosamäärää."
- 1977*
Aivan, kuten kaikessa elämässä: Ensin eletään ja siten kuollaan.
Hieno määritelmä abortille.
tosin ihan pelkästään aborttia se ei määrittele, kuten sanoinkin, sillä abortti sanan tialle käy mikä muu sana tahansa.
Runo. Runoudessa on ksye elämästä ja kuolemasta.
Kukka. Kukissa on kyse elämästä ja kuolemasta.
Ajatus. Ajatuksessa on kyse elämästä ja kuolemasta.
Historia. Historiassa on kyse elämästä ja kuolemasta.- Iloitkaa
Joku joka sanoo loiseksi vauvaa äidin kohdussa, on täysin tietämätön elämästä yleensä.
Elämä on arvokasta alusta loppuun saakka ja siksi siitä tulee puhua kunnioittavaan sävyyn mitä rinnan alla naisena kannamme. Elämä on arvokas, jotkut vain näkevät nämä asiat arvottomina, sanovat vielä lasta loiseksi, ikäänkuin se olisi joku vieras ötökkä joka tulee järsimään ihmislihaa. Miten sydämetöntä porukkaa täällä liikkuu. Itku tulee kun lukee. On viisainta poistua sillä tämä on jotan järkyttävistä järkyttävintä jolla ei ole tunteita eikä moraalia. Lapset on Herran lahja.
Jeesus siunasi lapsia ja rakasti heitä. Niin meidänkin tulee rakstaa niitä kallisarvoisia pienokaisia jotka äidit sydämen allaan kantavat.
Muistan kun eräs uskova veli sanoi minulle kun muutimme heidän naapurikseen, olet siunatussa tilassa, voi mitenkä sydämeni ilahtui näistä sanoista, kannoin lastani kuin kungingatar ja otin kiitollisena ja kätkin ikäänkuin Maria nuo sanat sydämeeni.
Lapsi on ihmeellinen joka kehittyy luu luulta kohdussa. Miten ylen ihmeellisesti meidät onkaan tehty.
Psalmit:
139:14 Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
Rakastakaa lähimmäistänne niinkuin itseänne.
1 Johanneksen kirja kertoo rakkaudesta
5:3 Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat.
Ja hänen käskynsä on älä tapa.
Tämän haluan tähän viimeisenä tekstinäni laittaa, on turhaa tulla sanomaan jälleen jeesustelijoiksi, jos vähääkään ymmärrämme rakastaa elämää, siihen ei tarvita edes uskovaa ihmistä jos sisäistämme rakkauden merkityksen ja vaalimme pientä ihmiselämää.
Jeesus on luvannut antaa niille anteeksi jotka sitä häneltä pyytävät. Jokaisella syntisellä on toivoa, sinä joka olet tehnyt abortin, Jeesus on luvanntu antaa sen anteeksi jos tunnustat, Hän Jeesus ei hylkää ketään joka hänen tykönsä tulee.
Roomalaiskirje:
13:10 Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys
Luukkaan evankeliumi
9:46 Ja heidän mieleensä tuli ajatus, kuka heistä mahtoi olla suurin.
9:47 Mutta kun Jeesus tiesi heidän sydämensä ajatuksen, otti hän lapsen ja asetti sen viereensä
9:48 ja sanoi heille: "Joka ottaa tykönsä tämän lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa tykönsä minut, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt. Sillä joka teistä kaikista on pienin, se on suuri - Arvoisa nimimerkki
Iloitkaa kirjoitti:
Joku joka sanoo loiseksi vauvaa äidin kohdussa, on täysin tietämätön elämästä yleensä.
Elämä on arvokasta alusta loppuun saakka ja siksi siitä tulee puhua kunnioittavaan sävyyn mitä rinnan alla naisena kannamme. Elämä on arvokas, jotkut vain näkevät nämä asiat arvottomina, sanovat vielä lasta loiseksi, ikäänkuin se olisi joku vieras ötökkä joka tulee järsimään ihmislihaa. Miten sydämetöntä porukkaa täällä liikkuu. Itku tulee kun lukee. On viisainta poistua sillä tämä on jotan järkyttävistä järkyttävintä jolla ei ole tunteita eikä moraalia. Lapset on Herran lahja.
Jeesus siunasi lapsia ja rakasti heitä. Niin meidänkin tulee rakstaa niitä kallisarvoisia pienokaisia jotka äidit sydämen allaan kantavat.
Muistan kun eräs uskova veli sanoi minulle kun muutimme heidän naapurikseen, olet siunatussa tilassa, voi mitenkä sydämeni ilahtui näistä sanoista, kannoin lastani kuin kungingatar ja otin kiitollisena ja kätkin ikäänkuin Maria nuo sanat sydämeeni.
Lapsi on ihmeellinen joka kehittyy luu luulta kohdussa. Miten ylen ihmeellisesti meidät onkaan tehty.
Psalmit:
139:14 Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
Rakastakaa lähimmäistänne niinkuin itseänne.
1 Johanneksen kirja kertoo rakkaudesta
5:3 Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat.
Ja hänen käskynsä on älä tapa.
Tämän haluan tähän viimeisenä tekstinäni laittaa, on turhaa tulla sanomaan jälleen jeesustelijoiksi, jos vähääkään ymmärrämme rakastaa elämää, siihen ei tarvita edes uskovaa ihmistä jos sisäistämme rakkauden merkityksen ja vaalimme pientä ihmiselämää.
Jeesus on luvannut antaa niille anteeksi jotka sitä häneltä pyytävät. Jokaisella syntisellä on toivoa, sinä joka olet tehnyt abortin, Jeesus on luvanntu antaa sen anteeksi jos tunnustat, Hän Jeesus ei hylkää ketään joka hänen tykönsä tulee.
Roomalaiskirje:
13:10 Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys
Luukkaan evankeliumi
9:46 Ja heidän mieleensä tuli ajatus, kuka heistä mahtoi olla suurin.
9:47 Mutta kun Jeesus tiesi heidän sydämensä ajatuksen, otti hän lapsen ja asetti sen viereensä
9:48 ja sanoi heille: "Joka ottaa tykönsä tämän lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa tykönsä minut, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt. Sillä joka teistä kaikista on pienin, se on suuriIloitkaa.
"Elämä on arvokasta alusta loppuun saakka ja siksi siitä tulee puhua kunnioittavaan sävyyn mitä rinnan alla naisena kannamme."
Sinulla on toki oikeus näkemyksiisi. Toivoisin sinulta hieman enemmän kunnioitusta myös omastasi poikkeavia näkemyksiä kohtaan. Se miten elämää arvostaa, haluaako lapsia vai ei, on yksilökohtaista eikä sinun mielipiteesi ole sen oikeampi kuin muidenkaan.
"Miten sydämetöntä porukkaa täällä liikkuu. Itku tulee kun lukee. On viisainta poistua sillä tämä on jotan järkyttävistä järkyttävintä jolla ei ole tunteita eikä moraalia."
Mietihän mitä sanot. Sinbä solvaat toisia sydämettömiksi, tunteettomiksi ja moraalittomiksi vain siksi, että he ovat kanssasi eri mieltä. Millä oikeudella sinä noin sydämettömästi toisia nimittelet? Miksi sinä et rakasta lähimmäistäösi kuten itseäsi ja hyväksy sitä, että kaikki lähimmäisesi eivät toivo elämältään samoja asioita kuin sinä? Noinko toivot myös itseäsi kohdeltavan, kuinka sinä nyt lähimmäisiäsi olet kohdellut? Toivotko että sinua nimitellään myös tunteettomaksi ja moraalittomaksi vain siksi, että olet eri mieltä jonkun kanssa ja moraaliarvosi ovat toisenlaiset kuin hänen?
Toivoisin että harkitsisit pikkuisen mitä toisille sanot. Sinä kerrot miten elämä on aina pyhää ja siksi siitä pitäisi puhua kunnioittavasti. Vaadit toislta kunnioittavaa keskustelusävyä kun puhutaan alkiosta, vaikka itse et kykene kunnioittamaan edes kanssakeskustelijioitasi. Jos itse kunnioittaisit lähimmäisiäksi kuten toisilta vaadit, et koskaan nimittelisi itsellesi tuntemattomia ihmisiä kuten nyt olet nimitellyt. - Iloitkaa
Arvoisa nimimerkki kirjoitti:
Iloitkaa.
"Elämä on arvokasta alusta loppuun saakka ja siksi siitä tulee puhua kunnioittavaan sävyyn mitä rinnan alla naisena kannamme."
Sinulla on toki oikeus näkemyksiisi. Toivoisin sinulta hieman enemmän kunnioitusta myös omastasi poikkeavia näkemyksiä kohtaan. Se miten elämää arvostaa, haluaako lapsia vai ei, on yksilökohtaista eikä sinun mielipiteesi ole sen oikeampi kuin muidenkaan.
"Miten sydämetöntä porukkaa täällä liikkuu. Itku tulee kun lukee. On viisainta poistua sillä tämä on jotan järkyttävistä järkyttävintä jolla ei ole tunteita eikä moraalia."
Mietihän mitä sanot. Sinbä solvaat toisia sydämettömiksi, tunteettomiksi ja moraalittomiksi vain siksi, että he ovat kanssasi eri mieltä. Millä oikeudella sinä noin sydämettömästi toisia nimittelet? Miksi sinä et rakasta lähimmäistäösi kuten itseäsi ja hyväksy sitä, että kaikki lähimmäisesi eivät toivo elämältään samoja asioita kuin sinä? Noinko toivot myös itseäsi kohdeltavan, kuinka sinä nyt lähimmäisiäsi olet kohdellut? Toivotko että sinua nimitellään myös tunteettomaksi ja moraalittomaksi vain siksi, että olet eri mieltä jonkun kanssa ja moraaliarvosi ovat toisenlaiset kuin hänen?
Toivoisin että harkitsisit pikkuisen mitä toisille sanot. Sinä kerrot miten elämä on aina pyhää ja siksi siitä pitäisi puhua kunnioittavasti. Vaadit toislta kunnioittavaa keskustelusävyä kun puhutaan alkiosta, vaikka itse et kykene kunnioittamaan edes kanssakeskustelijioitasi. Jos itse kunnioittaisit lähimmäisiäksi kuten toisilta vaadit, et koskaan nimittelisi itsellesi tuntemattomia ihmisiä kuten nyt olet nimitellyt.Pyydän anteeksi kovia sanojani. Täällä olen saanut kuulla jatkuvasti olevani jeesustelija jos, järjetön, aivoton.
Saan toki sanoa mielipiteeni, joskus se uskovallakin sisu kiehahtaa, vaikka ei ole mikään perustelu kun on tarpeeksi saanut loskaa naamaan.
Eli tein väärin sanoa sydämettömiksi niitä jotka haukkuvat aivottomiksi, anteeksi.
Jätänkin nyt tämän foorumin ja toivon sydämestäni että jokainen miettii elämän tarkoitusta. Siunaten. - Arvoisa nimimerkki
Iloitkaa kirjoitti:
Pyydän anteeksi kovia sanojani. Täällä olen saanut kuulla jatkuvasti olevani jeesustelija jos, järjetön, aivoton.
Saan toki sanoa mielipiteeni, joskus se uskovallakin sisu kiehahtaa, vaikka ei ole mikään perustelu kun on tarpeeksi saanut loskaa naamaan.
Eli tein väärin sanoa sydämettömiksi niitä jotka haukkuvat aivottomiksi, anteeksi.
Jätänkin nyt tämän foorumin ja toivon sydämestäni että jokainen miettii elämän tarkoitusta. Siunaten.Iloitkaa.
"Täällä olen saanut kuulla jatkuvasti olevani jeesustelija jos, järjetön, aivoton."
Ja vuosikausia samaa ja monin verroin pahempaa ovat saaneet kuulla itsestään aborttioikeutta kannattavat ja abortin tehneet. Me olemme mm. murhahinkuja, raatop*lluja, lorttop*rseita, kalmanlöyhkäisiä omanapa-akkoja ja meistä tulisi päästä kuulemma eroon. Olemme myöskin vuosien varrella olleet aivottomia ja järjettömiä. Valitettavaa mutta totta, tällaiset nimittelyt ovat ihan tavallisia tällä palstalla. Itse en moisia hyväksy enkä siksi sellaisia käytä.
"Eli tein väärin sanoa sydämettömiksi niitä jotka haukkuvat aivottomiksi, anteeksi."
Tässä ketjussa ei kukaan näy sinua aivottomaksi haukkuneen. Tässä ketjussa kukaan ei ole sinua sanallakaan haukkunut, vain sinä olet tässä muita nimitellyt sydämettömiksi, tunteettomiksi ja moraalittomiksi.
"Jätänkin nyt tämän foorumin ja toivon sydämestäni että jokainen miettii elämän tarkoitusta."
Sitä minäkin toivon. Toivon myös ymmärrystä sitä kohytaan, että se elämåän tarkoitus ei kaikille ole samanlainen kuin sinulle. Kaikkien elämän tarkoitus ei ole saada lapsia. - Iloitkaa
Arvoisa nimimerkki kirjoitti:
Iloitkaa.
"Täällä olen saanut kuulla jatkuvasti olevani jeesustelija jos, järjetön, aivoton."
Ja vuosikausia samaa ja monin verroin pahempaa ovat saaneet kuulla itsestään aborttioikeutta kannattavat ja abortin tehneet. Me olemme mm. murhahinkuja, raatop*lluja, lorttop*rseita, kalmanlöyhkäisiä omanapa-akkoja ja meistä tulisi päästä kuulemma eroon. Olemme myöskin vuosien varrella olleet aivottomia ja järjettömiä. Valitettavaa mutta totta, tällaiset nimittelyt ovat ihan tavallisia tällä palstalla. Itse en moisia hyväksy enkä siksi sellaisia käytä.
"Eli tein väärin sanoa sydämettömiksi niitä jotka haukkuvat aivottomiksi, anteeksi."
Tässä ketjussa ei kukaan näy sinua aivottomaksi haukkuneen. Tässä ketjussa kukaan ei ole sinua sanallakaan haukkunut, vain sinä olet tässä muita nimitellyt sydämettömiksi, tunteettomiksi ja moraalittomiksi.
"Jätänkin nyt tämän foorumin ja toivon sydämestäni että jokainen miettii elämän tarkoitusta."
Sitä minäkin toivon. Toivon myös ymmärrystä sitä kohytaan, että se elämåän tarkoitus ei kaikille ole samanlainen kuin sinulle. Kaikkien elämän tarkoitus ei ole saada lapsia.Ei tämä ole ainut missä täällä on haukuttu oleva ketju. Olen yrittänyt ymmärtää tätä aborttien tekeviä, muttan en pysty ymmärtämään varsinkaan kun sama ihminen on tehnyt 4 aborttia, kyllä yhdestä jo pitäisi ymmärtää ettei enempää sellaista tarvitse tehdä. Se joka ei halua lapsia ollenkaan suosittelen ehkäisemään kunnolla ettei tarvitse tuollaisia päätöksiä enää koskaan tehdä.
Ymmärtämiselläkin tulee raja, jopa uskovaisella. Kaikkea ei tarvitse hyväksyä tekoina, vaikka ihmistä rakastaakin.
Näkemiin. - Arvoisa nimimerkki
Iloitkaa kirjoitti:
Ei tämä ole ainut missä täällä on haukuttu oleva ketju. Olen yrittänyt ymmärtää tätä aborttien tekeviä, muttan en pysty ymmärtämään varsinkaan kun sama ihminen on tehnyt 4 aborttia, kyllä yhdestä jo pitäisi ymmärtää ettei enempää sellaista tarvitse tehdä. Se joka ei halua lapsia ollenkaan suosittelen ehkäisemään kunnolla ettei tarvitse tuollaisia päätöksiä enää koskaan tehdä.
Ymmärtämiselläkin tulee raja, jopa uskovaisella. Kaikkea ei tarvitse hyväksyä tekoina, vaikka ihmistä rakastaakin.
Näkemiin.Iloitkaa.
"Ei tämä ole ainut missä täällä on haukuttu oleva ketju."
Missä ketjussa sinua täällä on haukuttu yhtään sen pahemmin, kuin mitä itse olet toisia haukkunut? Tässäkään ketjussa sinua ei haukkunut kukaan, sinä sen sijaan et osannut olla siihenkin sortumatta.
"Olen yrittänyt ymmärtää tätä aborttien tekeviä, muttan en pysty ymmärtämään varsinkaan kun sama ihminen on tehnyt 4 aborttia, kyllä yhdestä jo pitäisi ymmärtää ettei enempää sellaista tarvitse tehdä."
Moneenko 4 aborttia tehneeseen olet törmäänyt täällä? Sekö, että joku on ehkä tehnyt 4 aborttia oikeutta sinut nimitelemään muita vain siksi, että he eivät näe alkion ihmisarvoa samoin kuin sinä?? Suurin osa abortin tehneistä ei koskaan tee kuin sen yhden abortin, ja niitä neljän tai useamman abortin tekijöitä on pieni vähemmistö, alle 5% abortin tekijöistä.
"Se joka ei halua lapsia ollenkaan suosittelen ehkäisemään kunnolla ettei tarvitse tuollaisia päätöksiä enää koskaan tehdä."
Samaa suosittelen minäkin. Yleensä uskoisin, että kaikkein huolellisimpia ehkäisyn kanssa ovatkin juuri ne jotka eivät koskaan lapsia halua, siis vapaaehtoisesti lapsettomat. Se, että ehkäisyn petettyä käyttäisi mahdollisuutensa aborttiin, ei tarkoita sitä, että tekisi abortteja huvikseen taikka käyttäisi niitä ehkäisykeinona. Lähes puolet abortin tehneistä ovat aiemmin synnyttäneitä, yhden tai useamman lapsen äitejä.
"Ymmärtämiselläkin tulee raja, jopa uskovaisella. Kaikkea ei tarvitse hyväksyä tekoina, vaikka ihmistä rakastaakin."
Olet oikeassa. Tosin siinä vaiheessa kun on sen nimittelyn ja toisten haukkumisen rajan ylittänyt, kannattaa yrittää muuttaa itse suuntaa. Kaikkea ei tarvitse hyväksuyä, mutta se, että toimnen on eri mieltä kuin sinä, ei oikeuta sinua nimittelemään ketään. Ainakaan sinulla ei enää ole mielestäni juuri resursseja toisia sydämettömiksi ja moraalittomiksi nimitellä sen jälkeen, miten olet itse toisia täällä kohdellut.
Näkemiin sinullekin. - Ehkä sinun
ei kannattaisi noita "älyn"väläyksiäsi kirjoitella kaikkien luettavaksi.
Tämä sopii sinulle.
Parempi olla hiljaa ja esittää tyhmää, kuin avata suunsa ja poistaa kaikki epäilykset.
- Iloitkaa
tuohon lopuksi joka jäi tuosta kirjoituksestani pois.
Jesaja:
1:18 Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi
Jokainen joka tulee Hänen (Jeesuksen) tykönsä, ja sanoo, ole minulle syntiselle armollinen, katuu syntejään ja haluaa seurata Häntä, jolla on valta antaa ja ottaa.
Siunaten ja toivoen että Herran hyvä tahto tapahtuu, totuudessa ja rakkaudessa.
En häpeä näitä sanoa, sillä uskon että jokainen joka avuksi huutaa saa avun ja pelastuu. Siksi nämä Jumalan Sanat teille tahdon tähän jättää, ottakaa ne rakkaudella vastaan, sillä Hän joka on kaikkien yläpuolella tietää meidän jokaisen tekomme.
2.Timoteuksen kirje:
1:12 Siitä syystä minä myös näitä kärsin, enkä sitä häpeä; sillä minä tunnen hänet, johon minä uskon, ja olen varma siitä, että hän on voimallinen siihen päivään asti säilyttämään sen, mikä minulle on uskottu. - Iloitkaa
http://www.tv7.fi/
Käykää katsomassa mitä Herramme Jeesus saa tänä päivänä aikaiseksi ihmisten elämässä.
Jätän nyt foorumin, ja muistan teitä rukouksin. - Kyselyikäinen
"abortissa on kyse elämästä ja kuolemasta"
Joo. Entä sitten? - sikiön puolesta
Lukekaa naiset tämä linkki, toivottavasti se herättää ajatuksia.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=468048&page=9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1257949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1526683Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834795Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2473260Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012754Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1152299- 1501935
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari131913Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa411734Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971624