Ihastuksesi nimi vol2

Mie itte

Aloitetaanpa uusi lista ihastustemme nimistä kun edellinen näyttää täyttyneen.

Heitän heti alkuun Sannan oulun seudulta :)

125

7539

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weegee

En edes tiedä ihastukseni nimeä... hän on samassa lukiossa kuin minä ja vielä vuoden vanhempi. Haluttaisi tutustua mutta saa nähdä miten käy.

• Epätoivo_

Minna, rannikkokaupingista

• Oikeassako?

Helsinki?

• naenen007

Theo Manchesterista ja tuntematon mies metrosta :-) Ja Mik.ko, Jukka, Juha ja Kari Helsingistä. Onhan näitä. Ihastuminen ei ole niin vakavaa!

• emmätiiä76

Riku...

• pimpossible
        emmätiiä76 kirjoitti:

Riku...

whaaaat????

• rva ♥
        emmätiiä76 kirjoitti:

Riku...

• t_g

Terkut Sellon prismaan Sadulle => Mallasta en juo (lue olutta), toivottavasti et sinäkään! Etkä muutoinkaan harrasta mitään öö.. kovin paheellista. http://www.youtube.com/watch?v=rC8n4t61t8w ..tulen ehkä ensi viikolla to-pe -linjalla katsomaan sinua. Katsotaan nyt kuinka käy. Ethän tiedä, että se olen minä. Jos Dallasin naisista joku nyt pitäisi valita, niin se olisi Sue Ellen.

• t_g

• the_g

• the_g

• hyi

• tervetervevitunpaska

Katja

• Marja-Leenasi sinun

Unski, sydämeni on täynnä vain hänelle. Unski Puotilan suunnalta,
      muiskis
      UNSKI
      UNSKI
      UNSKI
      UNSKI
      UNSKI
      UNSKI
      Se on ihana Unskini. Rakastan sinun jouhevaa turpaasi, ja partaasi, se on kuin pukilla, kaljuuntunutta otsalohkoasi, sentinpituista kynttäsi,muistatkos kun sille tapahtui työtapaturma, se jäi oven väliin,nyt sormesta on vain jäljellä pieni tynkä ja vielä kiero sellainen,yhtä kiero kuin sinäkin :) Muistatkos vielä ne kuumat hetket siellä asematunnelin kulmalla, niitä en unohda.
      Ikuisesti sydämessäni Unskilaiseni,missä ooooot?

• Maire

Ossi Nokialta

• eräs hoitsukka

Olikohan miehen nimi Ilkka?..hitto kun en muista,,

• Koodiväri oranssi

Jukka NollaKuus-alueelta.

• 4+1=5

Kimmo Kemistä

• tupakin pyytäjä n

Nimeä en muista,,harmittaa! Mies oli Luumäeltä..sen kuitenkin muistan..viime vuonna tavattiin yhtenä iltana reissun päällä..kiva olis kaveri tavata vaan ei n..niin ei..huokaus..

• Narko_

Putin venäjänmaalta

• kuiskaan

Olikohan se nyt Jani vai mikä se oli..?? Vähän pätkii tämä muisti mulla.. ;) Hah :D Mahtaakohan oikeasti unohtua koskaan?

• Minä_

Susanna, hki

• rwpoerpw

Hyvä!!!

T.Susanna

• 5+19=24?

Reija, Lapista...

• Sattuu

Alkaa J:llä ja on Turusta...

"Don't make me sad,
      Don't make me cry..."

• Seutulinja

Tuntematon nainen bussissa. Pääkaupunkiseutu.

• vlöämg

Jussi

• mahakas mies

Yhä mielessäni Anna Vantaalta...

• tooshy

R.H., niiiin komea mies.. huoh..

• R.H

Mistä päin?

• tooshy
        R.H kirjoitti:

Mistä päin?

Oulun lääni..

• näi on näreet

En tohdi sanoa kun kuumottaa koko mies sielua myöten. Jos saisin luvan siihen niin sitten olisi asia erikseen.

• höh83:)

Lupa myönnetty!! :=)

• mjklö

en tiiä ees nimee :(:(

Miten niin et tiedä? Tiedät kuitenkin paikkakunnan, sukupuolen ja ulkonäön. Kerro ne, jookos?

Riittääkö minun lupani ? Saat luvan.

• sdofijsdiofjdsfi

Elsi

Jukkako se Sannaa kaipailee?

• 13+15

Nilla

• Jarmo 02-alueelta! ;)

• ruma ei saa ihastua

Mullapa ei ole ketään johon olisin ihastunut. Ei mun kaltasen rumiluksen kannata ketään katsella, siitä olen saanut muistissa pysyvän opetuksen.

• melkein vanhus

Ai jaa. En minäkään mikään kaunotar ole mutta ihastun helposti....Elämä on ohi kun ei enää edes unelmia ole. Jos muistutat yhtään tuksua, niin joo heitä hanskat tiskiin, olit sitten mies tai nainen. Muuten älä luovuta.

• viittä vaille vainaa
        melkein vanhus kirjoitti:

Ai jaa. En minäkään mikään kaunotar ole mutta ihastun helposti....Elämä on ohi kun ei enää edes unelmia ole. Jos muistutat yhtään tuksua, niin joo heitä hanskat tiskiin, olit sitten mies tai nainen. Muuten älä luovuta.

Ei musta sais tuksun näköistä edes tekemällä :D . Mä olen jo luovuttanut eli ei ole enää unelmiakaan. Jotenkin vaan ruvennut entistä selvemmin näin vanhemmiten tajuamaan ett kuinka ruma sitä on oikeasti aina ollut, vanhoista valokuvista se totuus näkyy. Mun on turha ihastua, kun ei sitä vastakaikua ikinä ole tullut. Joten en enää edes katsele ketään, odotan vain sitä päivää, kun ei tarvitsisi enää herätä. Olo on kuin viittä vaille vainajalla, toinen jalka jo haudassa. Mikään ei kiinnosta enää. Hulluhan mä oisin jos kehenkään enää ihastuisin, tällänen vanha, ikäloppu, ruma, vastemielisen näkönen ämmä. Ei sellasta miestä ole olemassakaan joka tälläseen luontaantyöntävän näköseen kurppaan tykästyisi. Ei kukaan ole ennenkään musta välittänyt tai pitänyt. Monet tyypit eivät edes voineet sietää näin rumaa ihmistä edes samassa paikassakaan. Mutta mitä tuosta. En mä missään muutenkaan ole pärjännyt tai voittanut eli ei onnea rakkaudessa, eikä rahassa.

• :'((((
        viittä vaille vainaa kirjoitti:

Ei musta sais tuksun näköistä edes tekemällä :D . Mä olen jo luovuttanut eli ei ole enää unelmiakaan. Jotenkin vaan ruvennut entistä selvemmin näin vanhemmiten tajuamaan ett kuinka ruma sitä on oikeasti aina ollut, vanhoista valokuvista se totuus näkyy. Mun on turha ihastua, kun ei sitä vastakaikua ikinä ole tullut. Joten en enää edes katsele ketään, odotan vain sitä päivää, kun ei tarvitsisi enää herätä. Olo on kuin viittä vaille vainajalla, toinen jalka jo haudassa. Mikään ei kiinnosta enää. Hulluhan mä oisin jos kehenkään enää ihastuisin, tällänen vanha, ikäloppu, ruma, vastemielisen näkönen ämmä. Ei sellasta miestä ole olemassakaan joka tälläseen luontaantyöntävän näköseen kurppaan tykästyisi. Ei kukaan ole ennenkään musta välittänyt tai pitänyt. Monet tyypit eivät edes voineet sietää näin rumaa ihmistä edes samassa paikassakaan. Mutta mitä tuosta. En mä missään muutenkaan ole pärjännyt tai voittanut eli ei onnea rakkaudessa, eikä rahassa.

Tällaiset kirjoitukset laittaa mielen apeaksi.. :'(

Valitettavasti ihmiset kulkee oman napansa ympärillä ja unohtaa toisten tunteet..

• ..........

Marianne..

• M6

Mari .. tietysti :-)

Että minä olen sekaisin :)))

• ihastunut ja utelias

Hyvä valinta! Saako udella, missä päin Suomea?

• M6
        ihastunut ja utelias kirjoitti:

Hyvä valinta! Saako udella, missä päin Suomea?

Itä ;-)

• contenplate my faith..

Mi kans öykkään Marista, ymmärräthän?

• ihastunut ja utelias
        M6 kirjoitti:

Itä ;-)

Voi harmi. Länsi ois ollut parempi. ;)

• Juutalaismummo

Kuulkaas lapset...
      Koko elämäni olen miettinyt yhtä kohtaamista erään viiksekkään herrasmiehen kanssa Itävallassa.
      Tästä on jo pitkä aika, mutta koskaan en unohda noita keväisiä päiviä hänen kanssaan.

Kaikki päättyi ikävään väärinkäsitykseen kun hän kuvitteli että viereisessä asunnossa oleva kommunisti jota en voinut sietää olisi ollut kanssani "sillä tavoin".

Ei hän ollut, mutta tämä nuori mies suutahti kovasti ja lähti marssimaan pois. Koskaan en enää häntä nähnyt.

Sukunimeä en enää muista kun ikä tekee tepposet, mutta etunimi oli Adolf.

• semmostaa...

Onko pikkase kuivaa läppää jollaki...

• Sattuko?
        semmostaa... kirjoitti:

Onko pikkase kuivaa läppää jollaki...

No kerroppa sinä sitten parempi vitsi kun tuollainen huuliveikko olet.

Vai taitaa olla sulla myrtsi naama kun äiti vei sun karkit piiloon.

• semmostaa...
        Sattuko? kirjoitti:

No kerroppa sinä sitten parempi vitsi kun tuollainen huuliveikko olet.

Vai taitaa olla sulla myrtsi naama kun äiti vei sun karkit piiloon.

Sanoinko olevani huuliveikko?? Mielestäni en. Sanoin vaan että heität huonoa läppää, koska heität paskaa läppää. Itseäni ei ainakaan hirveästi tee mieli heittää läppää kaverista, joka aloittaa 2 maailmansodan, jossa kuolee miljoonia viattomia ihmisiä. Vielä vähemmän siitä että tyyppi perustaa leirejä ihan vain teloittaakseen, joiden vakaumus tai seksuaalisuus ei ole ihan sitä mitä herra fuhrer tahtoo. Voi olla myrtsi naama siitä että äiti vei namut piiloon, silti uskon että viestisi oli täysin asiaton ja sillä ei ollut mitään merkitystä tälle maailmankaikkeudelle olisitko jättänyt sen tekemättä. Päätit sen kuitenkin kaikessa kyynisyydessäsi laittaa tänne.

• Sattuko?
        semmostaa... kirjoitti:

Sanoinko olevani huuliveikko?? Mielestäni en. Sanoin vaan että heität huonoa läppää, koska heität paskaa läppää. Itseäni ei ainakaan hirveästi tee mieli heittää läppää kaverista, joka aloittaa 2 maailmansodan, jossa kuolee miljoonia viattomia ihmisiä. Vielä vähemmän siitä että tyyppi perustaa leirejä ihan vain teloittaakseen, joiden vakaumus tai seksuaalisuus ei ole ihan sitä mitä herra fuhrer tahtoo. Voi olla myrtsi naama siitä että äiti vei namut piiloon, silti uskon että viestisi oli täysin asiaton ja sillä ei ollut mitään merkitystä tälle maailmankaikkeudelle olisitko jättänyt sen tekemättä. Päätit sen kuitenkin kaikessa kyynisyydessäsi laittaa tänne.

Hei pikkupoika, kuule, ehkä olen perehtynyt tuohon kuvailemaasi asiaan paremmin kuin sinä ikinä.

Sinähän se kyyninen olet.

Eikö sinusta ole vitsin poikasta siinä että koko tuo ruljanssi olisi lähtenyt liikkeelle siitä väärinkäsityksestä että adolfpoika olisi kuvitellut kommunistin ja juutalaisentyttösensä olleen yhdessä.

Adolfistahan tässä heitetään herjaa eikä niistä jotka kärsivät hänen takiaan.

Uskotko että tämän ketjun viesteillä ylipäätään on suurta merkitystä maailmankaikkeudelle?

Charlie Chaplin heitti läppää tuosta kaverista jo tuon sodan aikana elokuvassa the great dictator. Kannattaa kattoa. Ehkä se vetää huulesi hieman yläviistoon äidin namuja natustellessa samalla.

• semmos
        Sattuko? kirjoitti:

Hei pikkupoika, kuule, ehkä olen perehtynyt tuohon kuvailemaasi asiaan paremmin kuin sinä ikinä.

Sinähän se kyyninen olet.

Eikö sinusta ole vitsin poikasta siinä että koko tuo ruljanssi olisi lähtenyt liikkeelle siitä väärinkäsityksestä että adolfpoika olisi kuvitellut kommunistin ja juutalaisentyttösensä olleen yhdessä.

Adolfistahan tässä heitetään herjaa eikä niistä jotka kärsivät hänen takiaan.

Uskotko että tämän ketjun viesteillä ylipäätään on suurta merkitystä maailmankaikkeudelle?

Charlie Chaplin heitti läppää tuosta kaverista jo tuon sodan aikana elokuvassa the great dictator. Kannattaa kattoa. Ehkä se vetää huulesi hieman yläviistoon äidin namuja natustellessa samalla.

Chill out man!! Ei elämää tarvii ottaa niin vakavasti :D heti rupeet "pikkupojitteleen" ja pätemään tiedoillasi, kun joku heittää kritiikkiä sinua kohtaan. Ilmeisesti et kestä
        kritiikkiä koska olet niin täydellinen(?)

"Sinähän se kyyninen olet."

• Sattuko?
        semmos kirjoitti:

Chill out man!! Ei elämää tarvii ottaa niin vakavasti :D heti rupeet "pikkupojitteleen" ja pätemään tiedoillasi, kun joku heittää kritiikkiä sinua kohtaan. Ilmeisesti et kestä
        kritiikkiä koska olet niin täydellinen(?)

"Sinähän se kyyninen olet."

"

• semmosta...
        Sattuko? kirjoitti:

"

Joo en jaksa jatkaa enää tätä kinausta. Aivan turhaa. Sovitaan, että sinä voitit ja että minä olen kyyninen tosikkopikkupoika joka ei pärjää sinulle historian tietämyksellä. Pahoittelut kaikille osapuolille. Olen puhunut...

• J

Maija oulun seudulta.

• 20+7

Oulun tytöillä olis näköjään vientiä. Itse kaipailen Emmiä

• ....................

Taru, Taru ja edelleenkin TARU!

• J

Tiinaa!

• ?

Nelli

• JART-SA

Anna

• tt

Alla Jns

• ujovaikkeisuskoisi

Tero

• jos saan kysyä

Mistä päin?

• ujovaikkeiuskoisi
        jos saan kysyä kirjoitti:

Mistä päin?

Itä-suomesta

• terskaksi kutsuttu

Teroa sanotaan myös terskaksi.

• mrhardcock

Henna Kalinainen, iltapäivälehdistä.

• T

Janne,oon hulluna suhun!

• K

H

• Mahdottomasti ihastunut
        K kirjoitti:

H

Sohvi

• meijän sohvi täällä???
        Mahdottomasti ihastunut kirjoitti:

Sohvi

SOHVI!!!

• yx J

Missä päin suomea Jannesi asustaa, minkä ikäinen suunnilleen?

• t

Helena Lahdesta.

• Olet varattu

Pää kii Timo.

• t
        Olet varattu kirjoitti:

Pää kii Timo.

Valitan, en ole Timo.

• T****i
        t kirjoitti:

Valitan, en ole Timo.

En uskalla sanoa, vaimo suuttuu

• jaa-aaa-ee-e-e

Anna

• PIENISIELU

alkaa teellä niinku tuksu :):):) ja koskiin sijottuu :)

• isokeho

Ahaa, eli J:llä.

• Mie itte

Milka, oon parina päivänä nähdessämme meinannut pyytää sut kahville, mutta iski jännitys ja jäi välistä :)

• 5e6yj7

kimmo kikkeli

• ff4maikki2

Ismo Pihlajankadulta...

• Atkki

Mira oulun seudulta.. Olen pariin kertaan jäänyt kiinni silmiisi ja näen ne joka yö unissani :)

• luxur

viidakon tähdet sarjasta joka ikistä mutta ennen kaikkea viivi pumpasta. hei tule siis ennen aamua...

• tt

Alla

• Rockstar<3

J:llä alkaa ja täält jostai päi:D

• joskus vielä

V:lle menee tämä ääni. Tulethan terveenä takaisin...

• Herkkuperseesi <3

V:lle menee tuonne sänkyyn.

• No niin

Mikko turun suunalta

• sepieninainen

Emmi oulun seudun ammattikorkeakoulusta

• SHOP

MIKKO! Uuuuuuuhh. Vau.

• AM

Mikko espoo

• joku
        AM kirjoitti:

Mikko espoo

Eikä, kun Lahti.

• MK

Milla

• Milla

Mistä päin? Oletko itse MK?

• <3 <3 <3

Mikko 05....

• ihanhiljanen

AN(m) Hki

• 22912

Mimmi

• 17+15

Viivi!!

• 0900090000

Meeri

• Meeri

09
        Niklas?

• m

Voi Annika, mikset näe kuinka sua rakastan? Kuinka itken vuoksesi joka ilta? Päästä mut jo tästä tuskasta.

• m

Voi Annika, mikset näe kuinka sinua rakastan? Joka ilta sun vuoksesi itken. Päästä mut jo tästä tuskasta.

• mie..

Jukka oulusta :)

• sannukkako se??

sannako se jukkaa siellä kaipailee ;) meinaan tuo mie-sana saattais vihjaista pohjosen suuntaan

• IP

Miia Tampereelta

• yksi monista

Anna. Pitskussa tavattiin ja yhä ikävöin...

• J Etelä-Savosta

Joni :3 voi kun sä älyisit et tykkään susta ja tulisit juttelee

• jeezy

Ja sehän on ihan mahdotonta että sä menisit juttelemaan tälle Jonille kun kerran hänestä pidät?

• ?

Paikkakunta?

• J Etelä-Savosta
        ? kirjoitti:

Paikkakunta?

Savonlinna

• J Etelä-Savosta
        jeezy kirjoitti:

Ja sehän on ihan mahdotonta että sä menisit juttelemaan tälle Jonille kun kerran hänestä pidät?

Kyllä oon nii ujo ja pelkään saavani pakit...

Irene!

• KaraÅke

Heidi hämeestä.

• Heidi Hämeestä

Häme on iso alue :D Elä ujostele vaan tuu jutteleen, en pure!

• ?

Niklas Mansesta

• Minä vaan

Heli, Pks...En kestä enää, tuun hulluksi.

• Aina ja ikuisesti :)

Aki.

• Määvaantäältänäin

Sinä kommee miäs täältä Oulun kattuilta. Sun nimeski tiiän salasesti, mut sitä sää et vielä tiiäkkää. Katotaan mihi tie vie, ehkä viel joku päivä nähhään jos asiat hyvin mennee ;)
      Susta on jo kauvvan unelmoitu.

• respa !

Joonas, ja ilmeisesti Hämeenlinnasta ? töissä olit kuitenkin Hki:ssä ja siellä ns. tutustuttiin :)

• =

pekka hki

• salainennn

kim kirkkonummelt, tosin varmaan varattu...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4949
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3960
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      71
      3549
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2868
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      146
      2432
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2318
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2094
    Aihe