Ei rokotus auta.
13
185
Vastaukset
- en huolisi ikinä
Eihän sen piikin mitään 100-prosenttista suojaa pitänytkään antaa. Sanotaan vaan, että tauti voi tulla sitten lievempänä. Tutkimukset kuitenkin näyttävät toista. Jos haluaa pelata varman päälle, tuskin perusterveen sellaista kannattaa edes hankkia. Onhan siinä aina niitä myrkkyjäkin ja muita immunologisia riskejä.
- xcvbfdng
Jos pitäis pysyä terveenä ja ois tievossa työvuoroja niin tunkisin kyllä koodiröhäkepakot hornan pil...un
- avsa
Kyllä tuolla VARS:n tietokannassa on raportoitu keuhkokuumetta influenssarokotteen haittavaikutuksena.
http://www.medalerts.org/
Lisäksi kannattaa huomioida, että rokotteet nostavat tulehdusarvoja. Sairailla ihmisillä on tulehdusarvot jo ennestään koholla.- muutakin huolta nyt.
Töhlökin taas hiukan yrittää herätellä nuhakauhua (INFLUENSSAROKOTUKSIIN HERÄTTIIN MYÖHÄÄN), ainakin Kalevan nettisivulla, mutta taitaapi jäädä muiden seikkojen jalkoihin se yritys, jälleen
- vaihtoehtoja on
Tosiaankin, kyllä itse ainakin sairastaisin viikon räkätaudin ennemmin, kuin hankkisin tuollaisen kuukausia kestävän keuhkokuumeen, josta ei täysin toivu koskaan. Mutta millä sen räkätaudin saisi edes tarttumaan? Ei ole vuosiin näkynyt sen kaltaistakaan, kun huolehdin vitamiinitasapainostani ja syön terveellisesti.
- kattia kanssa
muutakin huolta nyt. kirjoitti:
Töhlökin taas hiukan yrittää herätellä nuhakauhua (INFLUENSSAROKOTUKSIIN HERÄTTIIN MYÖHÄÄN), ainakin Kalevan nettisivulla, mutta taitaapi jäädä muiden seikkojen jalkoihin se yritys, jälleen
Juu, sitä samaa ne yrittävät hokea edelleenkin. Tosin mainitaan, että piikin hankkiminen alkaa olla jo myöhäistä. Riskiryhmiä kuitenkin vielä koitetaan kosiskella, vaikka siinä ne riskit juuri piilee. Huvittavinta on kuitenkin nuo keinotekoiset ruuhkapuheet? Propagandalla on keinonsa.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/02/1489422/influenssarokotuksiin-herattiin-myohaan - villisika villitsee
kattia kanssa kirjoitti:
Juu, sitä samaa ne yrittävät hokea edelleenkin. Tosin mainitaan, että piikin hankkiminen alkaa olla jo myöhäistä. Riskiryhmiä kuitenkin vielä koitetaan kosiskella, vaikka siinä ne riskit juuri piilee. Huvittavinta on kuitenkin nuo keinotekoiset ruuhkapuheet? Propagandalla on keinonsa.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/02/1489422/influenssarokotuksiin-herattiin-myohaanTaitaakin olla niin, että tämä alkanut pakkaskausi hävittää tuollaiset villiintyneet koodivirukset huut helkkariin. Sikanuhan kanssahan kävi taannoin samoin, kun kunnon talvi alkoi, ei taudista ollut tietoakaan enää joulun jälkeen.
- jöpsö
muutakin huolta nyt. kirjoitti:
Töhlökin taas hiukan yrittää herätellä nuhakauhua (INFLUENSSAROKOTUKSIIN HERÄTTIIN MYÖHÄÄN), ainakin Kalevan nettisivulla, mutta taitaapi jäädä muiden seikkojen jalkoihin se yritys, jälleen
Kalevalla huumorintaju hanskassa kun kehottaa seuraamaan netissä flunssa-aaltoa: eihän istä nääs muualla näykään ku siellä
- jöpsö
kattia kanssa kirjoitti:
Juu, sitä samaa ne yrittävät hokea edelleenkin. Tosin mainitaan, että piikin hankkiminen alkaa olla jo myöhäistä. Riskiryhmiä kuitenkin vielä koitetaan kosiskella, vaikka siinä ne riskit juuri piilee. Huvittavinta on kuitenkin nuo keinotekoiset ruuhkapuheet? Propagandalla on keinonsa.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/02/1489422/influenssarokotuksiin-herattiin-myohaanNuo sanat: "Hae nopeasti rokotus" on kyllä niin helvetin läppä ettei toista. Kuin jokin Isko Leikolan tai Ilari Johanssonin standup-showssaan heittämä vitsi. THL vissiin haluaa tappaa viimeisetkin mahollisuutensa saada ihmiset ottamaan nuhauhka tosissansa.
- vekkulia velikultia
jöpsö kirjoitti:
Kalevalla huumorintaju hanskassa kun kehottaa seuraamaan netissä flunssa-aaltoa: eihän istä nääs muualla näykään ku siellä
Huvittavia ovat myös nuo tittelit, joita thl aina viljelee noissa "sketseissään".
Nytkin mainittiin laboratorionhoitaja ja joku erikoistutkija. Alkaa tulla jo natsi-saksan pyrokratia mieleen. - sitähän se
vekkulia velikultia kirjoitti:
Huvittavia ovat myös nuo tittelit, joita thl aina viljelee noissa "sketseissään".
Nytkin mainittiin laboratorionhoitaja ja joku erikoistutkija. Alkaa tulla jo natsi-saksan pyrokratia mieleen.Juu, kolmannen valtakunnan kamreeri vielä puuttuu, mutta nyt on vaalit.
- elämän totuuksia
vaihtoehtoja on kirjoitti:
Tosiaankin, kyllä itse ainakin sairastaisin viikon räkätaudin ennemmin, kuin hankkisin tuollaisen kuukausia kestävän keuhkokuumeen, josta ei täysin toivu koskaan. Mutta millä sen räkätaudin saisi edes tarttumaan? Ei ole vuosiin näkynyt sen kaltaistakaan, kun huolehdin vitamiinitasapainostani ja syön terveellisesti.
Niinhän se on. Stressin ja yövalvomisen sanotaan lisäävän sairastumisriskiä. Mutta mitä stressiä työttömällä nyt sitten olisi, rahatkin riittävät, kun elää nuukasti eikä ostele tuollaisia turhanpäiväisiä haittapiikkejä loppuelämäänsä pilaamaan. Tietysti käsiäkin kannattaa aina välillä pestä, jos joutuu liikkumaan tautisten ihmisten parissa.
- nyt terveempi
minäkin 75 vitonen otin hyvässä uskossa kausi rokotteen ja sairastin kuitenkin flunssat syksyisin mutta....nyt kun kahteen vuoteen ei ole tullut mieleenkään ottaa sitä suositeltua piikkiä niin enpä ole myöskään sairastellut pienintäkään räkä tautia kuten ennen että ei enään puoskarointia kohdallleni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473