Ei rokotus auta.

se oli ennakoitaviss

13

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en huolisi ikinä

      Eihän sen piikin mitään 100-prosenttista suojaa pitänytkään antaa. Sanotaan vaan, että tauti voi tulla sitten lievempänä. Tutkimukset kuitenkin näyttävät toista. Jos haluaa pelata varman päälle, tuskin perusterveen sellaista kannattaa edes hankkia. Onhan siinä aina niitä myrkkyjäkin ja muita immunologisia riskejä.

    • xcvbfdng

      Jos pitäis pysyä terveenä ja ois tievossa työvuoroja niin tunkisin kyllä koodiröhäkepakot hornan pil...un

    • avsa

      Kyllä tuolla VARS:n tietokannassa on raportoitu keuhkokuumetta influenssarokotteen haittavaikutuksena.
      http://www.medalerts.org/

      Lisäksi kannattaa huomioida, että rokotteet nostavat tulehdusarvoja. Sairailla ihmisillä on tulehdusarvot jo ennestään koholla.

      • muutakin huolta nyt.

        Töhlökin taas hiukan yrittää herätellä nuhakauhua (INFLUENSSAROKOTUKSIIN HERÄTTIIN MYÖHÄÄN), ainakin Kalevan nettisivulla, mutta taitaapi jäädä muiden seikkojen jalkoihin se yritys, jälleen


      • vaihtoehtoja on

        Tosiaankin, kyllä itse ainakin sairastaisin viikon räkätaudin ennemmin, kuin hankkisin tuollaisen kuukausia kestävän keuhkokuumeen, josta ei täysin toivu koskaan. Mutta millä sen räkätaudin saisi edes tarttumaan? Ei ole vuosiin näkynyt sen kaltaistakaan, kun huolehdin vitamiinitasapainostani ja syön terveellisesti.


      • kattia kanssa
        muutakin huolta nyt. kirjoitti:

        Töhlökin taas hiukan yrittää herätellä nuhakauhua (INFLUENSSAROKOTUKSIIN HERÄTTIIN MYÖHÄÄN), ainakin Kalevan nettisivulla, mutta taitaapi jäädä muiden seikkojen jalkoihin se yritys, jälleen

        Juu, sitä samaa ne yrittävät hokea edelleenkin. Tosin mainitaan, että piikin hankkiminen alkaa olla jo myöhäistä. Riskiryhmiä kuitenkin vielä koitetaan kosiskella, vaikka siinä ne riskit juuri piilee. Huvittavinta on kuitenkin nuo keinotekoiset ruuhkapuheet? Propagandalla on keinonsa.
        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/02/1489422/influenssarokotuksiin-herattiin-myohaan


      • villisika villitsee
        kattia kanssa kirjoitti:

        Juu, sitä samaa ne yrittävät hokea edelleenkin. Tosin mainitaan, että piikin hankkiminen alkaa olla jo myöhäistä. Riskiryhmiä kuitenkin vielä koitetaan kosiskella, vaikka siinä ne riskit juuri piilee. Huvittavinta on kuitenkin nuo keinotekoiset ruuhkapuheet? Propagandalla on keinonsa.
        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/02/1489422/influenssarokotuksiin-herattiin-myohaan

        Taitaakin olla niin, että tämä alkanut pakkaskausi hävittää tuollaiset villiintyneet koodivirukset huut helkkariin. Sikanuhan kanssahan kävi taannoin samoin, kun kunnon talvi alkoi, ei taudista ollut tietoakaan enää joulun jälkeen.


      • jöpsö
        muutakin huolta nyt. kirjoitti:

        Töhlökin taas hiukan yrittää herätellä nuhakauhua (INFLUENSSAROKOTUKSIIN HERÄTTIIN MYÖHÄÄN), ainakin Kalevan nettisivulla, mutta taitaapi jäädä muiden seikkojen jalkoihin se yritys, jälleen

        Kalevalla huumorintaju hanskassa kun kehottaa seuraamaan netissä flunssa-aaltoa: eihän istä nääs muualla näykään ku siellä


      • jöpsö
        kattia kanssa kirjoitti:

        Juu, sitä samaa ne yrittävät hokea edelleenkin. Tosin mainitaan, että piikin hankkiminen alkaa olla jo myöhäistä. Riskiryhmiä kuitenkin vielä koitetaan kosiskella, vaikka siinä ne riskit juuri piilee. Huvittavinta on kuitenkin nuo keinotekoiset ruuhkapuheet? Propagandalla on keinonsa.
        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/02/1489422/influenssarokotuksiin-herattiin-myohaan

        Nuo sanat: "Hae nopeasti rokotus" on kyllä niin helvetin läppä ettei toista. Kuin jokin Isko Leikolan tai Ilari Johanssonin standup-showssaan heittämä vitsi. THL vissiin haluaa tappaa viimeisetkin mahollisuutensa saada ihmiset ottamaan nuhauhka tosissansa.


      • vekkulia velikultia
        jöpsö kirjoitti:

        Kalevalla huumorintaju hanskassa kun kehottaa seuraamaan netissä flunssa-aaltoa: eihän istä nääs muualla näykään ku siellä

        Huvittavia ovat myös nuo tittelit, joita thl aina viljelee noissa "sketseissään".
        Nytkin mainittiin laboratorionhoitaja ja joku erikoistutkija. Alkaa tulla jo natsi-saksan pyrokratia mieleen.


      • sitähän se
        vekkulia velikultia kirjoitti:

        Huvittavia ovat myös nuo tittelit, joita thl aina viljelee noissa "sketseissään".
        Nytkin mainittiin laboratorionhoitaja ja joku erikoistutkija. Alkaa tulla jo natsi-saksan pyrokratia mieleen.

        Juu, kolmannen valtakunnan kamreeri vielä puuttuu, mutta nyt on vaalit.


      • elämän totuuksia
        vaihtoehtoja on kirjoitti:

        Tosiaankin, kyllä itse ainakin sairastaisin viikon räkätaudin ennemmin, kuin hankkisin tuollaisen kuukausia kestävän keuhkokuumeen, josta ei täysin toivu koskaan. Mutta millä sen räkätaudin saisi edes tarttumaan? Ei ole vuosiin näkynyt sen kaltaistakaan, kun huolehdin vitamiinitasapainostani ja syön terveellisesti.

        Niinhän se on. Stressin ja yövalvomisen sanotaan lisäävän sairastumisriskiä. Mutta mitä stressiä työttömällä nyt sitten olisi, rahatkin riittävät, kun elää nuukasti eikä ostele tuollaisia turhanpäiväisiä haittapiikkejä loppuelämäänsä pilaamaan. Tietysti käsiäkin kannattaa aina välillä pestä, jos joutuu liikkumaan tautisten ihmisten parissa.


    • nyt terveempi

      minäkin 75 vitonen otin hyvässä uskossa kausi rokotteen ja sairastin kuitenkin flunssat syksyisin mutta....nyt kun kahteen vuoteen ei ole tullut mieleenkään ottaa sitä suositeltua piikkiä niin enpä ole myöskään sairastellut pienintäkään räkä tautia kuten ennen että ei enään puoskarointia kohdallleni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe