Voiko joku kertoa jotain tanssilajeja, missä tulisi ertyisen notkeaksi? Aina ihaillen oon katsellut kaikki Talent yms. esityksiä missä ne saa selästä taivutettua itsensä kahtia ja tekee sulavasti vaikka minkälaisia liikkeitä. Tiedän, että se on voimistelua, mutta olisiko mitään tanssilajia, jossa käytetään juuri sellaisia voimistelumaisia liikkeitä? =D Yks mitä oon ajatellu on disvotanssi, siinä ainakin tarvii olla notkea, mutta onko jotain muita hyviä ideoita?
Mistä tanssilajista notkeaksi?
3
254
Vastaukset
- Tanssi kuuluu kaikille
Hei!
Nyt olisi hyvä tilaisuus kokeilla eri tanssilajeja ilmaiseksi laadikkaassa opetuksessa! Tämä on mahdollista kaikille pääkaupunkilaisile: Helsinki Tanssii -nimimen tanssitempaus on osana 'Helsinki 200 vuotta pääkaupunkina' juhlallisuuksia. Ensimmäiset tanssitunnit alkavat jo ensi viikolla joten jos löytyy innokkaita, toimikaa pian. Ilmottautumisohjeet: www.facebook.com/HelsinkiTanssii tai www.metropolia.fi/dance - Balettiin vaan
Baletti lienee paras laji, jos haluaa notkeuttaan kehittää, Muutenkin lajina erittäin mielenkiintoinen ja tarjoaa hyvän pohjan kaikkeen muuhunkin tanssiin :)
- yksinkerroin
Mikään tanssilaji ei sitä notkeutta tuo eikä myöskään disvotanssi eikä katselu.
Eli notkeuden saa tekemällä ja liittämällä notkeuden tanssiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472