Kirjoitit jokunen päivä sitten näin:
"... löytyy kiinnostuneita kansalaisia, jotka haluavat hankkia tuon asiakirjan ja kysyä sinulta oikeana henkilönä mitä olet milloinkin mahtanut tarkoittaa milläkin provosoivalla kirjoituksellasi."
Tiedustelin, miksi et voisi kysyä sitä jo nyt? Siis ennen kuin marqiisi on ostanut henkilötietoni?
Annahan tulla!
Nimimerkki CE!
180
249
Vastaukset
- C.E.
Olet siis valmis kertomaan oikean nimesi? No anna tulla?
- Kuules!
Minä tunnen svekolapion tyylin vuosien takaa. Hän on pelkkä provoilija.
Kysyy, kun ei vastata ja vastaa kun ei kysytä. Ja saivartelee jatkuvasti.
Neuvo sinulle: Svekolapiota ei kannata huomioida ellei pidä loputtomasta paikallaan polkevasta kiistelystä.
Svekolapion ainoa tehtävä on häiritä kielikeskustelua. Pakkoruotsituksen puolesta ei näet löydy hyviä argumentteja. Häirintä on svekojen ainoa keino puolustaa huonoa kantaansa.
- Tapio Rautalapio
"Olet siis valmis kertomaan oikean nimesi? No anna tulla? "
Ai, sekö se onkin tärkeää? Kirjoitit aiemmin, että olisi olemassa kiinnostuneita kansalaisia. jotka haluaisivat kysyä mitä olen tarkoittanut milläkin kirjoituksella.
Miksi et halua kysyä nyt, mitä olen tarkoittanut?
Ja miksi ihmeessä henkilöllisyyteni kiinnostaa sinua?- C.E.
"Ja miksi ihmeessä henkilöllisyyteni kiinnostaa sinua? "
Ahaa, et siis olekaan valmis, no mikä tämän aloituksen tarkoitus sitten mahtoi olla?
Et sinä minulle niin kiinnostava henkilö ole, että haluaisin pohtia sinun anonyymiesi mielipiteiden syvintä tarkoitusta. Mutta varmaan tällä palstalla niitäkin löytyy, jotka optimistisesti yrittävät löytää jotain järjenhiventä sinun jutuistasi, siis muutakin kuin systemaattisen keskustelun häirinnän ja keskustelijoita vastaan hyökkäämisen - En som vet
C.E. kirjoitti:
Ahaa, et siis olekaan valmis, no mikä tämän aloituksen tarkoitus sitten mahtoi olla?
Et sinä minulle niin kiinnostava henkilö ole, että haluaisin pohtia sinun anonyymiesi mielipiteiden syvintä tarkoitusta. Mutta varmaan tällä palstalla niitäkin löytyy, jotka optimistisesti yrittävät löytää jotain järjenhiventä sinun jutuistasi, siis muutakin kuin systemaattisen keskustelun häirinnän ja keskustelijoita vastaan hyökkäämisenPisteet sinulle C. E vs rkp:n kennelin rakki sonta lapio 3-0.
Kuten huomaat , tuo rkp:n kennelin rakki, on täynnä tuota Tala-kaunaa, mikä ilmenee tuosta jatkuvasta sössötyksestä " marqiisista".
Tämän rkp:n rakin tehtävähän on pyrkiä systemaattisesti siirtämään pakkoruotsi-keskustelua sivuraiteeelle, mutta rkp:n kennelin rakin teksteistä näkyy jo kilometrin korkeudelle tämä epätoivoinen höpötys. - Tapio Rautalapio
C.E. kirjoitti:
Et sinä minulle niin kiinnostava henkilö ole, että haluaisin pohtia sinun anonyymiesi mielipiteiden syvintä tarkoitusta. Mutta varmaan tällä palstalla niitäkin löytyy, jotka optimistisesti yrittävät löytää jotain järjenhiventä sinun jutuistasi, siis muutakin kuin systemaattisen keskustelun häirinnän ja keskustelijoita vastaan hyökkäämisen"no mikä tämän aloituksen tarkoitus sitten mahtoi olla? "
Tarkalleen se, mitä aloituksessa kirjoitin. Kirjoitit, että on kansalaisia, jotka haluaisivat kysyä, mitä milläkin kirjoituksellani tarkoitin. No, olepa hyvä ja kysy! - C.E.
Tapio Rautalapio kirjoitti:
"no mikä tämän aloituksen tarkoitus sitten mahtoi olla? "
Tarkalleen se, mitä aloituksessa kirjoitin. Kirjoitit, että on kansalaisia, jotka haluaisivat kysyä, mitä milläkin kirjoituksellani tarkoitin. No, olepa hyvä ja kysy!Keskustellaan sitten kun on nimi tiedossa ja joudut omalla oikealla persoonallasi seisomaan mielipiteidesi takana. Miksi muuten luulet että puhuisin itsestäni monikossa "kansalaisina" ?
Mikäli epäilet lausumaani, niin ei muuta kuin kokeilemaan. Jos kukaan ei kiinnostukaan kyselemään mielipiteistäsi vaikka esiinnyt omalla nimelläsi, niin täytyy kai sitten myöntää olleeni väärässä.
Eikö kuulosta reilulta tarjoukselta? - Tapio Rautalapio
C.E. kirjoitti:
Keskustellaan sitten kun on nimi tiedossa ja joudut omalla oikealla persoonallasi seisomaan mielipiteidesi takana. Miksi muuten luulet että puhuisin itsestäni monikossa "kansalaisina" ?
Mikäli epäilet lausumaani, niin ei muuta kuin kokeilemaan. Jos kukaan ei kiinnostukaan kyselemään mielipiteistäsi vaikka esiinnyt omalla nimelläsi, niin täytyy kai sitten myöntää olleeni väärässä.
Eikö kuulosta reilulta tarjoukselta?Eihän minulla ole sinunkaan nimeäsi tiedossa! Miten sinä täällä kyselet ilman omaa persoonaasi?
Reilu tarjous! - galsten
Eihän minulla ole sinunkaan nimeäsi tiedossa! Miten sinä täällä kyselet ilman omaa persoonaasi?
Reilu tarjous!Kerro nyt mielipiteesi pakkoruotsista, äläkä kiertele sekoilemalla jostain EVVK:ta.
- tt
Siksi nimi olis hyvä että syyttömät hurrit ei joutuis kärsimään sinun takiasi.
- Tapio Rauitalapio
tt kirjoitti:
Siksi nimi olis hyvä että syyttömät hurrit ei joutuis kärsimään sinun takiasi.
No mitäs sä sitte aiot tehdä, tt?
- pållå
Eihän minulla ole sinunkaan nimeäsi tiedossa! Miten sinä täällä kyselet ilman omaa persoonaasi?
Reilu tarjous!FEGJÄVELN!
- ou poi
Pakkoruotsi-kenen mielestä?
Pakkoruotsin muuttaminen-eduskunnan tehtävä
Pakkoruotsista valehtelu netissä- pakkosossupersut
Pakkoruotsi-pakkomielle, sääli Puskasta selkääm ampuvat pakkoruotsittajat eivät henkilköllisyyttään paljasta. Vain asiaansa oikeasti uskova uskaltaa esiintyä omalla nimellään - kuten minä, Heikki Tala
http://www.simplesite.com/Tala
PS. Suomi24 on ottanut käyttöön uuden taktiikan eli nyt ei enää saa ilmoitusta sähköpostiin, milloin viestiin on vastattu.- Tapio Rautalapio
Marqiisi on kertonut, että hänen henkilöllisyytensä paljastui jollakin jippii- tai hurahuhhahhei-palstalla vuosia sitten. Eli ei hän suinkaan omasta halustaan ole esiin astunut vaikka niin antaa ymmärtääkin.
No, rahallahan marqiisi on aikaisemminkin henkilötietoja hankkinut! Ei muuta ku eurot peliin (vai hopearahojako ne olivat?) - galsten
Marqiisi on kertonut, että hänen henkilöllisyytensä paljastui jollakin jippii- tai hurahuhhahhei-palstalla vuosia sitten. Eli ei hän suinkaan omasta halustaan ole esiin astunut vaikka niin antaa ymmärtääkin.
No, rahallahan marqiisi on aikaisemminkin henkilötietoja hankkinut! Ei muuta ku eurot peliin (vai hopearahojako ne olivat?)Heko heko, vaikka jonkun nimimerkin takaa paljastuisikin todellinen henkilö, niin ei se tarkoita sitä, ettei voisi toimia jonkun muun nimimerkin takaa.
Kaikella todennäköisyydellä Talan "paljastuminen" johtui siitä, ettei hän edes yrittänyt olla varovainen. Heikki varmaankin oli periaatteessa valmis esiintymään omalla nimellään, mutta käytti nimimerkkiä muiden tapaan.
Toista se on meidän Rautalapion kohdalla. Kyllä RKP-kollaboraattorin naama olisi näkemisen arvoinen pakkoruotsin poistuttua. - Mene hurri Ruotsiin!
No, rahallahan marqiisi on aikaisemminkin henkilötietoja hankkinut! Ei muuta ku eurot peliin (vai hopearahojako ne olivat?)Asiasta tietämättömille, että kyseessä oli Jyväskylän poliisilaitoksen esitutkintapöytäkirja aiheella nettisvekoilu sisältäen roskaviestien kirjoittelua satojen viestien verran toisen henkilön nimillä. Totta kai poliisin esitutkintapöytäkirjassa on henkilötiedot, mitä Paskalapio totalitarismin ja hurrien salaisen ylivallan kannattajana ymmärrettävästi vastustaa.
- multiniket
galsten kirjoitti:
Heko heko, vaikka jonkun nimimerkin takaa paljastuisikin todellinen henkilö, niin ei se tarkoita sitä, ettei voisi toimia jonkun muun nimimerkin takaa.
Kaikella todennäköisyydellä Talan "paljastuminen" johtui siitä, ettei hän edes yrittänyt olla varovainen. Heikki varmaankin oli periaatteessa valmis esiintymään omalla nimellään, mutta käytti nimimerkkiä muiden tapaan.
Toista se on meidän Rautalapion kohdalla. Kyllä RKP-kollaboraattorin naama olisi näkemisen arvoinen pakkoruotsin poistuttua.Kylläpä galsten tietää tarkasti Heikin aikomukset. Aina kuin olisivat omiaan...
- galsten
multiniket kirjoitti:
Kylläpä galsten tietää tarkasti Heikin aikomukset. Aina kuin olisivat omiaan...
Kysymys on logiikasta. Keskusteluja seuranneena ja jopa Heikki Talan tavanneena voi tehdä esittämiäni johtopäätöksiä.
- Tapio Rautalapio
Mene hurri Ruotsiin! kirjoitti:
Asiasta tietämättömille, että kyseessä oli Jyväskylän poliisilaitoksen esitutkintapöytäkirja aiheella nettisvekoilu sisältäen roskaviestien kirjoittelua satojen viestien verran toisen henkilön nimillä. Totta kai poliisin esitutkintapöytäkirjassa on henkilötiedot, mitä Paskalapio totalitarismin ja hurrien salaisen ylivallan kannattajana ymmärrettävästi vastustaa.
Ja niitä marqiisin ostamia nimiä netti fennot katsoivat sitten oikeudekseen levitellä pitkin nettipalstoja todella törkeiden herjausten kera.
Varmistivat siinä, ettei kukaan ihminen halua missään olosuhteissa henkilöllisyytensä tulevan heidän tietoonsa. - Menes Ruotsiin!
Ja niitä marqiisin ostamia nimiä netti fennot katsoivat sitten oikeudekseen levitellä pitkin nettipalstoja todella törkeiden herjausten kera.
Varmistivat siinä, ettei kukaan ihminen halua missään olosuhteissa henkilöllisyytensä tulevan heidän tietoonsa.Millä oikeudella pakkoruotsittajat kirjoittelevat roskaa pakkoruotsin vastustajien nimissä ja myös herjaavat heitä törkeästi? Olisiko mieleesi juolahtanut, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan?
- rautaako?
"Puskasta selkääm ampuvat pakkoruotsittajat eivät henkilköllisyyttään paljasta."
En ymmärrä miten omalla nimellään sekä henkilöitä että kokonaisia kansanryhmiä "virtuaaliampuminen" olisi mitenkään jalompaa kuin väitetyt "puskastaampumisest", jota myös vääristelyn korjaamiseksi voitaisiin kutsua.
Mistä me muuten tiedämme että nimimerkki heikki_tala on Heikki Tala? Minusta se voisi yhtä hyvin olla joku joka tekeytyy Heikki Talaksi ja mustaa hänen maineensa näillä kirjoituksillaan.
"PS. Suomi24 on ottanut käyttöön uuden taktiikan eli nyt ei enää saa ilmoitusta sähköpostiin, milloin viestiin on vastattu. "
No saatko edelleen viesti kun sinut bannataan määräajaksi? - ...
rautaako? kirjoitti:
"Puskasta selkääm ampuvat pakkoruotsittajat eivät henkilköllisyyttään paljasta."
En ymmärrä miten omalla nimellään sekä henkilöitä että kokonaisia kansanryhmiä "virtuaaliampuminen" olisi mitenkään jalompaa kuin väitetyt "puskastaampumisest", jota myös vääristelyn korjaamiseksi voitaisiin kutsua.
Mistä me muuten tiedämme että nimimerkki heikki_tala on Heikki Tala? Minusta se voisi yhtä hyvin olla joku joka tekeytyy Heikki Talaksi ja mustaa hänen maineensa näillä kirjoituksillaan.
"PS. Suomi24 on ottanut käyttöön uuden taktiikan eli nyt ei enää saa ilmoitusta sähköpostiin, milloin viestiin on vastattu. "
No saatko edelleen viesti kun sinut bannataan määräajaksi?" No saatko edelleen viesti kun sinut bannataan määräajaksi?"
Kannattaa kysyä T Rautalapiolta, hänellä on asiasta kokemusta.
- 16
"Heko heko, vaikka jonkun nimimerkin takaa paljastuisikin todellinen henkilö, niin ei se tarkoita sitä, ettei voisi toimia jonkun muun nimimerkin takaa."
Tala, vanha multinilkki tunnusti että hän kirjoittaa puolet palstan älämölöistä?- Mene sveko hoitoon!
Kyllä tätäkin on siinä mielessä erittäin luotettavasti tutkittu, että kun Jippiin portaaliuudistuksen yhteydessä vaadittiin rekisteröityminen, niin samassa ajassa kun Tala oli kirjoittanut jotain reilut sata viestiä, niin eräs pakkoruotsia raivotautisesti kannattanut riihimäkeläinen nettisvekko oli vääntänyt hurripaskaansa n. 3000 viestin verran.
- 14
Kiitos Tala, että vahvistit ylläolevalla viestilläsi että olet multinilkki ja kirjoitat itse suurimman osan palstan älämölö viesteistä.
- galsten
Sinäkö kirjoitat toisen puolen?
- 30
galsten kirjoitti:
Sinäkö kirjoitat toisen puolen?
Lipsahtiko Talalta, tätähän voisi pitää vahvistuksena sille että Tala alias galsten todella kirjoittaa puolet palstan älämölö -viesteistä.
- galsten
30 kirjoitti:
Lipsahtiko Talalta, tätähän voisi pitää vahvistuksena sille että Tala alias galsten todella kirjoittaa puolet palstan älämölö -viesteistä.
Voithan sinä pitää, mutta olet aivan väärässä. Hessun ei tarvitse lipsautella, vaan hän voi kirjoittaa aivan omalla nimellään.
Sinun multinikkeilysi on kuitenkin ilmeistä.
-älämölö viesteistä
-älämölö-viesteistä
Voit kirjoittaa seuraavalla kerralla "älämölöviesteistä". - 24
galsten kirjoitti:
Voithan sinä pitää, mutta olet aivan väärässä. Hessun ei tarvitse lipsautella, vaan hän voi kirjoittaa aivan omalla nimellään.
Sinun multinikkeilysi on kuitenkin ilmeistä.
-älämölö viesteistä
-älämölö-viesteistä
Voit kirjoittaa seuraavalla kerralla "älämölöviesteistä".Kovimpa hyvin tunnet Talan, "galsten". Mahtaakohan Talan kuva näkyä kun katsot peiliin?
- galsten
24 kirjoitti:
Kovimpa hyvin tunnet Talan, "galsten". Mahtaakohan Talan kuva näkyä kun katsot peiliin?
Toki näkyy jos hän on samassa tilassa ja sopivassa kulmassa peiliin nähden.
En toki Talaa kovin hyvin tunne, kun hän asuukin niin kaukana täältä, noin 350km. - 29
galsten kirjoitti:
Toki näkyy jos hän on samassa tilassa ja sopivassa kulmassa peiliin nähden.
En toki Talaa kovin hyvin tunne, kun hän asuukin niin kaukana täältä, noin 350km."Toki näkyy jos hän on samassa tilassa ja sopivassa kulmassa peiliin nähden."
Mainittu kulma on peilipinnan normaali?
- Tapio Rautalapio
Palataanpa asialinjalle. Nimimerkki CE uumoili, että joku tai jotkut haluaisivat kysyä, mitä olen tarkoittanut milläkin kirjoituksella.
No, kysykääpä nyt sitten, olkaa hyvät!- C.E.
"No, kysykääpä nyt sitten, olkaa hyvät! "
Mikä sinun oikea nimesi on ja missä asut? - Totta kai
"Palataanpa asialinjalle"
Ethän edes omaa sen verran käytöstapoja, että vastaisit kysymyksiin, esim pakkoruotsikantasi,
Sen sijaan tulee aina asiaan kuulumattomia, täysin irrallisia vastakysymyksiä, jotka eivät liity mitenkään pääasiaan.
Katsot oikeudeksesi nimitellä täällä ihmisiä, netti fennottelet ja joka Heikki Talaan kohdistusvassa tekstissäsi jankutat Marqiisista. - Tapio Rautalapio
Totta kai kirjoitti:
"Palataanpa asialinjalle"
Ethän edes omaa sen verran käytöstapoja, että vastaisit kysymyksiin, esim pakkoruotsikantasi,
Sen sijaan tulee aina asiaan kuulumattomia, täysin irrallisia vastakysymyksiä, jotka eivät liity mitenkään pääasiaan.
Katsot oikeudeksesi nimitellä täällä ihmisiä, netti fennottelet ja joka Heikki Talaan kohdistusvassa tekstissäsi jankutat Marqiisista.Hyvä nimimerkki "totta kai", et näytä omaavan sen vertaa käytöstapoja, että pysyisit aiheessa, vaan haluat vain jatista täysin irrallisista vastakysymyksistä, jotka eivät mitenkään liity pääasiaan.
- Tapio Rautalapio
""No, kysykääpä nyt sitten, olkaa hyvät! "
Mikä sinun oikea nimesi on ja missä asut"
Kirjoitit, että jotkut haluaisivat kysyä, mitä olen tarkoittanut milläkin kirjoituksella, mutta eipä se sitten sinua kiinnostanutkaan.
Olisi kyllä ihan normaalia kohteliasta käytöstä esittäytyä ensin itse ennenkuin käy utelemaan toisten nimiä. On nimittäin hieman hankala ymmärtää, miksi katsot oikeudeksesi udella sellaisia oman nimimerkkisi takaa. Jos katsot voivasi itse esiintyä nimimerkillä niin suonet saman oikeuden muillekin?
Asuinpaikkani olen moneen kertaan sanonut, mutta et ole sitä varmaankaan huomannut. Asun tätä nykyä Töölössä Helsingissä.- Totta kai
"Olisi kyllä ihan normaalia kohteliasta käytöstä esittäytyä ensin itse ennenkuin käy utelemaan toisten nimiä"
Valehtelet tässäkin.
Vaikka vastapuoli kertoisi sinulle nimensä, sinä et todellaakaan uskalla kertoa omaa oikeaa nimeäsi. Sinulla ei ole siihenkään ryhtiä.
Mitkä ovat motiivisi väheksyä suomenkielisiä, jotka haluavat lopettaa tarpeettoman ja hyödyttömän pakkoruotsin ? - Tapio Rautalapio
Totta kai kirjoitti:
"Olisi kyllä ihan normaalia kohteliasta käytöstä esittäytyä ensin itse ennenkuin käy utelemaan toisten nimiä"
Valehtelet tässäkin.
Vaikka vastapuoli kertoisi sinulle nimensä, sinä et todellaakaan uskalla kertoa omaa oikeaa nimeäsi. Sinulla ei ole siihenkään ryhtiä.
Mitkä ovat motiivisi väheksyä suomenkielisiä, jotka haluavat lopettaa tarpeettoman ja hyödyttömän pakkoruotsin ?Olisi kyllä ihan normaalia kohteliasta käytöstä olla syyttelemättä valehtelijaksi, varsinkin kun ei pysty mitenkään perustelemaan syytöksiään.
Mikä on motiivisia väheksyä meitä suomenkielisiä, nimimerkki tottakai? - Totta kai
Olisi kyllä ihan normaalia kohteliasta käytöstä olla syyttelemättä valehtelijaksi, varsinkin kun ei pysty mitenkään perustelemaan syytöksiään.
Mikä on motiivisia väheksyä meitä suomenkielisiä, nimimerkki tottakai?Yhteenvetona " Tapio Rautalapion" anonyymin nimimerkin " asialinjan keskustelusta:
Totesin jotain, että sen sijaan, että tapio rautalapio vastaisi kysymyksiin, alkavat saivartelevat vastakysymykset.
Sehän on tämän tapio rautalapion tuttu " tavaramerkki.
Ei mitenkään yllättävää.
Tapio rautalapio ei kykene edes perustelemaan tätä väheksyntää niitä suomenkielisiä kohtaan, jotka haluavat päästä irti pakkoruotsista.
Tapio rautalapion kannattaisi mennä siis suomenkielen ymmärtämiskurssille. - C.E.
"Olisi kyllä ihan normaalia kohteliasta käytöstä esittäytyä ensin itse ennenkuin käy utelemaan toisten nimiä. On nimittäin hieman hankala ymmärtää, miksi katsot oikeudeksesi udella sellaisia oman nimimerkkisi takaa. Jos katsot voivasi itse esiintyä nimimerkillä niin suonet saman oikeuden muillekin?"
Ymmärrän, mutta ei juututa tähän, eli sovitaan kompromissina että jos vaikka herra Tala kysyisi nimeäsi, niin sittenhän olisitte tasaveroisessa asemassa? - Tapio Rautalapio
C.E. kirjoitti:
"Olisi kyllä ihan normaalia kohteliasta käytöstä esittäytyä ensin itse ennenkuin käy utelemaan toisten nimiä. On nimittäin hieman hankala ymmärtää, miksi katsot oikeudeksesi udella sellaisia oman nimimerkkisi takaa. Jos katsot voivasi itse esiintyä nimimerkillä niin suonet saman oikeuden muillekin?"
Ymmärrän, mutta ei juututa tähän, eli sovitaan kompromissina että jos vaikka herra Tala kysyisi nimeäsi, niin sittenhän olisitte tasaveroisessa asemassa?Olisi pelottava ajatus, että marqiisi saisi tietoonsa henkilöllisyyteni. Olen nimittäin nähnyt, mitä tapahtui henkilötiedoille, jotka hän sai oman kertomansa mukaan ostettua poliisilta.
Palstan sääntöjen mukaan tänne voi kirjoittaa nimimerkillä. Se, että marqiisi on päätynyt käyttämään nimimerkkinään omaa nimeään kun hänen henkilöllisyytensä oli hänen oman kertomansa mukaan paljastunut jollakin jippii- tai hurahuhhahhei-palstalla, ei velvoita ketään muuta toimimaan samoin.
Kirjoitit kuitenkin, että joitakin voisi kiinnostaa kysyä mitä olen jollakin kirjoituksella tarkoittanut. Näyttää siltä, että olit väärässä. - C.E.
Olisi pelottava ajatus, että marqiisi saisi tietoonsa henkilöllisyyteni. Olen nimittäin nähnyt, mitä tapahtui henkilötiedoille, jotka hän sai oman kertomansa mukaan ostettua poliisilta.
Palstan sääntöjen mukaan tänne voi kirjoittaa nimimerkillä. Se, että marqiisi on päätynyt käyttämään nimimerkkinään omaa nimeään kun hänen henkilöllisyytensä oli hänen oman kertomansa mukaan paljastunut jollakin jippii- tai hurahuhhahhei-palstalla, ei velvoita ketään muuta toimimaan samoin.
Kirjoitit kuitenkin, että joitakin voisi kiinnostaa kysyä mitä olen jollakin kirjoituksella tarkoittanut. Näyttää siltä, että olit väärässä."Kirjoitit kuitenkin, että joitakin voisi kiinnostaa kysyä mitä olen jollakin kirjoituksella tarkoittanut. Näyttää siltä, että olit väärässä. "
Missä sinun sisäinen duudsonisi on?
Ei muuta kuin annat nimesi ja peliin mukaan, ja jos todellakin käy niin ettei kukaan ole kiinnostunut kysymään sinulta oikeana henkilönä sitä, mitä olet kirjoittanut, niin myönnän olleeni väärässä. Säännöt olivat nämä, ja ne eivät muutu ihan sinun yksipuolisella tulkinnallasi.
Olet kyllä melkoinen selittelyn mestari, ja sinut tunnetaan siitä. Mutta nyt kun sinulle olisi tarjottu mahdollisuus muuttaa julkisuuskuvaasi uskottavammaksi, kieltäydyt ja pelkurimaisesti alat selitellä.
No se on tuttua sinulle. Pian kai heität jonkin historiallisen knopin, sitten hyökkäät Talaa (sori hyökkäsitkin jo) vastaan, ja pisteeksi alat loputtoman vääntelyn epäolennaisuuksista. - Tapio Rautalapio
C.E. kirjoitti:
"Kirjoitit kuitenkin, että joitakin voisi kiinnostaa kysyä mitä olen jollakin kirjoituksella tarkoittanut. Näyttää siltä, että olit väärässä. "
Missä sinun sisäinen duudsonisi on?
Ei muuta kuin annat nimesi ja peliin mukaan, ja jos todellakin käy niin ettei kukaan ole kiinnostunut kysymään sinulta oikeana henkilönä sitä, mitä olet kirjoittanut, niin myönnän olleeni väärässä. Säännöt olivat nämä, ja ne eivät muutu ihan sinun yksipuolisella tulkinnallasi.
Olet kyllä melkoinen selittelyn mestari, ja sinut tunnetaan siitä. Mutta nyt kun sinulle olisi tarjottu mahdollisuus muuttaa julkisuuskuvaasi uskottavammaksi, kieltäydyt ja pelkurimaisesti alat selitellä.
No se on tuttua sinulle. Pian kai heität jonkin historiallisen knopin, sitten hyökkäät Talaa (sori hyökkäsitkin jo) vastaan, ja pisteeksi alat loputtoman vääntelyn epäolennaisuuksista.Aikamoista selittelyä CE:ltä. kaveri haluaisi vain saada nimeni tietoonsa ties mihin tarkoituksiin, mutta käyttää keppihevosenaan 'kansalaisia, jotka haluaisivat kysyä kirjoituksistani'.
Kysyä voisit minulta nytkin, muttet tee sitä, CE. Sen sijaan luennoit joistakin keksimistäsi säännöistä.
Ei muuta kuin annat nimesi ja osoitteesi peliin mukaan, CE! Vai oletko vain pelkurimainen selittelijä niinkuin näyttäisit olevan? Tulisi vähän uskottavuutta julkisuuskuvaasi. - C.E.
Aikamoista selittelyä CE:ltä. kaveri haluaisi vain saada nimeni tietoonsa ties mihin tarkoituksiin, mutta käyttää keppihevosenaan 'kansalaisia, jotka haluaisivat kysyä kirjoituksistani'.
Kysyä voisit minulta nytkin, muttet tee sitä, CE. Sen sijaan luennoit joistakin keksimistäsi säännöistä.
Ei muuta kuin annat nimesi ja osoitteesi peliin mukaan, CE! Vai oletko vain pelkurimainen selittelijä niinkuin näyttäisit olevan? Tulisi vähän uskottavuutta julkisuuskuvaasi."Ei muuta kuin annat nimesi ja osoitteesi peliin mukaan, CE! Vai oletko vain pelkurimainen selittelijä niinkuin näyttäisit olevan? Tulisi vähän uskottavuutta julkisuuskuvaasi. "
No niin, noin sulavasti sitä liikuttiin jo tässä vaiheessa keskustelua vaiheeseen 3. eli loputtomaan viestien epäolennaiseen vääntelyyn ja kääntelyyn. Puuttuisi vielä että kertoisit pakkoruotsin olevan sinulle EVVVK. Oletko nyt ihan varma, ettei ole mitään historiallista tapahtumaa tai epäolennaista yksityiskohtaa joka antaisi sinulle kaipaamasi sivuraiteen paeta kiusallisesta paikasta. - Tapio Rautalapio
C.E. kirjoitti:
"Ei muuta kuin annat nimesi ja osoitteesi peliin mukaan, CE! Vai oletko vain pelkurimainen selittelijä niinkuin näyttäisit olevan? Tulisi vähän uskottavuutta julkisuuskuvaasi. "
No niin, noin sulavasti sitä liikuttiin jo tässä vaiheessa keskustelua vaiheeseen 3. eli loputtomaan viestien epäolennaiseen vääntelyyn ja kääntelyyn. Puuttuisi vielä että kertoisit pakkoruotsin olevan sinulle EVVVK. Oletko nyt ihan varma, ettei ole mitään historiallista tapahtumaa tai epäolennaista yksityiskohtaa joka antaisi sinulle kaipaamasi sivuraiteen paeta kiusallisesta paikasta.Sujuvastihan se CE kiemurtelee itseään vanhaan malliin kiusallisesta paikasta, johon on itsensä taas tunkenut! Ei muuta kuin paqkkoruodzihpakkruodzih!-mantra vaan kehiin ja täydellinen siirtymä pois siitä, mitä hän aiemmin kirjoitti.
Semmoinen pelkurimainen selittelijä näyttäisi olevan tämä CE. Kovasti uhoa ja perusteetonta syyttelyä ja kun tuo surkea asiantila paljastuu niin sitten tyrät rytkyen pöpelikköön pakkoruotsia huutaen..
- Tapio Rautalapio
Yhteenvetona tällä kertaa "totta kaina" esiintyvän multinikin kirjoituksista. Sen sijaan, että pysyisi aiheessa, tämä multinikki alkaa kirjoittelemaan omiaan ja valittelemaan, etten ole kiinnostunut lähtemään hänen mukaansa hänen sivupoluilleen. Sitä hän ei osaa kertoa, miksi hän väheksyy meitä suomenkielisiä.
- Totta kai
Totesin jo aiemmin, mikä saivartelija ja vastuunpakoilija tämä tapiorautalapio onkaan.
Nyt tapiorautalapio alkaa sitten tutun nimittelyn, multinikkeilyn.
tapiorautalapion narsistisuus ja omahyväisyys on tullut esille.
tapiorautalapio välttää näköjään keskustelun, todellisen keskustelun pakkoruotsista ja siitä miksi tapiorautalapio väheksyy suomenkielien enemmistön tahtoa lakkauttaa turhake, pakkoruotsi.
tapiorautalapion on turha puhua asiallisesta keskustelusta, kun tapiorautalapio ei ymmärrä ko sanan suomenkielistä merkitystä.
Muutenhan tämä höpötys on sitä tapiorautalapio päätöntä älinää.
Näköjään Heikki Talan nimittely anonyymisti on sitten tapiorautalapion suurin saavutus, omasta mielestään. - Tapio Rautalapio
Totta kai kirjoitti:
Totesin jo aiemmin, mikä saivartelija ja vastuunpakoilija tämä tapiorautalapio onkaan.
Nyt tapiorautalapio alkaa sitten tutun nimittelyn, multinikkeilyn.
tapiorautalapion narsistisuus ja omahyväisyys on tullut esille.
tapiorautalapio välttää näköjään keskustelun, todellisen keskustelun pakkoruotsista ja siitä miksi tapiorautalapio väheksyy suomenkielien enemmistön tahtoa lakkauttaa turhake, pakkoruotsi.
tapiorautalapion on turha puhua asiallisesta keskustelusta, kun tapiorautalapio ei ymmärrä ko sanan suomenkielistä merkitystä.
Muutenhan tämä höpötys on sitä tapiorautalapio päätöntä älinää.
Näköjään Heikki Talan nimittely anonyymisti on sitten tapiorautalapion suurin saavutus, omasta mielestään.Onko multinikkitottakailla mitään muuta annettavaa kuin anonyymiä nimittelyä?
Kertoisi edes miksi hän väheksyy meitä suomenkielisiä! - Toki on
Onko multinikkitottakailla mitään muuta annettavaa kuin anonyymiä nimittelyä?
Kertoisi edes miksi hän väheksyy meitä suomenkielisiä!Anonyymi raukka tapiorautalapio jatkaa tällä sivuraidelinjalla.
Selkeä kysymys:
Miksi väheksyt meitä suomenkielisiä, jotka haluamme poistaa pakkoruotsin ?
Tätä ei yksinkertaisemmin pysty esittämään, mutta olen varma, että tapiorautalapio ei tälläkään kertaa vastaa selkeään kysymykseen.
Mutta kysytään sitten, kun tapiorautalapio, anonyymi, jatkaa tuota höpinää; höliset multinikeistä, tarikoita siis näitä omia aliaksiasi, kuten rautaako, ankdam.... ?
tapiorautalapiolla ei ole suoraselkäisyyttä vastata tähän pakkoruotsiin liittyvään keskusteluun mitään asiapitoista. - Tapio Rautalapio
Toki on kirjoitti:
Anonyymi raukka tapiorautalapio jatkaa tällä sivuraidelinjalla.
Selkeä kysymys:
Tätä ei yksinkertaisemmin pysty esittämään, mutta olen varma, että tapiorautalapio ei tälläkään kertaa vastaa selkeään kysymykseen.
Mutta kysytään sitten, kun tapiorautalapio, anonyymi, jatkaa tuota höpinää; höliset multinikeistä, tarikoita siis näitä omia aliaksiasi, kuten rautaako, ankdam.... ?
tapiorautalapiolla ei ole suoraselkäisyyttä vastata tähän pakkoruotsiin liittyvään keskusteluun mitään asiapitoista.Selkeä kysymys, arvoisa multinikki:
Miksi v'äheksyt meitä suomenkielisiä?
Tätä ei yksinkertaisemmin pysty esittämään, mutta taattua on, ettei multinikillä ole selkärantaa vastata!
Ja multinikiksi kutsun sinua siitä yksikertaisesta syystä, että käytät monia nikkejä. Toki on kirjoitti:
Anonyymi raukka tapiorautalapio jatkaa tällä sivuraidelinjalla.
Selkeä kysymys:
tapiorautalapiolla ei ole suoraselkäisyyttä vastata tähän pakkoruotsiin liittyvään keskusteluun mitään asiapitoista.Mikä ihme teitä negafennoja vaivaa kun teilllä on niin pakottava tarve pyrkiä niputtamaan Rautalapio, rautaako? ja meikäläinen yhdeksi ja samaksi henkilöksi? Me kirjoitamme vakinikeillä, jokaisella meistä on taattu, ikioma tyylimme kirjoittaa, kirjoitamme aina samalla nikillä (minä joskus myös Ank dam) Se lienee taas sitä maagista ajattelua jolla te itseänne lohdutatte ja petätte, kuvitellen että te olette Suomen kansa ja meitä on vain yksi. Olette hoopoja!
- rautaako?
Ankdam kirjoitti:
Mikä ihme teitä negafennoja vaivaa kun teilllä on niin pakottava tarve pyrkiä niputtamaan Rautalapio, rautaako? ja meikäläinen yhdeksi ja samaksi henkilöksi? Me kirjoitamme vakinikeillä, jokaisella meistä on taattu, ikioma tyylimme kirjoittaa, kirjoitamme aina samalla nikillä (minä joskus myös Ank dam) Se lienee taas sitä maagista ajattelua jolla te itseänne lohdutatte ja petätte, kuvitellen että te olette Suomen kansa ja meitä on vain yksi. Olette hoopoja!
On aika iroonista että nettifennot voivat sekoittaaminun hoonosoomeni ja pikakirjoitustreenaamisesta johtuvia lukuisia kirjoitusvirheitä, sekä hiukan oudosti laukkaavaa logiikkaani nimimerkkeihin ankdam tai rautalapio.
Mutta outohan on koko soppa lähtien siitä että väittävät ajavansa "kielivapautta", mutt sen sijaan että tkisivät niin he hyökkäävät niiden kimpuun jotka luultavasti viimeisimpinä kääntyvät heidän kannalleen. Sellainen vain johtaa turhaan eripuraan ja mitä luultavimmin kovempaan vastustukseen.
Jos oikeasti ajavat kielivapautta heidän tulisi pikemminkin olla käärmeisään PS:e. Nehän sai valtavan jytkyn ja on ainoa pulue joka on muiden kanssa eri mieltä tässäkin asiassa. Heidän puolueensahan petti heidät surkeasti, jättäytymällä tekosyyhyn vedoten pois hallituksesta. Sen johdosta mm. kaksikielisyys kaikkienensa on nyt myötätuulessa.
Minusta tuntuu että eripura ja vihoittelu onkin itse pääasia, ja pakkoruotsi vain veruke.
Näiden n - Nettisuom. (-fenno)
rautaako? kirjoitti:
On aika iroonista että nettifennot voivat sekoittaaminun hoonosoomeni ja pikakirjoitustreenaamisesta johtuvia lukuisia kirjoitusvirheitä, sekä hiukan oudosti laukkaavaa logiikkaani nimimerkkeihin ankdam tai rautalapio.
Mutta outohan on koko soppa lähtien siitä että väittävät ajavansa "kielivapautta", mutt sen sijaan että tkisivät niin he hyökkäävät niiden kimpuun jotka luultavasti viimeisimpinä kääntyvät heidän kannalleen. Sellainen vain johtaa turhaan eripuraan ja mitä luultavimmin kovempaan vastustukseen.
Jos oikeasti ajavat kielivapautta heidän tulisi pikemminkin olla käärmeisään PS:e. Nehän sai valtavan jytkyn ja on ainoa pulue joka on muiden kanssa eri mieltä tässäkin asiassa. Heidän puolueensahan petti heidät surkeasti, jättäytymällä tekosyyhyn vedoten pois hallituksesta. Sen johdosta mm. kaksikielisyys kaikkienensa on nyt myötätuulessa.
Minusta tuntuu että eripura ja vihoittelu onkin itse pääasia, ja pakkoruotsi vain veruke.
Näiden nTeitä nettisvekoja on täällä kahta sortimenttia: evvk-sorttisia ovat Ankdam ja Rautalapio; sinä, rautaako?, olet avoimesti pakkoruotsin puolustaja. Lisäksi suostut väittelemään pakkoruotsin perusteluistasi. Rautalapio ja Ankdam ovat ehkä oikeammin kaappipakkoruotsittajia, joista ei ota pirukaan selvää, minkälajin kielisotureita (Rautalapion ja Wikipedian Frankin mielisana) he lopulta ovat.
Kun Niinistö vakuuttaa, että ruotsin opetus säilyy, hän sanoo itsestään selvän asian, jota vapaa kielivalinta tarkoittaa: ruotsin kieli sopii yhdeksi monista kielistä vapaasti valittavaksi Suomen kouluissa. Se asema hyvin riittää pienen vähemmistön iloksi.
Sinulle, “rautaako?”, pakkosuomi on luonnollisista syistä välttämättömyys, mutta enemmistölle haluat tehdä ruotsin kielestä välttämättömyyden pakkokeinoin kaikkien pakkoruotsittajien tavoin. Sinun logiikkasi mukaan kaksi kolmasosaa suomalaista on mielipiteineen pakkoruotsista väärässä.
Pakkoruotsiasiassa enemmistö vastustaa RKP:n ja muiden puolueiden pakkoruotsittajia. Puolueet ovat selvästi jakautuneet jo kahteen leiriin. Täällä netissä pakkoruotsista ottelua käyvät nettifennot ja nettisvekot. Ottelulla on vahvat perinteet. Svekopuoli on kuulunut perinteiseti häviäjiin. Onko sinusta hyväksi häviäjäksi? - Tapio Rautalapio
Nettisuom. (-fenno) kirjoitti:
Teitä nettisvekoja on täällä kahta sortimenttia: evvk-sorttisia ovat Ankdam ja Rautalapio; sinä, rautaako?, olet avoimesti pakkoruotsin puolustaja. Lisäksi suostut väittelemään pakkoruotsin perusteluistasi. Rautalapio ja Ankdam ovat ehkä oikeammin kaappipakkoruotsittajia, joista ei ota pirukaan selvää, minkälajin kielisotureita (Rautalapion ja Wikipedian Frankin mielisana) he lopulta ovat.
Kun Niinistö vakuuttaa, että ruotsin opetus säilyy, hän sanoo itsestään selvän asian, jota vapaa kielivalinta tarkoittaa: ruotsin kieli sopii yhdeksi monista kielistä vapaasti valittavaksi Suomen kouluissa. Se asema hyvin riittää pienen vähemmistön iloksi.
Sinulle, “rautaako?”, pakkosuomi on luonnollisista syistä välttämättömyys, mutta enemmistölle haluat tehdä ruotsin kielestä välttämättömyyden pakkokeinoin kaikkien pakkoruotsittajien tavoin. Sinun logiikkasi mukaan kaksi kolmasosaa suomalaista on mielipiteineen pakkoruotsista väärässä.
Pakkoruotsiasiassa enemmistö vastustaa RKP:n ja muiden puolueiden pakkoruotsittajia. Puolueet ovat selvästi jakautuneet jo kahteen leiriin. Täällä netissä pakkoruotsista ottelua käyvät nettifennot ja nettisvekot. Ottelulla on vahvat perinteet. Svekopuoli on kuulunut perinteiseti häviäjiin. Onko sinusta hyväksi häviäjäksi?Tuhannen nicin kaappihurrivihanlietsoja on näköjään löytänyt kiireisestä hurrivihanlietsonta-aikataulustaan raon vastustaa rakasta pakkoruotsiaan! Aivan mainiota! Good for him!
- Nettisuom. (-fenno)
Tuhannen nicin kaappihurrivihanlietsoja on näköjään löytänyt kiireisestä hurrivihanlietsonta-aikataulustaan raon vastustaa rakasta pakkoruotsiaan! Aivan mainiota! Good for him!
Osuiko sinuun, kuomaseni? Ymmärrän kyllä, että kielisoturin hommasi käy entistä raskaammaksi. Myötätuntoni on puolellasi.
- Tapio Rautalapio
Osuiko sinuun, kuomaseni? Ymmärrän kyllä, että kielisoturin hommasi käy entistä raskaammaksi. Myötätuntoni on puolellasi.
Huomaan, että tuhannen nicin kaappihurrivihanlietsoja hykerteli tyytyväisyydestä kun satuin osumaan noin oikeaan hänen keskeisestä agendastaan, jonka parissa aika menee niin tarkkaan, ettei hän oikein ehdi levittää pakkoruotsisavuverhoaan.
- Nettisuom. (-fenno)
Huomaan, että tuhannen nicin kaappihurrivihanlietsoja hykerteli tyytyväisyydestä kun satuin osumaan noin oikeaan hänen keskeisestä agendastaan, jonka parissa aika menee niin tarkkaan, ettei hän oikein ehdi levittää pakkoruotsisavuverhoaan.
Sinä, kuomaseni, kätkeydyt evvk-savuverhosi suojaan pysyvästi ja sieltä verhon rakosista heittelet vääristeleviä valheita Frankin ja Maaritin reseptiä noudattaen ja siten kerjäät hurrivihaa.
Oliko Ruotsilla mielestäsi virallista kielipolitiikkaa ennen sen kielilakia? Wiki-lainauksellasi yritit väittää, että oli. - Tapio Rautalapio
Sinä, kuomaseni, kätkeydyt evvk-savuverhosi suojaan pysyvästi ja sieltä verhon rakosista heittelet vääristeleviä valheita Frankin ja Maaritin reseptiä noudattaen ja siten kerjäät hurrivihaa.
Oliko Ruotsilla mielestäsi virallista kielipolitiikkaa ennen sen kielilakia? Wiki-lainauksellasi yritit väittää, että oli.Olisi kyllä jotenkin ymmärrettävämpää, jos osaisit jotenkin perustella väitteesi vääristelevien valheiden heittelystä.
Marqiisisi yritti väittää, että Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikka oli sellaista, että vanhuksia pistettiin turpaan vaikka todellisuudessa siellä pistettiin turpaan sellaisia, jotka yrittivät rajoittaa oman kielen käyttöä. Ei vanhusta pistettykään turpaan. Marqiisillekin annettiin rahaa. - Nettisuom. (-fenno)
Olisi kyllä jotenkin ymmärrettävämpää, jos osaisit jotenkin perustella väitteesi vääristelevien valheiden heittelystä.
Marqiisisi yritti väittää, että Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikka oli sellaista, että vanhuksia pistettiin turpaan vaikka todellisuudessa siellä pistettiin turpaan sellaisia, jotka yrittivät rajoittaa oman kielen käyttöä. Ei vanhusta pistettykään turpaan. Marqiisillekin annettiin rahaa.Todellisuudessa Ruotsissa pistettiin molempia turpaan, vanhuksia ja lapsia sekä näitä kaltoin kohdelleita turpaan pistäjiä. Se oli seurausta siitä, ettei Ruotsilla ollut virallista kielipolitiikkaa vielä silloin. Tala oli siis oikeassa ja sinä väärässä.
- Tapio Rautalapio
Todellisuudessa Ruotsissa pistettiin molempia turpaan, vanhuksia ja lapsia sekä näitä kaltoin kohdelleita turpaan pistäjiä. Se oli seurausta siitä, ettei Ruotsilla ollut virallista kielipolitiikkaa vielä silloin. Tala oli siis oikeassa ja sinä väärässä.
Nyt on ilmeisesti päästy siihen, että tuhannen nicin kaappihurrivihanlietsojan mukaan Suomessa tehtävät lainvastaisuudet ovat Suomen tasavallan politiikkaa. Näinhän asia täytynee nähdä, jos Ruotsissa tehtyjä lainvastaisia tekoja voidaan pitää Ruotsin kuningaskunnan politiikkana.
Onkohan tuhannen nicin kaappihurrivihanlietsoja nyt aivan varma, että haluaa väittää marqiisinsa tarkoittaneen juuri tuota? - Nettisuom. (-fenno)
Nyt on ilmeisesti päästy siihen, että tuhannen nicin kaappihurrivihanlietsojan mukaan Suomessa tehtävät lainvastaisuudet ovat Suomen tasavallan politiikkaa. Näinhän asia täytynee nähdä, jos Ruotsissa tehtyjä lainvastaisia tekoja voidaan pitää Ruotsin kuningaskunnan politiikkana.
Onkohan tuhannen nicin kaappihurrivihanlietsoja nyt aivan varma, että haluaa väittää marqiisinsa tarkoittaneen juuri tuota?Voi, kuomaseni, lainvastaisia tekoja kielipolitiikassa osataan tehdä kaikkialla maailmassa, varsinkin yhteiskunnassa, jossa ei ole ollut virallista kielipolitiikkaa määrittelemässä kielipolitiikan lainvastaisuuksia, kuten Ruotsissa turpaanpistämisjuttuen aikana, jolloin sekä turpaan pistetyt että turpaan pistäjät saivat turpaansa, kuten sinäkin olet havainnut.
Pysytään nyt toistaiseksi tuolloisen Ruotsin tekemisissä, joista Tala kirjoitti. Olet täydellisesti epäonnistunut hurrivihan kerjäämisessäsi vääristelevin tiedoin. Mitä sinä, markiisien markiisi, siis tarkoitat niin sanotun markiisisi tarkoittaneen? Sinähän olet aivan humaltunut markiiseista, kuomaseni. Pyritkö sinäkin aatelistoon peräti? - Tapio Rautalapio
Voi, kuomaseni, lainvastaisia tekoja kielipolitiikassa osataan tehdä kaikkialla maailmassa, varsinkin yhteiskunnassa, jossa ei ole ollut virallista kielipolitiikkaa määrittelemässä kielipolitiikan lainvastaisuuksia, kuten Ruotsissa turpaanpistämisjuttuen aikana, jolloin sekä turpaan pistetyt että turpaan pistäjät saivat turpaansa, kuten sinäkin olet havainnut.
Pysytään nyt toistaiseksi tuolloisen Ruotsin tekemisissä, joista Tala kirjoitti. Olet täydellisesti epäonnistunut hurrivihan kerjäämisessäsi vääristelevin tiedoin. Mitä sinä, markiisien markiisi, siis tarkoitat niin sanotun markiisisi tarkoittaneen? Sinähän olet aivan humaltunut markiiseista, kuomaseni. Pyritkö sinäkin aatelistoon peräti?Marqiisi kirjoitti Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikasta ja nyt tuhannen nicin kaappihurrivihanlietsoja on jo kertonut, ettei Ruotsilla edes ollut kielipoltiikkaa ja siten ilmoittanut marqiisin kirjoittaneen sellaisesta, jota ei ollut.
Samalla hän kuitenkin väittää, että yksittäisten henkilöiden lainvastaiset teot olivat sitä Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikkaa, jota siis ei ollut.
Tekojen tekijät eivät edustaneet Ruotsin kuningaskuntaa, vaan itseään - aivan yhtä paljon suomalainen lainrikkoja edustaa Suomen tasavaltaa, jonka lakia rikkoo.
Vaikuttaa siltä, että tuhannen nicin kaappimarqiisin ajattelussa suomalainen murhaaja toteuttaa Suomen tasavallan politiikkaa. Tosin hän samalla varmaan kiistäisi sen politiikan olemassaolon vaikka olisi juuri kirjoittanut siitä.
(Semmoinen sivuhuomautus tässä, että jos Ruotsin valtio pisti jotakuta turpaan, kuten tuhannen nicin kaappihuru kirjoittaa, niin sen turpaan pistämisen täytyi perustua lakiin kuten valtion viranomaisten toimien on aina perustuttava) - Nettisuom. (-fenno)
Marqiisi kirjoitti Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikasta ja nyt tuhannen nicin kaappihurrivihanlietsoja on jo kertonut, ettei Ruotsilla edes ollut kielipoltiikkaa ja siten ilmoittanut marqiisin kirjoittaneen sellaisesta, jota ei ollut.
Samalla hän kuitenkin väittää, että yksittäisten henkilöiden lainvastaiset teot olivat sitä Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikkaa, jota siis ei ollut.
Tekojen tekijät eivät edustaneet Ruotsin kuningaskuntaa, vaan itseään - aivan yhtä paljon suomalainen lainrikkoja edustaa Suomen tasavaltaa, jonka lakia rikkoo.
Vaikuttaa siltä, että tuhannen nicin kaappimarqiisin ajattelussa suomalainen murhaaja toteuttaa Suomen tasavallan politiikkaa. Tosin hän samalla varmaan kiistäisi sen politiikan olemassaolon vaikka olisi juuri kirjoittanut siitä.
(Semmoinen sivuhuomautus tässä, että jos Ruotsin valtio pisti jotakuta turpaan, kuten tuhannen nicin kaappihuru kirjoittaa, niin sen turpaan pistämisen täytyi perustua lakiin kuten valtion viranomaisten toimien on aina perustuttava)Oliko, kuomaseni, Ruotsilla mielestäsi virallista (huomaa: virallista) kielipolitiikkaa turpaanpistojuttujen aikaan?
- Tapio Rautalapio
Oliko, kuomaseni, Ruotsilla mielestäsi virallista (huomaa: virallista) kielipolitiikkaa turpaanpistojuttujen aikaan?
Marqiisi siis kirjouitti kielipolitiikasta, jota ei ollut. mutta jota Ruotsin kuningaskunta noudatti. vaikka sitä politiikkaa ei ollut ja oikeastaan marrqiisi ei kirjoittanutkaan Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikasta. vaan nimitti yksittäisten hurujen (ruotsalaisuudenliittolaisten?) toimia Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikaksi, jota siis ei oikeastaan ollut vaikka marqiisi kirjoitti että oli?
Yhtä syvälle suohon kuin nyt ei ole tuhannen nikin nettisuokaan ennen vielä itseään selittänyt vaikka melkoinen sekoilumaestro onkin. - Nettisuom. (-fenno)
Marqiisi siis kirjouitti kielipolitiikasta, jota ei ollut. mutta jota Ruotsin kuningaskunta noudatti. vaikka sitä politiikkaa ei ollut ja oikeastaan marrqiisi ei kirjoittanutkaan Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikasta. vaan nimitti yksittäisten hurujen (ruotsalaisuudenliittolaisten?) toimia Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikaksi, jota siis ei oikeastaan ollut vaikka marqiisi kirjoitti että oli?
Yhtä syvälle suohon kuin nyt ei ole tuhannen nikin nettisuokaan ennen vielä itseään selittänyt vaikka melkoinen sekoilumaestro onkin.Evvk-nettilapio tulkitsee rakkaan markiisinsa kautta näin sekavaksi Ruotsissa vallinneen kielipoliittisen tilanteen ennen sen kielilakia: "Marqiisi siis kirjouitti kielipolitiikasta, jota ei ollut. mutta jota Ruotsin kuningaskunta noudatti. vaikka sitä politiikkaa ei ollut ja oikeastaan marrqiisi ei kirjoittanutkaan Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikasta. vaan nimitti yksittäisten hurujen (ruotsalaisuudenliittolaisten?) toimia Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikaksi, jota siis ei oikeastaan ollut vaikka marqiisi kirjoitti että oli?"
Olipa todella sekavassa tilassa Ruotsin kielipolitiikka, joka olikin evvk-nettilapion todistuksen mukaan valtion sijasta yksittäisten hurujen käsissä ennen Ruotsin kielilakia. Sellaista käytäntöä Ruotsissa noudatettiin kielipolitiikassa. Huh, huh sentään!
Tala oli oikeassa ja evvk-nettilapio väärässä. - Tapio Rautalapio
Evvk-nettilapio tulkitsee rakkaan markiisinsa kautta näin sekavaksi Ruotsissa vallinneen kielipoliittisen tilanteen ennen sen kielilakia: "Marqiisi siis kirjouitti kielipolitiikasta, jota ei ollut. mutta jota Ruotsin kuningaskunta noudatti. vaikka sitä politiikkaa ei ollut ja oikeastaan marrqiisi ei kirjoittanutkaan Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikasta. vaan nimitti yksittäisten hurujen (ruotsalaisuudenliittolaisten?) toimia Ruotsin kuningaskunnan kielipolitiikaksi, jota siis ei oikeastaan ollut vaikka marqiisi kirjoitti että oli?"
Olipa todella sekavassa tilassa Ruotsin kielipolitiikka, joka olikin evvk-nettilapion todistuksen mukaan valtion sijasta yksittäisten hurujen käsissä ennen Ruotsin kielilakia. Sellaista käytäntöä Ruotsissa noudatettiin kielipolitiikassa. Huh, huh sentään!
Tala oli oikeassa ja evvk-nettilapio väärässä."Olipa todella sekavassa tilassa Ruotsin kielipolitiikka"
Ei, vaan sekavassa tilassa oli tuhannen nicin kaappisecon yritys pelastaa armas marqiisinsa pahasta pulasta, johon tämä ajoi itsensä kirjoittamalla täysin höpöjä yrittäessään taas kerran mustamaalata naapurimaata.
Tuhannen nicin aarnoltin tulkinnassa yksittäisten ihmisten teot ovatkin valtion tekoja, mikä on tietysti täysin käsittämätön tulkinta. Hänen mukaansa myös kielipolitiikka onkin yksittäisten ihmisten toimintaa vaikka ainakin kohtuullisen yleisesti hyväksyttyjen määritelmien mukaan se on valtion toimintaa. No, voi sun! - Nettisuom. (-fenno)
"Olipa todella sekavassa tilassa Ruotsin kielipolitiikka"
Ei, vaan sekavassa tilassa oli tuhannen nicin kaappisecon yritys pelastaa armas marqiisinsa pahasta pulasta, johon tämä ajoi itsensä kirjoittamalla täysin höpöjä yrittäessään taas kerran mustamaalata naapurimaata.
Tuhannen nicin aarnoltin tulkinnassa yksittäisten ihmisten teot ovatkin valtion tekoja, mikä on tietysti täysin käsittämätön tulkinta. Hänen mukaansa myös kielipolitiikka onkin yksittäisten ihmisten toimintaa vaikka ainakin kohtuullisen yleisesti hyväksyttyjen määritelmien mukaan se on valtion toimintaa. No, voi sun!Ruotsin valtiolla ei ollut virallista kielipolitiikkaa ennen sen kielilakia.
Siksi Ruotsin valtio tuli huomaamattaan ulkoistaneeksi kielipolitiikkansa huru-ukoille ajattelematta sen seurauksia? Seuraukset olivat varsin karmeita Pohjois-Ruotsissa maaherra Ragnar Lassinantin todistuksen mukaan.
Olet sotkenut itsesi aika pahaan liemeen lähtiessäsi peitsi ojossa Talan kimppuun turpaanvetojutussasi.
Tala oli oikeassa ja sinä, evvk-nettilapio, väärässä. Nyt on sitten tauon aika tällä kertaa. - Tapio Rautalapio
Ruotsin valtiolla ei ollut virallista kielipolitiikkaa ennen sen kielilakia.
Siksi Ruotsin valtio tuli huomaamattaan ulkoistaneeksi kielipolitiikkansa huru-ukoille ajattelematta sen seurauksia? Seuraukset olivat varsin karmeita Pohjois-Ruotsissa maaherra Ragnar Lassinantin todistuksen mukaan.
Olet sotkenut itsesi aika pahaan liemeen lähtiessäsi peitsi ojossa Talan kimppuun turpaanvetojutussasi.
Tala oli oikeassa ja sinä, evvk-nettilapio, väärässä. Nyt on sitten tauon aika tällä kertaa.Ruotsin valtion toimet huru-ukkoja (ruotsalaisuudenliittolaisia?) kohtaan eivät vaikuta laisinkaan siltä kuin jotain olisi ulkoistettu. Siksipä tuhannen nicin nettisecon pähkähullu yritys pelastaa marqiisinsa kuulostaakin juuri siltä mitä se onkin eli pähkähullulta.
- Just det55
Selkeä kysymys, arvoisa multinikki:
Miksi v'äheksyt meitä suomenkielisiä?
Tätä ei yksinkertaisemmin pysty esittämään, mutta taattua on, ettei multinikillä ole selkärantaa vastata!
Ja multinikiksi kutsun sinua siitä yksikertaisesta syystä, että käytät monia nikkejä.Etkö osaa lukea suomenkieltä, suomenruotsalainen?
Eikö ruotsalaiseen sivistykseen kuulukaan, se ,että ensin vastataan kysyjän kysymyksiin, sitten aletaan esittämään omia ?
Ainakaan sinulla siihen ei ole käytöstapoja.
Mitä tulee multinikkeihin, niitähän sinulla on täällä useampia sivupersoonia, kuten ankka, rautaako? yms. - Tapio Rautalapio
Just det55 kirjoitti:
Etkö osaa lukea suomenkieltä, suomenruotsalainen?
Eikö ruotsalaiseen sivistykseen kuulukaan, se ,että ensin vastataan kysyjän kysymyksiin, sitten aletaan esittämään omia ?
Ainakaan sinulla siihen ei ole käytöstapoja.
Mitä tulee multinikkeihin, niitähän sinulla on täällä useampia sivupersoonia, kuten ankka, rautaako? yms."Etkö osaa lukea suomenkieltä, suomenruotsalainen?"
Näyttää siltä, ettet ymmärrä suomen kieltä, hyvä just det55. En lähde arvailemaan, minkä kielinen olet. Voihan olla, että se johtuu netti fennoudesta.
Mitä tulee multinikkeihin niin sinulla niitä ainakin on koskapa nyt käyttämällä nikilläsi palstalle on lähetetty tasan yksi (1) viesti ja vaikuttaa siltä, ettet kuitenkaan ole ensikertalainen.
- Nettisuom. (-fenno)
"Tiedustelin, miksi et voisi kysyä sitä jo nyt? Siis ennen kuin marqiisi on ostanut henkilötietoni?"
Ovatko henkilötietosi myynnissä ja siten ostettavissa. Sinulta ostettavissa?- Tapio Rautalapio
Henkilötietojeni markkina-arvo näyttäisi kohtuullisen hyvältä kun tuhannen nicin aarnolttikin niitä tiedustelee, mistä ne voisi ostaa.
- galsten
Henkilötietojeni markkina-arvo näyttäisi kohtuullisen hyvältä kun tuhannen nicin aarnolttikin niitä tiedustelee, mistä ne voisi ostaa.
Henkilötietojasi suurempi markkina-arvo olisi rehellisellä mielipiteelläsi pakkoruotsista.
- Tapio Rautalapio
galsten kirjoitti:
Henkilötietojasi suurempi markkina-arvo olisi rehellisellä mielipiteelläsi pakkoruotsista.
Mielenkiintoista, minuahan pidetään näköjään melkoisena mielipidevaikuttajana :)
- Toki on
Mielenkiintoista, minuahan pidetään näköjään melkoisena mielipidevaikuttajana :)
"Mielenkiintoista, minuahan pidetään näköjään melkoisena mielipidevaikuttajana :)"
Ei pidetä.
Ei melkoisena, eikä edes minkäänlaisena mielipidevaikuttajana.
Et kykene antamaaan mitään asiallista kannanottoa mihinkään pakkoruotsiin liittyävään asiaan, joten on ihan turha seisoa peilin edessä kuvittelemassa itsestäsi liikoja. - galsten
Kaikki on suhteellista ja kenenkä tahansa mielipide pakkoruotsista on arvokkaampi kuin henkilöllisyytesi.
- Tapio Rautalapio
galsten kirjoitti:
Kaikki on suhteellista ja kenenkä tahansa mielipide pakkoruotsista on arvokkaampi kuin henkilöllisyytesi.
No jaa. Nimimerkki CE tuossa uskoi, että useampikin kansalainen haluaisi tietää henkilöllisyyteni. Kuulemma kysymyksien esittämistä varten. Sillä tavalla CE yritti pelotella. Tiedossahan on, mitä tapahtuu, jos marqiisi saa henkilötietoja ostettua.
Ehdotin hänelle, että voisihan niitä kysymyksiä esittää muutenkin. Mutta ei CEllä ollutkaan mitään kysyttävää.
Olisiko muilla? Siis kysynyksiä siitä, mitä olen milläkin tekstilläni tarkoittanut. Come on! - Nettisuom. (-fenno)
No jaa. Nimimerkki CE tuossa uskoi, että useampikin kansalainen haluaisi tietää henkilöllisyyteni. Kuulemma kysymyksien esittämistä varten. Sillä tavalla CE yritti pelotella. Tiedossahan on, mitä tapahtuu, jos marqiisi saa henkilötietoja ostettua.
Ehdotin hänelle, että voisihan niitä kysymyksiä esittää muutenkin. Mutta ei CEllä ollutkaan mitään kysyttävää.
Olisiko muilla? Siis kysynyksiä siitä, mitä olen milläkin tekstilläni tarkoittanut. Come on!"Siis ennen kuin marqiisi on ostanut henkilötietoni?"
Ovatko henkilötietosi myynnissä ja siten ostettavissa. Sinulta ostettavissa? - Tapio Rautalapio
"Siis ennen kuin marqiisi on ostanut henkilötietoni?"
Ovatko henkilötietosi myynnissä ja siten ostettavissa. Sinulta ostettavissa?"Ovatko henkilötietosi myynnissä ja siten ostettavissa. Sinulta ostettavissa?"
Henkilötietojeni markkina-arvo näyttäisi kohtuullisen hyvältä kun tuhannen nicin aarnolttikin niitä tiedustelee, mistä ne voisi ostaa. - galsten
"Ovatko henkilötietosi myynnissä ja siten ostettavissa. Sinulta ostettavissa?"
Henkilötietojeni markkina-arvo näyttäisi kohtuullisen hyvältä kun tuhannen nicin aarnolttikin niitä tiedustelee, mistä ne voisi ostaa."Henkilötietojeni markkina-arvo näyttäisi kohtuullisen hyvältä kun tuhannen nicin aarnolttikin niitä tiedustelee, mistä ne voisi ostaa."
Henkilötietojesi markkina-arvo suorastaan pomppaa ylöspäin kun pakkoruotsi poistuu, ihmiset kun ovat usein vahingoniloisia. Toisaalta hinta voi sen jälkeen jopa romahtaa, koska kielivapaus on niin paljon suurempi asia kuin jonkun tyhjäntoimittajan äärimäistä pettymystä osoittava ilme.
Vaikka moni olisikin kiinnostunut henkilöllisyydestäsi, niin vielä paljon useampi on kiinnostunut mielipiteestäsi pakkoruotsin suhteen. - galsten
Olisiko muilla? Siis kysynyksiä siitä, mitä olen milläkin tekstilläni tarkoittanut. Come on!"Olisiko muilla? Siis kysynyksiä siitä, mitä olen milläkin tekstilläni tarkoittanut. Come on!"
Kyllä se tiedetään, että tekstisi tarkoittavat pakkoruotsikysymyksen välttelyä.
Porukkaa kiinnostaa enemmän se mistä et halua kirjoittaa. - Tapio Rautalapio
galsten kirjoitti:
"Olisiko muilla? Siis kysynyksiä siitä, mitä olen milläkin tekstilläni tarkoittanut. Come on!"
Kyllä se tiedetään, että tekstisi tarkoittavat pakkoruotsikysymyksen välttelyä.
Porukkaa kiinnostaa enemmän se mistä et halua kirjoittaa.Galsten hyvä, minähän kirjoitan ihan samouista asioista kuin muutkin palstalla.
- galsten
Galsten hyvä, minähän kirjoitan ihan samouista asioista kuin muutkin palstalla.
Esitä joku kirjoituksesi pakkoruotsista.
- Tapio Rautalapio
galsten kirjoitti:
Esitä joku kirjoituksesi pakkoruotsista.
Suurin osa palstan kirjoituksista käsittelee aivan muita asioita. Esimerkiksi juuri nyt top kympissä ovat aiheet saamelaisten kansallispäivä, ylen vaalimainos, homo ei lähellä voittoa, stefsn wallin hätkähti jne.
Gtodellisuudessa koulujen ruotsinopetus ei ole keskustelussa mitenkään hallitsevassa asemassa. - galsten
Suurin osa palstan kirjoituksista käsittelee aivan muita asioita. Esimerkiksi juuri nyt top kympissä ovat aiheet saamelaisten kansallispäivä, ylen vaalimainos, homo ei lähellä voittoa, stefsn wallin hätkähti jne.
Gtodellisuudessa koulujen ruotsinopetus ei ole keskustelussa mitenkään hallitsevassa asemassa.Joo, ylen vaalimainoskeskustelussa ei edes viitattu pakkoruotsiin, kaikki samaa mieltä?
- Tapio Rautalapio
galsten kirjoitti:
Joo, ylen vaalimainoskeskustelussa ei edes viitattu pakkoruotsiin, kaikki samaa mieltä?
Huomasit itsekin, ettei koulujen ruotsinopetus ole keskusteluissa mitenkään keskeisessä asemassa.
- galsten
Huomasit itsekin, ettei koulujen ruotsinopetus ole keskusteluissa mitenkään keskeisessä asemassa.
Viime vuonna pakkoruotsi mainittiin tällä palstalla noin 2000 kertaa. Siis pelkkä pakkoruotsi ja lisäksi pitää huomioida muut siihen viittaavat, kuten "koulujen ruotsinopetus" jne. Ei taida olla marginaaliasia.
- Tapio Rautalapio
galsten kirjoitti:
Viime vuonna pakkoruotsi mainittiin tällä palstalla noin 2000 kertaa. Siis pelkkä pakkoruotsi ja lisäksi pitää huomioida muut siihen viittaavat, kuten "koulujen ruotsinopetus" jne. Ei taida olla marginaaliasia.
Montako viesxtiä tälle marginaalipalstalle tuli viime vuonna?
- galsten
Montako viesxtiä tälle marginaalipalstalle tuli viime vuonna?
Koeta laskea!
Olet aivan pelle. Lasketko ensin montako viestiä on tullut tiettyä aihetta koskien ja tietyn määrän täyttyessä kommentoit? Ei, pakkoruotsilapio voi kyllä kommentoida uuteenkin juttuun, mutta ei häneltä monella palstalla kysyttyyn pakkoruotsiasiaan, paitsi nuotin vierestä. - Tapio Rautalapio
galsten kirjoitti:
Koeta laskea!
Olet aivan pelle. Lasketko ensin montako viestiä on tullut tiettyä aihetta koskien ja tietyn määrän täyttyessä kommentoit? Ei, pakkoruotsilapio voi kyllä kommentoida uuteenkin juttuun, mutta ei häneltä monella palstalla kysyttyyn pakkoruotsiasiaan, paitsi nuotin vierestä.En laske. Jos laskeminen on pelleilyn merkki niin huomannet, että sinähän se olit joka laski.
- Åke Wee
Gtodellisuudessa koulujen ruotsinopetus ei ole keskustelussa mitenkään hallitsevassa asemassa.Älä lässytä!
Pakkoruotsi ja koulujen ruotsinopetus ( turhake) on selkeästi tämän palstan aihe. - galsten
En laske. Jos laskeminen on pelleilyn merkki niin huomannet, että sinähän se olit joka laski.
Et laske, vaikka mielestäsi palstalle on tullut liian vähän pakkoruotsia koskevia viestejä, ainakin kommentoitavaksi. Laskinhan minä sinun puolestasi.
- Tapio Rautalapio
Åke Wee kirjoitti:
Älä lässytä!
Pakkoruotsi ja koulujen ruotsinopetus ( turhake) on selkeästi tämän palstan aihe.Mitenkähän lienee, multinikki hyvä, palstan keskustelunaiheiden kärjessä ovat nyt mm Dragsvik, ankdamin ketju, kuntaliitokset, hesari lisää sensuuria, Mustasaaren minimipalkka, Ikean tulos, tulevat vaalit, munsalan soutajat, mamuna tukholmassa jne.
- Tapio Rautalapio
Åke Wee kirjoitti:
Älä lässytä!
Pakkoruotsi ja koulujen ruotsinopetus ( turhake) on selkeästi tämän palstan aihe."Älä lässytä!"
Kukas niistä käytöstavoista taas tuossa hetki sitten... - Tapio Rautalapio
galsten kirjoitti:
Et laske, vaikka mielestäsi palstalle on tullut liian vähän pakkoruotsia koskevia viestejä, ainakin kommentoitavaksi. Laskinhan minä sinun puolestasi.
En laske koska sehän on pelleilyä. Niinhän sinä sanoit. Tähän kai pitäisi lisätä, että olet aivan pelle, mutta yritän välttää loukkauksia. Ja itsestäänselvyyksien toistelua.
Ihan silmämääräisestihän tuon näkee, mikä on palstan aihe ja agenda. Marqiisikin tuossa muuten taas vahvisti, että hänen mielestään ruotsinkieliset suomalaiset ovat IHRAa, likaisia ja heitä on syytä vihata kuten myös ruotsia, Ruotsia ja ruotsalaisia. - galsten
En laske koska sehän on pelleilyä. Niinhän sinä sanoit. Tähän kai pitäisi lisätä, että olet aivan pelle, mutta yritän välttää loukkauksia. Ja itsestäänselvyyksien toistelua.
Ihan silmämääräisestihän tuon näkee, mikä on palstan aihe ja agenda. Marqiisikin tuossa muuten taas vahvisti, että hänen mielestään ruotsinkieliset suomalaiset ovat IHRAa, likaisia ja heitä on syytä vihata kuten myös ruotsia, Ruotsia ja ruotsalaisia.Jos joku heittää uuden aiheen, niin meidän svekolapio ei kommentoi sillä perusteella, että se ei ole hänen mielestään palstan agenda. No, mainitsinhan jo aikaisemmin lapion pitävän huolta siitä, että keskustelukenttä pysyy otollisena hurrivihalle.
- Nettisuom. (-fenno)
Aloituksessasi näin: "- - kysyä sinulta oikeana henkilönä mitä olet milloinkin mahtanut tarkoittaa milläkin provosoivalla kirjoituksellasi."
Ja näin, kuomaseni: "Tiedustelin, miksi et voisi kysyä sitä jo nyt? Siis ennen kuin marqiisi on ostanut henkilötietoni?"
Minä näin 5.2.2012 13:36: "Ovatko henkilötietosi myynnissä ja siten ostettavissa. Sinulta ostettavissa?"
Sinä näin 5.2.2012 14:36: "Henkilötietojeni markkina-arvo näyttäisi kohtuullisen hyvältä kun tuhannen nicin aarnolttikin niitä tiedustelee, mistä ne voisi ostaa." (En kysynyt mitään markkina-arvosta.)
Sitten sinä näin 5.2.2012 15:27: "Olisiko muilla? Siis kysynyksiä siitä, mitä olen milläkin tekstilläni [vaikkapa tällä: 'Siis ennen kuin marqiisi on ostanut henkilötietoni?'] tarkoittanut. Come on!"
Nettisuom. (-fenno) 5.2.2012 17:26 näin: Ovatko henkilötietosi myynnissä ja siten ostettavissa. Sinulta ostettavissa?
Tapio Rautalapio 5.2.2012 17:30: "Henkilötietojeni markkina-arvo näyttäisi kohtuullisen hyvältä kun tuhannen nicin aarnolttikin niitä tiedustelee, mistä ne voisi ostaa."
Pyysit kysymään, mitä olet milläkin tekstilläsi tarkoittanut, tälläkin: "Siis ennen kuin marqiisi on ostanut henkilötietoni?" Mitä siis tarkoitat? Tarkoitatko, että henkilötietosi ovat jostakin ostettavissa. Mistä? Keneltä? Sinultako? - Tapio Rautalapio
"Pyysit kysymään, mitä olet milläkin tekstilläsi tarkoittanut, tälläkin: "Siis ennen kuin marqiisi on ostanut henkilötietoni?" Mitä siis tarkoitat?"
Marqiisi on kertonut hankkivansa tietoonsa toisten kirjoittajien henkilötietoja mm. ostamalla niitä. Muita keinoja näyttäisi olevan arvailu, joka tosin on mennyt aina pahasti pieleen, mikä on tietysti linjassa marqiisin muun kirjoittelun kanssa.
Asioita voi siis tiedustella minulta jo nyt - ennen kuin marqiisi on ostanut henkilötietoni. Ja on varmaan viisaampaakin kysyä jo nyt koska yritän viimeiseen asti varjella henkilöyttäni marqiisilta. Ainakin aiemmin marqiisin ostamia tarkkoja henkilötietoja henkilötunnuksineen on levitelty nettipalstoilla mitä törkeimpien herjausten kera.- C.E.
Ajattelin jo lopettaa oman nimikkoketjun omalta osaltani, mutta tarkennetaan nyt paria asiaa. Siis kyse oli alunperin keskustelu kunnianloukkauksesta ja siitä, kokeeko Tala kunniaansa loukatun.
Jos kokee ja hän tekee asiasta rikosilmoituksen asianomistajana, niin tietenkään hänen ei tarvitse silloin ostaa mitään, vaan oikeudenkäynnin oikeusturvaan kuuluu että molemmat osapuolet esiintyvät tietenkin omilla nimillään, ja tämä pätee samoin esitutkintaan. Riippumatta siitä mihin tulokseen rikostutkinta ja tuomioistuin päättyy, esitutkinta-asiakirjat tuleva julkisiksi, jolloin kaikki halukkaat voivat tilata niitä. Esitutkinnassa tietenkin sitten selvitetään anonyymeille kirjoittelijoille oikea henkilöllisyys.
Tala asianomistajana ja mahdollinen syytetty saavat ihan prosessin oikeusturvaperiaatteiden takia perusteella asiakirjat itselleen.
Asia on siis täysin Talan käsissä, minulle on turhaa meuhkata.
- Tapio Rautalapio
Mikä pistää CE:n aprikoimaan kokeeko marqiisi kunniaansa loukatun ja meuhkaamaan asiasta?
- C.E.
No sinun ainakin kannattaa aprikoida, millaisia tekstejä ja hyökkäyksiä voi tehdä omalla nimellä esiintyvää kohtaan.
Itse sössit, ja hyökkäät minua vastaan kun kerron että asiaan voi liittyä rikosoikeudellisia näkökulmia, joiden selvittämiseen liittyen erään kirjoittajan neuroottisesti suojelema anonyymiteetti voi olla historiaa. - Åke L 5
Rkp:n kennelin rakkikoira sonta lapio jatkaa Tala-sönkötyksiään.
sinä ( huomaa, että aloitin pienellä kirjaimella ) rkp:n kennelin räksytin olet niin mitätön, puskasta kuseksiva rakki, että Talalla tuskin on mitään tarvetta kaltaisesi räkyttimen henkilötietoja edes kysellä.
Tuskin Tala kokee rkp:n kennelin rakin räksytyksen mitenkään kunnianloukkauksena, lähinnä varmaan on huvittunut siitä, että rkp laittaa maksetut piskinsä vinkumaan, ei mitään asiaa pakkoruotsista, vaan sitä tuttua sonta lapiön älämölöä.
Olet pelkkä pieru, sonta lapio, joka haihtuu tuulessa. - Tapio Rautalapio
Åke L 5 kirjoitti:
Rkp:n kennelin rakkikoira sonta lapio jatkaa Tala-sönkötyksiään.
sinä ( huomaa, että aloitin pienellä kirjaimella ) rkp:n kennelin räksytin olet niin mitätön, puskasta kuseksiva rakki, että Talalla tuskin on mitään tarvetta kaltaisesi räkyttimen henkilötietoja edes kysellä.
Tuskin Tala kokee rkp:n kennelin rakin räksytyksen mitenkään kunnianloukkauksena, lähinnä varmaan on huvittunut siitä, että rkp laittaa maksetut piskinsä vinkumaan, ei mitään asiaa pakkoruotsista, vaan sitä tuttua sonta lapiön älämölöä.
Olet pelkkä pieru, sonta lapio, joka haihtuu tuulessa.Olipas siinä pahansisuinen ja -suinen netti fenno! Ja niin uskollinen marqiisilleen!
Tosiasiassa marqiisi kyllä taisi muutama vuosi sitten hyppiä tasajalkaa innosta kun luuli saaneensa henkilöllisyyteni selville.
- Tapio Rautalapio
Miksikähän CE siis meuhkaa niin kovasti marqiisin kunniasta ja hyökkäilee toisia kirjoittajia kohtaan kun kuitenkin päättyy sössimään juttunsa sillä ettei osaa, kykene eikä pysty perustelemaan ensimmäistäkään syytöstään?
Ettei vain tarkoituksena olisi yrittää pelotella toisinajattelevaa kirjoittajaa vaikenemaan? Niin painokkaasti CE vihjailee henkilöllisyyden paljastamisen suuntaan. Ja kaikkihan tiedämme, mitä tapahtuu kun nämä kielisoturit saavat henkilötietoja haltuunsa. - C.E.
"Ettei vain tarkoituksena olisi yrittää pelotella toisinajattelevaa kirjoittajaa vaikenemaan?"
Kuinka se pelottelu olisi edes mahdollista mitään pelkäämätöntä ruotsalaisuuden esitaistelijaa kohtaan. Missä sinua on kielletty keskustelemasta ja pyydetty vaikenemaan? Kuka on pyytänyt?
"Niin painokkaasti CE vihjailee henkilöllisyyden paljastamisen suuntaan. Ja kaikkihan tiedämme, mitä tapahtuu kun nämä kielisoturit saavat henkilötietoja haltuunsa."
En minä ainakaan tiedä mitä kukin tekee tai mitä tapahtuu, arvaillahan voidaan asiasta kuin asiasta. Ja etkö usko suomalaisen oikeuslaitoksen ja poliisin ammattitaitoon, jos et ole syyllistynyt mihinkään, niin silloinhan rehellisellä kansalaisella ei ole mitään pelättävää.- Tapio Rautalapio
"En minä ainakaan tiedä mitä kukin tekee tai mitä tapahtuu, arvaillahan voidaan asiasta kuin asiasta."
Uskon toki, ettei CE kovin paljoa tiedä mistään. Arvailujaankaan ei osaa perustella. Tuo oli siis CE:n kommentti siihen, mitä tapahtuu kun kielisoturit saavat henkilötietoja käsiinsä. Kerron hänelle muistutukseksi, että ainakin niitä henkilötietoja, jotka marqiisi kertoi ostaneensa poliisilta, leviteltiin henkilötunnuksineen ja osoitetietoineen pitkin internetiä todella törkeiden herjausten kera.
Jotain tämän ns. 'kielipoliittisen' keskustelun laadusta kai kertoo jo sekin, ettei kukaan muu kuin itsensä tahattomasti aikoinaan paljastanut marqiisi, halua esiintyä täällä suurin surminkaan omalla nimellään! Vai mistä CE arvelee sen johtuvan? - C.E.
"En minä ainakaan tiedä mitä kukin tekee tai mitä tapahtuu, arvaillahan voidaan asiasta kuin asiasta."
Uskon toki, ettei CE kovin paljoa tiedä mistään. Arvailujaankaan ei osaa perustella. Tuo oli siis CE:n kommentti siihen, mitä tapahtuu kun kielisoturit saavat henkilötietoja käsiinsä. Kerron hänelle muistutukseksi, että ainakin niitä henkilötietoja, jotka marqiisi kertoi ostaneensa poliisilta, leviteltiin henkilötunnuksineen ja osoitetietoineen pitkin internetiä todella törkeiden herjausten kera.
Jotain tämän ns. 'kielipoliittisen' keskustelun laadusta kai kertoo jo sekin, ettei kukaan muu kuin itsensä tahattomasti aikoinaan paljastanut marqiisi, halua esiintyä täällä suurin surminkaan omalla nimellään! Vai mistä CE arvelee sen johtuvan?"Uskon toki, ettei CE kovin paljoa tiedä mistään. Arvailujaankaan ei osaa perustella"
No miksi sitten kysyit?
"Kerron hänelle muistutukseksi, että ainakin niitä henkilötietoja, jotka marqiisi kertoi ostaneensa poliisilta, leviteltiin henkilötunnuksineen ja osoitetietoineen pitkin internetiä todella törkeiden herjausten kera."
Miten tuo minuun liittyy? Asia on sinun ja Talan välinen. Jos on valittamista Talan toiminnasta, niin suosittelen että käännyt hänen puoleensa. Ei se siitä muutu vaikka kuinka minulle valitat.
"Jotain tämän ns. 'kielipoliittisen' keskustelun laadusta kai kertoo jo sekin, ettei kukaan muu kuin itsensä tahattomasti aikoinaan paljastanut marqiisi, halua esiintyä täällä suurin surminkaan omalla nimellään! Vai mistä CE arvelee sen johtuvan? "
Ehkä se johtuu siitä, miten tätä ainoaa omalla nimellään esiintyvää kohdellaan? Mitä luulet? - Tapio Rautalapio
C.E. kirjoitti:
"Uskon toki, ettei CE kovin paljoa tiedä mistään. Arvailujaankaan ei osaa perustella"
No miksi sitten kysyit?
"Kerron hänelle muistutukseksi, että ainakin niitä henkilötietoja, jotka marqiisi kertoi ostaneensa poliisilta, leviteltiin henkilötunnuksineen ja osoitetietoineen pitkin internetiä todella törkeiden herjausten kera."
Miten tuo minuun liittyy? Asia on sinun ja Talan välinen. Jos on valittamista Talan toiminnasta, niin suosittelen että käännyt hänen puoleensa. Ei se siitä muutu vaikka kuinka minulle valitat.
"Jotain tämän ns. 'kielipoliittisen' keskustelun laadusta kai kertoo jo sekin, ettei kukaan muu kuin itsensä tahattomasti aikoinaan paljastanut marqiisi, halua esiintyä täällä suurin surminkaan omalla nimellään! Vai mistä CE arvelee sen johtuvan? "
Ehkä se johtuu siitä, miten tätä ainoaa omalla nimellään esiintyvää kohdellaan? Mitä luulet?On vaikea olla näkemättä yhteyttä sillä, miten aiemmin paljastuneita henkilötietoja on käsitelty ja sillä, miten nimimerkki CE meuhkaa henkilötietojen paljastumisesta palstalla, jossa kaikki kynnelle kykenevät suojautuvat nimimerkkien taakse. Ei se siitä muutu, että CE yrittää selittää itseään asiasta irti. Se liittyy nimimerkkiin CE sillä tavalla, että nimimerkki CE on siitä meuhkannut.
Millä tavalla marqiisia sitten kohdellaan? - Tapio Rautalapio
C.E. kirjoitti:
"Uskon toki, ettei CE kovin paljoa tiedä mistään. Arvailujaankaan ei osaa perustella"
No miksi sitten kysyit?
Ehkä se johtuu siitä, miten tätä ainoaa omalla nimellään esiintyvää kohdellaan? Mitä luulet?""Uskon toki, ettei CE kovin paljoa tiedä mistään. Arvailujaankaan ei osaa perustella"
No miksi sitten kysyit?"
Kaksikin syytä:
- tämä on keskustelupalsta
- halusin antaa CE:llekin tilaisuuden vastata huutoonsa - C.E.
On vaikea olla näkemättä yhteyttä sillä, miten aiemmin paljastuneita henkilötietoja on käsitelty ja sillä, miten nimimerkki CE meuhkaa henkilötietojen paljastumisesta palstalla, jossa kaikki kynnelle kykenevät suojautuvat nimimerkkien taakse. Ei se siitä muutu, että CE yrittää selittää itseään asiasta irti. Se liittyy nimimerkkiin CE sillä tavalla, että nimimerkki CE on siitä meuhkannut.
Millä tavalla marqiisia sitten kohdellaan?"Se liittyy nimimerkkiin CE sillä tavalla, että nimimerkki CE on siitä meuhkannut. "
Kenenhän meuhkaajan avaama tämä koko ketju otsikoineen mahtaa olla? - Tapio Rautalapio
C.E. kirjoitti:
"Se liittyy nimimerkkiin CE sillä tavalla, että nimimerkki CE on siitä meuhkannut. "
Kenenhän meuhkaajan avaama tämä koko ketju otsikoineen mahtaa olla?Ja kenenkähäb meuhkaukseen ketjun avaus siis liittyykään? Ja koska nimimerkki CE ei yleensä näytä tietävän mitään, kerron hänelle että hänen itsensä meuhkaamiseen.
- C.E.
Ja kenenkähäb meuhkaukseen ketjun avaus siis liittyykään? Ja koska nimimerkki CE ei yleensä näytä tietävän mitään, kerron hänelle että hänen itsensä meuhkaamiseen.
"Ja koska nimimerkki CE ei yleensä näytä tietävän mitään, kerron hänelle että hänen itsensä meuhkaamiseen. "
Meuhkaat tulkitsemistasi minun meuhkaamisistani. No se noin sinua haittaa, niin voidaanhan tämä keskustelu lopettaakin, niin kukaan ei meuhkaa enää mistään. - Tapio Rautalapio
C.E. kirjoitti:
"Ja koska nimimerkki CE ei yleensä näytä tietävän mitään, kerron hänelle että hänen itsensä meuhkaamiseen. "
Meuhkaat tulkitsemistasi minun meuhkaamisistani. No se noin sinua haittaa, niin voidaanhan tämä keskustelu lopettaakin, niin kukaan ei meuhkaa enää mistään.Ilmeisesti siihen on tyytyminen. Olen tosin hieman pettynyt kun olin valmistautunut vastaamaan CE:lle kirjoituksiani koskeviin kysymyksiin. Niitä hänellä ei sitten ollutkaan eikä näköjään oikein muillakaan. CE meuhkasi vain joko meuhkaamisen ilosta tai sitten jostain muusta syystä.
- pro bono juristeri
Noin lailliselta kannalta semmoinen huomio tiedoksi niin CE:lle kuin muillekin asianosaisille, että Talan tekemä rikosilmoitus ei tietenkään aivan automaattisesti johda henkilöllisyyksien selvittämiseen, vaan hänellä tulisi olla jonkinlaisia todisteita väittämästään kunnianloukkauksesta. Tässä tapauksessa siis nimimerkki Rautalapion kirjoitus, jossa tämä esittää hänestä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa.
Kunnianloukkauksen täyttymistä arvioitaessa ydinkysymys on yleensä, onko väite tai vihjaus ollut totta, vai onko se perätön. Lähtökohtaisesti oikean tiedon esittäminen ei ole kunnianloukkaus. - Tapio Rautalapio
Koko tässä ketjussa on kysymys siitä, että henkisesti marqiisiin ripustautuneet ihmiset ärsyyntyvät kun muistutan heit siitä, mitä marqiisi oikeastaan on kirjoittanut.
Tätä huutoa ja meuhkaamista ja valehtelijaksi syyttelyä on ollut vuosikaudet, mutta kukaan ei loppujen lopuksi ole osannut sanoa, mitä olisin valehdellut.- Sonta lapio valheita
"muistutan heit siitä, mitä marqiisi oikeastaan on kirjoittanut.
Tätä huutoa ja meuhkaamista ja valehtelijaksi syyttelyä on ollut vuosikaudet, mutta kukaan ei loppujen lopuksi ole osannut sanoa, mitä olisin valehdellut"
Valehtelet tässä taas kerran.
Kyse on osaltasi siitä, että anonyyminä lierona nimittelet Talaa,
olet jäänyt kiinni Tala-torsositaateista ja niiden vääristelyistä
olet jäänyt kiinni valehtelusta koskien kirjaa Itämaasta itsenäisyyteen.
YMS
Narsistisena hörhönä kohdistat kaunasi Heikki Talaan, sekä persoonana että kirjoituksiin.
Tästä tässä on kyse, rkp:n palkkarakki - sonta lapion valheit
Tätä huutoa ja meuhkaamista ja valehtelijaksi syyttelyä on ollut vuosikaudet, mutta kukaan ei loppujen lopuksi ole osannut sanoa, mitä olisin valehdellut"
YMS
Narsistisena hörhönä kohdistat kaunasi Heikki Talaan, sekä persoonana että kirjoituksiin.
Tästä tässä on kyse, rkp:n palkkarakki - Tapio Rautalapio
Sonta lapio valheita kirjoitti:
YMS
Tästä tässä on kyse, rkp:n palkkarakkiHyvä nimimerkki "sonta lapio"!
Syytät marqiisin nimittelystä. Marqiisi on kuitenkin itse nimennyt itsensä niin marqiisiksi, kuninkaaksi kuin tiedä miksi.
Mikä tuo torsositaattijuttu on? Taidat valehdella.
Ja vielä miksi valehtelet marqiisin propagandalärpäkkeestä? - sonta lapiovalheita
Hyvä nimimerkki "sonta lapio"!
Syytät marqiisin nimittelystä. Marqiisi on kuitenkin itse nimennyt itsensä niin marqiisiksi, kuninkaaksi kuin tiedä miksi.
Mikä tuo torsositaattijuttu on? Taidat valehdella.
Ja vielä miksi valehtelet marqiisin propagandalärpäkkeestä?Kuule rkp:n sonta lapio ja palkkarakki.
Tätä asiaa on jo loputtomasti käsitelty.
Kuten Tala totesi, " jos kuntosaliyrittäjästä tulee prinssi, hän voi huumorilla julistaa olevansa marqiisi."
Tätä sinä sonta lapio olet sitten päivästä toiseen jauhanut
Jatkat sitten taas kerran tuota " turpiin vaan ja onnea" Tala- torsositaatti asiaa.
Siitä olet jäänyt kiinni, että vääristelit Talan sanomisia.
Sitten jankutat näköjään kirjasta Itämaasta itsenäisyyteen, josta annoit " lausuntoja" joilla lähinnä voi pyyhkiä takapuoltaan.
Annoit "lausuntoja " kirjasta, jota et ole lukenut ja aloit sössöttämään.
Eikö narsisitinen persoonasi kestä sitä, että jäät kiinni valehista jatkuvasti ?
EI, sitä se ei kestä, rkp:n palkkarakki, sonta lapio, kaikkien svekovalheiden puppugeneraattori. - Tapio Rautalapio
sonta lapiovalheita kirjoitti:
Kuule rkp:n sonta lapio ja palkkarakki.
Tätä asiaa on jo loputtomasti käsitelty.
Kuten Tala totesi, " jos kuntosaliyrittäjästä tulee prinssi, hän voi huumorilla julistaa olevansa marqiisi."
Tätä sinä sonta lapio olet sitten päivästä toiseen jauhanut
Jatkat sitten taas kerran tuota " turpiin vaan ja onnea" Tala- torsositaatti asiaa.
Siitä olet jäänyt kiinni, että vääristelit Talan sanomisia.
Sitten jankutat näköjään kirjasta Itämaasta itsenäisyyteen, josta annoit " lausuntoja" joilla lähinnä voi pyyhkiä takapuoltaan.
Annoit "lausuntoja " kirjasta, jota et ole lukenut ja aloit sössöttämään.
Eikö narsisitinen persoonasi kestä sitä, että jäät kiinni valehista jatkuvasti ?
EI, sitä se ei kestä, rkp:n palkkarakki, sonta lapio, kaikkien svekovalheiden puppugeneraattori.Käydäänpäs läpi nämä kohdat:
Marqiisi julisti itsensä Itätalainmaan marqiisiksi. Ymmärrän toki, että menettely on poikkeuksellinen, mutta mielestäni siihen nähden ymmärrettävä, että hän oli jo aiemmin julistanut itsensä kuninkaaksi.
Miten olen vääristellyt marqiisin sanomisia? Marqiisi itse kirjoitti Ruotsin kuningaskunnan turpiinvaan-kielipolitiikasta. Tottakai se oli marqiisilta aika törkeää vääristelyä, mutta se taas ei ole minun vikani.
Mitä marqiisin propagandalärpäkkeeseen tulee niin tuskin siitä on edes takapuolen pyyhkimiseen. Ainakaan pdf-versiona. Mutta mitä olen mielestäsi valehdellut?
Kuulehan, sonta lapio hyvä, tuo perusteeton syyttely ei anna oikein hyvää kuvaa sinusta. - Tapio Rautalapio
sonta lapion valheit kirjoitti:
YMS
Tästä tässä on kyse, rkp:n palkkarakki"Tästä tässä on kyse"
Ehei, sonta lapio hyvä! Tässä on kyse juuri siitä, että CE:n tapaiset kirjoittajat turhautuvat kun haluaisivat niin kovasti voida osoittaa minun olevan jotenkin väärässä tai mieluummin vaikka valehtelevan.
Kun he eivät sellaista kuitenkaan pysty osoittamaan, aletaan sitten huutamaan ja meuhkaamaan kovaan ääneen solvauksista, herjauksista ja kunnianloukkauksista pystymättä kuitenkaan osoittamaan miten olisi solvattu tai loukattu.
Ja sama vaivahan se on sinullakin, sonta lapio hyvä. - sontalapio valehtele
Käydäänpäs läpi nämä kohdat:
Marqiisi julisti itsensä Itätalainmaan marqiisiksi. Ymmärrän toki, että menettely on poikkeuksellinen, mutta mielestäni siihen nähden ymmärrettävä, että hän oli jo aiemmin julistanut itsensä kuninkaaksi.
Miten olen vääristellyt marqiisin sanomisia? Marqiisi itse kirjoitti Ruotsin kuningaskunnan turpiinvaan-kielipolitiikasta. Tottakai se oli marqiisilta aika törkeää vääristelyä, mutta se taas ei ole minun vikani.
Mitä marqiisin propagandalärpäkkeeseen tulee niin tuskin siitä on edes takapuolen pyyhkimiseen. Ainakaan pdf-versiona. Mutta mitä olen mielestäsi valehdellut?
Kuulehan, sonta lapio hyvä, tuo perusteeton syyttely ei anna oikein hyvää kuvaa sinusta.Käydäänpäs läpi nämä kohdat
Ruotsalaisesta kuntosaliyrittäjästä tehtiin kertaheitolla prinssi, ja Tala humoristisesti julisti itsensä marqiisiksi.
Siitä sinä rkp:n palkkarakki jaksat räkyttää päivästä toiseen, tarkoituksenasi vain viedä pakkoruotsi keskustelu sivuraiteelle.
Miksi välttelet pakkoruotsikeskustelua ???
Eikö ole sonta lapio ns miestä kertomaan kantaasi ??
Ei, siihen sinusta sonta lapio ei ole.
Olet todella törkeästi tehnyt Talan lausunnosta torsositaatin, jota täällä viljelet, miksi rkp:n palkkarakki teet sitä ja kiistät sen kun olet siitä jäänyt kiinni.
Kirjasta Itämaasta itsenäisyyteen, siitä rääyit täällä vaikket ollut sitä lukenut, sitten joku "päivystävä dosentti " oli asiantuntijasj, joka ei sitä myös ollut lukenut.
Tala ei yksin kirjaa ole kirjoittanut , rkp:n sonta lapio, vaan siinä on ollut useita kirjoittajia. Tietenkin pyrit rkp:n palkkarakki sitä rienaamaan, kun et pysty kiistämään mitään kirjan teksteistä.
sinä rkp:n selkärangaton, hännystelevä palkkarakki, sonta lapio, olet narsistisuudessasi säälittävä.
Jankuta mitä haluat - valheesi ja vääristelysi on tiedossa, kuten sekin että pyrit halventamaan meitä suomenkielisiä, jotka eivät kaltaisesi svekopellen kanssa ihannoi pakkoruotsia. - Tapio Rautalapio
sontalapio valehtele kirjoitti:
Käydäänpäs läpi nämä kohdat
Ruotsalaisesta kuntosaliyrittäjästä tehtiin kertaheitolla prinssi, ja Tala humoristisesti julisti itsensä marqiisiksi.
Siitä sinä rkp:n palkkarakki jaksat räkyttää päivästä toiseen, tarkoituksenasi vain viedä pakkoruotsi keskustelu sivuraiteelle.
Miksi välttelet pakkoruotsikeskustelua ???
Eikö ole sonta lapio ns miestä kertomaan kantaasi ??
Ei, siihen sinusta sonta lapio ei ole.
Olet todella törkeästi tehnyt Talan lausunnosta torsositaatin, jota täällä viljelet, miksi rkp:n palkkarakki teet sitä ja kiistät sen kun olet siitä jäänyt kiinni.
Kirjasta Itämaasta itsenäisyyteen, siitä rääyit täällä vaikket ollut sitä lukenut, sitten joku "päivystävä dosentti " oli asiantuntijasj, joka ei sitä myös ollut lukenut.
Tala ei yksin kirjaa ole kirjoittanut , rkp:n sonta lapio, vaan siinä on ollut useita kirjoittajia. Tietenkin pyrit rkp:n palkkarakki sitä rienaamaan, kun et pysty kiistämään mitään kirjan teksteistä.
sinä rkp:n selkärangaton, hännystelevä palkkarakki, sonta lapio, olet narsistisuudessasi säälittävä.
Jankuta mitä haluat - valheesi ja vääristelysi on tiedossa, kuten sekin että pyrit halventamaan meitä suomenkielisiä, jotka eivät kaltaisesi svekopellen kanssa ihannoi pakkoruotsia.Ja minä olen humoristisesti noudattanut marqiisin toivetta saada olla marqiisi - vaikka sitten omatekoinenkin.
Mikä ihmeen torsositaatti? Sitaatit ovat aikalailla aina torsoja eli laajemmasta kokonaisuudesta irrotettuja. Eihän kokonaisten viestien siteeraamisessa ole mitään järkeä.
Marqiisin lärpäkkeestä ei selviä kuka on kirjoittanut mitäkin. - 31
Käydäänpäs läpi nämä kohdat:
Kuulehan, sonta lapio hyvä, tuo perusteeton syyttely ei anna oikein hyvää kuvaa sinusta."Marqiisi julisti itsensä Itätalainmaan marqiisiksi."
Eikö pikemminkin Itätaalainmaan l. dollarilan marqiisi?
- C.E.
"Kunnianloukkauksen täyttymistä arvioitaessa ydinkysymys on yleensä, onko väite tai vihjaus ollut totta, vai onko se perätön. Lähtökohtaisesti oikean tiedon esittäminen ei ole kunnianloukkaus. "
Ei olennaista merkitystä jos esittämisen tarkoitus on loukkaus, ja aiheuttaa kärsimystä, eli siinä on kyse nimikkeen 2.kohdan tunnusmerkistöstä, jossa on kyse vanhasta nimikkeestä solvaus. Tietenkin siinä tunnusmerkistö ja tuomitsemisen kynnys on hieman korkeampi, mutta esitutkinnassa yleensä tarvittavan laajojen tutkintakeinojen käytön takia pyritään löytämään mahdollisimman raskas tilanteesta tulkittavissa oleva rikosnimike.
"Tässä tapauksessa siis nimimerkki Rautalapion kirjoitus, jossa tämä esittää hänestä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa. "
Näin on, eli esitutkinnassa arvioidaan ensikertaa näyttöä, jatketaanko esitutkintaa vai keskeytetäänkö. Jos kunnianloukkaus esitetään netissä, niin että se saa suuren julkisuuden, niin ei se ainakaan asiaa lievennä.
Muuten minä en ole asianosainen millään tavoin, vaan ainoastaan yksi keskustelija joka kiinnitti erään keskustelijan toimintaan huomiota. Asianosaisia ei oikeastaan edes ole kuin Tala ja Tapsa. - ono juriste
"Ei olennaista merkitystä jos esittämisen tarkoitus on loukkaus, ja aiheuttaa kärsimystä, eli siinä on kyse nimikkeen 2.kohdan tunnusmerkistöstä, jossa on kyse vanhasta nimikkeestä solvaus."
Herjausta ja solvausta koskevat säännökset korvattiin kunnianloukkausta ja törkeää kunnianloukkausta koskevilla säännöksillä jo vuonna 2000.
Kunnianloukkausta on lain mukaan valheellisen tiedon tai vihjauksen esittäminen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Kunnianloukkaus voi toteutua myös niin, että toista halvennetaan muulla tavoin.
Kunnianloukkauksena ei kuitenkaan pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä taikka tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä. - C.E.
Jäin kaipaamaan sitä kannanottoasi, eli mitä halusit tuoda lisää tähän keskusteluun? Tuo ei sanonut oikein mitään, mikä sinun mielipiteesi siis oli?
- Tapio Rautalapio
No, mikä sinun mielipiteesi on, CE?
- Kakola
Tapio on mielipiteensä vanki. Arki vankilaitoksesi ulkona on muuttunut.
- sontalapio valehtele
Niin sinulla rkp:n räkyttävä palkkarakki ei ole mitään mielipiteitä pakkoruotsista.
Päivästä toiseen kuitenkin rääyt ja aout turpaasi meille suomenkielisille, siitä että emme jaa pakkoruotsin ilosanomaa kanssasi, dorka rkp:n palkkarakki - Tapio Rautalapio
Niin sinulla rkp:n räkyttävä palkkarakki ei ole mitään mielipiteitä pakkoruotsista.
Päivästä toiseen kuitenkin rääyt ja aout turpaasi meille suomenkielisille, siitä että emme jaa pakkoruotsin ilosanomaa kanssasi, dorka rkp:n palkkarakkiMiksi rääyt ja auot turpaasi meille suomenkielisille, hyvä nimimerkki "sonta lapio"?
- sontalapio valehtele
Miksi rääyt ja auot turpaasi meille suomenkielisille, hyvä nimimerkki "sonta lapio"?
Miksi et ota kantaa pakkoruotsiin, rkp:n palkkarakki, sonta lapio ?
Miksi halvennat meitä suomenkielisiä, jotka haluamme irti pakkoruotsin ikeestä, miksi ? - Tapio Rautalapio
Miksi et ota kantaa pakkoruotsiin, rkp:n palkkarakki, sonta lapio ?
Miksi halvennat meitä suomenkielisiä, jotka haluamme irti pakkoruotsin ikeestä, miksi ?Miksi rääyt ja auot päätäsi meille suomenkielisille, sonta lapio? Miksi nimittelet ja haukut?
- sontalapio valehtele
Miksi rääyt ja auot päätäsi meille suomenkielisille, sonta lapio? Miksi nimittelet ja haukut?
Kuten aiemmin on todettu, rkp:n palkkarakki,hännystelijä ja sonta lapio,pakkoruotsiin ja sen kiusallisiin ilmiöihin et ota kantaa.
Miksi?
eikö stefan anna tikkaria, rkp:n sonta lapio, ?
et ole mikään suoraselkäinen mies vaan umpikiero, narsistinen, rkp:n palkkarakki.
Olet surkein sönköttäjä,joka liehakoi rkp:n palkkarakkina täällä. - sontalapio valehtele
Miksi rääyt ja auot päätäsi meille suomenkielisille, sonta lapio? Miksi nimittelet ja haukut?
Miksi valehtelet Talasta ?
Miksi valehtelet Tala-torsositaatein ?
Miksi valehtelit kirjasta Itämaasta itsenäisyyteen ?
Miksi kiistät valheesi, rkp:n selkärangaton, palkkarakki ja sonta lapio ? - Tapio Rautalapio
Miksi valehtelet Talasta ?
Miksi valehtelet Tala-torsositaatein ?
Miksi valehtelit kirjasta Itämaasta itsenäisyyteen ?
Miksi kiistät valheesi, rkp:n selkärangaton, palkkarakki ja sonta lapio ?Mitä olen valehdellut marqiisista? Mitä lärpäkkeestä? Mitä sitaatista?
Ryhdistäydypä nyt, hyvä sonta lapio ja yritä vastata huutoosi.
- sontalapio valehtele
Ryhdistäydy nyt narsistinen , rkp:n valehteleva palkkarakki, sonta lapio !
Olet jäänyt kiiini Tala- torsositaateista.
Olet jäänyt kiinni ettet ole lukenut kirjaa Itämaasta itsenäisyyteen, siitäkin on täällä usea viestiketju. Annoit "lausunnon" kirjasta, jota et ole lukenut eli valehtelit siitäkin tapasi mukaan.
Solvaat kirjaa, jota et ole lukenut.
Sitten aloit toistoänkyttämään Tampereen dosentista, toisesta kirjaa lukemattomasta.
Eikö narsistinen ja omahyväinen muistisi muista tätäkään, rkp:n palkkarakki ?
Koita nyt ryhdistäytyä ja kantaa kerrankin vastuu valheistasi.
Miksi välttelet keskustelua pakkoruotsista?
Miksi vähättelet meidän suomenkielisten halua päästä irti pakkoruotsista ?
Miksi, rkp:n luihu palkkarakki, sonta lapio ??
Kaikki valheesi on toki näissä netin ketjuissa ja useasti osoitettu, mutta et "muista " hörhö selkäranganton rkp:n palkkarakki- Tapio Rautalapio
Kirjoitatpa sinä paljon loukkaaviksi tarkoitettuja lauseita? Puhutko tuoillaisia tavallisessa elämässäsikin vai onko se vain tämä internetpersoonasi? Olisi tämä melko raskas palsta, jos kaikki kirjoittaisivat noin.
Niin mitä siitä marqiisin propagandalärpäkkeestä on valehdeltu? - sontalapio valehtele
Kirjoitatpa sinä paljon loukkaaviksi tarkoitettuja lauseita? Puhutko tuoillaisia tavallisessa elämässäsikin vai onko se vain tämä internetpersoonasi? Olisi tämä melko raskas palsta, jos kaikki kirjoittaisivat noin.
Niin mitä siitä marqiisin propagandalärpäkkeestä on valehdeltu?Etko, rkp:n palkkarakki kykene seisomaan sanojesi takana ?
Olet jäänyt kiinni ettet ole lukenut kirjaa Itämaasta itsenäisyyteen, siitäkin on täällä usea viestiketju. Annoit "lausunnon" kirjasta, jota et ole lukenut eli valehtelit siitäkin tapasi mukaan.
Solvaat kirjaa, jota et ole lukenut.
Sitten aloit toistoänkyttämään Tampereen dosentista, toisesta kirjaa lukemattomasta.
Eikö narsistinen ja omahyväinen muistisi muista tätäkään, rkp:n palkkarakki ?
Tala-kaunasi näkyy joka viestissä, rkp:n häntyri.
Uskomatonta, että KEHTAAT kiistää valheesi, mutta eihänrkp:n palkkarakilla ole olmaatuntoa!
- sontalapio valehtele
On USKOMATONTA, rkp:n selkärangaton palkkarakki, että KEHTAAT kiistää valheesi ja vääristelysi, vaikka olet jäänyt niistä kiinni.
Mutta eihän rkp:n palkkarakki, sinulla ole mitään selkärankaa tai omaatuntoa.
"asiallinen keskustelu" - se ei ole kanssasi edes mahdollista, varothan keskustelemasta pakkoruotsista, kuin pernaruttoa!
Kuvittelet narsisti, että pakkoruotsin poistolla ja ruotsalaisuudella olisi jotain tekemistä keskenään.
Mutta onhan tehtävänäsi rkp:n häntyrinä pyrkiä juuri viemään tätä pakkoruotsikeskustelua pois sivuraiteelta, tosin et ole edes siinäkään onnistunut.
Pakkoruotsi keskustelu päättyy, kun enemmistön tahdon mukaisesti, pakkoruotsi poistetaan, kuten virkamiespakkoruotsi ja pakkoruotsilla on vähemmistökielen asema.
Muttä tähämän on teille pöyhkeille hurreille mahdotonta !- Tapio Rautalapio
On uskomatonta, että toistelet samoja syytöksiäsi päivästä toiseen, vaikket pysty niitä perustelemaan mitenkään.
Miksi sinulle on niin tärkeää uskotella, että olisin valehdellut jotakin kun en kuitenkaan ole? - sontalapio valehtele
On uskomatonta, että toistelet samoja syytöksiäsi päivästä toiseen, vaikket pysty niitä perustelemaan mitenkään.
Miksi sinulle on niin tärkeää uskotella, että olisin valehdellut jotakin kun en kuitenkaan ole?Mene peilin eteen narsistinen rkp:n palkkarakki.
Olet jäänyt kiinni valehtelusta koskien Tala-torsositaatteja.
Olet jäännyt kiinni valehtelusta koskien Itämaasta itsenäisyyteen -kirjasta.
Mutta narsistinen luonteesi estää myöntämästä, että olet valelehdellut.
Olisihan se rkp:n palkkarakille jo kova paikka, myöntää valehdelleesi
Miksi valehtelit lukeneesi tuon kirjan ja annoit siitä sitten "arvion " ?
Se, että jankutat ei muuta mitään siitä, että olet valehteleva rkp:n palkkarakki, sonta lapio - Tapio Rautalapio
Mene peilin eteen narsistinen rkp:n palkkarakki.
Olet jäänyt kiinni valehtelusta koskien Tala-torsositaatteja.
Olet jäännyt kiinni valehtelusta koskien Itämaasta itsenäisyyteen -kirjasta.
Mutta narsistinen luonteesi estää myöntämästä, että olet valelehdellut.
Olisihan se rkp:n palkkarakille jo kova paikka, myöntää valehdelleesi
Miksi valehtelit lukeneesi tuon kirjan ja annoit siitä sitten "arvion " ?
Se, että jankutat ei muuta mitään siitä, että olet valehteleva rkp:n palkkarakki, sonta lapioMitä marqiisin sitaateista olen muka valehdellut? Mitä lärpäkkeestä?
Kuulehan, parahin sontalapio! Ainoa asia mikä sinussa on reheölistä, on tjuo noimimerkkisi "sontalapio valehtelee." Niin sinä todellakin teet! - sontalapio valehtele
Mitä marqiisin sitaateista olen muka valehdellut? Mitä lärpäkkeestä?
Kuulehan, parahin sontalapio! Ainoa asia mikä sinussa on reheölistä, on tjuo noimimerkkisi "sontalapio valehtelee." Niin sinä todellakin teet!Olet patologinen valehtelija, narsistinen rkp:n palkkarakki ,tapio sontalapio!
Miksi valehtelet ja kiistät sen? Aika huvittavaa toisaalta, rkp:n lierolla palkkarakilla ei
ole selkärankaa edes imurinletkun vertaa.
Olen todennut ja totean kuin heikkolahjaiselle lapselle:
sinä rkp:n sontalapio, olet valehdellut ja jäänyt kiinni Talan "turpiin vaan ja onnea "torsositaatista.
Olet jäänyt kiinni valheesta ja vääristelystä siltä osin, että annoit " lausunnon " kirjasta Itämaasta itsenäisyyteen, lukematta kirjaa.
Kun tämä osoitettiin alkoi rantaruotsalainen toisto änkytys ja valehtelu.
Lärpäke heiluu sinulla rkp:n palkkarakki, kun auot päätäsi.
Valheesi ja vääristelysi on osoitettu.
Mikset muuten enää käytä rekisteröityä nikkiäsi ?
Ai niin ,olet siinäkin " unohtanut " tunnussanan.
Ihan sama mitä lässytä svekoliero, olet pelkkää tyhjää jauhava,narsistinen, valehteleva rkp:n palkkarakki. - rkp:n lapion valheet
Mitä marqiisin sitaateista olen muka valehdellut? Mitä lärpäkkeestä?
Kuulehan, parahin sontalapio! Ainoa asia mikä sinussa on reheölistä, on tjuo noimimerkkisi "sontalapio valehtelee." Niin sinä todellakin teet!Se, että puhut kirjasta "lärpäkkeenä" toki kertoo ja paljastaa rantaruotsalaisrosvon asenteesi, rkp:n palkkarakki.
Oletko tänään peilin edessä ihaillut itseäsi, rkp:n narsistinen , patologinen valehteleva palkkarakki , siis "ihaillut" itseäsi, nuija. - Tapio Rautalapio
rkp:n lapion valheet kirjoitti:
Se, että puhut kirjasta "lärpäkkeenä" toki kertoo ja paljastaa rantaruotsalaisrosvon asenteesi, rkp:n palkkarakki.
Oletko tänään peilin edessä ihaillut itseäsi, rkp:n narsistinen , patologinen valehteleva palkkarakki , siis "ihaillut" itseäsi, nuija.Se, että kutsun marqiisin lärpäkettä lärpäkkeeksi toki kertoo mitä mieltä olen kyseisestä lärpäkkeestä, mutta mikä siinä on valhetta, hyvä sontalapio? En myöskään ole koskaan väittänyt lukeneeni ko. lärpäkettä (siis aivan toisin kuin sinä, sontalapio hyvä, menit valehtelemaan).
Marqiisin turpiinvaan-lausunnosta en ole valehdellut yhtään mitään. Jos olet toista mieltä niin toki voisit yrittää osoittaa sen! Siis sen sijaan, että jankutat saman toistoa. Vaikka sinulle taitaakin olla tärkeintä päästä purkamaan ties mitä paineitasi syytämällä solvauksia solvausten perään? - rkp:n lapion valheet
Se, että kutsun marqiisin lärpäkettä lärpäkkeeksi toki kertoo mitä mieltä olen kyseisestä lärpäkkeestä, mutta mikä siinä on valhetta, hyvä sontalapio? En myöskään ole koskaan väittänyt lukeneeni ko. lärpäkettä (siis aivan toisin kuin sinä, sontalapio hyvä, menit valehtelemaan).
Marqiisin turpiinvaan-lausunnosta en ole valehdellut yhtään mitään. Jos olet toista mieltä niin toki voisit yrittää osoittaa sen! Siis sen sijaan, että jankutat saman toistoa. Vaikka sinulle taitaakin olla tärkeintä päästä purkamaan ties mitä paineitasi syytämällä solvauksia solvausten perään?Kas vain, rkp:n sonta lapio ja rakkikoira MYÖNTÄÄ nyt ettei ollut lukenut ko kirjaa.
Se, että käytät Talasta tuota nimittelyä ja halvennat usean kirjoittajan kirjaa, kertoo hyvin puolestaan, mikä rkp:n sätkynukke olet.
Valehtelet siinäkin, että väität minun valehdelleen . Olen lukenut ko kirjan nimenomaan kirjana.
Sinulle rkp:n rakkikoira kirjahan on hyvin kiusallista luettavaa, kertoohan se ikäviä asioista rantaruotsalaisuuden historiasta suhteessa suomenkielisiin ja Ruotsiin ,miehittäjään, jota liehakoit perse pystyssä.
tapio sontalapio, olet pelkkä hölöttäväsuinen PELLE, joka vältelee pakkoruotsikeskustelua kuin ruttoa.
Muut tapasi on myös todettu, kuten kysymyksiin vastaamattajättäminen tai asiaankuulumattomat vastakysymykset.
rkp:n rakkikoira, tapasi ovat tiedossa.
sinulla on paineita, rkp:n rakkikoira, kun keinotekoisen "kaksikielisyyden " tekohengittämiseen et kykene / uskalla / saa sstefanilta lupaa esittää mitään järjellistä perustetta. - rkp:n lapion valheet
Se, että kutsun marqiisin lärpäkettä lärpäkkeeksi toki kertoo mitä mieltä olen kyseisestä lärpäkkeestä, mutta mikä siinä on valhetta, hyvä sontalapio? En myöskään ole koskaan väittänyt lukeneeni ko. lärpäkettä (siis aivan toisin kuin sinä, sontalapio hyvä, menit valehtelemaan).
Marqiisin turpiinvaan-lausunnosta en ole valehdellut yhtään mitään. Jos olet toista mieltä niin toki voisit yrittää osoittaa sen! Siis sen sijaan, että jankutat saman toistoa. Vaikka sinulle taitaakin olla tärkeintä päästä purkamaan ties mitä paineitasi syytämällä solvauksia solvausten perään?"En myöskään ole koskaan väittänyt lukeneeni ko. lärpäkettä "
Ja annat siitä rkp:n sonta lapio "asiantuntevan " lausunnon !
Tallensin tämän(kin) vastauksesi, jotta se voidaan aina tarvittaessa ottaa esiin, kun käsitellään valheitasi.
Miksi halvennat meitä suomenkielisiä, jotka haluamme päästä irti pakkoruotsista ? - Tapio Rautalapio
"En myöskään ole koskaan väittänyt lukeneeni ko. lärpäkettä "
Ja annat siitä rkp:n sonta lapio "asiantuntevan " lausunnon !
Tallensin tämän(kin) vastauksesi, jotta se voidaan aina tarvittaessa ottaa esiin, kun käsitellään valheitasi.
Miksi halvennat meitä suomenkielisiä, jotka haluamme päästä irti pakkoruotsista ?Sontalapio hyvä, mikä siis oli väittämääsi valhetta? Sinä kylläkin olet valehdellut mm. minun väittäneen lukeneeni ao. lärpäkkeen. No, en taatusti ole! Miksi ylipäänsä valehtelit niin?
- rkp:n lapion valheet
Sontalapio hyvä, mikä siis oli väittämääsi valhetta? Sinä kylläkin olet valehdellut mm. minun väittäneen lukeneeni ao. lärpäkkeen. No, en taatusti ole! Miksi ylipäänsä valehtelit niin?
rkp:n sonta lapio,: vale- emävale- rkp:n sontalapio.
Näköjään nyt rkp:n rakkikoira tapio sontalapio yrittää rääkyä ja muuttaa sanomaansa.
Ensin rkp:n rakkikoira myöntää, ettei lukenut kirjaa Itämaasta itsenäisyyteen.
Vihdoinkin!
Tätä ennen rkp:n rakkikoira tapio sontalapio jäi kiinni siitä, että antoi " asiantuntija" lausunnon kirjasta, jota ei lukenut.
rkp:n sontalapio halventaa suomenkielistä enemmistöä, joka haluaa irti historian riippakivestä, pakkoruotsista.
Miksi tapio sontalapio, rkp:n hameeseen pukeutuva rakkikoira valehtelet jatkuvasti?
aina vain epätoivoisemmin ja sotkeudut entisestään.
Miksi valehtelit ja vääristelit Talan lausuntoja "turpiin vaan ja onnea... " ?
Olet täynnä valhetta, rkp:n vinkuva rakkikoira; narsistinen hörhö.
Kuvittelet itsestäsi liikoja, rkp:n riekkuva rakkikoira. Et hämää täällä ketään valheillasi. - Tapio Rautalapio
rkp:n sonta lapio,: vale- emävale- rkp:n sontalapio.
Näköjään nyt rkp:n rakkikoira tapio sontalapio yrittää rääkyä ja muuttaa sanomaansa.
Ensin rkp:n rakkikoira myöntää, ettei lukenut kirjaa Itämaasta itsenäisyyteen.
Vihdoinkin!
Tätä ennen rkp:n rakkikoira tapio sontalapio jäi kiinni siitä, että antoi " asiantuntija" lausunnon kirjasta, jota ei lukenut.
rkp:n sontalapio halventaa suomenkielistä enemmistöä, joka haluaa irti historian riippakivestä, pakkoruotsista.
Miksi tapio sontalapio, rkp:n hameeseen pukeutuva rakkikoira valehtelet jatkuvasti?
aina vain epätoivoisemmin ja sotkeudut entisestään.
Miksi valehtelit ja vääristelit Talan lausuntoja "turpiin vaan ja onnea... " ?
Olet täynnä valhetta, rkp:n vinkuva rakkikoira; narsistinen hörhö.
Kuvittelet itsestäsi liikoja, rkp:n riekkuva rakkikoira. Et hämää täällä ketään valheillasi.Kas, sontalapio vaihtoi nikikseen rkp:n lapio. mikäpä siinä, mutta kai sinulle sopii. että kutsun sinua jatkossakin sontikseksi?
Miksi siis valehtelit sanoja suuhuni marqiisin lärpäkkeestä?
Ja miksi väität mitenkään perustelematta että olisin valehdellut marqiisin turpiinpistämishorinoista?
Pystyiskö sontis vastaamaan huutoonsa? Miten on? Sontis? - rkp:n lapion valheet
Kas, sontalapio vaihtoi nikikseen rkp:n lapio. mikäpä siinä, mutta kai sinulle sopii. että kutsun sinua jatkossakin sontikseksi?
Miksi siis valehtelit sanoja suuhuni marqiisin lärpäkkeestä?
Ja miksi väität mitenkään perustelematta että olisin valehdellut marqiisin turpiinpistämishorinoista?
Pystyiskö sontis vastaamaan huutoonsa? Miten on? Sontis?rkp:n sontalapio, selkärangaton lärpäke , narsistinen pelle jatkaa linjallaan.
Valhe- emävale, rkp:n palkkarakki = sonta lapio
Olet täällä suurin valehtelija, räkyttävä rantaruotsalainen.
Jäät kiinni valheistasi, jotka on osoitettu, ja auot vielä päätäsi.
Miksi halvennat meidän suomenkielisten tahtoa päästä irti pakkoruotsista ?
Valheittesi lisäksi. - Tapio Rautalapio
rkp:n sontalapio, selkärangaton lärpäke , narsistinen pelle jatkaa linjallaan.
Valhe- emävale, rkp:n palkkarakki = sonta lapio
Olet täällä suurin valehtelija, räkyttävä rantaruotsalainen.
Jäät kiinni valheistasi, jotka on osoitettu, ja auot vielä päätäsi.
Miksi halvennat meidän suomenkielisten tahtoa päästä irti pakkoruotsista ?
Valheittesi lisäksi.Huomenta, sontis!
Olet taas herännyt kirjoittelemaan loukkaaviksi tarkoitettuja lauseitasi! Mutta unohdit kertoa, mitä olen muka valehdellut martqiisin lärpäkkeestä ja vääristellyt marqiisin omituista turpaanvetojuttua.
Hyvää päivänjatkoa silti. Toivottavasti lähimmäistesi elämää helpottaa se että sait puhkuttua pahaa oloasi tänne internetiin. - rkp:n lapion valheet
Huomenta, sontis!
Olet taas herännyt kirjoittelemaan loukkaaviksi tarkoitettuja lauseitasi! Mutta unohdit kertoa, mitä olen muka valehdellut martqiisin lärpäkkeestä ja vääristellyt marqiisin omituista turpaanvetojuttua.
Hyvää päivänjatkoa silti. Toivottavasti lähimmäistesi elämää helpottaa se että sait puhkuttua pahaa oloasi tänne internetiin.rkp:n nettikomppanian 24/7 päivystävä palkkarakki, tapio sontalapio on taas tullut tienaamaan stefanin koirankeksejään.
Se, että jankutat jäätyäsi kiinni valheistasi, ei muuta mitään sitä todellisuutta että olet patologinen narsisti ja valehtelija.
Nuo mainitut asiat ovat mm niitä valheitasi ja vääristelyjä, joista olet jäänyt kiinni useasti.
Miksi halvennat meitä suomenkielisiä, jotka haluamme irti riippakivestä, pakkoruotsista?
Rääy nyt taas sitä svekoskeidaa... mitään älyllistähän et kykene esittämään. - Tapio Rautalapio
rkp:n nettikomppanian 24/7 päivystävä palkkarakki, tapio sontalapio on taas tullut tienaamaan stefanin koirankeksejään.
Se, että jankutat jäätyäsi kiinni valheistasi, ei muuta mitään sitä todellisuutta että olet patologinen narsisti ja valehtelija.
Nuo mainitut asiat ovat mm niitä valheitasi ja vääristelyjä, joista olet jäänyt kiinni useasti.
Miksi halvennat meitä suomenkielisiä, jotka haluamme irti riippakivestä, pakkoruotsista?
Rääy nyt taas sitä svekoskeidaa... mitään älyllistähän et kykene esittämään.Hyvää aamupäivää sinulle, sontis!
Tuosta vuodatuksestasi ei nyt selvinnyt, mitä olen muka valehdellut martqiisin lärpäkkeestä ja vääristellyt marqiisin omituista turpaanvetojuttua.
Hyvää päivänjatkoa silti. Toivottavasti lähimmäistesi elämää helpottaa se että sait puhkuttua pahaa oloasi tänne internetiin. - rkp:n lapion valheet
Hyvää aamupäivää sinulle, sontis!
Tuosta vuodatuksestasi ei nyt selvinnyt, mitä olen muka valehdellut martqiisin lärpäkkeestä ja vääristellyt marqiisin omituista turpaanvetojuttua.
Hyvää päivänjatkoa silti. Toivottavasti lähimmäistesi elämää helpottaa se että sait puhkuttua pahaa oloasi tänne internetiin.Kas vain, puhuit itsellesi rkp:n nettikomppanian palkkarakki.
Lyödään faktaa lisää pöytää.
sinä (huomaa että aloitin pienellä kirjaimella, koska en arvosta sinua mitenkään ns keskustelijana) välttelet pakkoruotsi-keskustelua, koulujen pakkoruotsiopetusta yms kuin ruttoa.
aloitat ne asiaan kuulumattomat vastakysymykset, mutta sehän on sitä bättre folk " sivistystä" ; toisaalta pakkoruotsia on paha perustella yli 90 % kielienemmistölle
sinä et vastaa tähän aihepiiriin kuuluviin kysymyksiin, ai niin " ei kuulemma kiinnosta sinua ( taas valehtelet ... ) mutta kuitekin vingut Ruotsista, ruotsalaisuudesta ja suomen ruotsalaisuudesta ?. aikamoinen ristiriita taas kerran.
vaihda ne sinikeltaista nestettä sisältävät sahanjauhot päässäsi tai opettele suomenkieltä, jotta ymmärrät sen sisällön
Sanoisin näin, että jopa natsit voisivat vääntyä ylpeydestä siitä, miten yrität pokkana valehdella omia vääristelyjä, eli pärjäät myös jo edesmenneelle "kemikaali-Alille " loistavasti.
Toistan vielä tämän: myönsit ettet ollut lukenut kirjaa Itämaasta itsenäisyyteen ja esität siitä " lausunnon", olet siis patologinen valehtelija narsistisen ja selkärangattoman luonteesi lisäksi.
Muutenkin tuo ranta ruotsalainen asenne paistaa loistavasti läpi; mm nimittelemällä kirjaa halventavasti.. mutta tämähän selittyy tällä Heikki Tala-kaunalla.
Voin itse ihan mainiosti, minua ei ahdista kuten sinua rkp:n palkkarakki, jota ahdistaa kun pakkoruotsin puolustaminen on aina vain vaikeampaa.
Muistaakseni Tala, silloin kuin alentui sinulle jotain vastaamaan, käytti osuvaa nimitystä, r-lapioja, aika hyvä siis
itse käytän nimeä sonnan lapioja, koska sitä olet. - Tapio Rautalapio
Kas vain, puhuit itsellesi rkp:n nettikomppanian palkkarakki.
Lyödään faktaa lisää pöytää.
sinä (huomaa että aloitin pienellä kirjaimella, koska en arvosta sinua mitenkään ns keskustelijana) välttelet pakkoruotsi-keskustelua, koulujen pakkoruotsiopetusta yms kuin ruttoa.
aloitat ne asiaan kuulumattomat vastakysymykset, mutta sehän on sitä bättre folk " sivistystä" ; toisaalta pakkoruotsia on paha perustella yli 90 % kielienemmistölle
sinä et vastaa tähän aihepiiriin kuuluviin kysymyksiin, ai niin " ei kuulemma kiinnosta sinua ( taas valehtelet ... ) mutta kuitekin vingut Ruotsista, ruotsalaisuudesta ja suomen ruotsalaisuudesta ?. aikamoinen ristiriita taas kerran.
vaihda ne sinikeltaista nestettä sisältävät sahanjauhot päässäsi tai opettele suomenkieltä, jotta ymmärrät sen sisällön
Sanoisin näin, että jopa natsit voisivat vääntyä ylpeydestä siitä, miten yrität pokkana valehdella omia vääristelyjä, eli pärjäät myös jo edesmenneelle "kemikaali-Alille " loistavasti.
Toistan vielä tämän: myönsit ettet ollut lukenut kirjaa Itämaasta itsenäisyyteen ja esität siitä " lausunnon", olet siis patologinen valehtelija narsistisen ja selkärangattoman luonteesi lisäksi.
Muutenkin tuo ranta ruotsalainen asenne paistaa loistavasti läpi; mm nimittelemällä kirjaa halventavasti.. mutta tämähän selittyy tällä Heikki Tala-kaunalla.
Voin itse ihan mainiosti, minua ei ahdista kuten sinua rkp:n palkkarakki, jota ahdistaa kun pakkoruotsin puolustaminen on aina vain vaikeampaa.
Muistaakseni Tala, silloin kuin alentui sinulle jotain vastaamaan, käytti osuvaa nimitystä, r-lapioja, aika hyvä siis
itse käytän nimeä sonnan lapioja, koska sitä olet.Moi taas, sontis!
Aioit lyödä faktaa pöytään. Milloin teet sen? Kas, kun nyt ei selvinnyt, mitä olen muka valehdellut martqiisin lärpäkkeestä ja vääristellyt marqiisin omituista turpaanvetojuttua.
Parempaa päivänjatkoa sinulle! - rkp:n lapion valheet
Moi taas, sontis!
Aioit lyödä faktaa pöytään. Milloin teet sen? Kas, kun nyt ei selvinnyt, mitä olen muka valehdellut martqiisin lärpäkkeestä ja vääristellyt marqiisin omituista turpaanvetojuttua.
Parempaa päivänjatkoa sinulle!Osoitit taas rkp:n palkkarakki, mitättömyyteesi.
Kielikeskusteluun, sinulla vain päätäsi aukova svekopelle ei ole mitään annettavaa :D
Olet pelkkä hölösuinen, rkp:n nettikomppanian, selkärangaton palkkarakki.
Unohtamatta sitä, että valehtelet täällä päivästä toiseen, mikä on osoitettu.
MOT
Ps.. mene heiluttamaan taas häntääsi rkp:n peräkammariin, josko saisit stefanilta keksin, olethan taas " kunnostautunut, rkp:n palkkarakki... - Peräkammarin fenno
Osoitit taas rkp:n palkkarakki, mitättömyyteesi.
Kielikeskusteluun, sinulla vain päätäsi aukova svekopelle ei ole mitään annettavaa :D
MOT
Ps.. mene heiluttamaan taas häntääsi rkp:n peräkammariin, josko saisit stefanilta keksin, olethan taas " kunnostautunut, rkp:n palkkarakki...Olipa ennenäkemättömän tyhmä kirjoitus!
Moi taas, sontis!
Parempaa päivänjatkoa sinulle!Miksi rkp:n palkkarakki valehtelujesi lisäksi välttelet kielikeskustelua kuin ruttoa ?
Ai niin olet selkärangaton rkp:n räkyttävä palkkarakki.. - Tapio Rautalapio
Osoitit taas rkp:n palkkarakki, mitättömyyteesi.
MOT
Ps.. mene heiluttamaan taas häntääsi rkp:n peräkammariin, josko saisit stefanilta keksin, olethan taas " kunnostautunut, rkp:n palkkarakki...Kuule, sontis, nyt näyttää siltä, ettei se kerta kaikkiaan sinulta onnistu tuo omaan huutoosi vastaaminen eikä sen lupaamasi "faktan" pöytään lyöminen.
Joskin kova poika olet haukkumaan, mikä noista sun koirajutuista tuli mieleen. - Tapio Rautalapio
Miksi rkp:n palkkarakki valehtelujesi lisäksi välttelet kielikeskustelua kuin ruttoa ?
Ai niin olet selkärangaton rkp:n räkyttävä palkkarakki..Moro taas, sontis!
Miksi yrität vaihtaa aihetta? Ai niin, sulta ei onnistunut se "faktan" pöytäänlyöminen.
Mutta haukkua piisaa niinku koiramieheltä konsanaan kuuluukin! - rkp:n lapion valheet
Moro taas, sontis!
Miksi yrität vaihtaa aihetta? Ai niin, sulta ei onnistunut se "faktan" pöytäänlyöminen.
Mutta haukkua piisaa niinku koiramieheltä konsanaan kuuluukin!rkp:n nettikomppanian palkkarakki sontalapio ei ymmärrä suomenkieltä.
Se ei ole mikään yllättys :D
mutta tokihan epätoivosen selkärangattoman lieron, rkp:n sontalapion on yritettävä jotain tehdä, mutta ei auta.
Valehtelet täällä elefantin korvin, rkp:n sontalapio, miksi ?
Miksi kiistät osoitetut valheesi, narsistinen rkp:n sontalapio ?
Miksi halvennat meitä suomenkielisiä, jotka haluamme irti pakkoruotsin ikeestä ?
Miksi valehtelet ?
Mikset osallistu pakkoruotsi keskusteluun ?
tähän vastaan puolestasi; sinulla ei ole ns selkärankaa, rkp:n narsistinen palkkarakki.
Jankuta mitä jankutat, olet pelkkä valehteleva hölösuinen rkp:n palkkarakki. - rkp:n lapion valheet
Kuule, sontis, nyt näyttää siltä, ettei se kerta kaikkiaan sinulta onnistu tuo omaan huutoosi vastaaminen eikä sen lupaamasi "faktan" pöytään lyöminen.
Joskin kova poika olet haukkumaan, mikä noista sun koirajutuista tuli mieleen.Toisaalta on todettava, että minua huvittaa kovasti valehtelusi ja vääristelysi ja se ettet muista mitä pilleripökkyröissäsi tänne satuilet.
Mikset käytä enää sitä rekisteröityä nimimerkkiäsi svekosonnan lapioja ?
Olet häpeäksi teille rantaruotsailaisille, rkp:n selkärangaton , valehteleva palkkarakki. - Tapio Rautalapio
rkp:n nettikomppanian palkkarakki sontalapio ei ymmärrä suomenkieltä.
Se ei ole mikään yllättys :D
mutta tokihan epätoivosen selkärangattoman lieron, rkp:n sontalapion on yritettävä jotain tehdä, mutta ei auta.
Valehtelet täällä elefantin korvin, rkp:n sontalapio, miksi ?
Miksi kiistät osoitetut valheesi, narsistinen rkp:n sontalapio ?
Miksi halvennat meitä suomenkielisiä, jotka haluamme irti pakkoruotsin ikeestä ?
Miksi valehtelet ?
Mikset osallistu pakkoruotsi keskusteluun ?
tähän vastaan puolestasi; sinulla ei ole ns selkärankaa, rkp:n narsistinen palkkarakki.
Jankuta mitä jankutat, olet pelkkä valehteleva hölösuinen rkp:n palkkarakki.Hei sontis!
Olet kova poika! Nimittäin haukkumaan. Ei ihme että sinulle tuo koirasanasto on niin läheoistä ja taitaapa olla, että välillä lipsahdat sinne koirakielen puolelle - ainakin ymmärrettävyys katoaa kuta kuinkin täysin. Mikä ei välttämättä ole edes valitettavaa. Sen verran pahansisuiselta ja -suiselta vaikutat.
Muttak sitä lupaamaasi "faktaa" et sitten osannut antaa? Ei se mitään, en sitä odottanutkaan eikä kukaan muu viitsi lukea törkyilyjäsi senkään vertaa. - rkp:n lapion valheet
Hei sontis!
Olet kova poika! Nimittäin haukkumaan. Ei ihme että sinulle tuo koirasanasto on niin läheoistä ja taitaapa olla, että välillä lipsahdat sinne koirakielen puolelle - ainakin ymmärrettävyys katoaa kuta kuinkin täysin. Mikä ei välttämättä ole edes valitettavaa. Sen verran pahansisuiselta ja -suiselta vaikutat.
Muttak sitä lupaamaasi "faktaa" et sitten osannut antaa? Ei se mitään, en sitä odottanutkaan eikä kukaan muu viitsi lukea törkyilyjäsi senkään vertaa.Kas vain rkp:n nettikennelin valehteleva palkkarakki todella päivystää täällä 24/7
Valhe- emävalhe- tapio sontalapio; siinä pähkinänkuoressa mitä olet.
Miksi jatkat valheitasi ?
Ei se mitään, en odottanutkaan muuta, rkp:n räkyttävä palkkarakki.
Sinun valehtelusi tosin aiheuttaa lähinnä suurta hupia, joten jatka vaan rkp:n selkärangaton, räkyttävä palkkarakki.
mitä muuta kuuluu rkp:n kenneliin ? - Tapio Rautalapio
Kas vain rkp:n nettikennelin valehteleva palkkarakki todella päivystää täällä 24/7
Valhe- emävalhe- tapio sontalapio; siinä pähkinänkuoressa mitä olet.
Miksi jatkat valheitasi ?
Ei se mitään, en odottanutkaan muuta, rkp:n räkyttävä palkkarakki.
Sinun valehtelusi tosin aiheuttaa lähinnä suurta hupia, joten jatka vaan rkp:n selkärangaton, räkyttävä palkkarakki.
mitä muuta kuuluu rkp:n kenneliin ?Tiijäkkö, sontis, oikeesti minäkään en viitsi lukea noita sun kirjoituksia sillai lause lauseelta läpi. Mä luulen ettei niitä lue kukaan. sorry.
Tiijäkkö, sontis, oikeesti minäkään en viitsi lukea noita sun kirjoituksia sillai lause lauseelta läpi. Mä luulen ettei niitä lue kukaan. sorry.
hej, rkp:n kennelin valehteleva, itseään täynnä oleva , narsistinen palkkarakki.
minulle on ihan sama mitä sössötät. Valehtelu- emävalehtelu- "tapio" sontalapion "höpinä, näin se menee.
Näköjään rkp:n kennelissä ollaan 24/7 valmiudessa.
Jatka valehtelua taas kerran lisää.
Miksi välttelet pakkoruotsi keskustelua kuin ruttoa, rkp:n palkkarakki ?
- kansalainen
Nyt katsotaan kumpi on vahvempi nato ja eukiimainen Stubb ideoimassa Suomen loppua ja Halventamassa kansanäänestystä vai niinistö joka selväsanaisesti sanoi että ei Suomea natoon ja lupasi kansanäänestyksenkin jos Subbi on vahvempi.
- kakskielinen
Voi taivas sentään, miten typerää "keskustelua". Uskomatonta.
- koli
Minä olen yksityinen henkilö satojen tuhansien ihmisten takana ja edessä! En pelkää mitään enkä varsinkaan toiskotimaisten epäisänmaallisien hurrien edesottamuksia! Hurrikiintiöt YLEllä on poistettava koska ne on tänään noin 14 miljoonaa euroa. Noin 8 miljoonaa euroa on lakkautettu Suomalaisten ihmisten palveluista hurrien vuoksi.Niinistö ja Sasi on maanpettureita jotka on poisterttava vaikka millä!!
- rautaako?
"Hurrikiintiöt YLEllä on poistettava koska ne on tänään noin 14 miljoonaa euroa."
En tiedä mistä kiintiöistä puhut, mutta jos puhut siitä että tehdään ruotsinkielisiä ohjelmia niin voin vakuuttaa että sina saat omakielistä ohjelmaa YLE:a paljon enemmän kuin minä. Ja minä maksan maksuni joka on yhtä suuri kuin se minkä sinunkin tulisi maksaa.
Miten on mahdollista että valtiollinen toimija rikkoo noin räikeästi tasavertaisuusperiaatetta vastaan? Sinulle 86 minulle 14, vaikka molempien pitäisi saada yhtä paljon.
No vähemmistön kuurjuuteen olen toki tottunut, kuten myös pullamössöenemmistön vähemmän valveutuneiden yksilöiden älyttömyyksiin. - hrhrhr
rautaako? kirjoitti:
"Hurrikiintiöt YLEllä on poistettava koska ne on tänään noin 14 miljoonaa euroa."
En tiedä mistä kiintiöistä puhut, mutta jos puhut siitä että tehdään ruotsinkielisiä ohjelmia niin voin vakuuttaa että sina saat omakielistä ohjelmaa YLE:a paljon enemmän kuin minä. Ja minä maksan maksuni joka on yhtä suuri kuin se minkä sinunkin tulisi maksaa.
Miten on mahdollista että valtiollinen toimija rikkoo noin räikeästi tasavertaisuusperiaatetta vastaan? Sinulle 86 minulle 14, vaikka molempien pitäisi saada yhtä paljon.
No vähemmistön kuurjuuteen olen toki tottunut, kuten myös pullamössöenemmistön vähemmän valveutuneiden yksilöiden älyttömyyksiin.Olet päästäsi sekaisin sontaako.
5% tulee saada tuon osuuden verran.
Ei todellakaan 5 % kuulu 50 % !!
- Nettifenno.
Mikään ei yksinkertaisempi kuin nettifenno. Ne on lisäksi sikoja. Ei muuta.
- Tapio Rautalapio
Näyttäisi olevan niin, ettei kenelläkään ollut mitään kysyttävää.
- jooooooo
Ei sinulta ole mitään kysyttävää, kun et kuitenkaan mihinkään vastaa.
Piehtaroi lannassa, toope!
- Tapio Rautalapio
Olipas siinä agressiivinen netti fenno. No, nimittelyä ja haukkumista oli vain noin puolet viestistä, mikä on kai suhteellisen asiallista ko. kirjoittajalta. Ja kertoihan hän avoimesti, ettei hänellä ole mitään kysyttävää.
- Jooooo...
Turha haaskata aikaasi sinuun, toope!
Ethän vastaa mitään, jos kysytään kantaasi pakkoruotsiin; puolesta tai vastaan.
No todellakin, olet siis toope tapio!
- Tapio Rautalapio
Hyvinhän sinulla tuntuu riittävän aikaa, ainakin jos saat mielestäsi oikeuden ja tilaisuuden nimitellä ja haukkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917600Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1236324Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1624452Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353061Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902638Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh351935- 1291551
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971534Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo41823Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21782