Onko kenelläkään tietoa mistä saisi järkihintaan Muston purjehdusasuja?
Sen tiedän että joku nettikauppa on Englannissa mutta en tiedä mikä on luotettava.
Musto MPX
26
3016
Vastaukset
- SpK
Hyvät kokemukset:
sailingclothingstore.co.uk - 2+11=?
Marine superstoresta tuli tilattua MPX:t. Olivat edulliset ja toimitus oli nopea,
- Jansson-z
Minä en ainakaan löytänyt Marinestoresta vaatteita... Taitaa olla jossain piilossa tai sitten tarvitsen uudet okuläärit.
- Merta edemmäs
Löytyy paremmin kun katsot oikeasta kaupasta. Puhe oli englantilaisesta Marine Super Storesta:
http://www.marinesuperstore.com/ - 14+4
No nyt löytyi... :) Siis superstre. Siinä oli se virhe miksi ei eka löytynyt!
- 33
marinesuperstoresta ainakin positiiviset kokemukset. nytkin hinta aika hyvä offshore race jacket:n osalta.
- Zen37
33 kirjoitti:
marinesuperstoresta ainakin positiiviset kokemukset. nytkin hinta aika hyvä offshore race jacket:n osalta.
Ostin omani Marinesuperstoresta. Sain "jämä" kappaleen keskellä talveä selvästi normia edullisemmin 450 € tms. housut takki. Suomessa paras tarjous 850 €.
Suosittelen marinesuperstorea, mutta toisaalta kannattaa kysyä tarjousta myös suomesta.
- 4+6
Mitä eroa tolla Race versiolla on normaali MPX takkiin?
- 20+17
Ymmärtääkseni Race on hivenen kevyempi kuin MPX Offshore.
Nyt on hyvä aika hankkia Mustot. Käy venemessuilla sovittamassa sopiva malli ja tilaa Englannista.
- XXXXXXXXXXXX
Marinesuperstoresta olen tilannut muutaman kerran. Muuten toiminut hyvin, mutta tavaran tuleminen kestää joskus aika kauan. Viimeksi kenkien tuleminen kesti 2kk, ja s-postilla kyselinkin välillä asiaa. S-postiin vastasivat nopeasti. Samoin mailspeedmarinesta kestää joskus kauan tavaran saaminen.
Muston MPX pukuun olen itse ollut tyytyväinen. - euromieäs
messuilla yleensä hyviä tarjouksia, Vene-12
ja HPX saloonpetteri housut. - 13+16
Marine Super Store on hyvä. Joskus toimitus voi kestää, mutta näin talvella se ei juuri haittaa. Minulle lupasivat edellisvuoden mallit halvalla, mutta vaikka lupasivat, niin ei löytynytkään. Sain sitten uudemmat vanhempien hinnalla, kun olivat jo luvanneet....eli ovat aika asiakaspalveluhenkisiä!
Hinnat briteissä ovat kyllä niin hyvät, että edes parhaimmatkaan messutarjoukset Suomessa eivät yllä samoihin hintoihin.
Suomalaiseen kauppaan vaan kokeilemaan mikä on hyvä (koko, malli) ja sitten tilaamaan netistä. - 5+18
Yhdyn edelliseen. Messuilla on näistä vaatteista hyviä tarjouksia normi suomen hintoihin nähden ja silloin saattavat tuntua edullisilta, mutta parhaatkin messutarjoukset ovat aika kaukana brittien hinnoista...
- PunaMustaHarmaaMusta
Ostin viime venemessuilta Musto MPX:t ja maksoin 50 euroa enemmän kuin em. MarineSuperstoresta olisin saanut. Pidin sitä asiallisena korvauksena siitä, että saimme kokeilemalla varmistaa asujen sopivan koon. Asiaan saattoi vaikuttaa se, että hankin puvut koko miehistölle pakettitarjouksella.
- näinkin voi
PunaMustaHarmaaMusta kirjoitti:
Ostin viime venemessuilta Musto MPX:t ja maksoin 50 euroa enemmän kuin em. MarineSuperstoresta olisin saanut. Pidin sitä asiallisena korvauksena siitä, että saimme kokeilemalla varmistaa asujen sopivan koon. Asiaan saattoi vaikuttaa se, että hankin puvut koko miehistölle pakettitarjouksella.
Itse tein niin, että kokeilin asujen koon messuilla ja tilasin brittiläisestä verkkokaupasta.
- 16+17
PunaMustaHarmaaMusta kirjoitti:
Olen huomannut saman näissä vaatteissa; paljousalennus on huomattavan tuntuva, jopa Lauttasaaresta löytyviltä liikkeiltä; liekö sitten katetta varusteissa tuntuvasti.
Itse tein samalla tavalla kuin em kirjoittaja; kokeilin vaatteita suomalaisessa liikkeessä, totesin sopivan koon ja tilasin sitten ulkomailta. Sain MPX-puvun reilusti alle puoleen hintaan suomalaisiin myyjiin nähden.
Parhaat hinnat englannistakin saa kun ostaa puvun syksyllä jolloin myyvät edellisen vuoden malleja pois. Harmillisesti kokoja ei välttämättä aina löydy....mutta ajoitus on aika kriittinen tässäkin. - Jotain rajaa
16+17 kirjoitti:
Olen huomannut saman näissä vaatteissa; paljousalennus on huomattavan tuntuva, jopa Lauttasaaresta löytyviltä liikkeiltä; liekö sitten katetta varusteissa tuntuvasti.
Itse tein samalla tavalla kuin em kirjoittaja; kokeilin vaatteita suomalaisessa liikkeessä, totesin sopivan koon ja tilasin sitten ulkomailta. Sain MPX-puvun reilusti alle puoleen hintaan suomalaisiin myyjiin nähden.
Parhaat hinnat englannistakin saa kun ostaa puvun syksyllä jolloin myyvät edellisen vuoden malleja pois. Harmillisesti kokoja ei välttämättä aina löydy....mutta ajoitus on aika kriittinen tässäkin.Reilukerho pitää suomalaisliikkeitä sovituskoppeina ja sitten ihmetellään kun meillä on niin kallista....
- ei auta ei
Jotain rajaa kirjoitti:
Reilukerho pitää suomalaisliikkeitä sovituskoppeina ja sitten ihmetellään kun meillä on niin kallista....
Eipä se vaikuta hintaan, vaikka kaikki suomalaiset ostaisivat purjehduskledjunsa täältä.
Kaikki varaosat moottoriinkin kannattaa tilata Englannista muutamaksi vuodeksi kerralla eteenpäin. Säästö 30-50% riippuen osasta. Tilaus onnistuu kätevästi kotisohvalta ja paketti tulee kätevästi kotiovelle/postiin. Helpompaa kuin lähteä Lauttasaareen.
Ruuanhintakin on Euroopan huippua, joten miksi ei purjehdustavarat. Sitä paitsi kaikkihan sen tietää, että tavallinen maasähköpiuha maksaa veneliikkeessä kolminkertaisesti verrattuna johonkin perusrautakauppaan tvs. - 13+1
Jotain rajaa kirjoitti:
Reilukerho pitää suomalaisliikkeitä sovituskoppeina ja sitten ihmetellään kun meillä on niin kallista....
....niin siis eihän noita kalliita hintoja _ihmetellä_. Pikemminkin todetaan, että ovat korkeita, katsotaan kuka myy tavarat halvemmalla ja ostetaan sieltä. Se, että asiat voi ostaa kotisohvalta käsin ja tulevat kotiin kannettuina on plussaa.
- Ikäviä kokemuksia
Jotain rajaa kirjoitti:
Suomalainen reilukerhon kauppias ei ota riskiä että tilaisi myymäläänsä kaikkia kokoja. Ostaisin heti Suomesta jos myyjän kommentti olisi jokin muu kuin "joo me saadaan kyllä tilattua ja kestää vaan 2kk"
- X
Esim Muston valmistajan omilta nettisivuilta löytyy hyvät koko taulukot mittoineen, sieltä on helppo mitata oikea koko joka vaatteelle.
- Wetsuioutlet
Wetsuitoutlet on erikoistunut vaatetukseen ja palvelu on ollut hyvää. Jopa koon vaihdot sujuneet, jos ei ole kokotaulukot pitäneet paikkaansa. Itse otin HPXt kun oli hyvä tarjous vs suomen hinnat. Joissain tuotteissa on edellisen mallistovuoden tuotteita edullisesti jos ei ole vuosimallilla väliä.
- 1+11
Tämä koko keskustelu on loppujen lopuksi aika hyödyllinen; ilmeisesti paremmin kuin hyvin ihmisillä on tiedossa että nämä varusteet ja tarvikkeet saa halvemmalla tilaamalla ulkomailta kuin ostamalla kalliista suomalaisista veneilyliikkeistä. Herää kysymys, että jos suomalaisetkin kaupat haluavat saada tavaransa kaupaksi, niin miksi hinnat ovat edelleen korkeat vaikka itsekin varmasti tietävät miten kuluttajat saavat tavarat reilusti halvemmalla ja helpommalla vain parilla klikkauksella...? Vai onko niin että edelleen on niitä ostajia jotka ovat koko ikänsä hakeneet tarvikkeet esim maritimista ja jatkavat perinteen vuoksi. Epäilen että tätä ei loputtomiin jatku...
Takuu- ja muiden asioiden hoitaminen lähiliikkeen kanssa on tietysti helppoa. Toisaalta, asioiminen ulkomaille takuuasioissa esim postitse ei sekään kovin vaivalloista ole; samapa kai se on kuskaatko hajonneen vimpaimen lähipostiin vai kauppaan...mutta on tietysti makuasia mitä kukakin pitää vaikeana. - TopiTeppo
Vaimo osti Turkulaisesta Marinestoresta Pelle P,n takin. Kaikki vaatteet oli muistaakseni -40%. Vaatteita ei ole näköjään ole nettikaupassa.
- Timppa1111
Minulta saat yhdenkerran käytetyt edullisesti 0409362975
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462