Ilmainen virustorjunta

Taneli

Onko sellaista ilmaista virustorjuntaohjelmaa, joka ei heti kohta vanhene ja vaadi maksua? Olen kokeillut useitakin tuohon läppärivanhukseeni, johon en viitsisi ostaa sen kummempaa. En ole vielä löytänyt sellaista, joka toimisi ilman ostovaatimuksia pitempään.

23

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Windowsin oma....

Miksi et asenna Microsoftin omaa virustorjuntaohjelmistoa: Microsoft Security Essentials.

Se on ilmainen ja simppeli, parempaa et löydä!

• Taneli

Tässä koneessa on Windows XP ja ei näytä hyväksyvän tuota ohjelmaa.

• Taneli kirjoitti:

Tuo toimii kyllä XP:ssä mutta sinulla on näköjään piraattiversio jossa ei toimi.
        Tämäkin on ilmainen:
        http://www.avast.com/en-eu/free-antivirus-download

Valitse Free Antivirus
        Tälle joutuu hakemaan lisenssin jolla toimii vuoden kerrallaan mutta lisenssi on ilmainen. Avastissa on itsessään ohjeet.

• Taneli
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Tuo toimii kyllä XP:ssä mutta sinulla on näköjään piraattiversio jossa ei toimi.
        Tämäkin on ilmainen:

Valitse Free Antivirus
        Tälle joutuu hakemaan lisenssin jolla toimii vuoden kerrallaan mutta lisenssi on ilmainen. Avastissa on itsessään ohjeet.

Minun XP:ni on kyllä alkuperäinen, mutta en vaan ole saanut sitä hyväksymään tuota Essentialia.

• harri pointer
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Tämäkin on ilmainen:

Valitse Free Antivirus

Sellainen se ankeuttaja on.

• Pepe Muisteli nuin
        Taneli kirjoitti:

Kato se bittisyys ekana, XP vaatii 32 b version?

• XP-ok
        Taneli kirjoitti:

Minulla ei aluksi onnistunut asennus, mutta kun tei viimeiset mahdolliset winkun päivitykset, niin johan kelpasi koneelle ja hyvin pelaa...

• MF135

Vanhemmassa läppärissäni on XP ja toisessa 7. Kummassakin
      toimii Microsoft Security Essentials.
      En tiedä miksi XP sinulla ei sitä hyväksy.

• MSE tekee käyttöjärjestelmän aitoustarkistuksen joten hirttää kait siinä kohtaa.

• Olisiko Panda Cloud mitään?

• pantaatti

Hyvä ja helppo.

• sinoom
        pantaatti kirjoitti:

Hyvä ja helppo.

Hitailla yhteyksillä vaarallinen!

• Pajunsyöjä.....

Ollu vuosia Panda Cloud Free päivitykset hoituu huomaamatta ,eikä ole ollut minkäänlaista ongelmaa .Muutamia kertoja tullut ilmoitusVirusuhka torjuttu että näyttäs hoitavan homman .On nuita eri käyttöjärjestemiäkin useita ja kaikissa toimii moitteettomasti.

• äkxpeemies

Taneli jonka varpaita paleli, heheheh....

Pitää kertoa Tanelille, että minulla on ollut tässä äkspeessä (XP) Ensin tämä:

Panda Cloud Antivirus 1.5.1 Free
        Tehokkaampaa ilmaista virustorjuntaa

http://www.tietokone.fi/softa/windows/panda_cloud_antivirus_1_5_1_free

Jonka jälkeen siirryin tuohon jo mainittuun Microsoft Security Essentials -tuotetiedotwindows.microsoft.com/fi-FI/...essentials/product-information
        Järjestelmän vähimmäisvaatimukset Microsoft Security Essentialsin suorittamiseen. Käyttöjärjestelmä: Windows XP Service Pack 3 (SP3)

http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows/products/security-essentials/product-information?t1=sysreq

tuolta otat Taneli jonka jne...........................

• eejejej

Laita Avast vuoden toimii aina kerrallaan,hyvä on!

• AVAST koneissani

AVAST on hyvä virustorjunta

• 'Itse suosittelisin mieluummin Microsoft Security Essentials virustorjuntaa.. Se on aika yksinkertainen ja siinä ei ole mainoksia tai rekisteröinti pakkoa.

• makunen

Minulla on Hyväst, sekin on hyvä.

• suosittelen

Avast on ollut vuosia kolmella koneella ja reikiä nolla. Ei siinä rekisteröinnissä montaa sekunttia mene.

• tarjacaisa

AVG on hyvä virustorjuntaohjelma,ei tarvitse rekistöröityä eikä maksaa mitään ja hoitaa asiat vuodesta toiseen ilman minkäälaisia lisinsessejä.

• comodon varaani

Comodo on hyvä aloittelijalle. Ihmettelen mistä haittaohjelmasivuilta kyselijä on virustorjuntojaan haeskellut jos aina pitäis alkaa maksamaan käytöstä?

• ????

Mikä on virustorjuntaohjelma? Käytän Kubuntua niin en tiedä semmoisista mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe