Ongelmia blogin kanssa!!

--Apuvaaaaa

Eli minulla on blogi Bloggerissa, mutten tiedä miten saisin sen estettyä eräältä henkilöltä..
Pitäisikö tämän henkilön olla blogini seuraaja?
Toivottavasti, edes joku osaisi auttaa minua, näin tyhmän kysymyksen kanssa!

// xtra-sweet.blogspot.com

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kardemumma

Yks kysymys, jota olen monesti miettynyt.

Miksi kijoittaa yleistä blogia, jos ei halua, että jotkut tiety lukee sitä. Jos et halua, että joku lukee blogia, niin mikset laita sitä salasanan taakse tai lakkaa kirjottamasta blogia?

• -Apuvaaaaa

Siis, mul on yks sellanen vanha kaveri, joka haukkuu kaikkia ja huutelee et toi hullu kirjoittaa jotain *** blogia..
      Mut siis miten sit saan siihen salasanan?

• kardemumma

Siis onko sillä lukijalla google-tunnus ja on ilmottautunut blogisi lukijaksi? Jos on ja estät sen, niin hän voi jatkaa blogisi lukemista anonyyminä ja alkaa anona haukkumaan yms sun blogissa.

Itse ainakin tuossa tilanteessa sanoisin haukkujalle, että blogin kirjottaminen on mun harrastus ja tärkeä sellainen. En ymmärrä mitä väärää siinä on. Ja se on yhtä hyvä harrastus, ku joku muukin. Vielä ilmatteinen sellainen ja siitä paranee esim. kirjotus- ja kuvan muokkaus taidot.
        Eli sun pitää olla ite vahva, selkä suorana kulkija ja pistää sen kommentit taka alalle. Kyllä se siitä sitte lopettaa, ku huomaa, että ei saanutkaan susta otetta. Mutta jos ei sitte vieläkään lopeta, niin sitten vasta laittaisin blogin salasanan taakse.

• sösö

Hei mullakin on yks blogiin liittyvä pikkuinen probleema, eli siis mun kaverit ei nää että mulla olisi blogi enkä nää itsekkään blogini otsikkoa klikatessa lukijoitani jne. Onko mulla joku asetus väärin vai mitäs?.. en tiedä tajusitteko ollenkaan kun en aamukoomassa ole kovin reipas miettimään mutta vastauksia otan vastaanl. Kiitos :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe