Irfan view

kkk

Miten skannaan ohjelmalla nimeltä Irfanview? Asensin kun sitä on kehuttu, mutta en löydä "skannausnappulaa".

9

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wadasdasd

File/Thumbnails avautuu uusi ikkuna.
      Sieltä valitset kansion ja Options/Load thumbs from all subfolders.
      Jos nyt tuota tarkoitit.

• Voi surkeeta...

Ja tästäkin Windowsohjelmasta puuttuu lokalisointi!

• dgfdgfdgfdgfdgf
        Voi surkeeta... kirjoitti:

Ja tästäkin Windowsohjelmasta puuttuu lokalisointi!

Voivoi. Voit suomentaa sen itse lataamalla kielenkehityspaketin osoitteesta http://www.irfanview.com/ -> irfanview languages -> for translators

Ettet vain kuitenkaan ole sitä vellipersesukupolvea joka vain aukoo päätä mutta ei jaksa itse tehdä mitään. Kaikki pitää saada valmiina?

• kkk

Kiitos vastauksesta. Vika on varmaan minussa, mutta ei aivan vielä mennyt jakeluun.

Koneeseen on liitetty TWAIN-yhteensopiva tasoskanneri ja olen käyttänyt sitä Windowsin "Scanner and camera wizard" -
        toiminnon kautta.

En nyt vain hoksannut miten skannaus tapahtuu Irfanview ohjelmalla.

• Oma valinta...

Windows on vaikea! Eihän porukat pärjää sen kanssa vaikka olisivat jo vuosia käyttäneet.

• ?

Mitä tarkoitat valokuvien skannauksella?

• kkk

Paperivalokuvien skannaamista digitaaliseen muotoon.

• lähtiskö tuosta
        kkk kirjoitti:

Paperivalokuvien skannaamista digitaaliseen muotoon.

Oliskohan Tiedosto-->Valitse TWAIN lähde (3. alin siinä valikossa), sitten toivon mukaan näkyy se sun skannerisi, valitset sen, sitten Tiedosto-->Skannaa (tai suoraan pikanäppäimillä ctrl shift A)

• kkk

Selkis, kiitän.

Hämäsi kun siellä File-valikossa oli "Batch scanning", enkä halunnut batch-modea käyttää ja hyppäsin yli etsien tavallista scan-toimintoa. No sieltä batch-jutun kautta sinne kuitenkin piti mennä.

Nyt pitää tietenkin todeta, että olisi pitänyt tutkia se batch vähän tarkemmin, mutta kun tuntui ja tuntuu edelleenkin niin epäloogiselta. Kas kun skannaus ei ole suoraan työkaluvalikossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe