Miten skannaan ohjelmalla nimeltä Irfanview? Asensin kun sitä on kehuttu, mutta en löydä "skannausnappulaa".
Irfan view
9
116
Vastaukset
- wadasdasd
File/Thumbnails avautuu uusi ikkuna.
Sieltä valitset kansion ja Options/Load thumbs from all subfolders.
Jos nyt tuota tarkoitit.- Voi surkeeta...
Ja tästäkin Windowsohjelmasta puuttuu lokalisointi!
- dgfdgfdgfdgfdgf
Voi surkeeta... kirjoitti:
Ja tästäkin Windowsohjelmasta puuttuu lokalisointi!
Voivoi. Voit suomentaa sen itse lataamalla kielenkehityspaketin osoitteesta http://www.irfanview.com/ -> irfanview languages -> for translators
Ettet vain kuitenkaan ole sitä vellipersesukupolvea joka vain aukoo päätä mutta ei jaksa itse tehdä mitään. Kaikki pitää saada valmiina? - kkk
Kiitos vastauksesta. Vika on varmaan minussa, mutta ei aivan vielä mennyt jakeluun.
Koneeseen on liitetty TWAIN-yhteensopiva tasoskanneri ja olen käyttänyt sitä Windowsin "Scanner and camera wizard" -
toiminnon kautta.
En nyt vain hoksannut miten skannaus tapahtuu Irfanview ohjelmalla.
- Oma valinta...
Windows on vaikea! Eihän porukat pärjää sen kanssa vaikka olisivat jo vuosia käyttäneet.
- ?
Mitä tarkoitat valokuvien skannauksella?
- kkk
Paperivalokuvien skannaamista digitaaliseen muotoon.
- lähtiskö tuosta
kkk kirjoitti:
Paperivalokuvien skannaamista digitaaliseen muotoon.
Oliskohan Tiedosto-->Valitse TWAIN lähde (3. alin siinä valikossa), sitten toivon mukaan näkyy se sun skannerisi, valitset sen, sitten Tiedosto-->Skannaa (tai suoraan pikanäppäimillä ctrl shift A)
- kkk
Selkis, kiitän.
Hämäsi kun siellä File-valikossa oli "Batch scanning", enkä halunnut batch-modea käyttää ja hyppäsin yli etsien tavallista scan-toimintoa. No sieltä batch-jutun kautta sinne kuitenkin piti mennä.
Nyt pitää tietenkin todeta, että olisi pitänyt tutkia se batch vähän tarkemmin, mutta kun tuntui ja tuntuu edelleenkin niin epäloogiselta. Kas kun skannaus ei ole suoraan työkaluvalikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462