Halvat järkkärit?

Amatööri

Olen aatellut ostaa järjestyskameran. Tietääkö joku mistä saisi halvalla? ja siihen saisi fish eye objektiivin?

15

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsi sieltä

Huuto.net

• halpa uusi

Lumix DMC-GF2 ja 14-42/3.5-5.6
      scandinavianphoto: 302€

Canon, EOS 1100D 18-55mm DC,
      Gigantti: 345 €
      Expert : 349 €
      Markantalo: 349
      Anttila: 349,90 €
      – runko
      scandinavianphoto: 312 €
      –Objektiivi EF 75-300/4,0-5,6 III
      scandinavianphoto: 198€

• Ai, jaa

Missäs se kalansilmä on?

• jep jep

Ongelma ovat juuri nuo mukana tulevat objektiivit.

• Halpaa kamaa

Samyang MF 7,5/3,5 UMC Fisheye MFT Micro 4/3, Silver 235€

OLYMPUS PEN E-PL1 BLACK 14-42 300€

Halvin ehkä tämä yhdistelmä yhteensä 535 €(Rajala;CyberPhoto). Panan Lumix fisu on jo pelkästään yli 800 €.

•  Epäjärjestysmies

Tuollaisen _järjestys_kameran minäkin haluaisin! Kameralaukussani pakkaa olemaan pelkkää epäjärjestystä.

• Ostin samsung nx 200 mikrojärkkärin 20Mpixeliä on rautaa, Tilasin siihen canon EOS adapterin (rugift) ja Pentacon six adapterin EOS:ään (Hartblei). Sitten makroilin KIEV:n linsseillä ja loittorenkailla. NX 200;n manuaalisäädöt ovat loistavat ja niin ovat näillä vehkeillä kuvatut makrokuvat. Kuvaus ei onnistu ilman tarkeennusapua eikä ilman aikalaukaisua (näitä ominaisuuksia ei ole välttämättä paremmaksi lluulluissa digijärkkäreissä),
      Tämä kaikki oli minulle mahdollista kun aikanaan tuli hankittua Kiev.n linssejä, mutta sama onnistuu varmaankin muillakin optiikoilla.

• just me

nikon d5100 on loistava ja erittäin halpa.

• laatutavaraa

Ostin käytetyn Nikon D200. Siihen saat kaiken näköisiä putkia ja hienosti pelittänyt neljä vuotta.

• Amatööri

saako Canon EOS 1100D fisheye objektiivin? halvalla eikä mitään 500e ylöspäin? :p

• 60 D

Saa esim tämän n. 260 € (CuberPhoto):

Samyang MF 8/3,5 Fisheye Canon EOS.

(En kyllä ymmärrä oikein tuota fisheye kuvausta: siinähän tuo horisonttikin on ihan vääristynyt ).

• Canonisti minäkin
        60 D kirjoitti:

Saa esim tämän n. 260 € (CuberPhoto):

Samyang MF 8/3,5 Fisheye Canon EOS.

(En kyllä ymmärrä oikein tuota fisheye kuvausta: siinähän tuo horisonttikin on ihan vääristynyt ).

Ostin tytölle tuon korealaisen kalansilmän. Vähän on tullut kokeiltua itsekkin. Mekaaninen laatu on samalla tasolla parhaiden japanilaisten kanssa. Siis aika kaukana parhaasta saksalaisesta, mutta toimii kyllä. Optinen laatu on venäläisten tasolla, eli hyvä. Hakkaa mennen tullen halvemman pään japsit.

Itse en ymmärrä kalansilmää, kun tuo normaaliobjektiivikin tuntuu välillä liian vaikealta hahmottaa ja potrettitele on enemmän minun makuuni. ;) Onneksi nuoret ovat aina vanhempiaan taitavampia. :D

Ps. En ole niin kalkkis, etten tietäisi urheilukuvauksessa käytettävän kalansilmiä.

• erittäin laajakulm.

Osta EF-S 10-22mm f/3.5-4.5

se on juuri, mitä oot hakemassa

oletan tässä, että sulla on menny fisheye ja laajakulma sekaisin. fisheye on laajakulmainen, mutta laajakulma ei aina tarkoita fisheye- eli kalansilmäobjektiivia

Jos taas oletin väärin, osta EF 8-15mm f/4L Fisheye, mutta sitten saat kyllä kiltisti maksaa ja jättää kitisemättä hinnasta

• postaaja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe