Onko tämä mies jota nyt paljon ajattelen,tämä tuttu muutaman vuoden ajalta,se oikea minulle,vai kuinka näet asian.Kovasti olen tätä miettinyt.
Jos vielä työhön jotain nousisi.
Zonette 22
4
58
Vastaukset
- zonette22
Esteitä on välilläne ja sinun tulisi hyväksyä tosi asiat mitkä ne on ja sinä tiedät sen itsekin.Jo haluat saavutta jotakin siihen tavitaan omaa sisukuutta kaikissa asioissa myös työhön liityvissä' asioissa.Sinulle on luotu toinen ihminen lähelesitummahkomies ja avioliitto näkymät on hyvät hänen rinnallaan.Käytä myös luovuutta joka elämän sarakeella koska sinulla on se taito myös mukaudu siihen mitä sinulle annetaan.Sillä tavalla saat elämääsi uutta ulottuvuutta ja koet elämän iloa koko sydämestäsi.Zonette
- Kanelipuukeiju
Kiitos sinulle,mistähän tämä tumma mies tulee eteeni,näetkö mitä tekee työkseen.
- Zonette221
n.viiden vuoden päästä tulee,soittaa kyllä sinulle ensin...
- Kanelipuukeiju
Zonette221 kirjoitti:
n.viiden vuoden päästä tulee,soittaa kyllä sinulle ensin...
Mitähän tämä yleensä sulle kuuluu,ei tällä palstalla ole mikään pakko olla ilkeilemässä,mene muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462