Veden juonnista kysymys

tyytyväinen laihdutt

Heips vaan! Laihduttelen tässä itseäni entisiin mittoihini ja 10 kiloa on jo pudonnut sitten marraskuun :) Nyt mieleeni on noussut, saatuani Sodastreamin joululahjaksi, että mites tää veden juonti.

Olen siis hulluna kivennäisveteen, sitä kuluu arviolta 1,5-2 litraa päivässä. Onko se sama asia kuin joisi hanavettä? Koitan muistaa aina välillä ottaa hanavettä, mutta kun vaihtoehtona on vissy tai hanavesi niin vissy vie voiton..

Siinä vissyssä mitä juon ei siis ole muuta kuin hanavettä ja sitten hiilihappoa, mitä siitä Sodatreamista sinne laitetaan. :) Pitääkö mun nyt vaihtaa vissy hanaveteen vai ajaako tuo saman asian?

5

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfdksö

Ei se ole sama asia. Ainakaan kaikille. Monia hiilihapotettu juoma turvottaa, mikä ei tietenkään innosta ketään laihduttajaa. En tietenkään osaa sitten sanoa, että miten juuri sinulla.

• kivennäisveden juoja

Jos hiilihappo ei aiheuta vatsavaivoja (joillekin niitä voi tulla) voit aivan hyvin juoda tavallisen veden sijaan kivennäisvettä. Niissä olevat kivennäisainemäärätkin ovat sen verran pieniä, ettei yliannostuksen määrää ole. Jos hapotat veden sodastreamilla itse, siinä on täysin samat aineet kuin vesijohtovedessä. Hiilihappo ei tee siitä yhtään huonompaa tai epäterveellisempää, ei edes hampaille. Hiilihappo on yksi niistä harvoista hapoista, jotka eivät vaikuta hammaskiilteeseen. Sen sijaan, jos kaupan kivennäisvedessä on mausteena esim. sitruunaa, se vaikuttaa hampaisiin. Mutta sitäkin voi juoda useinkin kun huolehtii hampaiden hoidosta hyvin. Kalorittomia kaikki nämä, sekä itse tehty että ostetut.

• JEPULISXX

Voin sanoa varmaksi Soda Streamin omistajana, että voit hyvin mielin juoda hiilihapotettua vettä. Soda streamin hiilihapoissa tai muutenkaan vichyissä ei ole sen enempää kaloreita kun hanavedessäkään :) Onnea sinulle kun kerran siitä tykkäät ! :)

• ap

Mua ei onneksi turvota hiilihapolliset juomat, jos turvottais niin en jois ;) Mutta kiva että sitä voi juoda tavallisen veden sijasta, kiitos teille :)

• d.i.e.t.

mietin ihan samaa tässä, mut kiva et se on ihan sama asia...! laihiksella kans ja ei meinaa vesi mennä muuten alas mutta hapotettuna ihan herkkua :P

http://doieatthat.blogspot.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe