vaiko vaan ihan nimellä ?
millä nimellä "hän "on kännyssäsi
47
1156
Vastaukset
- kutsumanimi
lempinimellä, en nyt tähän viitsi sitä kun kaikki tuntis..
- vai---
mut eihän kukaan tietäis, että tuo sun kirjoittamas
- poistin jo
Ei enään millään nimellä.
- mitä siitä
no, eihän ap sitä kysynyt
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Leena Hefner
- hän ekana
aaaa1
- tolla nimellä
älä vastaa 1
- simple the
h.....h....
- That's it
Ö-mappi / MR
- ö-mappi
numero ei ole puhelimessa mutta paperilapulla kyllä.
- Blue Moon
ö-mappi kirjoitti:
numero ei ole puhelimessa mutta paperilapulla kyllä.
No ilimankos, paprulappuset ja -lippuset ovat aina hukassa eivätkä ainakaan silloin tallessa, kun tarttisi. Mutta hyvä tekosyy viestittömyydelle.
Mää olen pannut nimen Ö-mappiin sitä varten, ettei pikasormipaholainen, joka on meikällä melko lahjakasta lajia, pääse livauttamaan vahinkoa.
Se kaveri taas, joka nimen taakse kätkeytyy, pani jutun Ö-mappiin alkumetrin jälkeen ja kun ihmeinen on 'sinisilmäinen', tyhmä ja tietämätön, niin kuvitteli siitä huolimatta liikoja liian kauan. Eikä prkl raaski vieläkään heivata nroa h-n kuuseen. - ö-mappi
Blue Moon kirjoitti:
No ilimankos, paprulappuset ja -lippuset ovat aina hukassa eivätkä ainakaan silloin tallessa, kun tarttisi. Mutta hyvä tekosyy viestittömyydelle.
Mää olen pannut nimen Ö-mappiin sitä varten, ettei pikasormipaholainen, joka on meikällä melko lahjakasta lajia, pääse livauttamaan vahinkoa.
Se kaveri taas, joka nimen taakse kätkeytyy, pani jutun Ö-mappiin alkumetrin jälkeen ja kun ihmeinen on 'sinisilmäinen', tyhmä ja tietämätön, niin kuvitteli siitä huolimatta liikoja liian kauan. Eikä prkl raaski vieläkään heivata nroa h-n kuuseen.Kyllä se paperilappu on tallessa, ja jos hukkuu voi numeropalvelusta kysyä uudelleen. Sieltä itseasiassa kaivoin tuon tiedon. Hän itse kertoi että asumme lähellä toisiamme kun tapasimme aikoja sitten. Paperilappu on parempi, kun shitä ethsii vaikkapa muutaman shiiderin jälkeen ehtii tulla järkiinsä. :) Chris Iisakilla on muuten Bluen moon niminen kappale olen linkittänyt sen joskus hänelle tänne, hassu yhteensattuma.
- Rock rulaa
ö-mappi kirjoitti:
Kyllä se paperilappu on tallessa, ja jos hukkuu voi numeropalvelusta kysyä uudelleen. Sieltä itseasiassa kaivoin tuon tiedon. Hän itse kertoi että asumme lähellä toisiamme kun tapasimme aikoja sitten. Paperilappu on parempi, kun shitä ethsii vaikkapa muutaman shiiderin jälkeen ehtii tulla järkiinsä. :) Chris Iisakilla on muuten Bluen moon niminen kappale olen linkittänyt sen joskus hänelle tänne, hassu yhteensattuma.
Linkeistä en tiiiä mittään, mutta sama biisi oli. Siitä on tehty versioita vaikka kuinka paljon ja suomennettukin se on; 'Oi kuu'. Vikkelänä tyyppinä tykään enemmän nopeammista, Agentsien hidas versio oli pettymys.
- EI KIITOS
Ei ole enää numeroa ja hyvä vaan! Tulisi vaan turhaan pahaa mieltä ja taas joku saisi ilkeillä oikein kunnolla jos tekisin jotain sillä numerolla. Mutta enää en tee,en mitään.
Mulle riitti se törkeä kohtelu, olkoon törkeä jollekkin muulle uhrille, mut niin mä en enää sellaista siedä. Jotain itsekunnioitusta pitää olla.- ketjussahan
kysyttiin vaan , millä nimellä hän ON. Ei kiinnosta mielenosoituksesi mua, eikä varmaan ketään muutakaan
- ed
ketjussahan kirjoitti:
kysyttiin vaan , millä nimellä hän ON. Ei kiinnosta mielenosoituksesi mua, eikä varmaan ketään muutakaan
Tänne saa kirjoittaa vaikka taivaan ja maan väiltä, ei kiinnosta tippaakaan mitä läpätät, mua ei kanssa todellakaan kiinnosta paskaakaan mitä mieltä olet tai ylipäätänsäkkään muidenkaan mielipide. Joten whatever!
Mutta kuitenkin tässä vastaus: ei millään nimellä,kun sitä kerta kysyttiin. - havainto3
ed kirjoitti:
Tänne saa kirjoittaa vaikka taivaan ja maan väiltä, ei kiinnosta tippaakaan mitä läpätät, mua ei kanssa todellakaan kiinnosta paskaakaan mitä mieltä olet tai ylipäätänsäkkään muidenkaan mielipide. Joten whatever!
Mutta kuitenkin tässä vastaus: ei millään nimellä,kun sitä kerta kysyttiin.Yhtään en ihmettelisi, vaikka sun nimilista olisi ihan tyhjä
- woiwoi~~
ed kirjoitti:
Tänne saa kirjoittaa vaikka taivaan ja maan väiltä, ei kiinnosta tippaakaan mitä läpätät, mua ei kanssa todellakaan kiinnosta paskaakaan mitä mieltä olet tai ylipäätänsäkkään muidenkaan mielipide. Joten whatever!
Mutta kuitenkin tässä vastaus: ei millään nimellä,kun sitä kerta kysyttiin.palstapyllerö otti taas kilarit. Katkera pyllerö ei taida ikinä selvitä pakeista jotka saanut.
- sinne jonnekkkin
woiwoi~~ kirjoitti:
palstapyllerö otti taas kilarit. Katkera pyllerö ei taida ikinä selvitä pakeista jotka saanut.
Monetkohan pakit sinä olet saanut "palstapylleröltä"?
- arvaakuka
ei ole nimellä enää.poistin koska ei saa soittaa.
olen hyvä koulutettava. - 12+12
Kaupunki ammatti. Alunperin sillä nimellä talletin enkä ole tullut vaihtaneeksi, kun ei ole oikeastaan ollut tarvetta ;).
- ajattelin--
poistaa tänään hänen numeronsa...
- teeeeeeeeeeeee
xxxxx-sankari
- Omalla
Tarja Halonen
- Pentti A
Täälläkö oikein luuhastatkin. Olenkin jo etsinyt:)
- Itsekin Teeee
Pentti A kirjoitti:
Täälläkö oikein luuhastatkin. Olenkin jo etsinyt:)
Kerrankin kunnon tunnisteet!
- 5+19
Nimensä ja hymynaama perässä :)
- Ei millään..
poistin numeron jo ainakin viidennen kerran ja tällä kertaa lopullisesti. Mitä mä sillä teksisin kun ei sitä saa käyttäää. Vahingossa pian taas humalassa käyttäysin ja nolaisin itteäni lissää, ei kiitos.
- Niinpä..
Ihan hänen omalla nimellä.. Eilen rupesi hymyilyttämään kun puhelin ehdotti kukkaa, sukkaa ja ties mitä kun hain puhelinnumeroa (yleensä katson suoraan puhelinlokista). En soittanut kuitenkaan..
Ehkä minä vielä tarvitsen hänen numeroaan.. En tiedä.. Tilanne vähän erikoinen..
Enkä ole sit kukaan Niina vaikka joku ehkä tuosta nimimerkistä vois niin kuvitellakin. M:llä alkaa nimeni..- 3+6
Jukkaa siis katselit.
- Niinpä..
3+6 kirjoitti:
Jukkaa siis katselit.
No noinkin sen vois sanoa.. Ei vain ole hänen kuvaansa puhelimessani.
- Eiköhän sut täällä
kaikki tunnista, joten voit suoraan käyttää Minnaa nimesi kohdalla.
- Niinpä..
Vaan voihan se olla etten enää tarvitse hänen puhelinnumeroaan. Vähän sellainen tunne on tullut nyt tässä ihan lyhyen ajan sisällä (vähän yli viikon). No se lähtee tuosta puhelimesta ja pian.. Jos/kun niin päätän.
Jos joku kuvitteli et soittaisin hänelle vielä niin voin sanoa et ei sitä tule tapahtumaan, kaiken tämän jälkeen. Ei ainakaan näillä merkeillä mitkä on ollut nyt ilmassa sieltä la 28.1. saakka. Tai jos tarkkoja ollaan niin kyllä niitä outoja merkkejä oli jo aiemminkin.
Ja kun ottaa huomioon et ollaan oltu tekemisissä vain muutaman kuukauden niin..
Ja tämä oli eka ja ainoa viesti minulta tänne tänään. Ja muutenkin. Täytyy kai vain todeta et ystävyys joka ei sit ystävyyttä tainnut ollakaan. Et se siitä. - Niinpä..
Niinpä.. kirjoitti:
Vaan voihan se olla etten enää tarvitse hänen puhelinnumeroaan. Vähän sellainen tunne on tullut nyt tässä ihan lyhyen ajan sisällä (vähän yli viikon). No se lähtee tuosta puhelimesta ja pian.. Jos/kun niin päätän.
Jos joku kuvitteli et soittaisin hänelle vielä niin voin sanoa et ei sitä tule tapahtumaan, kaiken tämän jälkeen. Ei ainakaan näillä merkeillä mitkä on ollut nyt ilmassa sieltä la 28.1. saakka. Tai jos tarkkoja ollaan niin kyllä niitä outoja merkkejä oli jo aiemminkin.
Ja kun ottaa huomioon et ollaan oltu tekemisissä vain muutaman kuukauden niin..
Ja tämä oli eka ja ainoa viesti minulta tänne tänään. Ja muutenkin. Täytyy kai vain todeta et ystävyys joka ei sit ystävyyttä tainnut ollakaan. Et se siitä.Unohtui..
Tuo yksi kirjoittaja oli ihan oikeassa tuossa (vaikkakaan en nyt ihan siitä ole samaa mieltä et kirjoitustyylistä täällä välttämättä ketään tunnistaa..) et olen Minna..
Tämä taisi olla sit tässä, ainakin minusta nähden. Ja Oulussa asutaan kumpikin niin ei jää epäselväksi sekään.
Ja nyt poistun täältä, lopullisesti. Ei jäänyt edes ikävä.. Ei tuollaista vedättäjää ja toisten nöyryyttäjää voi yksinkertaisesti ikävöidä.
(Minulta ei ole muita viestejä näille palstoille tänään kuin nämä 2 tässä ketjussa.) - ?
Niinpä.. kirjoitti:
Unohtui..
Tuo yksi kirjoittaja oli ihan oikeassa tuossa (vaikkakaan en nyt ihan siitä ole samaa mieltä et kirjoitustyylistä täällä välttämättä ketään tunnistaa..) et olen Minna..
Tämä taisi olla sit tässä, ainakin minusta nähden. Ja Oulussa asutaan kumpikin niin ei jää epäselväksi sekään.
Ja nyt poistun täältä, lopullisesti. Ei jäänyt edes ikävä.. Ei tuollaista vedättäjää ja toisten nöyryyttäjää voi yksinkertaisesti ikävöidä.
(Minulta ei ole muita viestejä näille palstoille tänään kuin nämä 2 tässä ketjussa.)No mitä se Jukka on tehnyt sulle? Sama kuvio tuntuu toistuvan kummasti nyt hänen kohdallaan, kun aiemmin sen Juhan. Oletko Minna aatellut, että sinä itse omassa päässäsi annat toisten sanoille ja teoille merkityksiä joita niillä ei oikeasti ole?
Kumpikaan näistä miehistä ei varmaankaan ole tajunnut missään vaiheessa, että sinä jotenkin romanttisessa valossa heidät näkisit, ja ovat suhtautuneet sinuun kuin kehen tahansa hyvän päivän tuttuun, ja sinä sitten luulet heidän vedättäneen sinua, vaikka todellisuudessa mistään sellaisesta ei ole kyse. He varmaan olisivat ihan ihmeissään, jos tietäisivät näistä sun ajatuksista, ja kuinka olet heihin mukamas ihastunut, ja kohta vihaat ja haukut vedättäjäksi.
Minäpä kerron sulle esimerkin miehestä, joka voisi olla vedättäjä. Olkoon hän nyt vaikka Jorma, kun sinä näihin J -miehiin aina haksahdat, ja Jorma olisi muutenkin sopivan porno nimi tälle kuvitteelliselle tyypille...
No siis, sinä Minna tapaat jonain päivänä miehen, olet vaikka kahvilassa omissa ajatuksissasi, ja luoksesi tulee mies, joka kysyy voiko istua pöytääsi, kun on vähän täyttä kahvilassa, ja sun pöydässä on tilaa. Sinä sanot "mikäpä siinä, istu vain..."
Alatte jutella niitä näitä ja Jorma vaikuttaa tosi kiinnostuneelta sinusta. Vaihdatte puh.numeroita ja hän viestittelee sinulle ja soittelee paljon. Pyytää sinua elokuviin ja kahville ja ulos, ja tahtoo olla koko ajan kanssasi. Olette lyhyen ajan sisällä paljon tekemisissä, ja pian hän alkaa puhua sinulle rakkaudesta. On rakastunut sinuun tulisesti, ja sinä olet "se oikea", hän on ihan varma siitä.
Hän saa pääsi pyörälle ja pian pääsee sänkyysi. Tämän jälkeen hän katoaa, ei viestittele enää, ei soittele, ei vastaa viesteihisi tai puheluihisi. Pian hän vaihtaa puh.numeronsa ja katoaa lopullisesti, sillä sinä tajuat, ettet tiedä edes missä hän asuu. Hän on käynyt aina sinun luonasi kylässä, mutta sinä et koskaan hänen luonaan.
Tällainen mies olisi vedättäjä, tällaiselle olisi oikeus olla vihainen. Ei sellaiselle joka pitää sinua vain ohimennen tapaamanaan hyvän päivän tuttuna, eikä tiedä ollenkaan sinun tunteistasi ja mielikuvitussuhteestasi häntä kohtaan. - -**-
? kirjoitti:
No mitä se Jukka on tehnyt sulle? Sama kuvio tuntuu toistuvan kummasti nyt hänen kohdallaan, kun aiemmin sen Juhan. Oletko Minna aatellut, että sinä itse omassa päässäsi annat toisten sanoille ja teoille merkityksiä joita niillä ei oikeasti ole?
Kumpikaan näistä miehistä ei varmaankaan ole tajunnut missään vaiheessa, että sinä jotenkin romanttisessa valossa heidät näkisit, ja ovat suhtautuneet sinuun kuin kehen tahansa hyvän päivän tuttuun, ja sinä sitten luulet heidän vedättäneen sinua, vaikka todellisuudessa mistään sellaisesta ei ole kyse. He varmaan olisivat ihan ihmeissään, jos tietäisivät näistä sun ajatuksista, ja kuinka olet heihin mukamas ihastunut, ja kohta vihaat ja haukut vedättäjäksi.
Minäpä kerron sulle esimerkin miehestä, joka voisi olla vedättäjä. Olkoon hän nyt vaikka Jorma, kun sinä näihin J -miehiin aina haksahdat, ja Jorma olisi muutenkin sopivan porno nimi tälle kuvitteelliselle tyypille...
No siis, sinä Minna tapaat jonain päivänä miehen, olet vaikka kahvilassa omissa ajatuksissasi, ja luoksesi tulee mies, joka kysyy voiko istua pöytääsi, kun on vähän täyttä kahvilassa, ja sun pöydässä on tilaa. Sinä sanot "mikäpä siinä, istu vain..."
Alatte jutella niitä näitä ja Jorma vaikuttaa tosi kiinnostuneelta sinusta. Vaihdatte puh.numeroita ja hän viestittelee sinulle ja soittelee paljon. Pyytää sinua elokuviin ja kahville ja ulos, ja tahtoo olla koko ajan kanssasi. Olette lyhyen ajan sisällä paljon tekemisissä, ja pian hän alkaa puhua sinulle rakkaudesta. On rakastunut sinuun tulisesti, ja sinä olet "se oikea", hän on ihan varma siitä.
Hän saa pääsi pyörälle ja pian pääsee sänkyysi. Tämän jälkeen hän katoaa, ei viestittele enää, ei soittele, ei vastaa viesteihisi tai puheluihisi. Pian hän vaihtaa puh.numeronsa ja katoaa lopullisesti, sillä sinä tajuat, ettet tiedä edes missä hän asuu. Hän on käynyt aina sinun luonasi kylässä, mutta sinä et koskaan hänen luonaan.
Tällainen mies olisi vedättäjä, tällaiselle olisi oikeus olla vihainen. Ei sellaiselle joka pitää sinua vain ohimennen tapaamanaan hyvän päivän tuttuna, eikä tiedä ollenkaan sinun tunteistasi ja mielikuvitussuhteestasi häntä kohtaan.10 pojoo ja papukaijamerkki :)
- Niinpä..
? kirjoitti:
No mitä se Jukka on tehnyt sulle? Sama kuvio tuntuu toistuvan kummasti nyt hänen kohdallaan, kun aiemmin sen Juhan. Oletko Minna aatellut, että sinä itse omassa päässäsi annat toisten sanoille ja teoille merkityksiä joita niillä ei oikeasti ole?
Kumpikaan näistä miehistä ei varmaankaan ole tajunnut missään vaiheessa, että sinä jotenkin romanttisessa valossa heidät näkisit, ja ovat suhtautuneet sinuun kuin kehen tahansa hyvän päivän tuttuun, ja sinä sitten luulet heidän vedättäneen sinua, vaikka todellisuudessa mistään sellaisesta ei ole kyse. He varmaan olisivat ihan ihmeissään, jos tietäisivät näistä sun ajatuksista, ja kuinka olet heihin mukamas ihastunut, ja kohta vihaat ja haukut vedättäjäksi.
Minäpä kerron sulle esimerkin miehestä, joka voisi olla vedättäjä. Olkoon hän nyt vaikka Jorma, kun sinä näihin J -miehiin aina haksahdat, ja Jorma olisi muutenkin sopivan porno nimi tälle kuvitteelliselle tyypille...
No siis, sinä Minna tapaat jonain päivänä miehen, olet vaikka kahvilassa omissa ajatuksissasi, ja luoksesi tulee mies, joka kysyy voiko istua pöytääsi, kun on vähän täyttä kahvilassa, ja sun pöydässä on tilaa. Sinä sanot "mikäpä siinä, istu vain..."
Alatte jutella niitä näitä ja Jorma vaikuttaa tosi kiinnostuneelta sinusta. Vaihdatte puh.numeroita ja hän viestittelee sinulle ja soittelee paljon. Pyytää sinua elokuviin ja kahville ja ulos, ja tahtoo olla koko ajan kanssasi. Olette lyhyen ajan sisällä paljon tekemisissä, ja pian hän alkaa puhua sinulle rakkaudesta. On rakastunut sinuun tulisesti, ja sinä olet "se oikea", hän on ihan varma siitä.
Hän saa pääsi pyörälle ja pian pääsee sänkyysi. Tämän jälkeen hän katoaa, ei viestittele enää, ei soittele, ei vastaa viesteihisi tai puheluihisi. Pian hän vaihtaa puh.numeronsa ja katoaa lopullisesti, sillä sinä tajuat, ettet tiedä edes missä hän asuu. Hän on käynyt aina sinun luonasi kylässä, mutta sinä et koskaan hänen luonaan.
Tällainen mies olisi vedättäjä, tällaiselle olisi oikeus olla vihainen. Ei sellaiselle joka pitää sinua vain ohimennen tapaamanaan hyvän päivän tuttuna, eikä tiedä ollenkaan sinun tunteistasi ja mielikuvitussuhteestasi häntä kohtaan.No vastaan vielä kun kerran kysyit..
Ei ole aikaa lukea koko sepustustasi mut..
Olemme olleet tekemisissä toistemme kanssa, siis soitelleet ja viestitelleet. Olen käynyt hänen luona kylässä mut hän ei minun. Ja on ollut kyllä ihan oikeita tunteita häntä kohtaan.. Ja niin hänkin väitti minua kohtaan olleen. Mut se oli pelkkää valetta. Nyt sen ymmärrän.
Että se siitä mukamas tarinasta ja mukamastunteista. Mut ei väliä enää.
Hyvästi ja lopullisesti. Myös näille palstoille.
(Minulta ei ole muualle viestejä näille palstoille tänään kuin nämä 3 tässä ketjussa.) - Niinpä..
Niinpä.. kirjoitti:
No vastaan vielä kun kerran kysyit..
Ei ole aikaa lukea koko sepustustasi mut..
Olemme olleet tekemisissä toistemme kanssa, siis soitelleet ja viestitelleet. Olen käynyt hänen luona kylässä mut hän ei minun. Ja on ollut kyllä ihan oikeita tunteita häntä kohtaan.. Ja niin hänkin väitti minua kohtaan olleen. Mut se oli pelkkää valetta. Nyt sen ymmärrän.
Että se siitä mukamas tarinasta ja mukamastunteista. Mut ei väliä enää.
Hyvästi ja lopullisesti. Myös näille palstoille.
(Minulta ei ole muualle viestejä näille palstoille tänään kuin nämä 3 tässä ketjussa.)Unohtui..
Ei ollut kyse mistään suhteesta. Pelkkä ihastus vain ja sekin nyt mennyttä, lopullisesti.
Hyvästi. Ei ole asiaa enää näille palstoille eikä sille Jukalle (L.). - **********
Niinpä.. kirjoitti:
Unohtui..
Ei ollut kyse mistään suhteesta. Pelkkä ihastus vain ja sekin nyt mennyttä, lopullisesti.
Hyvästi. Ei ole asiaa enää näille palstoille eikä sille Jukalle (L.).Heippa Minna :)
Kohdataan täällä taas, kun lopullisuus päättyy ja olet ihastunut seuraavaan Jiihin. :) - Joku sivullinen
********** kirjoitti:
Heippa Minna :)
Kohdataan täällä taas, kun lopullisuus päättyy ja olet ihastunut seuraavaan Jiihin. :)Jaapa jaa.. Tuskinpa se Minna enää näille sivuille palaa jos kerran on niin päättänyt. Ja eipä se seuraava ihastus välttämättä ole kukaan J:llä alkava. Että siinäpä sulle.
- toinen sivullinen
Joku sivullinen kirjoitti:
Jaapa jaa.. Tuskinpa se Minna enää näille sivuille palaa jos kerran on niin päättänyt. Ja eipä se seuraava ihastus välttämättä ole kukaan J:llä alkava. Että siinäpä sulle.
Aika monta kertaahan hän on paluun jo tehnyt, kaikella ystävyydellä hänelle.
- Joku sivullinen
toinen sivullinen kirjoitti:
Aika monta kertaahan hän on paluun jo tehnyt, kaikella ystävyydellä hänelle.
Niin tai sit vain sekoitat hänet johonkuhun toiseen. Täällä kun niitä toisten piikkiin kirjoittelijoita riittää.
- toinen sivullinen
Joku sivullinen kirjoitti:
Niin tai sit vain sekoitat hänet johonkuhun toiseen. Täällä kun niitä toisten piikkiin kirjoittelijoita riittää.
No hän on oikeastaan lähestulkoon ainoa, jonka lähestulkoon varmuudella tunnistaa. Tuskin kukaan jaksaa feikata noita jatkokertomuksia ;).
- ____________________
Joku sivullinen kirjoitti:
Niin tai sit vain sekoitat hänet johonkuhun toiseen. Täällä kun niitä toisten piikkiin kirjoittelijoita riittää.
Monta kertaa olet palannut. Älä viitsi kieltää, aikuinen ihminen. Kukaan ei kirjoittele sun piikkiin yhtään mitään, eikä ole kirjoitellut! Miksi pitää kieltää? Ihan tyhmää touhua tuon ikäiseltä ihmiseltä. Mun puolesta voit kirjoitella vaikka Arvo Penaalille niin paljon kun huvittaa, ja käydä jotain saatanan päänsisäisiä kuviteltuja draamojasi täällä, mutta älä helvetissä viitsi kieltää omia horinoitasi, ja väittää toisten kirjoittelevan sun piikkiin. Sinä et ole niin tärkeä kenellekään, että kukaan sellaista viitsis tehdä.
- Joku sivullinen
toinen sivullinen kirjoitti:
No hän on oikeastaan lähestulkoon ainoa, jonka lähestulkoon varmuudella tunnistaa. Tuskin kukaan jaksaa feikata noita jatkokertomuksia ;).
No kuule.. Pidäpä luulos. Jos se sua jotenkin helpottaa. ;)
Joillain on elämä muualla kuin näillä palstoilla.
- name
Onko tänään oikeasti Dick alkavan päivä. Onko englantilainen nimi?
- Exvaimo
Mun ex on lapsen nimellä isänä:) Mies ei ole enää muuta kuin ihanien lapsieni isä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466