saatte tyhmärämätystä aikaan paljon.

Guttenberg

Kerronpa kolme asiaa, josta tuskin saatte tyhmärämätystä aikaan paljon.
1. Nimimerkkiäni saatte lainaajat edelleenkin käyttää. Siitä ei ole minulle haittaa.
2. Sotka -liike toi joustinpatjat, peitteet ja tyynyt tänään.
3. Tänään kävin tilaamassa/maksamassa kolme tynnyrillistä dieseliä laiturin viereen tuotuna. Se oli 500 litraa. Myyjällä on yksi huoltoasema myös rannalla. Hän on myös Suomen polttoainekauppiaiden yhdistyksen hallitusjäsen, joten kertoi viimeisimmät näkemyksensä.
Maksoin 500x1,69 (3x12). Ei älkää googlatko -tai pyrkikö itse laskemaan! Kerron sen. Summa oli 881 euroa. Tynnyrit saan kuulemma tyhjänä pitää. Samalla tuo kertoi, että kyllä Kataisen hallituksen on tarkoitus heittää dieseliin 6-8 senttiä lisää ennen toukokuuta! Se on ollut jo hallituksen papereissa. Se tarkoittaa hänen rannalla olevassa palveluhuoltiksessaan (ei voi muuta kuulemma olla, kun varastavat ja lähtevät liukureillaan maksamatta) 172 -175 € litra! Sillälailla se sitten kaivetaan rahat Välimeren pelleille Suomesta.

Ja lauantaina pyritään saamaan alus jääavantoonsa.

20

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalllista

" 172 -175 € litra!"

Melko kallista tulee dieseli olemaan hmm...pitää melkein tankata omakin vene tässä jo ehkäpä ensiviikolla!

• Kovin ovat erikoisen kokoisia tynnyreitä (167 l/kappale). Yleensä kun ovat 208 litraisia...

• pois saasta Välittäj

Lopeta jo mulkero! Häivy pysyvästi palstalta häirikkö!

Yksi barreli raakaöljyä tai muuta maaöljytuotetta on noin 158,98722 litraa (42 Yhdysvaltain gallonaa).

• maajussi Inkoo

Mulla on varastossani moottoriöljyä (Motul) 20 litran tynnyrissä.
        Puun kyllästysainetta tuli 110 litran muovitynnyreissä.
        Tuotantoeläimille tulee melassia ja tärkkelystä 300 litran tynnyreissä. Vielä ihmeellisempää on moottorin jäähdytysneste (Felfa) 60 litran metallitynnyrissä!

• ja haa haaaa
      • Lapsilaoma raakkuu

Joillekin näyttää olevan vaikeuksia ymmärtää suomenkielen sanan *tynnyri* merkitystä.
        Se voi olla käännös öljymittana käytetystä barrelista, tai nesteiden kuljetukseen tarkoitetun lieriömäisen astian nimi.
        Barrelin kokoisia kuljetustynnyreitä ei suomessa ole ollut käytössä, yleisin on nimellismitaltaan 200L, mutta asian ymmärtäminen näille googlaajien kuninkaille on aivan liian vaikeaa.

• joo yksi viisas
        Lapsilaoma raakkuu kirjoitti:

Joillekin näyttää olevan vaikeuksia ymmärtää suomenkielen sanan *tynnyri* merkitystä.
        Se voi olla käännös öljymittana käytetystä barrelista, tai nesteiden kuljetukseen tarkoitetun lieriömäisen astian nimi.
        Barrelin kokoisia kuljetustynnyreitä ei suomessa ole ollut käytössä, yleisin on nimellismitaltaan 200L, mutta asian ymmärtäminen näille googlaajien kuninkaille on aivan liian vaikeaa.

niin että erilaista nestettä mahtuu erilaisen litramäärän tynnyriin? ha haaa haaaaa......sinä ole siis e.d.k. taas uudella nimellä?

katsoin tuossa nesteen pihassa tynnyrin merkintöjä .... siinä luki netto 172 l. tietysti sen ovat vain piruuttaan kirjoittaneet siihen ja toiseenkin tynnyriin, jota vilkaisin.

• Hehhee
        joo yksi viisas kirjoitti:

niin että erilaista nestettä mahtuu erilaisen litramäärän tynnyriin? ha haaa haaaaa......sinä ole siis e.d.k. taas uudella nimellä?

katsoin tuossa nesteen pihassa tynnyrin merkintöjä .... siinä luki netto 172 l. tietysti sen ovat vain piruuttaan kirjoittaneet siihen ja toiseenkin tynnyriin, jota vilkaisin.

Minä ei ole edk.
        Lapsi jatkaa googlaamista.
        Katsoo vaikka vaarallisten aineiden ja polttoainekuljetuksiin hyväksyttyjä astioita.

• haaaa haaaaaaa
        Hehhee kirjoitti:

Minä ei ole edk.
        Lapsi jatkaa googlaamista.
        Katsoo vaikka vaarallisten aineiden ja polttoainekuljetuksiin hyväksyttyjä astioita.

juu luontainen tyhmyytesi estää sen tunnustamisen... ha haaa haaaaaaaaa haaaaaa

• Kuules nyt urpo

Teit tyhjää asiaa jostain dieselin ostosta, vaikka tarkoituksesi oli taas koittaa puolustautua sillä että tyhmät horinasi olisikin kirjoittanut joku nikkivaras.
      Täällä liikkuu joitain niin aikuisiakin, että tällaiset ala-astetason seli-selit ei uppoa, ja muutenkin sinusta muodostunut kuva on säälittävän selvä, joten säästät sekä itseäsi että muitakin lopettamalla nuo älyttömät tarinointisi.

• ha haaaaaa

ja sun moottoriveneilyyn liittyvä asia oli?

• Juttelenberg

Ostitko kesä-talvi-arctic -laatua?

Minä kävin eilen tankkaamassa auton kun lähdin traileri ja kelkka mukana moottorikelkkailemaan. En tankannut kuin 30,2 litraa (95e10). Tuo laatu sopii mun autoon.

Eilen sitten illalla tankkasin tullessa vielä kelkankin täyteen. Siihen pitää laittaa ysikasia, on vanhempi kakstahtikone. Tuoreöljyvoitelu. Siihen meni 15 litraa, ajoa oli yhteensä 70 km.

Totta joka sana, mutta enpä tiedä kiinnostaako ketään tällaiset tarinat. Ei näissä ole mitään sisältöä.

• sommaröbo

Kerronpa kolme asiaa, josta tuskin saatte tyhmärämätystä aikaan paljon.

1. Nimimerkkiäni saatte lainaajat edelleenkin käyttää. Siitä ei ole minulle haittaa.

* Rekisteröidy, niin kaiken maailman törkyturvat eivät kirjoita soopaa nikilläsi!

2. Sotka -liike toi joustinpatjat, peitteet ja tyynyt tänään.

* Meinaatko tappaa niistä pölypunkit pakkasessa vai kosteuttaa ne?

3. Tänään kävin tilaamassa/maksamassa kolme tynnyrillistä dieseliä laiturin viereen tuotuna. Se oli 500 litraa. Myyjällä on yksi huoltoasema myös rannalla. Hän on myös Suomen polttoainekauppiaiden yhdistyksen hallitusjäsen, joten kertoi viimeisimmät näkemyksensä.
      Maksoin 500x1,69 (3x12). Ei älkää googlatko -tai pyrkikö itse laskemaan! Kerron sen. Summa oli 881 euroa. Tynnyrit saan kuulemma tyhjänä pitää. Samalla tuo kertoi, että kyllä Kataisen hallituksen on tarkoitus heittää dieseliin 6-8 senttiä lisää ennen toukokuuta! Se on ollut jo hallituksen papereissa. Se tarkoittaa hänen rannalla olevassa palveluhuoltiksessaan (ei voi muuta kuulemma olla, kun varastavat ja lähtevät liukureillaan maksamatta) 172 -175 € litra! Sillälailla se sitten kaivetaan rahat Välimeren pelleille Suomesta.

* Oliko Mika Hämäläisen Tebbis vai Stefan Möllerin Shell..?

Ja lauantaina pyritään saamaan alus jääavantoonsa.

* Sic!

• sommaröbo

Ja sinun kontribuutiosi oli? Eipä muuten näillä säillä mikään liikaa kostu, ellei hyvin koneellisesti ilmaa kostuta. Ja pitäsköhän sunkin rekisteröityä...

• uytr4e5iuopo

ei sillä ole kontrabassoa. se nukkuu superlonipatjoilla, kun sokoksen hotelleissa, joissa patjat ovat kusta. pazkaa, valkovuotoa ja muuta persevakotavaraa kellumassa edellisen asiakkaan jäljiltä......

• Nyt tiedän

Tyhmien kerho kokoontuu aina Guttenbergin jälkeen?

• Juuri niin

Ja kaikkein tyhmimmät avaa samasta aiheesta vielä uutta ketjua.

• rfefqaw
        Juuri niin kirjoitti:

Ja kaikkein tyhmimmät avaa samasta aiheesta vielä uutta ketjua.

oikeassa gutte oli -tyhmärämätystä!

• kyllä osaat

Oletko Guttenberg jo saanut hyvät naurut?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe