Takana monta viikkoa pahoinvointia, väsymystä tms. Nyt loppuaika lepäillen.On hyvin tiedossa, että odotamme kaksostyttöjä.Mieheni kun kuuli tämän muuttui etäiseksi ja alkoi hyvin viihtymään harrastusten parissa ja ylitöitä riitti.Nyt on lähdössä kavereiden kanssa Thaimaahan kolmeksi viikoksi ja tämän kuulin miehen kaverilta! en ole nähnyt miestäni vielä tänään ollenkaan.Lähti aikasin töihin ja sieltä taas johonkin..(?) olen koko päivän kotona ja todella kaipaisin miestäni avukseni kun en meinaa saada mitään enää tehtyä.Onneksi vanhempani tulevat meille ensi viikonlopuksi.Muutenhan olisin aivan yksin kun synnytys on lähellä.Mies ei tule synnytykseen.Tyttövauvat eivät miestäni kiinnosta.Mieheni vanhemmat sanoivat, että ei se mitään ensi kerralla sitten.Mieheni puhui alussa miten vie "pojat matsiin ja opettaa heille kaikkea miesten juttuja".Näin...olen toivonut niin omia lapsia ja nyt olen yksin.On onneksi hyviä ystäviä, mutta kaikilla on omat miehet ja pienet lapset.
Yksin(kö)
2
72
Vastaukset
- 4xyh
Kuulehan...Ole onnellinen lapsistasi vaikka tottakai on raskasta jäädä yksin lasten kanssa. Ei sinun mies ole kypsä lapsiaan hoitamaan ja sie ansaitset parempaa.
Sulle on lapsista vielä paljon iloa mutta huonolla miehellä et tee mitään. Edesvastuutonta matkustaa ulkomaille kun sie olet tuossa tilassa.
Onnea loppuodotukseen ja voimia.Turvaudu läheisiisi ja ystäviisi paljon jos apuaan tarjoavat.
Sinä selviät kyllä ja tee miehellesi selväksi että jos aikoo samalla tavalla käyttäytä jatkossakin niin saa häipyä kokonaan.
Pärjäätte kyllä.
Sama onko lapset tyttöjä vai poikia. He ovat lahja jota kaikki ei voi saada vaikka haluaisivat. - hei camoon..
et voi olla tosissasi..odotatko häntä vielä kotiin ? kenen asunto on? jos olisin sinä,häviäisin thaimaa retkan aikana. mies käy sieltä hankkimassa sulle tuliaisen ..se on 110% varma.ja kohta et ole yksin... saat kaupungilta kodinhoitajan avuksi,kun olet viisas ja lähdet hevon kuuseen sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462