Naisille neuvo!

Naisasialooseri.

Nuoret ja kauniit naiset! Teidän kannattaa keskittyä nauttimaan niistä muutamasta seksuaalisen vallan huippuvuodesta, jotka teille on luonto suonut syntymälahjana.

Sen sijaan aikaa ei kannata käyttää katkerana ja kateellisena sen tosiasian miettimiseen ja epätoivoiseen vastaanväittämiseen, että mies komistuu vanhetessaan ja te rusinoidutte. Vaikka ymmärrän kyllä, että se teitä sapettaa kovasti.

Siinä menee muuten helposti parhaat vuodet ohi. Ennemmin vaikka keskitytte niiden pelimiesten kanssa rillutteluun, sekin on paljon järkevämpi vaihtoehto käyttää valta-kautensa, kuin julmaa totuutta vastaan kamppailu. Jäähän teille sitten pelimiehistä hyvät muistot, kun olette vanhentuneet ja he ovat vaihtaneet nuorempiin.

25

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HekoHeko

Vai että mies ihan komistuu vanhetessaan!:D En tiennytkään että Naisasialooseri on homoseksuaali? Vai arvioiko hän nyt ihan naisten puolesta mikä heidän mielestään on komeaa ja mikä ei?:D

• Höpsistä

• Vanha Krppa35

• Vanha Krppa35 kirjoitti:

Kuka toi eka on? Ihana, panisin!

Ryan Gosling nuorempana.

• Naisasialooseri.
        gloriana_demeter kirjoitti:

Ryan Gosling nuorempana.

Tuon ekan kuvan nulikka ei ole komea. Kyllä tuo Ronn Moss on huomattavasti komeampi.

Mutta luepas se aloitusviestini nyt uudestaan, tämä väittelysi on juuri sitä mistä puhuin.

• goosg

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Tuon ekan kuvan nulikka ei ole komea. Kyllä tuo Ronn Moss on huomattavasti komeampi.

Mutta luepas se aloitusviestini nyt uudestaan, tämä väittelysi on juuri sitä mistä puhuin.

Kylläpäs on. Ron Moss taas on mies, joka näyttää mummolta.

Sinä et tule komistumaan vanhetessasi tai se on ainakin häviävän pieni mahdollisuus. Turhaan hangoittelet vastaa.

• ,....,
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Ron Moss ei ole todellakaan komea..Mut jos sä tykkäät niin se on sitten ihan oma asiasi.

• Naisasialooseri.
        gloriana_demeter kirjoitti:

Kylläpäs on. Ron Moss taas on mies, joka näyttää mummolta.

Sinä et tule komistumaan vanhetessasi tai se on ainakin häviävän pieni mahdollisuus. Turhaan hangoittelet vastaa.

Ei ole, mutta juuri tuo vastaan vänkäämisesi on se asia, josta aloitusviestissä puhuin. Sinähän olet jo ilmeisesti ohittanut MA-huippusi?

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Ei ole, mutta juuri tuo vastaan vänkäämisesi on se asia, josta aloitusviestissä puhuin. Sinähän olet jo ilmeisesti ohittanut MA-huippusi?

Ja sinähän se kokoajan vänkäät ja pinnistelet vastaan. Suurinosa miehistä rupsahtaa, sitä ei lässytyksesi poista mihinkään.

Ryan Gosling oli nuorena komea mies ja vieläkin siedettävä. Sinä sen sijaan tulet lössähtämään ja turpoamaan, et komistumaan kuten houreisissa aivoissasi näyt kuvittelevan.

• Ei istu mun pirtaan. Kaiken atm logiikan mukaan mun pitäis nyt kärsiä niin sanottuja kurppavuosiani ja olla tuskissani kurppautumisestani.

Mut kun nyt mä elän just omasta mielestäni niitä antoisempia ja mielenkiintoisempia aikoja koko tämän elämäntaipaleeni matkalta tähän ikään asti. En ole kauneimmillani, eikä se ole koskaan mulle ollut muutenkaan mikään iso tai merkittävä asia, ulkoinen kauneus.

En ole 100 % tervekkään, mutta monella tavalla terveempi mitä nuorena olin. Olo on henkisesti ja fyysisesti paljon mukavempi, mitä nuorena.

Mites se on mahdollista?

• Yhdyn tähän kommenttiin. Atm logiikan mukaan minunkin pitäisi olla nyt hyvää matkaa kurppaantumassa (34-vuotias) ja muuttua katkeraksi "femakoksi". Mutta miksi tekisin niin, kun mielestäni elämäni vain paranee vanhetessaan? Ulkoisestikin olen ehkä nyt hehkeimmilläni, koska mielenrauha on tullut ulkonäöstä pingottamisen tilalle. Tiedän tyylini... ja sitä paitsi minua pidetään lähes poikkeuksetta aina 10 vuotta nuorempana. Ei pukeutumiseni vuoksi vaan pituuteni ja ulkoisten piirteideni vuoksi.

• prime-time

Miksi seksuaalisen vallan huippuvuodet pitäisi olla elämän parhaat vuodet? Hirveitä lähentelijöitä, ehdottelijoita ja omistushaluisia kusipäitä tietysti riittää, mutta ne eivät parhaita elämän vuosia tee.

Milloin se naisasialooserin elämän paras aika oli? Vai onko se tämä palsta-ajanjakso?

• jebouuuu

Naisasialooserin elämästä kun aletaan jotain prime timea etsimään...huh. Yhtä alamäkeä on tainnut olla tarhaiästä asti.

• Aika hyvä vertailu kohta, sillä kummatkin ovat oksettavia.

• Naisasialooseri.

Juuri toisinpäin. Cruise on komea, mutta Pattison ei. Saa nähdä onko komea vanhempanakaan kun on niin törkeän ruma nyt,

• N26N26N26
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Juuri toisinpäin. Cruise on komea, mutta Pattison ei. Saa nähdä onko komea vanhempanakaan kun on niin törkeän ruma nyt,

On se kyllä kumma kun tuo Naisasialooseri tietää kaikkien naisten asiat (etenkin seksuaalisuuden) paremmin kuin yksikään nainen itse.

Ja huomioikaa hänen nickinsä.

;)

Voi poika-poloista. Muistathan syödä kaikki lääkkeesi.

• ,....,
        N26N26N26 kirjoitti:

On se kyllä kumma kun tuo Naisasialooseri tietää kaikkien naisten asiat (etenkin seksuaalisuuden) paremmin kuin yksikään nainen itse.

Ja huomioikaa hänen nickinsä.

;)

Voi poika-poloista. Muistathan syödä kaikki lääkkeesi.

Myös Mies1985 tietää naisten asiat paremmin kuin naiset itse..

• juu.
        ,...., kirjoitti:

Myös Mies1985 tietää naisten asiat paremmin kuin naiset itse..

Kyllä nää neitsyt-pojat tietää.

• oletsitkeäprovo?

Sinä olet ainoa jolta ne parhaat vuodet ovat menneet ja ovat menemässä ohi.

Siis oikeasti jäbä on käyttänyt ilmeisestikin vuosikausia väittäessään kuinka mies paranee vanhetessaan ja väittäessä kuinka hän tietää paremmin mitä naiset haluavat, etenkin nuoret naiset. Tämä kaikki vaikka jäbällä itsellään ei juurikaan ole kokemusta naisista! Voi morjens..

• Kaapissa(ko)

Onko Naisasialooseri homo, mutta kaapissa kun kokoajan jaksaa miettiä millainen mies on seksikäs ja tekee alotuksia tyyliin "Bond seksikkäämpänä kuin koskaan". Kauhean surullista jos koko elämä menee kaapissa...

• Granny

Minun parhaat vuoteni ajoittuivat kyllä viidenkympin tälle puolen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7570
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      122
      6305
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4437
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3061
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2628
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      35
      1925
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      129
      1551
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1524
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      32
      795
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      782
    Aihe