Kaksi keitettyä kananmunaa, 2 palaa ruisleipää joissa molemissa päällä margariinia ja kinkkuviipale kaksi palaa kurkkua. Lisäksi kuppi teetä ja mandariini. MIltä kuulostaa?
Arvostele mun illallinen/iltapala?
5
140
Vastaukset
- Kim159
Mun mielestä riippuu ihan siitä mitä olet syönyt aikaisemmin päivällä? Ihan hyvältä kuulostaa kevyeksi illalliseksi. En tosin ole mikään asiantuntija, vaan laihduttaja itsekin.
- minttuliina__
Kaloreita tuossa iltapalassa on noin 400kcal, joten aika tuhti iltapala. Millaisen aamupalan, lounaan ja päivällisen syöt? Kevyemmän saat tuosta iltapalasta, kun jätät kananmunan keltuaiset pois. :) Muutenkin kannattaa painottaa aamupalaan ja lounaaseen, kun silloin syö itsensä kylläiseksi, niin illasta ei enää ole juurikaan nälkä.
Itse syömishäiriön kanssa vuosia kamppaillut ja lisäksi sairastan pcos, jolloin paino nousee todella helposti. Nyt olen löytänyt tasapainon ruoan ja liikunnan välille, ja olo pysyy hyvänä.- Dippaduuduu
Tarkennus: Eli tarkoitin illallisella päivällistä eli tuon verran söin kolo iltana. Päivällä söin n.12 aikaan työpaikka lounaan ja aamulla n. 8 kevyen aamupalan. En syö välipaloja koska haluan laihtua ja olen tähän mennessä laihtunut 57 kg:stä 54:ään, yritän päästä n.50 (olen lyhyt) Onko tuo illalliseksi liian vähän vai sopiva määrä ruokaa? Tulin ihan kylläiseksi.
- Dippaduuduu
Dippaduuduu kirjoitti:
Tarkennus: Eli tarkoitin illallisella päivällistä eli tuon verran söin kolo iltana. Päivällä söin n.12 aikaan työpaikka lounaan ja aamulla n. 8 kevyen aamupalan. En syö välipaloja koska haluan laihtua ja olen tähän mennessä laihtunut 57 kg:stä 54:ään, yritän päästä n.50 (olen lyhyt) Onko tuo illalliseksi liian vähän vai sopiva määrä ruokaa? Tulin ihan kylläiseksi.
Niin ja vielä lisäys että en harrasta paljoa liikuntaa sinänsä mutta olen alkanut kävelemään ja nykyään kävelen n.tunnin päivässä. Ja mulla ei ole siis paino "ongelmaa" haluan vaan hoikentua..
- 182cm 82kg
Ei todellakaan ole tuhti iltapala,ellei ole joku 40kg ihminen.Itse syön iltapalaksi 2 ruisleipää,raejuustopurkin ja reilusti salaattia kinkkusuikaleilla ja vielä maitorahkaa 250g marjoilla höystettynä,eikä mulla ainakaan paino ole minnekkään noussut vaikka syön pitkin päivää ns terveellistä ruokaa,tosin olen liikkuva ihminen ja liikuntaa harrastan noin 2-2,5 tuntia päivässä(hiihto,kuntosali,kävely)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492