Heteroiden piireissä kimppakiva on ilmeisesti suosittua mutta kuinkas suosittua on kimpat tyttöjen kesken? Nolottaa vähän myöntää, mutta se olisi sellainen asia, jonka haluaisin kerran elämässä kokea :) Täytyypä pitää sormet ristissä, että joku samanhenkinen bongaisi minut ja kaverini DTM:stä lauantaina... ;)
Kimppakiva
10
1830
Vastaukset
- lesbokivaa
Voisithan sinä pistää vaikka Iskuri-treffit sivustolle ilmoituksen naisten keskisestä
kivasta ja odotella vastauksia.Kyllä niitä kiimaisia ja kokeilunhaluisia nuoria ja vähän vanhempiakin lesbo -ja bi-naisia löytyy kimppakivaankin. - Diny
Mä olin viime vuonna "kimpassa" muutaman kerran yhden lesboparin kanssa.Lesboparista toinen oli butch(ei mikään läski rekkalesbo, vaan komea poikatyttö) ja toinen naisellinen.Itse olen naisellinen myös ja pidän sekä poikatytöistä ja naisellisista naisista, joten siinä sain molemmat yhdellä iskulla:)
Kävi vain niin ikävästi että pari erosi ja kimppakivat loppui siihen:(
Kimppakiva on hieno juttu, mutta sen pitää olla ehdottoman luottamuksellista! - 3+2
Hyvä tässä haaveilla mistään kimppajutuista, kun nyt löytyisi edes YKSI nainen jonka kanssa sitä seksiä harrastelis..
- femme148
Niinpä se yksikin olis kiva olla olemassa ;) mutta kahta tai useampaa naista kerralla olis ihana kokea. Mulle unelmakumppanit olisivat hellät kokeneet kauniit femmet, kaksi pehmeää vartaloa ja kaksi kieltä nuolemassa yhtä aikaa, omnom!
- 1+1+1 girls fun
femme148 kirjoitti:
Niinpä se yksikin olis kiva olla olemassa ;) mutta kahta tai useampaa naista kerralla olis ihana kokea. Mulle unelmakumppanit olisivat hellät kokeneet kauniit femmet, kaksi pehmeää vartaloa ja kaksi kieltä nuolemassa yhtä aikaa, omnom!
Olen kerran kokenut sinkkuna ollessa.Se oli taivas!
Se "taivas" ei tosin ollut Suomessa. - puudeliX
Totta turiset... Alkaa kohta olla paikat hämähäkin verkossa ja naapurin mummokin näyttämään haluttavalta.
- Kolmas Pyörä
me lemmittiin ex-poikaystävän ja hänen naisensa kanssa ravintolaillan päätteeksi.aamulla katselin heidän alastomia vartaloitaan ja hymyilytti.tuntui hyvältä ja sit aamiaisella jo nauratti.eihän kroppa kulu rakastelusta?
- l'fem
Mua ei jostain syystä yhtään vois vähempää kiinnostaa. En näe asiassa mitään erikoista tai paheksuttavaa.. mut ei kyl ois yhtään mun juttu.
Jotenkin mun mielestä seksissä on tärkeää tietty intiimiys, se intiimiys on mun mielestä myös siinä se kiihottava asia, ei niinkään se, että näen useita nakuja naisia ympärilläni hääräämässä. En tiedä. En mä nyt sano, että ei koskaan, koska eihän sitä tiedä, jos sponttaanisti vaikka joskus huvittaskin kokeilla, mut lähtökohtaisesti kuitenkaan ei.
Musta vois olla aika haasteellista oikeesti saada esim orgasmi kahden ihmisen nähden. Lisäksi sen tuottaminen/ saaminen kuitenkin vaatii vähän keskittymistä, joten siinä vois kolmas osapuoli jäädä hieman kylmäksi, heh. Ehkä se ois korkeintaan semmosta ihan kivaa säätämistä, voisin kuvitella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi842745On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612642Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712601Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892085Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk531572Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171498Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve361485