SAAGA lle

murheenkryyni.

Päivää aaga! Voisitko katso minulle. Elämä seisahtanu paikoilleen. Niitä miehiä kyllä tulee ehottelee jos pistäydyn vaikka paikallisessa:-) ..Kylpylöissä sun muissa paikoissa. Kiinnostaa tietää yhdestäkin joka luultavasti naimisissa, mutta ehdottelee. Tuntuu seurailisi minua. Jääkö minulla tähän että nämä itsevarmat naimisissa olevat miehet minulle ehottelee, joka viel mieltä alaspäin. Tuleeko itsevarma vapaa reilu joka ehottelee:-)..Joka veisi mieltä ylöspäin. Niin ja tietysti kookas mies. Itse olen pitkä. Minussa kaikki pitkää jopa hiukset, ja keskiikäinen olen. Mites nuo rahaasiat jostain pitäisi tulla lisätuloja että näätkö pärjäänkö lapseni kanssa.?
Kiitos jos teillä aikaa katsoa tätäkin murheenkryyniä.

6

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saaga

Kyllä kannattaa jättä omaan arvoonsa,nämä varatut miehet. heistä tulee pelkkää harmia,ei todellista kuitenkaan.
      Sinulla näkyy nosevan tummemoi mies,vapaa ja kunnollinen,rinnallesi kevät/ kesällä.
      Jaksa luottaa itseesi. En osaa kyllä sanoa onko tuo tummempi mies pitkä tai kookas,mutta sittenhän näet sen itse. Olet kaunis nainen,ja siksi näitä ehdottelijoita riittää sinulla. jaksa pieni hetko odottaa..

• murheenkryy...

Kiitos Saaga! Niinpä tulee varatuista ja kun selviää että ovat kun hetken ollu. Sitten seurailevat kun laitan pois kun selviää ikäviä asioita heistä.Ai että tulossa tumma mies. No jopas jotakin tumma se miehen kanssa pitää olla... Entäs nuo raha-asiat pystytkö katsomaan pärjäämistä lapseni kanssa ja työssä pärjäänkö. Muutoksia tulossa työmäärääni..

• saaga

pärjäät töissä ja työmäärä tulee lisääntymään sinulla. sitä myöten tietenkin palkkasikin nousee. Työmies on palkkansa ansainnut.lapsen kanssa kaikki sujuu hyvin.

• 39+11
        saaga kirjoitti:

pärjäät töissä ja työmäärä tulee lisääntymään sinulla. sitä myöten tietenkin palkkasikin nousee. Työmies on palkkansa ansainnut.lapsen kanssa kaikki sujuu hyvin.

Katsotko korteista vai kristallipallosta Saaga?

• murheenkryyni.,

Kiitos vielä Saaga! Tämä piristi minua. Tuossa joku kysyy yläpuolella se ei ole mun murheenkryynin kysymys. Voisivat olla kohteliaita eivätkä sekaa täälä toisen kysymykseen. epäkohteliasta on todella. .. Kysyisivät omalla alotteella.

• Kosketus52

Täällä jos joku vastaa kysymykiin,niin kyllä sieltä joku katkera nousee aina suutaan soittamaan. Ei ihme että melkein kaikki katsovat omilla sähköpostiosoitteellaan vain,eikäö täällä. Tuollaiset pilaavat ilon kaikilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe