jotka inhoavat tupakkaa, alkoholia ja huumeita. Olen kulkenut elämän aivan väärissä kaveripiireissä, ja olen huomannut sen että ei siellä jengi ole fiksua. Missäs muuten ne fiksut nuoret ja vanhemmat tyypit ovat, vkl ? Ne ovat kotona, eivät baareissa. He urheilevat, ja elävät terveellisesti. Raha niillä menee järkevämpään.
Miksi tämmöinen kaikki kuvottava toiminta on niin ihailtavaa. Pitemmän päälle kaukana ihanasta. Nuoret pilaavat elämänsä, ja vanhoista tulee entistä juopompia. Tässä tämä Suomalaisuus, ja tahto!
Missä ovat kaikki fiksut nuoret, vanhat
2
89
Vastaukset
- absolutisti100
Jotkut vaan eivät jaksa elää normaalia elämää koska ovat niin laiskoja ja saamattonia eivätkä halua kantaa mistään vastuuta.
Eipä sitä paljon helpommalla enään pääse kun rupeaa vaan ryyppäämään tai huumeita käyttään.Ei ne kaverit paljon valita jos otat ovat itse samanlaisia.
Tämän luokan kansalaisista ei ole suomea rakentamaan eikä paljon mihinkään muuhunkaan,korkeintaan välillisten veroeurojen maksajia vaan ja niitäkin jonkin verran tarvitaan että siinä kohtaan tulee jotain hyötyä,mutta eipä ne paljoa pysty jos ei jotain lottovoittajia ole. - Päivä kerrallaan!
Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus. Siihen auttaa usko korkeimpaan voimaan, jumalaan. Sekä käynti kerholla, koko loppuikänsä, päivä kerrallaan. Mikä parasta, kerholta onkin sitten erikiva lähteä kokouksen jälkeen virkistävälle ohrapirtelölle, esson paariin, samanhenkisessä kerholais-seurassa!
http://www.youtube.com/watch?v=RdEZLfueE5k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514