HURGHADAN HIEKKARANNAT

aurinGGonpalvoja

Hei kaikki! Olenkohan saanut aivan väärän kuvan Hurghadan hiekkarannoista.. Onko siellä pelkkiä hotellien omistuksessa olevia rantoja? Haluaisin tulevalla matkalla päästä grillaamaan itseäni ns paratiisirannoille.. :D El Gounassa näyttää olevan juurikin tälläisiä rantoja mutta onko Hurghadassa? En haluaisi koko lomaa viettää ahtailla hotellin rannoilla.. :(

12

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • euí ikinä enään

Hyvin vähän muita kun hotellin rantoja ja jos on muita niin ovat paskaisia ja beduiini rahastaa siitäkin
      Itse olin viikon vain hotellin siistillä rannalla mitään "paratiisirantoja2 ei hurghadassa yksinkertaisesti ole VALITEETAVASTI1

• aurinGGonpalvoja

Kiitos vastauksesta! Eiköhän se hotellinki ranta oo aivan mukava :) ja päiväksi vaikka katsastaan El Gounan rannat! Pelottaa vaa vähä tuo Egyptin turvallisuustilanne ku kaikki siitä täällä hössöttää :s väkisilläkin paniikki tulee itellekki....

• 5+5

"Paratiisi-rannoille" pääsee veneretkillä eri saarille mm Paradis Island! Ja joilla retkillä ruskettuukin merellä upeasti.
      Hotelli Old Vic'n ½ km pitkä hienohiekkainen, kivetön ranta on uuupea, mielestäni Hurghadan paras.
      Sis pääsymaksu 25Le (n 3,20€/pvä), rantapyyhevuokra 3Le jos ei omaa ole mukana.

• taimytai

haha :D "Paratiisi" rannoille :D:D::DD:D EGYPTISSÄKÖ ? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

-Thaimaasta terkut

• afdfsf27

No noi egyptin rannat ei oo kyllä paratiisia nähneetkään :DDDDDDDDDDDDDDDd

• fjdksaö

Ainahan sitä voi mennä hotellien omistamille rannoille. Kunhan tilaat jotain heidän rantabaaristaan.

• EgyptFun

fjdksaö: Kaikkien hotellien rannoille on sis.pääsymaksu, jos et ole hotellin asukas. Se tiedetään kyllä respassa/hotellin ovella.
        Hurghadan New Marinan Papas Beach Bar'in uima-allasalueelle (ei lämm)/rannalle on naisille sis pääsy ilmainen, mutta ranta on tosikivinen :(

Hot. Old Vic on minunkin valintani. Olin juuri mm eilen uimassa pari km :)
        Suosittelen lämmöllä tutustumista, jos oman hotellin ranta ei miellytä.
        http://www.oldvichurghada.com/

• ähly

Paljon olen reissannut ja rantoja nähnyt,mutta en mitää yhtä kamalaa kun egyptissä:( valitettavasti aivan pohjanoteeraus koko "loma" newer there

• tosi on

eipä niissä kehumista ole. on roskaista ja paskasta.rannat pääasiassa
        korallirantoja joten hienoja hiekkarantoja saa etsiä. rannat on eristetty
        toisistaan rumilla aidoilla ja muureilla. aina on joku pyytämässä lantia.
        ovat tosi kapisia paikkoja.

• Rannalle :=)

Ainakin mitä itse olen käynyt Egyptissä niin hyvät rannat ainakin on ollut. Vaikka ovatkin hotellien omat rannat niin siistiä siellä on ollut, ei mitään moitittavaa ole ollut. Ihan riittävästi tilaa ottaa aurinkoa. All Inclusive tarjoilu on ollut rannallakin joten ei ole tarvinnut ottaa rahaa mukaan rannalle.

• rantailija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe