Hei kaikki! Olenkohan saanut aivan väärän kuvan Hurghadan hiekkarannoista.. Onko siellä pelkkiä hotellien omistuksessa olevia rantoja? Haluaisin tulevalla matkalla päästä grillaamaan itseäni ns paratiisirannoille.. :D El Gounassa näyttää olevan juurikin tälläisiä rantoja mutta onko Hurghadassa? En haluaisi koko lomaa viettää ahtailla hotellin rannoilla.. :(
HURGHADAN HIEKKARANNAT
12
463
Vastaukset
- euí ikinä enään
Hyvin vähän muita kun hotellin rantoja ja jos on muita niin ovat paskaisia ja beduiini rahastaa siitäkin
Itse olin viikon vain hotellin siistillä rannalla mitään "paratiisirantoja2 ei hurghadassa yksinkertaisesti ole VALITEETAVASTI1 - aurinGGonpalvoja
Kiitos vastauksesta! Eiköhän se hotellinki ranta oo aivan mukava :) ja päiväksi vaikka katsastaan El Gounan rannat! Pelottaa vaa vähä tuo Egyptin turvallisuustilanne ku kaikki siitä täällä hössöttää :s väkisilläkin paniikki tulee itellekki....
- 5+5
"Paratiisi-rannoille" pääsee veneretkillä eri saarille mm Paradis Island! Ja joilla retkillä ruskettuukin merellä upeasti.
Hotelli Old Vic'n ½ km pitkä hienohiekkainen, kivetön ranta on uuupea, mielestäni Hurghadan paras.
Sis pääsymaksu 25Le (n 3,20€/pvä), rantapyyhevuokra 3Le jos ei omaa ole mukana. - taimytai
haha :D "Paratiisi" rannoille :D:D::DD:D EGYPTISSÄKÖ ? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
-Thaimaasta terkut - afdfsf27
No noi egyptin rannat ei oo kyllä paratiisia nähneetkään :DDDDDDDDDDDDDDDd
- fjdksaö
Ainahan sitä voi mennä hotellien omistamille rannoille. Kunhan tilaat jotain heidän rantabaaristaan.
- EgyptFun
fjdksaö: Kaikkien hotellien rannoille on sis.pääsymaksu, jos et ole hotellin asukas. Se tiedetään kyllä respassa/hotellin ovella.
Hurghadan New Marinan Papas Beach Bar'in uima-allasalueelle (ei lämm)/rannalle on naisille sis pääsy ilmainen, mutta ranta on tosikivinen :(
Hot. Old Vic on minunkin valintani. Olin juuri mm eilen uimassa pari km :)
Suosittelen lämmöllä tutustumista, jos oman hotellin ranta ei miellytä.
http://www.oldvichurghada.com/
- ähly
Paljon olen reissannut ja rantoja nähnyt,mutta en mitää yhtä kamalaa kun egyptissä:( valitettavasti aivan pohjanoteeraus koko "loma" newer there
- tosi on
eipä niissä kehumista ole. on roskaista ja paskasta.rannat pääasiassa
korallirantoja joten hienoja hiekkarantoja saa etsiä. rannat on eristetty
toisistaan rumilla aidoilla ja muureilla. aina on joku pyytämässä lantia.
ovat tosi kapisia paikkoja.
- Rannalle :=)
Ainakin mitä itse olen käynyt Egyptissä niin hyvät rannat ainakin on ollut. Vaikka ovatkin hotellien omat rannat niin siistiä siellä on ollut, ei mitään moitittavaa ole ollut. Ihan riittävästi tilaa ottaa aurinkoa. All Inclusive tarjoilu on ollut rannallakin joten ei ole tarvinnut ottaa rahaa mukaan rannalle.
- rantailija
hurghadasta pääsee veneellä mahmyaan, siinä on ihana paratiisiranta :)
http://www.finnmatkat.fi/retket/egypti/hurghadan-rannikko/mahmya-00408004/?season=talvi-11-12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462