Kirjotin viestini seksipalstalle, mutta se poistettiin sieltä varmaan sen takia kun ikää 16v. ... -.-' ajattelin että se olisi sopinut sinne, kun siinä oli puhetta ensimmäisestä yhdynnästäkin, mutta kappas ei
Niin mut mun ongelma on tämänlainen...
En ymmärrä oikeasti yhtään mistä tämä johtuu. :(
Tänään kun itsetyydytin, niin mun käsiin tuli semmosta ruskeeta mömmöö... sitä meni myös reisille
HYI OLKOON, OIKEESTI.
Mietin vaan tässä ihan kauhuissani sitä, et kun harrastais tulevan poikkiksen kanssa seksiä nii ompa kiva jos sen käsille tulis noi samat ruskeet mömmöt, se varmaan tokasis siinä vaiheessa et hyi hitto ja jättäis mut... !!
Mut tää on käyny jo aika useesti...
Sit toisinaan ne vuotaa pikkareille.
Ja kiva kun se lima/neste mikä nyt ikinä onkaan, niin on niin tummaa, että se värjää alushousutki... Ja sit laitat pikkarit pesuun, mut kiva, niihin jää silti jälki siitä värjäymästä, joten ompa kaikenlisäks taas yhet pikkuhousutki pilalla........... -.-
Mikä mulla on !?!?!?
Mitä teen oikeesti !??!?!?
Pakko tää on nyt saada selvitetyks et mikä mulla on...
Jotenkin mulla on semmonen olo et osa siitä tummasta on ainaki jotain verta...
Mut oon ihan perusterve, tyttö 16v. ja pituutta n. 160cm ja painoa 52kg
_MISSÄ_MÄTTÄÄ_ ????
En keksi parempaakaan palstaa, niin pistämpä tänne....
24
353
Vastaukset
- lslödkd
Ja siis kyseessä ei ole menkat kuitenkaan?
Kyllä mä lääkäriin menisin tossa vaiheessa, tosi vaikea sanoa mistä voisi olla kyse. Siis emättimestä sisältä tulee tuota? Jokin siellä on, mikä vuotaa verta. - ...
Joo...
Ja sitä yleensä tulee sillon kun kiihotun ja pimpsas tietty alkaa sykkii sit sillee ja se erittää sitä nestettä...
sit kun joskus myöhemmin oon kahtonu pikkareihin nii joo ompa kauhistuttavan rumalla tavalla värjäytyneet.......................................
mun tekee sitä paitsi aika usein mieli seksiä
ja enemmän tykkään semmosesta pimpan hinkkaamisesta
nii onks se hinkkaaminen voinu sit vahingoittaa jotenkin sitä mun pimperoo??
tuntuu niin nololta puhua moisesta...
mut onneks täällä voi esiintyy anonyyminä. !
mut ei mun pimppa mitenkään arka oo tai mitään...
joten en usko et ulkopuolella mitään haavaumia ois
joskus kun sormetan niin se sattuu, mut kun oon neitsyt nii onks se normaalia??
ja muutenki onks normaalia et se neste mitä erittyy pikkareihin kiihottumisesta tytöllä nii on värillistä?? jotain kellertävää??
joskus kun oon kahtonu mun pimppaa peilin kanssa nii se ainaki mitä multa valuu sieltä kiihottuessani nii on semmosta valkosta... IHANKUIN SPERMAA !!- mr
Mikäli et ole trolli (pahoitteluni epäilystäni jos et ole, keskustelupalstojen seurailu saa ihmisen epäluuloiseksi) niin vilkaisepas tätä artikkelia, se sinun 'spermasi' on valkovuotoa: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00180
Ja tuosta artikkelistakin voi lukea poikkeavuuksista valkovuodossa ja tuo mainitsemasi vuodon verisyys ja kellertävyys on syy käydä lääkärissä.
- ...
Ok, mut ei mulla mitään kuumetta, alavatsakipuja, virtsatessa kirvelyä tai kutinaa ole...
Nii voiks tää nyt tosissaan olla sit niin vakavaa et pitäis lääkärissä näyttää...
Kai se on sit pakko
Gynekologillekko varaan ajan?
Koskaan ennen en oo joutunu käymään..... - lslödkd
Niin siis ruskeaa vai keltaista?
- ...
No molempia...
Millon mitäkin.
Nyt kun tulin just suihkusta, sain kauhukseni huomata et kun katoin stringeihin kun olin ottamas vaatteet pois kun olin menos suihkuun.. nii sinne oli tullu pieni tippa verta
JA OLIN IHAN ETTÄ MITÄ H*LVETTIÄ...........................
Joo,
Ja sit kun olin suihkussa ja katoin lattialle nii näin siellä veden seassa lilluvan jotain punaista...
Otin sen käteeni ja se oli limaa, jossa oli verta...
Mitä tää vois olla...
ENTÄ JOS TÄÄ ON JOTAIN ET EN PYSTY SAAMAAN LAPSIA !! :((
En kestäskään ajatusta... alkaa pelottaa, tätä on ollu jo iät ja ajat
ainiin, valkovuoto mitä multa vuotaa niin on erittäin pahanhajuista... kun nuuhkasin niitä stringejä, eiks sen kuuluis olla väritöntä ja hajutonta? - mr
Ainakin hiivatulehduksessa valkovuoto haisee pahalle. Oireesi ovat kuitenkin niin moninaiset että menepäs piakkoin käymään lääkärissä, me ei voida sanoa varmaksi mitään.
- lslödkd
Joo kyllä tuo kuulostaa sen verran erikoiselta että täällä asia ei varmasti selviä.
Ja siis on ihan varmaa ettei kyse oo esim epäsäännöllisistä ja niukoista menkoista? (Tosin siinäkin tapauksessa lääkäriin.) Tai tamponi jäänyt sisään?
Mutta joo. Täällä ei tosiaan voida enempää auttaa, lääkäriin vaan äkkiä.
Sen verran kyllä tarkentaisin, että paha haju on tyypillistä bakteeritulehduksessa, ei hiivassa niinkään.
Onko se ruskea juoksevaa vai paksumpaa? Ja minkä verran sitä tulee? - ...
lslödkd kirjoitti:
Joo kyllä tuo kuulostaa sen verran erikoiselta että täällä asia ei varmasti selviä.
Ja siis on ihan varmaa ettei kyse oo esim epäsäännöllisistä ja niukoista menkoista? (Tosin siinäkin tapauksessa lääkäriin.) Tai tamponi jäänyt sisään?
Mutta joo. Täällä ei tosiaan voida enempää auttaa, lääkäriin vaan äkkiä.
Sen verran kyllä tarkentaisin, että paha haju on tyypillistä bakteeritulehduksessa, ei hiivassa niinkään.
Onko se ruskea juoksevaa vai paksumpaa? Ja minkä verran sitä tulee?No miten mulla voi olla hiivatulehduskaan koska jos ei oo kutinaa yms. sehän sietämätön kutina pitäis olla ihan se varmin oire...
Ei se mitään paksua oo, semmosta nestettä vaan
Tosin kun sormetin .. niin sit tuli käsille semmosia ruskeita pieniä paksumpia mömmön paloja .. kuin jotain hyytynyttä?
Mut entä jos en voi saada lapsia... itkettää :((
Ei nyt kamalan paljoa tule... ei sen verran nyt sentään et tarviis laittaa sidettä housuihin
Oon näköjään joku outo kun ei mun kavereillakaan oo tällästä ongelmaa... vittu -.- tuntuu et terveys reistaa nyt joka suunnasta ja ikääkin vasta se helvetin 16 , eli -95 - mr
... kirjoitti:
No miten mulla voi olla hiivatulehduskaan koska jos ei oo kutinaa yms. sehän sietämätön kutina pitäis olla ihan se varmin oire...
Ei se mitään paksua oo, semmosta nestettä vaan
Tosin kun sormetin .. niin sit tuli käsille semmosia ruskeita pieniä paksumpia mömmön paloja .. kuin jotain hyytynyttä?
Mut entä jos en voi saada lapsia... itkettää :((
Ei nyt kamalan paljoa tule... ei sen verran nyt sentään et tarviis laittaa sidettä housuihin
Oon näköjään joku outo kun ei mun kavereillakaan oo tällästä ongelmaa... vittu -.- tuntuu et terveys reistaa nyt joka suunnasta ja ikääkin vasta se helvetin 16 , eli -95Sairauksien oireet eivät tosiaan välttämättä mene yksi yhteen eli hiivatulehduksessa voi olla hajua tai sitten ei ole. Ja hiivatulehduksessa ei kaikilla ole sitä kutinaakaan vaikka ilmeisesti sen pitäisi olla tyypillinen oire. Tähän aiheeseen liittymättömänä esimerkkinä voisin kertoa kuinka itselläni oli virtsatietulehdus ilman sen kummempaa kipua. Ja tulehdus oli kuitenkin sen verran paha että virtsan mukana tuli verta jonka näki ihan paljain silmin. Eli pointti on se ettei sairauksissa välttämättä ole kaikkia niitä lueteltuja oireita ja siksi sinun nyt vaan pitää mennä sinne lääkäriin. Ei kannata kuitenkaan alkaa pelätä turhaan, siitä kun ei ole hyötyä.
- ...
mr kirjoitti:
Sairauksien oireet eivät tosiaan välttämättä mene yksi yhteen eli hiivatulehduksessa voi olla hajua tai sitten ei ole. Ja hiivatulehduksessa ei kaikilla ole sitä kutinaakaan vaikka ilmeisesti sen pitäisi olla tyypillinen oire. Tähän aiheeseen liittymättömänä esimerkkinä voisin kertoa kuinka itselläni oli virtsatietulehdus ilman sen kummempaa kipua. Ja tulehdus oli kuitenkin sen verran paha että virtsan mukana tuli verta jonka näki ihan paljain silmin. Eli pointti on se ettei sairauksissa välttämättä ole kaikkia niitä lueteltuja oireita ja siksi sinun nyt vaan pitää mennä sinne lääkäriin. Ei kannata kuitenkaan alkaa pelätä turhaan, siitä kun ei ole hyötyä.
Niimpä...
Kyllä mä varmaan tässä jossakin vaiheessa varaan sen ajan.
Mut en usko et mulla virtsatulehustakaan on...
et kuukautiset on kyllä ihan säänölliset. pitäs aina alkaa 25pvä , joskus on alkanu päivän aikasemmin tai päivän myöhemmin. mut se on vissiin ihan normaalia?
alussa ovat tosi runsaat ja kivuliaat... mut ei niissä muuta ihmeellistä
mun murrosikä alkoi kyllä tosi aikaseen. jo sillon kun olin 10v. eli olin hyvin kehittyny !
Mut sanokaa voiko noi oireet viitata johonki lapsettomuuteen??
Yhdellä meidän sukulaisella on ollu selittämätön lapsettomuus, en kyl tiedä siitä enempää kuin ton. Ja sit mun mummolla on joskus löydetty kasvain kohdusta, se oli kuitenki hyvänlaatunen, mut silti koko kohtu poistettiin...
ENTÄ JOS MULLA ON JOKU KASVAIN KOHDUSSA... - lslödkd
... kirjoitti:
Niimpä...
Kyllä mä varmaan tässä jossakin vaiheessa varaan sen ajan.
Mut en usko et mulla virtsatulehustakaan on...
et kuukautiset on kyllä ihan säänölliset. pitäs aina alkaa 25pvä , joskus on alkanu päivän aikasemmin tai päivän myöhemmin. mut se on vissiin ihan normaalia?
alussa ovat tosi runsaat ja kivuliaat... mut ei niissä muuta ihmeellistä
mun murrosikä alkoi kyllä tosi aikaseen. jo sillon kun olin 10v. eli olin hyvin kehittyny !
Mut sanokaa voiko noi oireet viitata johonki lapsettomuuteen??
Yhdellä meidän sukulaisella on ollu selittämätön lapsettomuus, en kyl tiedä siitä enempää kuin ton. Ja sit mun mummolla on joskus löydetty kasvain kohdusta, se oli kuitenki hyvänlaatunen, mut silti koko kohtu poistettiin...
ENTÄ JOS MULLA ON JOKU KASVAIN KOHDUSSA...Oletko jo varannut lääkäriajan?
Täällä on jo tehty kaikki mitä voidaan, ja tuollaisessa tilanteessa kannattaa ehdottomasti vaan ensi tilassa mennä lääkäriin. Ei kannata liikaa lietsoa kauhukuvia ennen kuin pääset sinne lääkärille tsekkaamaan mistä voisi olla kyse. - lslödkd
lslödkd kirjoitti:
Oletko jo varannut lääkäriajan?
Täällä on jo tehty kaikki mitä voidaan, ja tuollaisessa tilanteessa kannattaa ehdottomasti vaan ensi tilassa mennä lääkäriin. Ei kannata liikaa lietsoa kauhukuvia ennen kuin pääset sinne lääkärille tsekkaamaan mistä voisi olla kyse.AI niin ja suosittelen ihan gyneaikaa, turha ehkä koukata yleislääkärin kautta.
- ...
lslödkd kirjoitti:
AI niin ja suosittelen ihan gyneaikaa, turha ehkä koukata yleislääkärin kautta.
Jep, mut eiks gyne käynnit oo syytä aloittaa vasta 18-vuotiaana? et sillon pitäs käydä gynellä ekan kerran... ja sit vissii johonki papa kokkeisiin ne lähettää kutsut aina ihan itte?
MUT OIKEESTI....
Nyt löysin oireita
Toi ruskee vuoto ja tommonen kellertävä , noi veri ym. jutut
NII ON KOHDUNKAULAN SYÖVÄN OIREITA...
EI vittu
Mut voiko olla mahdollista et mulla vois muka tällä iällä olla kohdunkaulansyöpä???????????????????????????????????????
et oon neitsyt, joten en oo voinu ees saada papiloomavirusta - lslödkd
... kirjoitti:
Jep, mut eiks gyne käynnit oo syytä aloittaa vasta 18-vuotiaana? et sillon pitäs käydä gynellä ekan kerran... ja sit vissii johonki papa kokkeisiin ne lähettää kutsut aina ihan itte?
MUT OIKEESTI....
Nyt löysin oireita
Toi ruskee vuoto ja tommonen kellertävä , noi veri ym. jutut
NII ON KOHDUNKAULAN SYÖVÄN OIREITA...
EI vittu
Mut voiko olla mahdollista et mulla vois muka tällä iällä olla kohdunkaulansyöpä???????????????????????????????????????
et oon neitsyt, joten en oo voinu ees saada papiloomavirustaGynekäynnit on syytä aloittaa jos on ongelmia... Eikä toisaalta taas 18-vuotiaanakaan tarvi, jos ei ole aloittanut sukupuolielämää eikä ole ongelmia. Kun on aloittanut sukupuolielämän niin papa kannattaa ruveta ottamaan n. parin vuoden välein. Vanhempana useamminkin, etenkin jos on altistavia tekijöitä kuten tupakointia, useita partnereita ym. Vasta 25-30 -vuotiaana alkaa tulla niitä seulontakutsuja, eli niihin ei kannata odottaa. Nuo nyt ei sinua tällä hetkellä koske, mutta informoin samalla niistäkin.
Kohdunkaulan syöpä on noin nuorella ja neitsyellä varmasti todella epätodennäköinen, eli ennen kuin lietsot itseäsi yhtään suurempaan ahdistukseen, niin varaa se gyne. Tai vaikka sitten yleislääkärikin mutta kyllä mä gyneä suosittelisin, asiantuntemus varmasti eri tasoa kuin yleislääkärillä. On tuossa sitten mitä vaan, niin ihan oikeasti se lääkäri (miel. gyne) on ainut oikea osoite. Ja siis vaikka menisit yleislääkärillekin, niin pakko hänenkin on sinne alapäähän katsoa jos asiaan halutaan selkoa. Eli sen takia ei ainakaan kannata gyneä vältellä. Gyne varmasti a) tietää enemmän b) osaa asiansa paremmin, joten suosittelen sitä gyneä. Kuten sanottu, niin täällä ei enempää pystytä neuvoa. Se kun on kuitenkin selvä, ettei tuo normaalia ole, joten lääkäriin kannattaa mennä joka tapauksessa.
P.S. Mä olin joskus nuorena masentunut, ja kun mulla tuli epämääräisiä välivuotoja niin luin lääkärikirjasta, että mullahan on kohdunkaulan syöpä. Olin aivan depressiossa sen takia. Ei sitten kumminkaan tainnut kummempaa olla kuin hormonihäikkää. Sain hormonikuurin ja tilanne tasoittui sillä... Mutta gyneä se vaati. - lslödkd
lslödkd kirjoitti:
Gynekäynnit on syytä aloittaa jos on ongelmia... Eikä toisaalta taas 18-vuotiaanakaan tarvi, jos ei ole aloittanut sukupuolielämää eikä ole ongelmia. Kun on aloittanut sukupuolielämän niin papa kannattaa ruveta ottamaan n. parin vuoden välein. Vanhempana useamminkin, etenkin jos on altistavia tekijöitä kuten tupakointia, useita partnereita ym. Vasta 25-30 -vuotiaana alkaa tulla niitä seulontakutsuja, eli niihin ei kannata odottaa. Nuo nyt ei sinua tällä hetkellä koske, mutta informoin samalla niistäkin.
Kohdunkaulan syöpä on noin nuorella ja neitsyellä varmasti todella epätodennäköinen, eli ennen kuin lietsot itseäsi yhtään suurempaan ahdistukseen, niin varaa se gyne. Tai vaikka sitten yleislääkärikin mutta kyllä mä gyneä suosittelisin, asiantuntemus varmasti eri tasoa kuin yleislääkärillä. On tuossa sitten mitä vaan, niin ihan oikeasti se lääkäri (miel. gyne) on ainut oikea osoite. Ja siis vaikka menisit yleislääkärillekin, niin pakko hänenkin on sinne alapäähän katsoa jos asiaan halutaan selkoa. Eli sen takia ei ainakaan kannata gyneä vältellä. Gyne varmasti a) tietää enemmän b) osaa asiansa paremmin, joten suosittelen sitä gyneä. Kuten sanottu, niin täällä ei enempää pystytä neuvoa. Se kun on kuitenkin selvä, ettei tuo normaalia ole, joten lääkäriin kannattaa mennä joka tapauksessa.
P.S. Mä olin joskus nuorena masentunut, ja kun mulla tuli epämääräisiä välivuotoja niin luin lääkärikirjasta, että mullahan on kohdunkaulan syöpä. Olin aivan depressiossa sen takia. Ei sitten kumminkaan tainnut kummempaa olla kuin hormonihäikkää. Sain hormonikuurin ja tilanne tasoittui sillä... Mutta gyneä se vaati.Ai niin ja jos se gynelle meno ahdistaa (oletan että ahdistaa kun et ole sitä vieläkään varannut.. vai oletko?) ja jos pystyt mennä yksityiselle, niin voit aikaa varatessasi sanoa, että olet neitsyt ja käynti ahdistaa ja ihan erikseen pyytää jollekin mukavalle lääkärille. Nuoret naislääkärit ovat oman kokemukseni mukaan mukavia. Onko sinulla mahdollisuus mennä yksityiselle?
- mr
Niin, minähän kirjoitinkin tästä virtsatietulehduksesta että 'tähän aiheeseen liittymättömänä esimerkkinä' eli enpä todellakaan meinannut että sinulla olisi virtsatietulehdus.
En tiedä mistä olet saanut tuon käsityksen että gynekologilla on syytä käydä 18-vuotiaasta lähtien, kyllähän lääkäriin mennään silloin kun oireita on, iästä viis.
Älä googlettele enempää oireitasi, sillä tavalla saa vaan aikaiseksi hirvittävää stressiä kun/jos löytää jonkun vakavan sairauden johon omat oireet täsmää. Odota nyt vain sitä gynekologin käyntiä, oletan että olet jo varannut ajan sinne. - aihetta lääkäriin
tyttö hyvä,lopeta jo jauhaminen asian kanssa ja tilaa lääkäriin aika! pitkität vaan ongellmaa ja ei se tällä palstallakaan parane .syitä varmaan on montakin,tulehduksista limakalvon haavaumiin,kun räpellät sitä sitä ahkeraan. jätä nyt ne sormileikis ja mene lääkäriin.perustutukimus ja eritteistä otetaan kokeita ja virtsatestit.niistä selviää mahdolliset tulehhusjutut ja lääkekuurikin voisi paikallaan olla.josko olet kylmettänyt paikkasi ian liian kevyellä vaatetuksellasi,eli kohtutulehdus tai kohdunkaulatulehdus.josko olet sormileilin ohella huomaamattasi runnonut liiankovaa tai terävä kynsi tehnyt haavauman,josta pöpö olisi pääsyt sisään .lopeta sormileikit hetkeksi ja käy lääkärissä,nuo verestävät eritteet ja valkovuodon outo väri viittaisivat tulehsukseen sisälläsi.pidä paikkasi lämpiminä talviaikaan ja anna limakalvoso rauhoittua ennen lääkärissä käyntiä.tila voisi mennä pahemmaksi kun täällä notkut ja odotat neuvoja ja maallikoilta omia oletuksia diagnoosista.mars lääkäriin,et ole kunnossa
- lslödkd
Mikä sun tilanne on? Ootko saanut varattua ajan?
Jos sopii niin kuulisin mielelläni mikä oli syy tuohon oireeseen. Olisi sitten itsekin taas hiukan viisaampi noissa asioissa... - lslödkd
Ap, onko tilanne selvinnyt?
- aloittajatyttönen.
En oo uskaltanu...
Koska gynekologinen tutkimus ei onnistu koska olen neitsyt...
HALUUN MENETTÄÄ SEN POJALLE, EN GYNELLE ..
KOSKA SIT MULLA EI OIS MITÄÄN MILLÄ TODISTAA ETTEN OO OLLU JOKU HORO -.-
Eikä sitä verta oo tullu nyt onneks.- lslödkd
Hei nyt kyllä...
tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa.
Et siis halua varmistaa, että mitään ei olisi pahemmin vialla (vaikea uskoa kun olit niin hätääntynyt vielä tuossa vähän aikaa sitten)? Saatat siis uhrata terveytesi siksi, että joku potentiaalinen poika ei kuvittele sun olevan joku horo?
Nyt kyllä kehottaisin vähän kasvattamaan feminismiä :) Ajattele nyt miten sairas tämä maailma on, JOS terveydestään huolestunut ei voi mennä lääkäriin ettei maine mene. Minkälaisia oikein ajattelet poikien/miesten olevan? Sitäpaitsi joillakin voi olla immenkalvo jo ihan alkujaan joustava ja väljä, tai toisilla se on voinut revetä tai venyä esim. urheillessa. Uskotko, että he ovat vastakkaisen sukupuolen mielestä automaattisesti horoja? Mikä omasta mielestäsi täyttää horon määritelmän?
Tutkimus voi onnistua gynellä ilman mitään jättimäisiä spekuloitakin. Voidaan käyttää pientä spekulaa joka käy yleensä neitsyillekin, tai kokeilla vain sormella ja vatsan päältä. Voit tietenkin itse esittää toiveita myös. Tarkistaa asia kyllä joka tapauksessa kannattaisi, koska se oireilu ei mitenkään normaalilta kuulostanut. Ja jos se gyne ahdistaa, niin voit kyllä pyytää jonkun mukavan gynen. Ei se niin paha paikka ole, pahempaa on pelätä ja stressata terveytensä puolesta.
Ja se, että jättäisit menemättä lääkärille siksi ettei joku poika tulevaisuudessa luulisi sinua horoksi, vetää mut aika hiljaiseksi. Miten sut on oikein kasvatettu? Kuinka herkästi nainen oikein on horo? Miksi pojalle/miehelle pitäisi mitään "todistaa"? Ei mies ole mikään ylituomari joka sanelee naiselle kelpaako tämä vai ei...
Sori hirveä kysymystulva, häkellyin vaan vähän tästä asiasta... - lslödkd
lslödkd kirjoitti:
Hei nyt kyllä...
tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa.
Et siis halua varmistaa, että mitään ei olisi pahemmin vialla (vaikea uskoa kun olit niin hätääntynyt vielä tuossa vähän aikaa sitten)? Saatat siis uhrata terveytesi siksi, että joku potentiaalinen poika ei kuvittele sun olevan joku horo?
Nyt kyllä kehottaisin vähän kasvattamaan feminismiä :) Ajattele nyt miten sairas tämä maailma on, JOS terveydestään huolestunut ei voi mennä lääkäriin ettei maine mene. Minkälaisia oikein ajattelet poikien/miesten olevan? Sitäpaitsi joillakin voi olla immenkalvo jo ihan alkujaan joustava ja väljä, tai toisilla se on voinut revetä tai venyä esim. urheillessa. Uskotko, että he ovat vastakkaisen sukupuolen mielestä automaattisesti horoja? Mikä omasta mielestäsi täyttää horon määritelmän?
Tutkimus voi onnistua gynellä ilman mitään jättimäisiä spekuloitakin. Voidaan käyttää pientä spekulaa joka käy yleensä neitsyillekin, tai kokeilla vain sormella ja vatsan päältä. Voit tietenkin itse esittää toiveita myös. Tarkistaa asia kyllä joka tapauksessa kannattaisi, koska se oireilu ei mitenkään normaalilta kuulostanut. Ja jos se gyne ahdistaa, niin voit kyllä pyytää jonkun mukavan gynen. Ei se niin paha paikka ole, pahempaa on pelätä ja stressata terveytensä puolesta.
Ja se, että jättäisit menemättä lääkärille siksi ettei joku poika tulevaisuudessa luulisi sinua horoksi, vetää mut aika hiljaiseksi. Miten sut on oikein kasvatettu? Kuinka herkästi nainen oikein on horo? Miksi pojalle/miehelle pitäisi mitään "todistaa"? Ei mies ole mikään ylituomari joka sanelee naiselle kelpaako tämä vai ei...
Sori hirveä kysymystulva, häkellyin vaan vähän tästä asiasta...Jatkanpa nyt vielä...
Luin tuolta toisesta ketjusta viestisi, joka selvensi tätä asiaa aika paljon.
Nuo kamalat kokemuksesi tietysti selittävät tätä asiaa aika paljon. Olen todella pahoillani, että olet joutunut tuollaista kokemaan. Silti, se on niin väärin, niin väärin, että joutuisit tuollaisten kusipäiden vuoksi vaarantamaan terveytesi.
Entäs se poika, ei kai hänen suhteensa sinuun siitä riipu, mitä pystyt "todistamaan"? Ja kai voit sanoa hänelle, että joudut menemään gynelle? Ja tietenkin voit sanoa sille gynelle, ettet halua tehtävän mitään sellaista mikä voisi venyttää paikkoja.
Mutta asiahan on tosiaan niin, että alapää voi olla tiukka tai olla olematta, ihan riippumatta siitä onko neitsyt. Vertakaan ei välttämättä tule ekassa yhdynnässä. Alapää voi myös olla tiukka jännittämisenkin vuoksi, muakin yks tyyppi kivenkovaa väitti neitsyeksi vaikken ollut. Vain siksi etten oikein lämmennyt hänelle ja alapää ei halunnut ottaa mitään vastaan. Sitten taas jos on oikein kiihottunut niin voi mennä helpostikin sisään.
Ei kai se poika oikeasti sinulta mitään todistamista vaadi? Eikö hän usko sinua, jos sanot että sinua on kiusattu ja siitä ne juorut ovat lähteneet liikkeelle?
- lääkäriin
ei gyne vie neitsyyttä ja sehän voi mennä sormileikeissäkin ,,,ja sitäpaitsi ei usein kundi edes tiedä onko neitsyt vai ei,munkin eka kerta oli aikanaan ok,ei sattunut,ei verta eikä tiukkaa immenkalvon repeämää,yksilökohtaisia juttuja.mene lääkäriin ,sormileikkis voi olla liian rajua ja limakalvot ärsyyntyneet.ei oikein kunnossa paikkasi koska neitsyt olet ja eriteongelmia.joku tulehdus tai pöpö ,ihan mitä vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462