Ymmärtääkö hän vai ei?

EiJaksaYmmärtää..

Okei, eli minulla ja miehelläni oli hieman sanallista kahinaa eilen.
Olin eilen vittuuntunut aika paljon raha-asioistani ja kun mies kysyi, että mikä mieltä painaa niin kerroin mikä painaa mieltä jolloin mies sitten sanoi, että hän nyt ymmärrä miksi oot taas kärty ja vittuuntunut jatkuvasti. Olin vähän, et anteeksi kuinka, jatkuvasti?!

Minä määrittelen jatkuvasti sanan viikon ja ylikin mittaiseksi ajanjaksoksi. Joskus on minulla ollut kokonaisen viikon paska fiilis ja silloin ymmärrän, jos mies sanoo et miks jatkuvasti mutta nyt en ymmärrä enkä mene takuuseen että mieskään ymmärtää sanomaansa.

Selitin hänelle, etteikö tämä ymmärrä, että minähän olen ollut jo pitkään mukavalla tuulella ja nyt sen kerran kun tuntuu asioiden kaatuvan päälle ja alkaa vituttaa tietyt omat asiat niin se väännetään yhtäkkiä jatkuvasti kuin en koskaan olisi ollutkaan hyvällä tuulella. Ei hän tuntunut ymmärtävän. Minä vastasin kun kysyttiin, mikä mieltä painaa mutta näemmä se olikin kiellettyä.
Enhän minä enää halua kertoa hänelle mitään, jos jokin painaa mieltä kun hän alkaa syytteleen jatkuvasti kärtyämisestä.

Lisäksi hän ei tunnu ymmärtävän sitäkään, kun emme asu yhdessä, että minäkin kaipaan joskus omaa aikaa. Hän kääntää senkin kärtyämiseksi ja jatkuvaksi sellaiseksi.

Hän koitti minua miellyttääkseen pyytää anteeksi mutta sanoin, että mietippä ihan ajatuksen kanssa sanomaasi ja pyydä sitten vasta anteeksi kun ymmärrät eron viikon ja yhden päivän välillä.

Pohdin vaan, että mahtaako hän ymmärtää lainkaan ja mietin, kelle voisinkaan enää kertoa, jos mieltä jokin painaa :(

20

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus on kylmä

Sinä muuten olet tässä väärässä-ja suosittelen, että SINÄ koetat ymmärtää kuinka kohtuuton on vaatimuksesi.

Ei, ei varmasti ymmärrä. Kukaan täysälyinen ei voi ymmärtää tuollaista.

Kyllähän sitä sanotaan "rakastan sinua"-vaikka se oikeasti tarkoittaa, että "rakastan sinua siitä huolimatta että olet välistä aikamoinen k-pää..."...

• Ap.

Miten niin minä olen väärässä? Kohtuuton vaatimus, että mitä? Mies on minusta väärässä tässä asiassa sillä jatkuva käsittää pitkäkestoisen ja päivittäisen ajanjakson, ei yhtä päivää.

Ei päivän mittainen vitutus oleva jatkuvaa ja miten se voi yksi päivä voi mitätöidä koko sen ajan minkä olin hyväntuulinen?

Eli minä en todellakaan saa enää kertoa mikä mieltäni painaa, koska se on jatkuvaa kärtyämistä?

Minä en nimittäin valita enkä syytä jatkuvasta vittuuntumisesta, jos miehellä sattuu työasiat vituttamaan monta päivää putkeen. Minä en niille voi mitään mutta kuuntelen kyllä ja sanon mielipiteeni mutten todellakaan ala valittaa, että miksi oot jatkuvasti vittuuntunut yms.

• ...

Mun mielestä jo 1 päivä on kärtyämistä jos sitä tapahtuu usein, eli vaikka 2-3 kertaa viikossa. Kyllä mäki oon joskus huonolla tuulella, mutta sitä tapahtuu yleensä ehkä 2 kertaa kuussa, jos sitäkään. Kuulostat kyllä siltä että oot "aina oikeassa".

• Ap.

Siis jatkuvaa kärtyämistäkö se yksi päivä on? Minähän sanoin olleeni pitkään hyväntuulinen ja iloinen oma itseni. Minulle nyt vain sattui eilen se huono päivä ja sen takia olenki sit jatkuvasti?

En tosiaankaan ole aina oikeassa. En vaan ymmärrä miksi mies vetää pultit yhdestä vitun päivästä kun minulla on huono fiilis niinkuin ei saisi koskaan ollakaan.

(Mun mielestä maailman turhin riidanaihe. Kyseessähän on lähinnä tulkintahäiriö. Miksi kaikesta pitää alkaa tapella ja rähjätä? Eikö riitä, että sanoo, että "Mulla nyt on pitkästä aikaa tämmönen päivä, jos luulit että olin eilen tällaisella tuulella niin tulkitset mua väärin" tai jotain. Vihanhallintakurssille mars. )
        Ei tässä vihanhallintakursseja tarvitse. Minä nimenomaan sanoin miehelle niin, että pitkästä aikaa sattuu vituttamaan ja miehen mielestä se on jatkuvaa eli en sitten vissiin olekkaan ollut oma iloinen itseni vaikka omasta mielestä olen ollut. Hyvinki mielin kielin ollut kuukauden verran, kaipa mies ei vaan nää sitä.

• 1+4
        Ap. kirjoitti:

Siis jatkuvaa kärtyämistäkö se yksi päivä on? Minähän sanoin olleeni pitkään hyväntuulinen ja iloinen oma itseni. Minulle nyt vain sattui eilen se huono päivä ja sen takia olenki sit jatkuvasti?

En tosiaankaan ole aina oikeassa. En vaan ymmärrä miksi mies vetää pultit yhdestä vitun päivästä kun minulla on huono fiilis niinkuin ei saisi koskaan ollakaan.

(Mun mielestä maailman turhin riidanaihe. Kyseessähän on lähinnä tulkintahäiriö. Miksi kaikesta pitää alkaa tapella ja rähjätä? Eikö riitä, että sanoo, että "Mulla nyt on pitkästä aikaa tämmönen päivä, jos luulit että olin eilen tällaisella tuulella niin tulkitset mua väärin" tai jotain. Vihanhallintakurssille mars. )
        Ei tässä vihanhallintakursseja tarvitse. Minä nimenomaan sanoin miehelle niin, että pitkästä aikaa sattuu vituttamaan ja miehen mielestä se on jatkuvaa eli en sitten vissiin olekkaan ollut oma iloinen itseni vaikka omasta mielestä olen ollut. Hyvinki mielin kielin ollut kuukauden verran, kaipa mies ei vaan nää sitä.

En vaan ymmärrä miksi mies vetää pultit yhdestä ***** päivästä kun minulla on huono fiilis niinkuin ei saisi koskaan ollakaan.

Kuulostaa siltä, että sinä pahasti ylireagoit huonosti valittuun sanaan ja sen jälkeen menet itseesti sekoitat soppaa vielä vähän enemmän omassa päässäsi, että voisit olla kunnolla kiukkuinen miehellesi.

• te oudot riitelijät

Mun mielestä maailman turhin riidanaihe. Kyseessähän on lähinnä tulkintahäiriö. Miksi kaikesta pitää alkaa tapella ja rähjätä? Eikö riitä, että sanoo, että "Mulla nyt on pitkästä aikaa tämmönen päivä, jos luulit että olin eilen tällaisella tuulella niin tulkitset mua väärin" tai jotain. Vihanhallintakurssille mars.

• Nainen..

Ilmeisesti miehesi mielestä et ole ollut hyväntuulinen vaikka omasta mielestäsi oletkin ollut. Näkemysero. Miksi tuosta riidellä?

• Ap.

Loukkaannuin kun hän väitti pahan päivän fiiliksen olevan jatkuvaa. Kun koitin oikaista, se meni inttämiseksi puolin ja toisin.

Ehdotin miehelle taukoa..

• Nainen..

Tauko saattaa olla ihan paikallaan jos kommunikoinnissa on noin isoja ongelmia.

• Hyvällätuulella-73

Ei ne miehet kuule ymmärrä, eikä maksa vaivaa yrittää selittää. Antaa niitten olla siinä olettamuksessa, että kaikki on hyvin. Kaikista vähimmällä pääsee, jos sitä miestä on pakko siinä rinnalla kattella. Antaa miesten hoitaa autot ja pihahommat. Toivottavasti sinulla on hyvä naispuolinen ystävä. Pura hänen kanssa nämä asiat. Minä olen hoitanut asian niin, että elän lasten kanssa yksikseni. Ei tartte selitellä pahaa tuulta, eikä itseasiassa tarvitse pahalla päällä juuri koskaan ollakaan!!!

• 20

Inttämiseksi näyttää menevän nytkin.

• ....................

Aloittaja tuntuu olevan aika huonolla tuulella. Kuulostat ihan eksältäni, hänkin kiinnitti huomiota joka ikiseen sanomiseeni ja vetä niistä uskomattomat kilarit. Jotenkin hänen paha olonsa kääntyi aina minun syykseni, tein mitä tahansa.

• Ap.

Se vaan etten minä kiinnitä joka ikiseen vaan tuo jatkuvasti-sana kiinnitti huomioni.

Ja noh, ei mies ole sanonut mitään tauko ehdotukseen.

• 7+9
        Ap. kirjoitti:

Se vaan etten minä kiinnitä joka ikiseen vaan tuo jatkuvasti-sana kiinnitti huomioni.

Ja noh, ei mies ole sanonut mitään tauko ehdotukseen.

Että sitten siirryit tänne tappelemaan, jos kerran täälläkään ei natsaa niin miksi sitten kotonakaan.
        EI olis peiliin katsominen pahitteeksi.

• 13+4

Kerroppa ihan rehellisesti, mitä hyvää poiki siitä että stressasit raha-asioita siihen pisteeseen että alkoi v-tuttamaan? Niin ja se, että miehesi asiasta huomautti, jolloin tarrasit siihen kiinni että "OLEN MÄ IHAN MUKAVAKIN OLLU EI TARVII ARVOSTELLA"...

Poikiko tästä jotain hyvääkin, eli laskut katosi silmistä kun vähän kiukutteli eikä asiallisesti yrittäny järjestää asiat?

• 4+2

Niin ja lisäyksenä kysymykseesi, kyllä se on ihan oma vikasi jos sinulle huomautetaan siitä että et osaa asioitasi hoitaa rauhallisesti. Ihan turha heti alottaa riitelyä sen perusteella, mitä toinen sanoo. Jos tahdot omaa aikaasi, ota sitä. Tässä kohti miehesi varmasti saa siitä enemmän irti, kun kattoo jotain kiukkupersettä, joka on joskus vähän mukavakin.

• Vittuuntunut !tsekin

Ehkä mies tarkoitti
      jatkuvasti = toistuvasti ?

Mutta ei tarttis tässäkään tapauksessa antaa moitetta sinulle. Saahan ihminen olla v!tutuksen vallassa kun syytä kerran on.

• JustiinsaJoo2012

Mä ymmärrän MIESTÄSI paremmin kuin sinua. olet niiiiiin nainen.
      Älä tuhlaa energiaasi jumittumalla miettimään yhtä sanaa, jonka mies suustansa päästi. Huoh... olen nainen itse, ja voi vitsit miehilläkään ei ole helppoa naisen kanssa...

• Ap.

Noh mitäpäs sitä enää jauhamaan, erosimme joten mies pääsee etsimään parempaa naista.

• eeps

Vastauksista päätellen aloittajalla EI saisi koskaan olla huonoja päiviä.

Kukaan ei tainnut lukea, että mies kysyi selvästi PAINAAKO JOKIN MIELTÄ? Ja nainen vastasi mutta saikin vain moitteet.

En minäkään haluaisi enää kertoa painaako jokin mieltä, jos mies kääntää sen siihen että aina olisi samalla tuulella.

On minullakin joskus huonoja päiviä ja sanon sen miehelle ja sanon myös sen, että jättää rauhaan siksi aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4939
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3950
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3523
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      138
      2408
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2299
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe