Asensin uuteen kannettavaan Windows 7 koneeseen Avira Free Antivirusohjelman, jota olen vuosia käyttänyt aiemmissa koneissa.
Kone tarjoaa uutta päivitystä melko usein, mutta sen asennus ei onnistu.
"The following error occured when trying to start the update".
"Sheduler has not been started".
Viesti kuitataan pois OK.
Yhtään päivitystä ei ole tehty ensiasennuksen jälkeen
Yritin poistaa ohjelman, mutta sitäkään ei voinut tehdä.
Osaisko joku antaa neuvoja ?
Avira Antivirusongelma
3
117
Vastaukset
- Avast 6
Avira on hyvä ohjelma, mutta on jostain syystä ruvennut tökkimään päivitysten kanssa ja vaikka auomaattinen olisi valittu niin silti ei päivity. Manuaalinen onnistuu kyllä silloin tällöin.
Jos ja kun haluat poistaa ohjelman on se ensin pysäytettävä ja sitten poisto onnistuu vaikka revo uninstallerilla ja lopuksi siivoat loput jäänteet Ccleanerillä niin tiedostot kuin rekisterin puoleltakin ja asennat uuden haluamasi virussuojan tilalle.
Itse asensin Avastin ja olen ollut tyytyväinen. Toiset liputtaa kovasti Microsoftin essentialsin suuntaan, mutta jostain syystä en ole sille lämmennyt (olisiko syynä tuo Microsoft kytkös?) - enabled?
Itselläni käytössä MS virustorjunta ohjelmisto ja olen ollut erittäin tyytyväinen! En voisi enää asentaa muita sen tilalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492