Joko myönnät

jepjep

että sullakin on tunteet pelissä vaikka kuinka koitat järjellä taistella vastaan :)

33

1471

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Ei tässä mitään muuta kun tunteita olekkaan. Järjellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa :D

• no jep

Kelle viestisi on? Jos olis mulle, niin vastaisin että, joo.

Mä oon joskus täällä useita vuosia sitten kirjoitellut ja lopettanut kokonaan, kun ei ollut kunnon tunnisteita ja sitten kun tunnisti niin näki kun toinen flirttaili usean kanssa, mikä sattui, mutta olin itsekin sekoittanut asioita silloin.

Tää aloitus ei ollut sellainen josta voisi kukaan tunnistaa tm. mutta, olen elävä esimerkki ettei täällä kannata aloittaa flirttailua ja miten turhauttavaa voi olla. Yritänkin hoputtaa ihmisiä ottamaan yhteyttä oikeasti silleen ettei jää arvailun varaan.

Oikeastaan ihan kiva aloitus, anteeksi mun purkaus tuli nyt vaan tähän väliin.
      (Terapiaistunto loppui, kiitti)

• myönnän

En mä ole milloinkaan sitä kieltänytkään :)

• -----

En kai mä ole sitä kieltänyt!?!?!? Kuis sä niin aattelet? Pitää mennä, sori.

• kysymys

olet varmaan sitten tehnyt jotain ilmaistaksesi ne tunteet?

• -----

Kuka nyt minusta, jo elämän kohta elänyt, olisi enää kiinnostunut, ei hän, eikä aiemmatkaan ihastukseni.

• hellät tunteet

On tunteita ja paljon! Mutta en ole koskaan uskaltanut niitä ääneen sanoa..eikä sillä nyt enää sitten väliä olekaan....

• Noin käy

kun ei uskalla mitään, itellä kävi samoin, tuli toinen joka uskalsi puhua ... kyllä
        harmittaa ja vituttaa mutta ittee saa syyttää.

• voitto tai häviö
        Noin käy kirjoitti:

kun ei uskalla mitään, itellä kävi samoin, tuli toinen joka uskalsi puhua ... kyllä
        harmittaa ja vituttaa mutta ittee saa syyttää.

Olen samaa mieltä, jos ei uskalla tunteitaan näyttää ja kertoa, niin silloin voi ja yleensä käykin niin, että menettää kyseisen ihmisen jossain vaiheessa. Vastaan voi tulla se, joka uskaltaa. Voi sitten harmittaa myöhemmin tosi paljon.

• Loistosilmät
        voitto tai häviö kirjoitti:

Olen samaa mieltä, jos ei uskalla tunteitaan näyttää ja kertoa, niin silloin voi ja yleensä käykin niin, että menettää kyseisen ihmisen jossain vaiheessa. Vastaan voi tulla se, joka uskaltaa. Voi sitten harmittaa myöhemmin tosi paljon.

Nooooh! Hymyä huuleen ja uutta kalaa koukkuun! Isot vonkaleet on vielä nappaamatta! Saisinko vähän täkyä naisrintamalla? Jos tulisi se iso vonkale tällä kertaa!

• Saat paremman

Olisi ollut mutten enää usko mihinkään. Et se siitä.

• Larsska

Ei ole. En tiedä miten sanoisin sen nätisti. Luulisi sun ymmärtävän että tilanteestani johtuen tarvin seuraa , ystävänä. Mutta ei oo romanttisia tunteita en myöskään ole mielestäni sellaista kuvaa antanut.

• ??

Tilanteestasi johtuen?
        Oletko mies vai nainen?

• En ole aloittaja,

mutta vastauksesi kuulosti hyvin tutulta.
        Joten kirjoitan niin kuin olisit "hän".

Taidat olla liian kova itsellesi. Ja ymmärrän ehkä enemmän kuin arvaatkaan.
        Ymmärrän tilanteesi, ja ymmärrän oireesi. Kaikki täsmää.
        Huomasin myös hyvin nopeasti, ettei varaasi voi rakentaa. Olen kuitenkin kaikesta kovin nauttinut, ja sinusta paljon pidän.

Toisaalta, tilanteesta johtuen, koska en voi varaasi rakentaa, minun on tapailtava myös muita. Mielelläni sinut elämässäni pitäisin, mutta sehän ei ole vain minusta kiinni.

En aio järjestää draamaa, tai muutakaan vastaavaa.
        Sinulla on aina paikka sydämessäni, lämmin sellainen.

• kevättä ilmassa

Aluksi joo, olin vähän ihastunut sinuun, mutta se meni ohi, kun sä pyöritit montaa naista ja olit vakisuhteessa. Mutta, ihastua saa, ei siitä mitään haittaa kenellekään ole. Nyt olen onnellisesti suhteessa maailman ihanimman miehen kanssa ja toivottavasti sullakin menee hyvin vaimokkeesi kanssa.

• Järki käytössä

Jokaisellahan tunteet on, mutt kaikilla kuten esim. mulla, ei ole ketään joille niitä tunteita voisi osoittaa. Mun kohdalla on aivan sama onko mulla tunteita vai ei, ei mun näkönen kellekään ikinä kelvannut, joten parempi kun unohdan kokonaan tunteillut.

• Suoraan kysymykseen

suora vastaus: Myönnän.

• ja lujaa

Myönnän: vihantunne.

• ^^

Olisi aika vaikeaa kuvitella kenenkään kirjoittelevan Tunteet-palstoilla jos ei tunne mitään sitä toista kohtaan.

• Larsska

Olen täällä siksi koska etsin täältä häntä ketä kaipailen. Mutta osui silmiin tämä viesti, sopii erääseen , joka niin sanotusti "ui liiveihin."

• Täällä tietysti

myönnän. Oikeassa elämässä, jos joku edes vitsillä sanoisi huomanneensa jotain käytöksestäni, voisin mennä aika vaikeaksi.

• MYÖNNÄN

Kyllä hyvinkin on. Sanoisin, että mieli ennemmin taistelee kuin järki. Tunteen kanssa elän, se vaan on niin vahva että se tekee itsenikin väliin niin heikoksi. Päivä ja hetki kerrallansa, minä hetkenä tahansa voi tapahtua mitä hyvänsä. Sehän se tästä niin mielenkiinoitsta tekee. Ja tunteet myllertävät, KYLLÄ. Ja tuntuu, että kohta en voi niiden voimalle enää yhtään mitään. Joka tapauksessa olen muuttunut ihminen, mikään ei ole enää niin kuin ennen, vaikka kliseiseltä voi kuulostaa. Ihmeellistä, ihmeellistä ja sydämessä palava liekki taitaa vaan kasvattaa liekkiään... Antautuminen sen armoille on haastavinta.

• elämä on mysteeri

Aivan, elämää voi elää vain päivä ja hetki kerrallaan. :)

• sopeutumisiin

Palstalle ei myönnetä mitään, jos oikeassa elämässä kysytään voi vastauksen saadakin.

• Pitkäikäinen rakkaus

Tunne rakkaudesta on joka hetki läsnä,mutta järki sanoo vastaan tutustumisemme livessä :)

• Pitkä piina

Myönnetään kun ei voi kieltääkään

• miksei

Miksi et voi myöntää tunteita suoraan sille jota kohtaan niitä tunnet?

• ap

Olin jo aika valmis luovuttamaan kokonaan, heittää sut ikiajoiksi romukoppaan...
      Kunnes sitten annoit taas pienen osoituksen siitä että välität kuitenkin :)

• Ap:lle

Minä kaipaan erästä miestä, jonka näin taas pari päivää sitten. Hänelle en uskalla asiasta suoraanpuhua, mutta aika moni hänen ympärillään tietää mitä hänestä ajattelen. Itseni kanssa tässä taistelen....en halua myöntää itselleni mitä tunnen vaikka kovasti haluaisin :(

• tunnetta riittää

Myönnän! Ihan liikaa on tunteita sua kohtaan, ei ne mihinkään häviä.
      Tietäisit kuinka sua kaipaan....Ihan kaikkea sinussa...
      Olisitko sinä rohkeampi ja kertoisit omat tunteesi minulle.
      Kestän kyllä pakit.

• s<3t

Ootan vaan että tulisit taas luokseni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2708
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      163
      2620
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      2471
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      1994
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1965
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1818
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1538
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      68
      1109
    9. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      10
      1103
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      63
      960
    Aihe