BB turhis Niko Saarinen vihaa Suomi24 palstan kommentoijia:

+0+0+0+0+0

Hymy:
Maikkarin peliohjelmajuontaja Niko Saarinen on väsynyt nettikommentoijiin, joita hän syyttää katkeriksi ihmisiksi. Niko ihmettelee, että ketään ei olevinaan kiinnosta uutiset julkisuudenhenkilöistä, mutta silti kaikki ovat kommentoimassa heistä kertovia juttuja. Ja usein siis negatiivisesti.

-Mulla on sellainen olo että haluaisin kaikki keskustelupalstan ihmiset riviin tuohon mun eteen ja ne saisi puhua suunsa puhtaaksi, jos ne edes kykenee puhumaan. Voin vaan kuvitella kuinka toinen toistaan tyhmempiä ihmisiä sieltä löytyy. Ihmisiä joilla ei ole kontaktia ulkomaailmaan, ihmisiä joita ei koskaan rakastettu, ihmisiä joilla ei ole mitään muuta kuin ”me”. Me saatanan turhanpäiväiset julkkikset joita nämä keskustelupalstan ihmiset elättää, Niko pauhaa.

Niko laittaa kommentoijille suorasukaisen viestin: näiden tulisi katsoa wikipediasta hullun määritelmä.

8

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VOTL

Jätkä itse on tyhmä kuin saapas. Pari vuotta ja tää "ikiteini" on menneen talven lumia. Vittuilu on taitolaji ja siinä tämä homopetteri jää varmasti toiseksi, kuten myös väittelyssä; asiasta ku asiasta.

• vienotuuli

Tuskin jää unholaan, onhan aikaa Nikon ekasta BB-kaudesta, ja tulokkaana myöhemmin. Koko ajan vetää maikkarilla ja subilla shatteja ja peli juttuja eli onko sinulla aivot narikassa ellet ole tästä tietoinen?
        Loistava sanainen kaveri, nätti silmille ... ja minua ei kiinnosta sukupuolinen suuntautumisensa.

• teroX

Ainakin se ihan nätin näkönen on.

• Poika kiljuu

Huutaa hyvin kun vetää korvista ja antaa kangen kairata.

• sukkahousupentti

Ai jaa. va ni in

• Shaublin 102

Ei tarvi Wikipediasta kattoa, katoin bb 2008:n

• Röörit puhtaiksi

Onkohan tää Niko-petteri bottom vai top ?Tää muaaina kiinnostaa näissä homppeleissa.heh,heh

• jk

vai nin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      96
      2346
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      182
      1918
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      184
      1497
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      248
      922
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      81
      908
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      799
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      621
    Aihe