Hymy:
Maikkarin peliohjelmajuontaja Niko Saarinen on väsynyt nettikommentoijiin, joita hän syyttää katkeriksi ihmisiksi. Niko ihmettelee, että ketään ei olevinaan kiinnosta uutiset julkisuudenhenkilöistä, mutta silti kaikki ovat kommentoimassa heistä kertovia juttuja. Ja usein siis negatiivisesti.
-Mulla on sellainen olo että haluaisin kaikki keskustelupalstan ihmiset riviin tuohon mun eteen ja ne saisi puhua suunsa puhtaaksi, jos ne edes kykenee puhumaan. Voin vaan kuvitella kuinka toinen toistaan tyhmempiä ihmisiä sieltä löytyy. Ihmisiä joilla ei ole kontaktia ulkomaailmaan, ihmisiä joita ei koskaan rakastettu, ihmisiä joilla ei ole mitään muuta kuin ”me”. Me saatanan turhanpäiväiset julkkikset joita nämä keskustelupalstan ihmiset elättää, Niko pauhaa.
Niko laittaa kommentoijille suorasukaisen viestin: näiden tulisi katsoa wikipediasta hullun määritelmä.
BB turhis Niko Saarinen vihaa Suomi24 palstan kommentoijia:
8
386
Vastaukset
- VOTL
Jätkä itse on tyhmä kuin saapas. Pari vuotta ja tää "ikiteini" on menneen talven lumia. Vittuilu on taitolaji ja siinä tämä homopetteri jää varmasti toiseksi, kuten myös väittelyssä; asiasta ku asiasta.
- vienotuuli
Tuskin jää unholaan, onhan aikaa Nikon ekasta BB-kaudesta, ja tulokkaana myöhemmin. Koko ajan vetää maikkarilla ja subilla shatteja ja peli juttuja eli onko sinulla aivot narikassa ellet ole tästä tietoinen?
Loistava sanainen kaveri, nätti silmille ... ja minua ei kiinnosta sukupuolinen suuntautumisensa.
- teroX
Ainakin se ihan nätin näkönen on.
- Poika kiljuu
Huutaa hyvin kun vetää korvista ja antaa kangen kairata.
- sukkahousupentti
Ai jaa. va ni in
- Shaublin 102
Ei tarvi Wikipediasta kattoa, katoin bb 2008:n
- Röörit puhtaiksi
Onkohan tää Niko-petteri bottom vai top ?Tää muaaina kiinnostaa näissä homppeleissa.heh,heh
- jk
vai nin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962346Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1841497
- 248922
- 81908
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621