Elikkäs Internet radio ei näytä soittajan nimeä niilläkään asemilla joilla se annan aikaan näkyi, onko muilla samaa ongelmaa?
Nokia N8 ja asensin eilen bellen, nyt nokia internet radio vika
6
254
Vastaukset
Itse en ole käyttänyt paljoakaan Nokia N8 internet radiota mutta voisitko kertoa sen aseman nimen, joka näytti ennen kappaleen/soittajan tiedot? Voisin testata omalla Nokia N8 Belle mallilla.
- Juse....
Lisäsin itse nrj:n suomihitit annan aikaan suosikkeihin ja näytti nimen mut muistaakseni nimenkin näyttävän aseman valmiina pitäis löytyä esim. Suomalainen C MUSIC Radio..
Testasin juuri ja ei minullakaan näkynyt niitä kappaletietoja C Music Radio kanavan sivulla...
- Juse....
Kiitos "vapunen" ja "5230,. (500)" .........
Täytyy tyytyä kuuntelemaan ihan oikeella tietokoneella nettiradioa mikäli kuunnelluttaa, siihen asti kunnes jotakin tapahtuu tämän osalta bellen suhteen.. Niin kokeilin poistaa ja asentaa kyseisen nokia internet radion yli kymmene kertaa uudelleen ja välillä varmuudeksi muistikorttikin pois oli paikoiltaan.. ei auttanut muuta kuin että huomasin puhelimen olevan 10 kertaa nopeampi ilman muistikorttia joka on ohjelmineen päivineen ollut paikoillaan myös joskus mun menneessä nokia 5800:kin..
Jotain positiivistakin :)
- 5230,. (500)
Tosiaan katoin annasta(500) tuon C Music Radion ja muidenkin kanav. ja kyllä niissä näkyy kappaleen tiedot,vatuttaa vaan jo etukät. jos ne häipyy bellen myötä kaikilta kanavilta,toivottavasti ei
- Juse....
Tässä vinkki tähän hetkeen, ei toimi se nettiratio mut muuten kyllä
99-100% se belle.. :)
Siis äänihän kuuluu kyllä joka kanavalta mut se yks tieto :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550