Mikä olisi hyvä/laadukas Airsoft Sniper ?
ja mistä semmosen saa?
Mistä saada Airsoft sniper?
8
193
Vastaukset
- peetu!¡!¡
no tässä olis http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=840&category_id=94 täs plussat ja miikat
kova lähtönopeus
mukana tähtäin ja bipodi
- liian kova hinta (ainaki mulle OON AIKA KÖYHÄ) - Joku
Kuka käyttäis tossa aseessa ,2g kuula kun lähöt noin korkeet ite käyttäisin ,43g
- peetu!¡!¡
mä käyttäsin 0,30g kuulia
- m4cex
Joku ei tainnutkaan tietää että lähtönopeudet ilmoitetaan yleisimmin .20g kuulalle. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että sitä suositeltaisiin käyttöön...
- m4cex
http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Home kerralla ase ja osat nii ei tuu lisäkustannuksetkaa kovaks. tilaat jonku maahantuojan kautta (pcb-airsoft, airsoftnurkka, milgear)
- Hahha
Harvoista kaupoista noita "snaippereita" saa, yleensä ne täytyy ostaa :(
...... ouu u got trolled! :) - naskiapinat
Yrittäkää nyt vittu tajuta kakarat, että ne "sniput" on pelikentällä ihan paskoja. Jos ette halua laittaa airsoft snipuun about tuhannen euron edestä rahaa, voitte unohtaa kokonaan sellaisen käytön.
Kunnon airsoft tarkkuuskivääri maksaa paljon ja sen virittäminen pelikuntoon vielä enemmän. Plus kunnon kuulat ovat myöskin kalliita kun noita normikuulia on ihan turha lähteä räiskimään.
Airsoft ei ole sama kuin se teidän MW3 tai BF3!
Teille käy vaan niin, että yhden kesän pelaatte snipulla ja sitten haluatte myydä helvetinmoisella tappiolla sen pois kun se olikin ihan paska ja normaalin sähköaseen omistaja hakkaa teidät mennen tullen ja palatessa pelikentällä. - henkilö
MilGearista (Esim. Snow Wolf M24)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492