Mikä saa nämä isot miehet raivon partaalle kun niitä vähä kritisoi?
Jos alle satakilonen kertoo kuinka hän vetää samat tai isommat raudat kuin pläsä bulkkaaja niin heti ollaan nyrkitpystyssä!
Onko se kuitenkin vain sitä kateutta?
Onko pläsä tajunnut itsekkin että hän on vain lahjaton näihin hommiin?
Koska jokuhan siinä on että 30kg keveämpi nostelee samoja rautoja.
Ja se joku on lahjakkuus.
Pläsä ei voi muuten näyttää isolta kuin bulkkaamalla itsensä muodottomaksi ihra massaksi.
Ja miksi sitten bulkataan?
Siksi että yritetään kombensoida omaa lahjattomuutta ja heikkoutta.
Tälläkin palstalla joku itsesäälissä rypevä uhos että kyllä 140kg mies alta 100kg miehen pieksee.
Totta tämäki,näinhän se asia on.
Mutta miksi pitää olla heti pieksämässä yhtä riskiä mutta pienempää miestä?
Onko se sitä kateutta ja katkeruutta lahjakkaampaa kohtaan?
Mksi ei voi vain hyväksyä sitä tosi asiaa että ei olekkaan tämän planeetan suurin ja voimakkain?
Miksi pitää oma epäonnistumisensa purkaa menestyviin yksilöihin?
Kertokaa massa monsterit!
120+ ukkojen raivo?
11
194
Vastaukset
- Perusrunkoinen normi
Kehon massan koon kasvaessa aivotoiminta surkastuu samassa % suhteessa. Ne pläsät ja plösöt ovat toisin sanoen aivokuolleita.
- Pitt-clone
Mulle ollaan kateellisia, olen 70kg rimpula, komea kuin mikä, ja naisten katseet ajautuvat useimmiten minuun. On kiva muistuttaa Brad Pittiä =)
- suhteellinen asia
Kotkottavia kanoja ei kannata kumarrella.
Naisellakin kai järki on päässä ettei sitä voi aina ympäripuhua jos joku
on komea ja joku ei. - 140kg ollut.
Onko joku lahjaton jos haluaa lihastensa päälle nestettä ja rasvaa? Mitä se muka kertoo lahjattomuudesta? Ja miten se fläsä lisää sitä voimaa kerrotko?
Ihan sama kaveri pystyy teoriassa ja käytännössäkin puskemaan samat raudat jos otetaan fläsät pois olettaen että sitä lihasta ei häviä.
Tuliko sulle kenokaulalle tämmöinen mieleen?
Et siis ole vältämättä lahjakas vaan itse olet täällä nälvimässä isompiasi koska olet heille ehkä kateellinen kun he bulkkaa ja arvostelet heitä pelkiksi läskeiksi vaikka sen päältä kyllä näkee että sohvaperuna on eri asia.
Saatat itse olla se lahjaton koska vaikka olet tiukka niin ei sulla sitä lihaa ole kuitenkaan välttämättä niin paljon kuin sillä 140kg äijällä. Isompi mies omaa isommat lihat.
Aika sintti olet kuitenkin ja painat alle 100 ja luulet olevasi lahjakas.
Jos penkkaa puolessa vuodessa 200kg ja aloitusrauta 100kg niin se on mielestäni lahjakasta, painoipa sitten 100 tai 140 ja minä olen tuon pukannut tuossa ajassa.
Sinä elvistelet vaan pienellä elopainollasi vaikka et edes saa yhtä isoja rautoja liikkumaan.. osaat vain matematiikkaa. Jos nyt otan tota mahaa itseltä pois menettämättä lihaa niin painoa lähtee mutta raudat ei pienene.
Otahan asioista ensin selvää ennenkun puhut lahjakkuudesta mitään.
Tuskin sä pari markkaa olet edes penkannut ja kokeilepa pelkästään nostaa bulkkaamalla painoasi 20kg niin ei se siihen VÄLTTÄMÄTTÄ AUTA :)
Eli sulla on suuret puheet- näin se vaan on
Et ole lahjakas.
- - jason -
näin se vaan on kirjoitti:
Et ole lahjakas.
En sen lahjakkaampi kuin sinäkään.
edelleenkään se neste ja rasva ei tule itsestään, sen voi jokainen hankkia itse tietoisella päätöksellään.
- julle96kg
"Tuskin sä pari markkaa olet edes penkannut ja kokeilepa pelkästään nostaa bulkkaamalla painoasi 20kg niin ei se siihen VÄLTTÄMÄTTÄ AUTA :)"
No itsehän sen tuossa kerroitkin miksi kohtuuton bulkkaaminen on turhaa!- --------------------
mielestäni bulkkaaminen on avainsana suuriin lihaksiin.
tekipä mitä hyvänsä jos siis isoksi haluaa.
- Heh.
Ihan täyttä hevonp*skaa tämä että pienet pojat aina täällä tai pakkiksessa selittämässä että "saahan sen pari markkaa penkistä kun painaa jotain 150kg".
vastaus = ei saa.
Katsokaa vaikka ympärillenne. EI nouse ilman roinaa, eikä varmasti natuna.
Moni iso ja läski natu ei penkkaa enempää kuin mitä on onnistunut saamaan. Eihän se läski sitä voimaa tuo v*tun pällit vaan sen alla oleva lihas ja sen hermotus.
Jopa suomen p*skimman foorumin kakkatoisto mike vai mikä kike onkaan väittää samaa, mutta kike voi itse kokeilla bulkittaa 30kg lisämassaa natuna niin lyön vetoa vaikka mistä ettei penkkitulos paljon parane.
Itse olette säälittäviä p*skoja, pienempiä miehiä jotka yrittää pysyä tiukassa kondiksessa ja katkerana täällä lässyttää olevansa vahvoja poikia vaikka penkistä ei nouse kuin se 160-170kg ja monella p*rse ylhäällä.
Se sitten tietysti v*tuttaa kun joku roinaaja joka on iso penkkaa 200kg.
Sen jälkeen alkaa kuulua näiltä vinkuheiniltä että heiltäkin nousisi jos vähän bulkkaisi lisää mutta kumma kun se bulkkaus ei koskaan heiltä edes onnistu, miksiköhän? no selityksiä riittää :D
Ja onhan näitä läskejä ja isoja karpaaseja joka salilla mutta ei p*rkele kukaan ole 200kg pukannut tai sitten ovat olleet roinaajia.
Väittäkää mitä väittäkää, mutta aika säälittävää tulla pienempien ukkojen v*ttuilemaan tänne. Helppohan se on kisoissa jollain penkkipaidalla isotella tai p*rse ylhäällä sen päälle.. se vaan ei ole aitoa voimaa.
Ok, läskiä ei voi jännittää, mutta ei se läski sitä voimaakaan tuo.
Olitpa iso tai et.
Jokainen pikkupoika voi kokeilla nostaa elopainoaan 30kg niin voin luvata ettei se 200kg tule sen avulla.
Se tulee vain kovalla työllä, ei siihen bulkkaus auta. Bulkittaminen toimii yhdessä vain jos tekee kovaa työtä monta vuotta. Roinaamalla asia on toinen tietenkin..
Älkää tulko tänne lässyttämään kun ei suurin osa myönnä mitään.
Tuskin täällä kukaan haluaisi olla kuikelo jos oikeasti kuka tahansa muka nostaisi 200kg pelkästään vain lihomalla.
Kysypä vaikka lihoneelta sohvaperunakaveriltasi nouseeko 200kg ja natuna?
ei varmasti nouse.
Hajotkaa säälittävyyteenne pikkumiehet.
T: Janne kuusankoskelta.- kyllä saa
Saa, saa ja kyllä nousee.
- Silleesti vaan
Painan tässä itse nyt 120 kg ja ei nouse kuin 8x90kg penkistä.
Väittääkö joku että saan sen 200kg penkistä kun nostan elopainoni 140 kiloon?
Vaikka kuinka treenaan ja mussutan ruokaa niin ei takuulla nouse. Pelkästään musssuttamalla ruokaa ei varmasti nouse edes 130kg.
Että sillä lailla se voima bulkittamalla kohoaa?
Varmaan eri asia jos roinaa niin roinatkin pelaa paremmin kun syö.
Aika monella näin. piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1047838Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1466582Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834715Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2423207Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012734Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh892198Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121886- 1481832
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa231675Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614