Aamukahvi oli erityisen maukasta tänä aamuna eikä aamupalassakaan moittimista.
Nyt koti on siivottu ja on aika ulkoiluun. Tuonne ihanaan auringonpaisteeseeen hiihtelemään hankia hiljalleen. Kyllä elämä on ihanaa !!!
Ihana päivä !
8
67
Vastaukset
- Jaahas?
Vai oli aamukahvi maukasta? Varmaan, niin minullakin. Mutta ajatteles että samaan aikaan tällä telluksellamme tapetaan ihmisiä, kuka sotilaiden, kuka oman maan viranomaisten ja kuka oman tai vieraan maan siviilien toimesta. Lapsia kuolee samaan aikaan nälkään kun me juodaan aamukaffejamme. Taudit kaatavat ihmisiä petiin maissa joissa ei ole minkäänlaista sosiaaliturvaa. Pahassa tapauksessa menettävät työpaikkansa, jos sellainen on, ja josta ovat tähän saakka saaneet riisikupposensa rahaksi ehkä muutettuna. Jotkut pallollamme taistelevat ettei pankki tai riistoporvari vie asuntoa alta ja jotkut valvovat lapsensa sairasvuoteella.
Että ei se ihana elämä kyllä kaikille ole niin ihanaa!!! Vaikka aamukaffe onkin hyvää.- puuro suklaa
Mutta
ONNEKSI minun eikä läheistenikään tarvitse kantaa maaiman huolia. Kun jokaineen huolehtii omat asiansa niin hyvin tai huonosti kun haluaa, niin jokaisen asiat tulee sitten hoidettua. Jokainen pärjätköön sillä mitä on kohtalokseen saanut. Toiset lusikalla ja jotkut kauhalla. Yksinkertaista.
" Oman onnensa seppä " - Noin voi
puuro suklaa kirjoitti:
Mutta
ONNEKSI minun eikä läheistenikään tarvitse kantaa maaiman huolia. Kun jokaineen huolehtii omat asiansa niin hyvin tai huonosti kun haluaa, niin jokaisen asiat tulee sitten hoidettua. Jokainen pärjätköön sillä mitä on kohtalokseen saanut. Toiset lusikalla ja jotkut kauhalla. Yksinkertaista.
" Oman onnensa seppä "sanoa vain Niinistön kannattaja =)
-----------------------> No, sellainen pressa, kuin kansa ansaitsee Ehkä emme siitten ansainneet parempaa? - on menny ohi
Noin voi kirjoitti:
sanoa vain Niinistön kannattaja =)
-----------------------> No, sellainen pressa, kuin kansa ansaitsee Ehkä emme siitten ansainneet parempaa?Eikös pressa olekaan Tarja Halonen ?????????
Milloinkas se on vaihtunnu ? - Etkö tiedä että
on menny ohi kirjoitti:
Eikös pressa olekaan Tarja Halonen ?????????
Milloinkas se on vaihtunnu ?maassamme oli vaalit ja uusi pressa on valaa vailla valmis?
- sossupressan vallass
Etkö tiedä että kirjoitti:
maassamme oli vaalit ja uusi pressa on valaa vailla valmis?
No mut hei !
Miten muka uusi , 01.03.2012 virkaan astuva uusi pressa voi ottaa vastuun päätöksistä, jotka tehty ´vanhan pressan ´aikana.
Et osannu vastata kysymykseen, oliks liian vaikee ?
siis # Eikös pressa olekaan Tarja Halonen ????????? ## - Edelleen,
sossupressan vallass kirjoitti:
No mut hei !
Miten muka uusi , 01.03.2012 virkaan astuva uusi pressa voi ottaa vastuun päätöksistä, jotka tehty ´vanhan pressan ´aikana.
Et osannu vastata kysymykseen, oliks liian vaikee ?
siis # Eikös pressa olekaan Tarja Halonen ????????? ##ei voi muuta kuin ihmetellä mistä hemmetin päätöksistä sää puhut? Että vain Tarja Halonen olisi vastuussa niistä? Kyse oli Niinistöläisestä ajattelumaailmasta jossa muilla ei ole mitään helvetin väliä kunhan mulle vaan tulee ne miljaardiosingot. Että muut saa vaikka tappaa kunhan mun kannattamilla asioilla kuten vaikka susilla menee lujaa. Asenteesta jossa on vain MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ JA VIELÄ KERRAN MINÄ.
Tuo niinistö on ollut missä lie ekp:ssä ja imf:ssä tekemässä päätöksiä jotka ovat vaikuttaneet ja tulevat vaikuttamaan vielä pitkään kymmensientuhansien kenties satojentuhansien ellei jopa miljoonien ihmisten elämään. ETTÄS TIEDÄT!!! - voimitä paatosta
Edelleen, kirjoitti:
ei voi muuta kuin ihmetellä mistä hemmetin päätöksistä sää puhut? Että vain Tarja Halonen olisi vastuussa niistä? Kyse oli Niinistöläisestä ajattelumaailmasta jossa muilla ei ole mitään helvetin väliä kunhan mulle vaan tulee ne miljaardiosingot. Että muut saa vaikka tappaa kunhan mun kannattamilla asioilla kuten vaikka susilla menee lujaa. Asenteesta jossa on vain MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ JA VIELÄ KERRAN MINÄ.
Tuo niinistö on ollut missä lie ekp:ssä ja imf:ssä tekemässä päätöksiä jotka ovat vaikuttaneet ja tulevat vaikuttamaan vielä pitkään kymmensientuhansien kenties satojentuhansien ellei jopa miljoonien ihmisten elämään. ETTÄS TIEDÄT!!!Lehmäki olis lentokone jos sil olis siivet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82748Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642652- 1842501
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122024Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari201983Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541828Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http211154Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691139Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta791025