Easy diet-kokemuksia kaivataan!

solle

Olen maanantaina aloittanut kyseisen kuurin ja pudotettavaa on huikeat 40-50 kg eli ylipainoa on todella roimasti!!! Kaipaisin ajatuksia,vinkkejä,kokemuksia,tsemppiä,ihan kaikkea,jotta jaksaisin suunnittelemani 12 viikkoa tällä dieetillä saada mahdollisimman paljon pois. Loput puserran ehkä karppaamalla. Päivä kerrallaan.... Eli pituutta 160cm ja lähtöpaino 112kg! Päivä 4 meneillään...

12

1604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_tuu_mitään

Ei tule mitään, unohda koko juttu.

Miksi aloitat dieetin vasta, kun ylimääräistä on kymmeniä kiloja? Miksi et jo silloin, kun ylimääräistä oli kolme kiloa? Vastaus: et osaa olla lihomatta. Turha ottaa mitään 12 viikon kuuria. Kossupullo vetoa, että 24 viikon päästä painat 5 kiloa enemmän kuin nyt.

• öh tota....

Miksipä ei syödä normaalia ruokaa, mutta esimerkiksi puolittaa hetkeksi kaikki?
        Ennen neljä perunaa --- kaksi
        Neljä paahtoleipää kahdella juustolla ----- kaksi leipää yhdellä juustolla
        Jättipihvi desin sooseilla ----- pienempi pihvi ruokalusikallisella kastiketta.

----------

Näin oppisi syömään siten, kuten jokatapauksessa tulee loppuelämänsä syömään.

Niin, ja halvempaa, ympäristöystävällisempää ja terveellisempääkin olisi.

• 24

Niin, olen samaa mieltä että ei ole olemessakaan mitään easy dieettiä.
      on vain olemassa sellainen nyrkkisääntö:

syö vähemmän kuin kulutat.

minulle kotilääkäri sanoi kerran, että katsopas niitä ihmisiä siellä keskitysleirillä. ei tainnut olla lihavia!

sinun kannattaisi alkaa liikkumaan ja jättää aluksi vaikka iltasyöminen pois.
      lue sitten näitä kirjoituksia täältä, hyviä vinkkejä vilisee palstan täydeltä.

lykkyä laihdutukseen, koskaan ei ole myöhäistä!

• timpotompo

Höh, "miksi aloittaa dieetti vasta kun ylimääräistä on kymmeniä kiloja.." Mitä väliä? Eikö pääasia ole, että edes siinä vaiheessa siihen syttyy?!

Mulla oli ylimääräistä 25kiloa kun aloitin urakkani. Syitä kiloihin oli kaikennäköisiä, mies "lihotti" mua, raskauksien aikana ei voinut laihduttaa ja söin "kahden" edestä, vauva-aikoina ei ollut jaksamista, ei ollut aikaa ja kaikkee muuta soopaa.. Näin meni viitisen vuotta mun elämästä, kunnes heräsin siihen, että olen ihan oikeasti läski eikä lapsia ole enää tarkoitus tehdä, joten on tehtävä itselle jotain.

Sitte aloin käymään lenkeillä koiran kanssa, alkuun mulla meni 2km pururata lenkkiin 45minuuttia, henki oli loppua ja jalat pettää, mutta sitä vaan jatkoin. Sitten jätin herkut pois, en kokonaan, mutta vähensin että kerta/viikkoon, eli karkkipäivä tyylinen ratkaisu.

Olen välillä sortunut "helppoihin ratkaisuihin" eli ostanut näitä pussiruokia missä kalorit minimissä, mutta niissä on se ongelma, että vaikka aamun ja päivän pärjään niillä hyvin, niin illalla tulee se mieletön nälkä ja pakko syödä ja kunnolla. Eli ei toimi mulla. Oon tehnyt niin, että kun mulla vielä noita pusseja on ihan reilusti varastossa, niin korvaan yhden aterian päivässä niillä. Eli voin sanoa, että mulle ne ei ainakaan sovi ollenkaan. Mulle vielä syömättömyys aiheuttaa pääsärkyä, joten ei ole kivaa siltäkään osin..

Mutta tolla normaalisti syömällä / herkuttelemattomuudella ja liikunnalla olen tiputtanut 16kiloa. Vielä siis jäljellä, mutta suunta on koko ajan alaspäin. Aikaa, sitä on kulunut reilu vuosi, mutta mulla ei ole mikään kiire. Nykyään tuo 2km pururata menee helposti pariin kertaan kierrettynä alle 45minuuttia.
      Sitkeyttä urakkaan, ja annetaan kropalle aikaa! Loppuelämä on aikaa olla hyväkuntoisena ;)

• solle

Kiitos kaunis vastauksista! En lähde sen enempää ruotimaan syitä lihomiseeni,mutta tarkoitus on kyseisellä dieetillä saada alkusysäys kevyempään elämään,ja jokainen näin isoja ylipainokiloja kantava tietää varmasti,että liikuntaa voi toki harrastaa esim. kävelyn muodossa ensialkuun,mutta on turha toivo tästä lähteä bodypumppiin tai muihin kaloreita kuluttavaan liikuntaan,pitää ensin saada hieman painoa pois. Sitä neuvoo lääkärinikin.
      Ja ihmettelen asennetta,että jos on paljon ylipainoa,niin tarkoittaako se sitä,että peli on menetetty vai? Ei kannata ees aloittaa laihduttaa?! Hyvänen aika sentään,eiköhän jokainen menetetty kilo myös minulla ole hyvä saavutus,vaikka niitä onkin kertynyt roima määrä ja pudotettavaa onkin varmasti enemmän kuin monella muulla. Niinkuin edellinen sanoi,koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa!
      Ja ei_tuu_mitään kirjoittaja voi itse nauttia sen kossupullonsa,mä en käytä alkoholia,katson tätä maailmaa alkottomin silmin ja tulevaisuuteni näyttää oikein hyvältä! Asia on nyt niin,ettei mun voitontahtoa tai laihtumisen intoa latista mikään :) Eikä mun laihtumista estä mikään, -4kg :)

• solle

Kiitos Timpotompo! Juuri näin se on mennyt mullakin... Tosin mulle noi pussit on ihan jees,eikä ole illallakaan mielitekoja. Teen kävelylenkkejä ja pilatesta,odotan vaan säiden lauhtumista,jotta pääsee paremmin ulkoilemaan ja pyöräilemään.
        Ja noi pussit saa minut hyvään vauhtiin,tunnen itseni energiseksi ja puntarillakin tapahtuu jotakin. Olen varannut ajan ravintoterapeutille huhtikuuksi,joten tarkoitus on laittaa ruoka-asiat remonttiin todenteolla. Hyvä tästä tulee,olen päättänyt sen!!! Tsemppiä sinnekkin!!!!!!!

• alfatar

moi, niillä saa hyvän startin laihdutukseen.. mulla on lähenyt 3 viikossa 6 kiloa ja meinaan vielä jatkaa muutaman viikon kun menee niin vaivattomasti :)
      Muutama eka päivä on kärvistelyä mut sit helpottaa. Ei uskoisi että kolmella pussukalla pärjää per/päivä ;) Yleesä jopa puolitan ne esim makeasta vedän vai puolet aamulla ja toisen puolen välipalaksi..
      tsemppiä!!

• kesäheinä777

Alfatar,todella hienosti olet saanut laihdutuksen käyntiin. Jäi mietityttämään,että syötkö mitään muuta kuin nuo 3 pussia? Syötkö 2 suolasta ja yhden smothien vai??
        Mulla kunto-ohjaaja suositteli tuota samaa easy dieettiä 2 kananmunaa/vrk.
        Olisi mielenkiintoista kuulla sun tuntemuksia 1-2 viikon fiiliksistä,tsemppiä joka tapauksessa sulle.

• KanervaK

Olen käyttänyt 4 viikkoa easy diet -pussikeittoja ja painoa on pudonnut 10 kg. Aion jatkaa vielä 8 viikkoa, joten kannustusta ja päättäväisyyttä sinulle viedä kuuri loppuun.

• kalorihjoiyuo8u

Painoa putosi, mutta tuli takasin heti kun lopetin-. Keitot maistuvat pahvioksennukselle, eli en kyennyt syömään niitä suositellun 3 pussia päivässä, vaan 1/2 pussia. Siksi varmaan laihduinkin.

Rahan ja ajan haaskausta.

• ny se alkaa ;)

aloitan tämän dieetin ny!

pois alta täältä tullaan.

• tsemppiä sulle! miten on mennyt .itse olen alottelemassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe