Onko mies kusipää jos ei tarjoa tuntemattomalle naiselle drinkkiä baarissa. sain kuulla olevani ihan mulk..ku ja kusipää kun en tarjonnut n 30 vuotaalle naiselle drinkkiä. Olen joskus aikaisemmin tarjonnut monellekkin nuorempana mut mulle sen sijaan ei ole kukaan tarjonnut ikinä. Kuulin vaan kun se nainen poistui niin sanoi toiselle naiselle selän takanani et ole kusipää.
Naisten käytöstavat
15
289
Vastaukset
- best woman
Tarjoa vaan, mutta sillä ehdolla, että hän tarjoaa seuraavan. Tasapuolista. Ellet tarjoa, niin sinusta saa sen kuvan, että olet pihi tai torjut naisen lähentymisen sinuun. Olet sinä mulkku, jos niin teet :D
- Nainen sanoo
Et ole x-pää. Ei pidä naisen(kaan) lähteä baariin, jos ei omiin juomiin ole varaa. Ja voihan sitä juoda vettäkin, sano.
- 17
Mitä sitä kaikkia siiderivalaita juottamaan, varsinkaan tuntematomia perseilijöitä.
- Sinkkumies 30 v
En koskaan tarjoa tai maksa vieraalle naiselle yhtään mitään. Nämä naiset ovat vakavasta prinsessasyndroomasta kärsiviä narsisteja jotka pitävät itseään miehiä ylempinä olentoina.
Nainen on näissä "tarjooksä mulle" tilanteissa AINA se kusipää, ei mies. - tiukka kysymys
Mitä tapahtuis jos mies menis pyytämään naiselta et tarjootko drinkin. Saako naista haukkua jos ei tarjoo?
- mustispeppers
Mulla on periaate siinä, että jos esim. pyydän miestä leffaan, niin minä maksan liput. Eli se, kustantaa, joka treffeille pyytää, jos pyytää :)
- pretty woman
Vain täysi aasi ja luuseri mies menisi moista tekemään.
- wyj7tku
Ei ole k-pää, mutta ei sitä niin tosissaan tarvi ottaa jos joku baarissa nimittelee :D
Nainen oli tottunut saamaan tahtonsa läpi joten teit ihan oikein.
Mielestäni tarjoamisen pitäisi aina lähteä tarjoajasta muutenkin, muutenhan se on rinnastettavissa kerjäämiseen :D
Ymmärrän tarjoamisen vain jos nainen on seuralaiseni, esim treffeillä, muttei se silloinkaan tietty mikään sääntö ole. - miehenkuvotus
Et ole kuspiä, ainakaan mun mielestä. Pari kertaa minullekkin tullut aivan outo nainen tiskillä sanomaan, että tarjoappa drinkki. Toiselle sanoin, että en todellakaan. Hän oli siitä aivan ihmeissään, ja sanoi vain " et sä voi sanoa noin". Vastasin, että kyllä voin. Sitten hän lähti. Toisen kerran kun nainen tuli pyytämään juomaa sattui baarimikko olemaan kohdalla niin tilasin oluen ja sanoin että neidille jäävesi. Tuli muuten jäävesi niskaan ja loppui molempien baari-ilta, ainakin siinä baarissa. Itse lähdin kotiä vaihtaan paitaan ja portsari talutteli neidin ulos.
Saatan kyllä kavereille silloin tällöin juoman tarjota, mutta oudoille en ala tarjoamaan. Kohtelias pyrin aina olemaan, mutta nuissa tilanteissa kyllä kyllä kiehahti sen verran yli etten jaksanu täysin kohteliaasti ottaa. - mustispeppers
Mulle ei oo mies koskaan baarissa tarjonnut mitään, aina on saanut omat juomansa ostaa ihan itse. Ehkä mä en ole sellainen "bimbo", jolle tahdotaan tarjota. Tai noh, työkaveri kerran tarjos pikku-jouluissa, mä olin ihan :O
- Mies1985
Et ole kusipää. Vähän hidas ehkä kun äidinkieltä kirjoitat tuolla tavalla.
Oli tarjoamattomuus miten pihiä tahansa, nainen joka painostaa miestä tilailemaan itselleen juomia on juntti joka antaa huonon kuvan itsestään. Nainen joka haluaa tutustua mieheen voi tehdä sen muutenkin kuin painostamalla miestä ilman mitään lupausta palkinnosta. Nainen ei tarvitse alkoholia elämiseen kuten koditon pultsari voi tarvita rahaa ruokaan. Kunnioitan enemmän sitä koditonta pultsaria jos se raha sentään menisi johonkin muuhun kuin ruokaan.
-
Yhden drinkin hinnalla saa kaksi isoa suklaalevyä ja vielä jäätelön tai suklaapatukan eli drinkit ovat sen lisäksi aika naurettavan kalliita. Siksi itse ostan karkkia enkä käy baarissa...tyhjän saa nettideitistäkin.
-
Mies joka tilaa tuntemalleen, JÄRKEVÄLLE naiselle on toki herrasmies mutta mies joka ei tilaa juntille on vain oikeassa.
-
Oma tilanteensa on sitten semmoiset kuten kerran eräs nörtin näköinen, vanhempi mies alkoi leikkiä isääni ja selittää miten naisten kanssa pitää toimia ja kohteliaisuuttani kuuntelin miehen höpinöitä. Sitten mies sanoi että mentäisiin tilaamaan juomia ja tulin mukaan. Sanoin sitten ettei minulla ole yhtään rahaa mikä onkin totta ja mies meni nuivaksi eikä myöskään ollut halukas minulle tilaamaan vaikka itse tuli leikkimään kaveriani ja häiritsemään. Tuollaisessa tilanteessa pitäisi tarjota. - Nainen 34
Ei ole K****pää, jos ei tarjoa tuntemattomalle. Mitä ihmeen akkoja vastaasi on oikein tullut?! :D Jos on varaa Lois Vuittonin käsiveskaan, niin silloin pitää olla varaa myös maksaa omat juomiset.
Ei ole. - Nainen oli huonokäytöksinen ja todennäköisesti teit aivan oikean ratkaisun. - Tuollaisille ei kannata panna paljon painoarvoa.
- ...(n)
Et ole kusi pää. Se haukkuva nainen oli asiaton. Mies ei ole maksuautomaatti.
Hyvä juttuseura sen sijaan kelpaisi. - 17+11
Noissa tilanteissa ei kannata suoralta kädeltä töksäyttää "En tarjoo!" tai "Osta omat juomasi!" koska ne päättyvät yleensä juurikin kuvailemallasi tavalla. Itse olen paremmaksi huomannut katsoa toista suoraan silmiin ja leikkisästi kysäistä "mitäs minä tästä diilistä hyödyn?" ja jos tarjous ei miellytä niin sitten vasta kieltäytyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917640Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1236354Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1624462Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353071Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902638Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh421989- 1311576
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971544Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo46839Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21802